میوه ماسک ممکن طعم سبزیجات سبز تیره در تجاری مواد غذایی به کودک

تجاری آماده غذاهای کودک است که ادعا می شود حاوی سبزیجات سبز تیره هستند شیرین با پوره میوه جات و اغلب نمی حاوی درصد بالایی از سبز تیره سبزیجات محتوا با توجه به یک تیم از محققان.

در نتیجه عدم سبز تیره سبزیجات طعم مسائل گفت: رهبر تیم جان هیز دانشيار گروه علوم و صنایع غذایی در پن استیت چون کودکان نمی یاد به مانند طعم و مزه از کلم بروکلی و اسفناج و کلم بروکسل و کلم به نام چند مگر اینکه آنها بارها و بارها در معرض آنها. بنابراین آنها ممکن است می خواهم به خوردن آنها بعد.

“دیگر تحقیقات نشان می دهد بچه های جوان نیاز به معرض طعم سبزیجات برای یادگیری به مانند آنها,” او گفت:. “اگر درست این کار کلیدی است زیرا نشان می دهد که زمان محصولات تجاری در بازار موفق به پاسخگویی به این نیاز آنها به عنوان پوشش و پنهان کردن عطر و طعم سبزیجات-حتی زمانی که سبزیجات در لیست مواد تشکیل دهنده.”

از آنجا که سبزیجات مهم است اما در مصرف بخشی از یک رژیم غذایی سالم وجود دارد و علاقه رو به رشد در ترویج سبزی پذیرش و مصرف در میان نوزادان برای کمک به ایجاد زندگی سالم و الگوهای غذا خوردن اشاره کرد هیز مدیر ارزیابی حسی مرکز در پن استیت کالج علوم کشاورزی.

او پیشنهاد کرد که بسیاری خوبی به این معنی پدر و مادر که می خواهند فرزندان جوان خود را به غذا خوردن و مانند سبزیجات سبز تیره ممکن است فریب خورده و با مطالب گمراه کننده توصیف شده است.

“اگر پدر و مادر را متوقف کند و طعم این مواد غذایی خود را جلوی بسته بندی آنها ممکن است منجر به فکر می کنم این محصولات مانند طعم سبزیجات به جای پوره میوه جات,” او گفت:.

یک بررسی اخیر از بچه تجاری محصولات غذایی در ایالات متحده انجام شده توسط برخی از محققان در این تیم نشان داد که کمبود تنوع در انواع سبزیجات ارائه شده است. مهمترین آنها وجود دارد به صورت تجاری در دسترس تک, تیره, سبز, محصولات گیاهی. در عوض سبزیجات سبز تیره بودند اغلب مخلوط شده با میوه ها و یا قرمز و نارنجی و سبزیجات — مانند کدو — که ارائه اضافی شیرینی.

برای شهوت و میل از سبزیجات آموخته می شود طعم دهنده از سبزیجات باید محسوس درون مخلوط, توضیح الهام Bakke کارکنان حسی دانشمند در پن استیت وزارت علوم غذایی که رهبری این پژوهش است. او با اشاره به این که پژوهش تلاش برای درک حسی پروفیل های گیاهی حاوی مرحله 2 نوزاد محصولات تجاری در دسترس در ایالات متحده و چه مواد تشکیل دهنده ترکیب عطر و طعم تاثیر می گذارد پروفایل.

در این مطالعه که به تازگی منتشر شده در اشتهامحققان انجام شده توصيفی تحليلی به بررسی مشخصات این خواص حسی از 21 تجاری سبزیجات حاوی نوزاد مواد غذایی و آماده در Hayes’ آزمایشگاه. یازده تجربه کرده, بالغ اعضا پس از 14 1/2 ساعت آموزش تاریخ 22 محصولات — در سه نسخه — 14 طعم و بافت صفات است.

متخصصان دریافتند که محصولات حاوی میوه نه تنها شیرین تر از محصولات که شامل میوه بلکه بيشتر از طعم میوه و پایین تر در طعم سبزیجات. در کل حسی پروفایل رانده شدند از اول یا اکثریت تشکیل دهنده این محصول است. چون تعداد کمی از محصولات سبز تیره سبزیجات به عنوان اولین عنصر سبز تیره سبزیجات طعم بود شایع است.

“این نشان می دهد حسی پروفایل تجاری در دسترس نوزاد غذاهای گیاهی ممکن است کافی به منظور تسهیل در افزایش پذیرش از سبزیجات سبز” Bakke گفت. “این یک نگرانی بزرگ در حال حاضر — چگونه می تواند ما را در ترویج شهوت و میل از سبزیجات ؟ از نوزادان تا بزرگسالان تمایل مردم به مانند سبزیجات است.”

وجود دارد قابل فهم دلایل سبزیجات ترجیح Bakke گفت. آنها تمایل دارند به توان تلخ تر از دیگر مواد غذایی و تمایل آنها به شدت کمتر و بیشتر طعم ظریف تر از بسیاری از دیگر مواد غذایی است. ویژگی های حسی است که متاسفانه ذاتی رانندگان میل, او گفت:, در حال نمک و چربی است.

“سبزیجات, البته فقط همین نیست که آن چیزهایی بنابراین ما باید یاد بگیرند به آنها را دوست دارم و گاهی اوقات ما باید برای غلبه بر چیزهایی مانند تلخی,” او گفت:. “شماره یکی از راه های ما است که فقط تکرار trial-تلاش آن و بیش از بیش و بیش از دوباره. اگر این کار انجام شود در اوایل ما می توانیم آماده سازی مردم را به شهوت و میل برای سبزیجات در طول تمام عمر.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>