بسیاری از شرکت ها می گویند آنها می خواهند به تنوع نیروی کار خود را. مراتب کمتری از آنها در واقع موفق به انجام این کار, حتی اگر آنها صادقانه در تلاش است. و یکی از اولین مانع می آمد قبل از هر نامزد باید حتی شده مصاحبه: زبان مورد استفاده در جذب ایمیل و یا پست شغل است که اغلب پر از تعصبات ناخودآگاه—عبارات مانند “آقایان توافق” و یا حتی “نینجا” می تواند به جلوگیری زنان و یا افرادی که از رنگ از اعمال در وهله اول.

اما چگونه ما در بررسی ما ناخودآگاه تعصبات زمانی که تعریف ما نمی دانیم که آنها چه هستند ؟ یک مستقر در سیاتل راه اندازی به نام Textio می گوید آن را با استفاده از یادگیری ماشین برای کمک به از بین بردن این تعصبات در زمان واقعی به معنای واقعی کلمه تغییر نوشتن از استخدام مدیران که در حال نوشتن این پست شغل.

این هفته در ابزار آزمایشگاه سیم و نویسنده ارشد لورن گود مذاکرات با Textio مدیر عامل کیه اسنایدر در مورد راه کار نرم افزار, چگونه ردیابی زبان الگوها در طول زمان می تواند نشان دهد بینش عمیق در مورد نحوه نگاه ما به جهان و این که چگونه این نوع از “واقعیت افزوده” نوشته نرم افزار در نهایت می تواند مورد استفاده در برنامه های کاربردی فراتر از موارد کار.

نمایش یادداشت ها

بیشتر بخوانید درباره Textio اینجا. اتمام دیگر مکالمات از WIRED25 اینجا.

لورن گود را می توان در توییتر @LaurenGoode. مایکل calore زبان است @snackfight. Bling اصلی تدریس خصوصی در @GadgetLab. نشان می دهد که تولید شده توسط بون Ashworth (@booneashworth). ما مشاور تهیه کننده اجرایی است Alex Kapelman (@alexkapelman). ما تم موسیقی است که توسط انرژی خورشیدی کلید.

چگونه برای گوش دادن

شما همیشه می توانید گوش دادن به این پادکست از طریق پخش کننده های صوتی در این صفحه اما اگر شما می خواهید برای به اشتراک به صورت رایگان برای دریافت هر قسمت در اینجا نحوه:

اگر شما بر روی آی فون یا آی پد برنامه را باز کنید به نام پادکست ها و یا فقط شیر این لینک. شما همچنین می توانید با دانلود یک نرم افزار مانند پوشیده از ابر یا Pocket Casts و جستجو برای ابزار آزمایشگاه. اگر شما با استفاده از آندروید, شما می توانید ما را در Google Play Music برنامه فقط با ضربه زدن اینجا. ما در Spotify در بیش از حد. و در صورتی که شما واقعا به آن نیاز دارید در اینجا خوراک RSS.

متن

لورن گود: سلام من لورن گود, cohost از سیمی را ابزار آزمایشگاه پادکست. و این هفته ما در حال صحبت کردن در مورد هوش مصنوعی به طور خاص چگونه هوش مصنوعی را می توان مورد استفاده برای ایجاد پیشنهادات خود را در نوشتن خود را به عنوان شما در حال نوشتن چیزهایی برای از بین بردن تعصب. البته سوال بزرگ است که خواهد AI همیشه جای همه نوشتن ما ، و چه اتفاقی می افتد اگر این تکنولوژی طراحی شده برای از بین بردن تعصب مغرضانه خود را ؟

این یک قسمت خاص این هفته چون چند نفر از ما به طور منظم ابزار آزمایشگاه از دفتر سفر. بنابراین آن را فقط به من در استودیو. و مصاحبه شما در مورد شنیدن است از ما سیمی 25 کنفرانس در اواخر سال گذشته. این یک مکالمه من با کیه اسنایدر.

کیه که از مؤسسین و مدیر عامل شرکت Textio های مستقر در سیاتل راه اندازی است که چیزی را خلق کرده که اسنایدر خواستار تقویت نوشتن پلت فرم. و این جذاب است. ما صحبت های زیادی در مورد چگونگی Textio کار می کند, چه نوع کلمات و عبارات مغرضانه است که شما ممکن است حتی متوجه گرایش دارد و او چگونه پیش بینی چیزهایی مانند Textio استفاده می شود به طور گسترده تر در محل کار. همه راست بدون هیچ گونه خوف در اینجا کیه اسنایدر از Textio.

گوینده: لطفا خوش آمدید کیه اسنایدر در گفتگو با سیمی را لورن گود.

LG: با تشکر از شما همه برای پیوستن به ما امروز اینجا بودن. و با تشکر از شما به کیه اسنایدر برای پیوستن به ما در سیمی 25.

کیه اسنایدر: با تشکر از شما برای داشتن من.

ال جی: فقط یک مقدمه برای کیه. کیه که از مؤسسین و مدیر عامل شرکت Textio که ما قصد داریم به بحث در مورد. و قبل از آن شما یک مدیر برنامه های مایکروسافت برای نزدیک به یک دهه. این است که درست است ؟

KS: بیشتر یا کمتر است.

LG: بیشتر یا کمتر است. و او همچنین دارای مدرک دکترا در زبانشناسی و علوم شناختی. او من فکر می کنم با تمام تعاریف یک متخصص زبانشناسی. و بنابراین ما قصد داریم به بحث در مورد آن را به عنوان به خوبی.

و من می دانم که برای برخی از شما که در اوایل پادکست دوست پسر سبزه خوابگاه شما آگاه هستید در این نقطه است که وجود دارد چیزی است که مانند یک بچه کارناوال رفتن در درب بعدی با تشکر از گوگل. و بنابراین شما ممکن است شنیدن برخی از سر و صدا به عنوان بچه های خود را در محیطی در روبات ها و چیزهایی مانند آن.

اما این چیزی است که ما در گجت آزمایشگاه پادکست. آن را فقط می افزاید: به جو است. بنابراین با تشکر از شما برای صبر خود را به عنوان ما در برخورد با سر و صدا. بنابراین من فکر می کنم یک جای خوب برای شروع خواهد بود احتمالا به درخواست آنچه که Textio? چه Textio انجام دهید ؟

KS: Textio یک تقویت نوشتن پلت فرم. پس سوال بعدی این است که چه چیزی یک تقویت نوشتن پلت فرم مناسب است ؟ فکر می کنم از آن به عنوان یک واژه پرداز است که طراحی شده است به شما بگویم که رفتن برای پاسخ به این چیزهایی که شما در حال نوشتن. بنابراین بر اساس الگوهای زبانی که شما با استفاده از, شما ممکن است طنین انداز بیشتر با مخاطبان در مقابل دیگری.

شاید شما در حال نوشتن یک شرح شغل و شما در حال تلاش برای کشف کردن که چگونه برای دریافت بیشتر افراد واجد شرایط برای درخواست. یا شاید شما در حال نوشتن یک پیام به یک همکار و شما در حال تلاش برای کشف کردن که چگونه به آنها را به شرکت و نوع را انتخاب کنید ، اما این که چه Textio است.

LG: و که شما از فروش آن محصول ،

KS: ما فروش به کسب و کار امروز به طور کلی به رهبران. بنابراین افرادی که درگیر با استخدام و یا ارتباطات داخلی و یا منابع انسانی. اما آن را همیشه به کسب و کار شرکت از تمام اندازه ها.

LG: وقتی به شما می گویند شرکت از تمام اندازه ها چه کسب و کار به طور خاص شما می توانید به اشتراک بگذارید ؟ برخی از نام هایی که مردم ممکن است شناخت ؟

KS: اطمینان حاصل کنید. همه چیز از سیسکو و جانسون و جانسون به شل به ناسا. ما واقعا هیجان زده در مورد ناسا یک. زمانی که تیم ما رو به سفر ناسا در محل آنها آمد با ناسا تی شرت. ما باید مقدار زیادی از فضای پیشرفته در این شرکت است. اما واقعا یک طیف وسیعی از سازمان های مدنی سازمان و همچنین شرکت های بزرگ است.

LG: من فکر کردم آن ممکن است مفید برای توصیف برای مخاطبان چه چیزی اتفاق می افتد به عنوان آنها با استفاده از Textio نرم افزار. بنابراین شما در این تقویت نوشتن پلت فرم. و یکی از نمونه هایی است که ما در مورد صحبت کردیم زیرا کیه نیز در یک موضوع سیمی در اوایل این سال است که شما در حال استخدام مدیر یا همکاران و شما در حال تایپ کردن چیزی و شما با استفاده از یک کلمه مانند “من به دنبال یک نینجا” و یا “من به دنبال یک ستاره راک است.”

KS: اصلا استفاده از این کلمه. درست است ؟ آره.

LG: و من یک دوست, خنده چرا که او در حال حاضر با این نسخهها کار در LinkedIn و او را مانند “بله من این را در تمام طول روز.” OK. بنابراین شما می بینید مثل این عبارات. و یکی از چیزهایی که من شوکه شده است شما به من گفتن چه رمزی این واژه ها هستند که این نرم افزار در واقع پرچم آن است. بنابراین مانند رنگ یک تصویر برای ما اگر کسی تایپ کردن یک ایمیل و یا یک پرس و جو و یا چیزی در خود نرم افزار. آنچه در واقع اتفاق می افتد ؟

KS: آره. شما یک نویسنده هستید بنابراین شاید این هرگز به شما اتفاق می افتد اما فکر می کنم آخرین باری که شما تا به حال به نوشتن واقعا حساس ایمیل واقعا حساس قطعه ای از ارتباطات است. و شما می دانستم که قبل از شما فشرده ارسال شد که در آن کمی خطرناک است. و اگر شما مانند دیگر مردم چه شما احتمالا در این وضعیت است که شما بخواهید کسی به شما اعتماد به آن به عنوان خوانده شده-از طریق قبل از ارسال آن ، و شاید آنها به شما گرفتن چیزی در مورد چگونه آن را به زمین و شاید اگر آنها گرفتن چیزی است که شما در حال رفتن به ایجاد چند تغییر و شما ارسال را فشار دهید و شما نمی تواند مشکل باشد. درست است ؟

Textio مثل این است که 500 میلیون نفر از کسانی که نظر دوم. به طوری که شما در حال نوشتن Textio است مقایسه خود را زبان به زبان دیگر اسناد مشابه که این سیستم به قبل از دیده می شود که در آن می داند که در پاسخ به شما. و بنابراین شما در حال گرفتن پیشنهادات شما در حال گرفتن زبان الگوهای ارتقا به شما که به خوبی کار خواهد کرد در وضعیت شما. بنابراین اگر شما می گویند “نینجا” در زمینه استخدام سند شما آماری به احتمال بسیار زیاد برای جذب تنها افرادی که شناسایی به عنوان مردان برای نقش مناسب است ؟

بنابراین ما می بینیم این الگوها در همه زمان ها. یکی از مورد علاقه ما نمونه هایی است از یکی از علما نمودن. آمازون با استفاده از کلمه “وسواس” در آن سایت حرفه ای 11 برابر بیشتر از بقیه از صنعت فن آوری. و من به شما تضمین وجود ندارد HR فرد در آمازون در حال اجرا در اطراف مردم به توصیف محل کار به عنوان قاتلی دیوانه. مانند این است که نه یک نام تجاری هدف است. اما وقتی که آنها از نظر آماری آن تغییرات خود را نامزد استخر. و زمانی که همه ما می شنویم که هیچ یک از ما که شگفت زده درسته ؟ زیرا زمانی که شما هزاران نفر از مردم با استفاده از یک الگوی مشترک را نشان می دهد چیزی عمیق در مورد فرهنگ.

LG: زمانی که شما آن را می گویند تغییرات خود را استخدام الگوی, چگونه آن را انحراف آن دقیقا ؟ که آن را جذب ؟

KS: “وسواس” قطعا تساوی کمتر از نامزدها که شناسایی به عنوان زنان به نقش. و یا شما می شنوید چیزی مانند بارگذاری با استفاده از “هر آنچه در آن طول می کشد” 30 برابر بیشتر از بقیه میباشد. آن را به یک شبیه تاثیر است. این تساوی بیشتر از نامزدها که شناسایی به عنوان مردان و به طور خاص مردان سفید. و است که آنها عمدی هدف احتمالا در استفاده از این زبان اما آن اتفاق می افتد با این وجود.

LG: پس شما می گویید که این نرم افزار در مقایسه با سند است که شما در حال کار بر روی در آن لحظه در زمان واقعی با 500 … شما گفت: 500 میلیون دلار دیگر اسناد و مدارک به طور بالقوه?

KS: این در واقع معمولا نزدیک به 600 میلیون نفر است.

LG: نزدیک به 600 میلیون نفر است.

KS: در حال حاضر اسناد و مدارک دیگر که در آن Textio است اندازه گیری نرخ پاسخ در گذشته است.

LG: و کسانی که همه Textio اسناد و مدارک ؟ یا شما کشیده اید که اطلاعات را از جای دیگری است ؟

KS: کسانی که Textio اسناد و مدارک. به طوری که آنها تمام اسناد و مدارک در داخل جریان داده ها و آموزش. و البته زمانی که من نوشتن نیست همه 600 میلیون مربوط به آنچه که من نوشتن. بنابراین Textio نوع برش و dices مجموعه داده به طوری که شما می توانید از مجموعه ای است که مرتبط ترین. بنابراین اگر من استخدام مهندس در سان فرانسیسکو من بسیار متفاوت مقایسه مجموعه ای از اگر من استخدام حسابدار در نیویورک به عنوان مثال.

ال جی: خوب است. و شما باید دو نوع مختلف از محصولات. یکی است که شما شرح داده اید انجام می شود نوشتن در حال حاضر. و سپس شما در حال مرتب کردن بر اساس از ارسال آن از طریق این پردازنده است. و پس از آن دیگر این است که این پیشنهادات را به اتفاق می افتد در زمان واقعی است.

KS: بنابراین من می خواهم آن را تکه تکه کمی متفاوت است. همه Textio زمان واقعی تجربه نوشتن. اما در هر نوع از یادگیری حلقه پلت فرم—و ما فکر می کنم از Textio به عنوان یک یادگیری حلقه پلت فرم, که بدان معنی است که شما با استفاده از آن شما در حال ساخت سیستم هوشمند تر برای هر کسی که با استفاده از آن—من فکر می کنم وجود دارد سه کلید قطعات.

اولین مورد است که قادر به پیش بینی آنچه که اتفاق می افتد درست است ؟ بنابراین به عنوان شما در حال نوشتن می Textio پیش بینی که رفتن به تعامل ؟ قطعه دوم در حال ساخت یک پیشنهاد به تغییر چیزی است که شما فقط تایپ. و می گویند: “خوب در واقع به جای کلمه “مدیریت” در این زمینه شاید استفاده از کلمه ‘سرب’ یا ‘اجرا’ یا ‘دسته’ دلیل این که شما دریافت های مختلف تاثیر است.”

و سوم که من فکر می کنم شما احتمالا در حال صحبت کردن در مورد توانایی ایجاد زبان بیشتر فعالانه. بنابراین اگر سیستم می داند که من استخدام یک نفر با ماشین-آموزش پس زمینه و 10 سال تجربه می تواند فعالانه جلوه های ویژه گرافیکی این یادداشت ها به زبان است که رفتن به محل کار واقعا خوبی برای این نقش است.

LG: یکی از داستان های دیگر که شما به من گفت که تبدیل به یکی از مورد علاقه های من بود که چگونه شما نمیفهمد که بزرگ داده بود. که مردم گفت: “داده های بزرگ” در یک کار ارسال شد پنج سال پیش. که لحظه ای خود را داشتند اما در حال حاضر آن را به عنوان دیده می شود کمی منسوخ شده است.

KS: آره. و همان چیزی که اتفاق می افتد با AI. پس در واقع زمانی که ما شروع به این شرکت بود که حدود پنج سال پیش آن را به حق به عنوان “داده های بزرگ” به عنوان یک زبان الگوی در حال کاهش است. بنابراین اگر شما بودند برای رفتن شاید شش یا هفت سال پیش اگر شما توصیف کار خود را به عنوان شامل داده های بزرگ در زمینه شرح شغل و یا با راه اندازی شما در تلاش بودند برای دریافت بودجه برای آن واقعا محبوب است.

اگر شما با استفاده از آن در زمینه استخدام شما رو بیشتر مردم به اعمال می شود. شما رو بیشتر از افراد واجد شرایط برای درخواست. آن را بسیار گرم اصطلاح در آن زمان است. و آنچه اتفاق می افتد با هر نوع بازاریابی چیزی می شود که محبوب مردم است آن را کپی کنید. و هنگامی که مردم آن را کپی کنید و سپس آن را می شود به قدری فراگیر است که آن را از دست می دهد که افتراق تاثیر است که آن را یک بار بود.

امروز اگر شما به استفاده از “داده های بزرگ” مردم را با نفس بریده بریده یک کمی ، از آنجا که آن را تبدیل به چنان محبوب است که آن را تبدیل به یک کلیشه است. و بنابراین امروز اگر شما به استفاده از “داده های بزرگ” در زمینه استخدام این شغل را به طور قابل توجهی بیشتر به آرامی از آنجا که مردم کمتر می شود. و این همان چیزی است که اتفاق می افتد با “هوش مصنوعی” امروز”. این آمار به وضوح آن نقطه اشباع و شروع به کاهش است.

LG: بنابراین در برخی از راه, شما با استفاده از هوش مصنوعی برای تعیین که عبارت AI ممکن است در outs.

KS: شما بروید وجود دارد. من می خواهم بگویم ما با استفاده از یادگیری حلقه.

LG: درست است. آموزش حلقه.

KS: شاید این چیزی است که در آینده.

LG: راست و درست است. بنابراین من فکر می کنم این سوال طبیعی است که این نرم افزار را تبدیل به بیشتر به طور گسترده ای در دسترس است ؟ هنگامی که آن را تبدیل به چیزی است که همه ما استفاده می کند ؟ مانند ما می توانید آن را به Google Docs و Office 365? به طوری که به عنوان مصرف کنندگان ما که دسترسی به این augmented نوشتن ابزار و این فقط چیزی است که کسب و کار و استخدام مدیران در حال استفاده است.

KS: آره همه ما هر دو کارکنان و مصرف کنندگان است. و من فکر می کنم خط به طور کلی خیلی تار بین چیزهایی که ما با استفاده از در خانه و چیزهایی که ما در محل کار استفاده کنید. بنابراین هنگامی که ما صحبت در مورد یادگیری حلقه من فقط توجه داشته باشید که در مصرف کننده ما زندگی ما شده ایم با استفاده از نرم افزار های مشابه کاملا در حالی که درست است ؟ هر زمان که شما در حال رانندگی با Waze و یا نقشه های گوگل آن را اساسا همان اصل درگیر درست است ؟

شما در حال به اشتراک گذاری مختصات خود را با نرم افزار و بنابراین هر کس دیگری در جاده ها است. و ما در حال تمام شدن که در آن ما قصد داریم کمی سریع تر است. و یا زمانی که شما در حال تلاش برای گوش دادن به موسیقی در Spotify در و شما در حال گرفتن توصیه از افرادی که الگوهای زیادی مانند شما. بنابراین یادگیری حلقه فن آوری شده است در حال حاضر برای یک مدت زمان طولانی واقعا ما مصرف کننده زندگی می کند. و من فکر می کنم در گذشته سه تا چهار سال ما به طور فزاینده ای انتظار برای تقویت شود ، نوشتن فقط یک دامنه.

LG: بنابراین من حدس می زنم من بپرسید که دوباره. آیا شما برنامه ریزی برای راه اندازی یک مصرف کننده نسخه از نرم افزار خود را?

KS: شاید. در حال حاضر وجود دارد بسیاری از مناطق در کسب و کار است که واقعا تاثیر بالا برای کسب و کار. ما شروع با استخدام زیرا هر کسب و کار واقعا نهفته است در درجه اول توسط چه کسی را انتخاب می کنند. این همان چیزی است که باعث می شود یا می شکند کسب و کار. اما اگر شما فکر می کنم در مورد تمام مکان هایی که شما در حال نوشتن در محل کار, آیا شما در حال ساخت نرم افزار به عنوان ما در شرکت ما و یا شما در حال ساخت T-پیراهن چیزی که شما در واقع احتمالا ساخت بیشتر از هر روز کلمات.

و این فرصت را در کسب و کار است که واقعا جالب است که شرکت های صوتی و فرهنگ است که ظهور در زبان است که استفاده از آنها. بنابراین برای بارگذاری به استفاده از “هر آنچه در آن طول می کشد” بنابراین اغلب چیزی است که فقط یک واقعیت در مورد استخدام زبان. این یک واقعیت در مورد خود زبان به طور کلی. بنابراین من نمی خواهد رد کردن چیزی است که مصرف کننده گرا. اما الگوهای فرهنگی زمانی که شما نگاه در سازمان های بزرگ بسیار جالب از یک زبان به چشم انداز. بنابراین ما واقعا بسیار متمرکز وجود دارد در حال حاضر.

LG: صحبت از سازمان های بزرگ چه اتفاقی می افتد زمانی که شرکت هایی مانند گوگل یا مایکروسافت شروع به پخت برخی از این ویژگی ها به طور مستقیم به خود را بسیار محبوب بهره وری سوئیت? زمانی که من در مایکروسافت در اوایل سال جاری و آنها برخی از به روز رسانی به 365—این بود که جلوتر از خود را بزرگ سالانه نرم افزار رویداد—یکی از چیزهایی که من دیدم این بود که در کلمه در حال حاضر وجود دارد یک اصلاح-خود-ابزار نوشتن. که در آن برخی از کلمات که به طور خاص بودند پرچم بودند چیزهایی مانند اگر شما می نوشت که شما در حال ساخت یک “توافق آقا” این نرم افزار در واقع ممکن است که پرچم و بگو که شامل نوشتن. در اینجا یکی دیگر از پیشنهاد.” و یا اگر شما می گویند “زن خانه دار” آن را صحیح آن و می گویند: “چگونه در مورد محقر چرا که آن را نه جنسیتی.”

و پس از آن به نظر می رسد مانند بزرگ شرکت های فن آوری می تواند این قابلیت فقط برای ساخت این کار به طور موثر. چگونه می توانم به شما اقامت رقابتی و افتراق زمانی که شما می دانید که همه این مردم واقعا هوشمند در حال کار بر روی این ابزار در گوگل و مایکروسافت ؟

KS: آنها در حال کار بر روی این ابزار. آنها در حال کار بر روی وسیع کلمه-پردازش سیستم عامل است که کاملا متفاوت است. این جهان که من از مؤسسین و من از آمد. و در واقع ما هر دو درگیر در نرم افزار بهره وری در مایکروسافت در نقش رهبری برای مدتی. و چالش با چیزی شبیه به مایکروسافت ورد و Google Docs است که خلاف آن مقیاس است. بنابراین این واقعیت است که یک میلیارد نفر از مردم با استفاده از مایکروسافت ورد هر سال آن را یک بازار بزرگ. آن را احتمالا بزرگتر از یک میلیارد دلار در حال حاضر است. این یک میلیارد و چند سال پیش.

آنها با استفاده از آن به ارسال همه نوع از همه چیز. و این بدان معناست که شما از دست دادن مفهوم نتایج درست است ؟ به طوری که شما می توانید انجام دهید زمانی که شما در حال نوشتن … شما در حال ساخت نرم افزار است که باید برای یک میلیارد نفر از مردم, نوشتن از همه چیز در همان زمان است از جمله کم عمق قوانین “هی, ‘gentleman’s agreement.’ که کمی مغرضانه.” یا “هی شما قرار دادن کاما در محل اشتباه است.” یا “وای جملات خود را به نوعی طولانی است.”

اینها چیزهایی است که به شما گفتن در همه که رفتن برای پاسخ دلیل این که شما نمی توانید ساخت یک پاسخ مبتنی بر مدل برای یک میلیارد انواع ارتباطات در همان زمان. فرصت تقویت نوشتن در واقع به تمرکز به طور خاص در دامنه. و یا در مورد شغل واقعا در مورد کسی است که در پاسخ به شما. وجود یک حلقه بازخورد است که می تواند اندازه گیری. وسیع کلمه پردازنده ندارد و این نوع از حلقه بازخورد.

LG: جالب است.

KS: آن را بسیار متفاوت از نوشتن سناریو.

LG: شما می گویید که یکی از خود را دیفرانسیلی است که شما می توانید اندازه گیری اثربخشی? که این پروژه که کسی در حال کار بر روی خود نرم افزار است عملی وجود دارد به برخی از نوع … فرد برای پاسخ دادن به این کار ارسال. به عنوان مخالف به نوشتن یک “دفتر خاطرات عزیز” ورود در مایکروسافت ورد است که کسی به دیدن. و یا نوعی دیگر از پیش نویس که به طور بالقوه ممکن است تاثیر دارند.

KS: که دقیقا آن است. بنابراین اگر شما فکر می کنم در مورد تمام مکان هایی که شما استفاده از مایکروسافت ورد و یا اسناد گوگل هنگامی که شما در حال نوشتن شما استفاده از آن برای نوشتن یادداشت ها. شما با استفاده از آن به نوشتن بازاریابی اسناد و مدارک. شما با استفاده از آن به نوشتن مشخصات. شما با استفاده از آن به نوشتن مقالات. شما با استفاده از آن به ارسال همه نوع از همه چیز. و روشن نیست که در سراسر مجموعه ای کامل چه نوع از حلقه بازخورد شما حتی می گیری.

آن را فوق العاده با ارزش ترین چیزی که به گسترده word processor, اما این نوع از چیزی. من در واقع مایکروسافت ورد ویژگی های بیشتر در رقابت با مانند یک Grammarly که واقعا مورد کم عمق قوانین است که در همه نوع از چیزهایی که شما در حال نوشتن. به جای چیزی که ابرقدرت های نوشتن خود را برای یک سناریوی خاص.

LG: ما در حال رفتن به استراحت سریع اینجا. اما در ارتباط باشید برای بقیه گفتگو با کیه اسنایدر از Textio.

[شکستن]

LG: چرا انسان نیاز به این نرم افزار ؟ چرا از آن است که ما نه فقط قادر به … پس از کار بر روی یک زن و شوهر از پیش نویس و یا یادگیری یک درس خودمان را بیش از زمان ما قرار داده تا یک دسته از شغل پست و ما در حال گرفتن یک پاسخ. بنابراین ما نیشگون گرفتن و کشیدن کلمات و ما امیدواریم که آن را موثر تر مناسب است ؟ ما توانایی های خود را به یادگیری الگوها در طول زمان است. چرا از آن است که ما قادر نیست که فقط برای من نمی دانم شکل خود ما تعصبات در نوشتن? و نیاز به حتی تکیه بر نرم افزار شبیه به این ؟

KS: من فکر می کنم ما می توانیم از برخی از خود ما تعصبات بسیار محدود راه است. اما ما همیشه در حال رفتن به محدود تجربه است که ما تا به حال یک و مشاهده B. درست است ؟ و این فرصت را به من مشاهدات افزوده توسط صدها میلیون نفر از مردم دیگر مشاهدات یعنی من باید از این فرصت برای یادگیری بیشتر.

و واقعیت این است که متفاوت تر کسی است که برای من بدتر من قصد دارم در حدس زدن آنچه در جریان است به طنین یا بیگانه که شخص دیگر. درست است ؟ هنگامی که ما می پرسند که مورد اعتماد همکاران برای نظر دوم به دنبال بیش از شانه ما به این دلیل است که ما ذاتا می دانیم که ما در حال احتمالا حدس درستی در همه زمان ها. چیزی وجود دارد احتمالا یک کمی اشتباه است.

کسانی که این موارد ما می دانیم که در مورد. بسیاری از موارد ناخودآگاه تعصب تعریف ما نمی دانیم که ما درست است ؟ که آنچه در آن به معنی برای آنها به ناخودآگاه. و بنابراین ما همه محدود و توسط آنچه که ما تجربه کرده ایم و شده قادر به مشاهده مورد آن تجربه است. که فقط بخشی از آنچه در آن به معنی انسان است.

LG: پس چه اتفاقی می افتد هنگامی که ما به یک نقطه که در آن افزوده نوشتن ابزار و سیستم عامل در حال تغییر زبان ما در چنین راهی است که بسیاری از زبان ما همه شروع به نگاه به طور یکسان ؟ من نوشتن همان چیزی است که همکار من بون نوشتن است که من سردبیر مایک نوشتن است. چه اتفاقی می افتد زمانی که کلمه اصلاحات که در آینده از طریق شروع به ساخت همه ما همان نگاه در تلاش خلاق ما?

KS: خوب شما یک نویسنده هستید. بنابراین اجازه دهید من از شما درخواست آنچه شما را در آن وضعیت.

ال جی: خوب, بله, من یک نویسنده هستم. بنابراین در برخی از راه Textio من وحشتزده و وجد من. من نمی خواهم آن را گرفتن کار من است. اما در همان زمان آن را به نظر می رسد مانند آن می تواند یک ابزار واقعا مفید. بنابراین من حدس می زنم اگر اجازه دهید می گویند …

KS: فراموش Textio.

LG: OK.

KS: چه چیزی شما را در حال حاضر ؟ اگر شما متوجه است که تکنولوژی نویسندگان در حال نوشتن در یک روش مشابه در مورد موضوعات مشابه آنچه شما انجام دهد ؟ شما یک نویسنده هستید.

LG: من تنظیم کنید. من تنظیم خود من خروجی. و من که زیادی واقع است. در سیمی ما بسیار هماهنگ به آنچه ما تماس بگیرید پژواک. اگر شما با استفاده از همان کلمه را بارها و بارها در کپی.

و “خوب, شما گفته اید کلمه “اشباع” سه بار.” من به معنای واقعی کلمه فقط یک کلمه حق در حال حاضر. اما “شما گفته اید که سه بار خود کپی کنید. رفتن به عقب و تغییر دو نفر از آنها” درست است ؟ بنابراین شما فقط باید یک نمونه است.

بنابراین من حدس می زنم آن خواهد بود و همان چیزی که اگر من خواندن یک دسته از مقالات و من متوجه شدم “Huh همه ما در حال شروع به اکو یکدیگر در برخی از راه.” من احتمالا می خواهم سعی کنید به برخی از صنایع دستی منحصر به فرد و یا راه های مختلف به آن می گویند.

KS: و این چیزی است که بهترین نویسندگان. آیا مردم همگرا در یک صدای زیرا آنها با استفاده از نرم افزار یا نه بهترین نویسندگان همیشه پیدا کردن یک راه برای صدا های مختلف. وقتی که همه شروع می شود با استفاده از “داده های بزرگ” کسی متوجه می شود که “هوش مصنوعی” است. و وقتی که همه با استفاده از “هوش مصنوعی” کسی متوجه می شود که “آموزش حلقه” هستند.

و این که چگونه زبان تکامل می یابد. این یک سیستم استاتیک. ما اصلا صدا راه پدر و مادر ما صدا و یا پدر و مادر خود را صدا یا قطعا راه مردم به صدا در صد سال پیش. این که چگونه ما امروز صدا. ما با استفاده از کلمات متفاوت است. ما با قرار دادن کلمات با هم متفاوت است. برای تلفن های موبایل استفاده می کنیم باید در طول زمان تغییر.

بنابراین سیستم نگه می دارد در حال حرکت است. بنابراین حتی اگر شما از نرم افزار است که هدایت مردم در برخی از موارد که در آن آنها بخشی از همان سازمان به نوعی از صدای واحد, بهترین نویسندگان همیشه پیدا کردن یک راه برای براندازی آن است. و پس از آن بدان معنی است که این نرم افزار است که همیشه یادگیری از آنچه که بهترین نویسندگان در حال انجام در هر زمان داده شده. و این در واقع چیزی است که واقعا مهم در Textio است و ما نگاه این نویسندگان که موفق ترین در این پلت فرم. و ما در آنچه که الگوهای آنها به نظر می رسد نوآوری قبل از بقیه سیستم گرفتار شده در آن است.

بنابراین یک مثال ساده در مورد از نوشته های سال گذشته, موفق, کار, پست, بدست کوتاه تر است. آنها ریخته و حدود یک صد کلمه است. OK ؟ و Textio می دانست که قرار بود به اتفاق می افتد واقعا در اوایل. و آن را نه به این دلیل آن را نشان داد تا در گسترده ای ما را از مجموعه داده های آن را به دلیل الگوی نشان داد تا در نوشتن از افرادی که در غیر این صورت نمره بالاترین در پلت فرم. و بنابراین بهترین نویسندگان همیشه پیدا کردن یک راه برای ایستادگی کردن به فشار سیستم رو به جلو در راه است که واقعا بزرگ یا خیلی کوچک است.

LG: ممکن است برای فن آوری خود را به کار در معکوس? بنابراین به جای این نرم افزار کاربردی در نقطه ای که کسی تهیه سند فناوری است که در واقع خواندن چیزی است که در حال حاضر نوشته شده است. شاید این پاسخ است که می آید. و که من فکر می کنم باز می شود تا یک کل دیگر می توانید از کرم ها مناسب است ؟ هنگامی که شما در حال غربالگری نامزدها موثر برای مشاغل می توانید نرم افزار خود را که راه کار هست ؟

KS: بنابراین در زبان پلت فرم سطح Textio و هر نوع از پلت فرم است که ساخته شده بود به همین ترتیب خواهد بود قادر به انطباق با هر نوع متن با نتیجه متصل شده است. نتیجه بخش است که واقعا مهم است. در غیر این صورت شما را تبدیل به فقط یک هدف کلی word processor, و شما از دست دادن قدرت پيش بينی چه نرم افزار می توانید انجام دهید. اما این همه در مورد که در آن بیشترین تاثیر فرصت برای کمک به مردم می گویند چه معنی آنها را بدون حدس زدن. قرار دادن بهترین خود را پا به جلو.

بنابراین کاملا عملی و سناریو خواهد بود برای کمک به کارجو قرار دادن بهترین خود را پا به جلو در یک نرم افزار. و توسط راه این است که یک سناریو بسیاری از شرکت های ما که شریک با ما بسیار علاقه مند در ما را قادر می سازد. چرا که آنها بیش از حد می خواهید جویندگان کار که قوی هستند که می توانید آنها را استخدام.

و این چنین نیست که برای هر کار توانایی خود را برای نوشتن یک رزومه یا نامه ای چیزی برای انجام با کار شما صلاحیت. بنابراین اگر شما می تواند کمک به مردم برای قرار دادن بهترین خود را پا به جلو آن کمک خواهد کرد screeners درک واقعی از مهارت های است که می تواند قابل اجرا باشد. من فکر می کنم این امکان وجود دارد که بسیار با فضیلت برای استخدام و فرد در تلاش برای استخدام شود.

LG: پس چه جالب, و من می دانم که ما قبل از صحبت در مورد چگونه شما با مراجعه به آن به عنوان یک تقویت نوشتن پلت AI نوشتن پلت فرم. اما من فکر می کنم بسیاری از مردم با شنیدن “OK هوش مصنوعی. این است که قطعا برخی از نوع از هوش مصنوعی که در حال اعمال در اینجا به یک تجربه انسانی است.”

چه جالب این است که شما در برخی از راه های استفاده از هوش مصنوعی برای مبارزه با تعصبات که خزش به ما نوشتن. که در آن هوش مصنوعی خود را شناخته شده است به تعصبات چون از انسان ها هستند که در کنار هم قرار داده و تغذیه این داده ها به هوش مصنوعی. بنابراین من حدس می زنم که چگونه نگران هستند که شما در مورد خود نرم افزار به طور بالقوه جذب تعصبات به عنوان آن در حال اعزام به مبارزه با تعصبات در فرایند استخدام?

KS: این چیزی است که ما فکر می کنم در مورد تمام وقت. من نمی دانم اگر شما به یاد داشته باشید شاید یک سال و نیم پیش آمازون رو در برخی از مشکل با تلاش برای ساخت استخدام نرم افزار که به طور خودکار همسان نامزدهای خود را با آنها باز نقش. آنها سعی کردند به ساخت آن را برای استفاده داخلی تنها. و آنچه اتفاق افتاده است فقط آنچه شما انتظار می رود که این نرم افزار تکرار دقیق تعصبات بود که در حال حاضر در استخدام خود الگوهای قبل از دهه. درست است ؟

و بنابراین اگر نقش های خاص به طور کلی پر شده توسط مردان و یا توسط مردم و یا توسط افراد جوان نرم افزار رفت و برداشت مردان و سفید مردم و جوانان برای این نقش. و البته این یک مشکل بزرگ است. است که در همه آنچه آنها در نظر گرفته شده زمانی که آنها طراحی شده است. و هنگامی که ما فکر می کنم در مورد که در Textio آن واقعا مهم است که اطلاعات افراد قادر به ناشناخته خواهد ماند و جمع آوری شده بنابراین شما می توانید آن را در سطح سازمان.

بلکه در این صنعت در سطح جغرافیای سطح و نقش سطح. و مقدار زیادی از راه هایی برای برش و تاس آن است. این یک راه حل کامل. بنابراین من می گویند مانند صنایع جغرافیای و نقش نیز باید تعصبات. اما بزرگتر شما می توانید اطلاعات مربوطه تنظیم و بیشتر جنبه … جنبه شما می توانید پوشش بیشتر احتمال دارد شما برای کاهش تعصب است که می تواند وجود دارد در مجموعه داده ها.

و البته این واقعیت است که آن را بر اساس نتیجه دوباره به این معنی است که شما باید این فرصت را به یاد بگیرند که بسیار به سرعت. و هنگامی که ما در حال صحبت کردن ده ها میلیون از اسناد و مدارک در هر ماه آینده به سیستم با نتایج شما می توانید به سرعت اگر شما تبلیغ الگوهای که در حال ترویج این همان نوع از تعصبات و شما باید یک فرصت برای کشف آن است. که متفاوت است دوباره از یک سیستم هوش مصنوعی است که فقط یک پیش بینی است. و یا ساخت یک پیش بینی اندازه گیری حلقه بازخورد و سپس ترویج متفاوت ارشاد در پاسخ به آنچه که اتفاق می افتد.

LG: آیا شما تا کنون با استفاده از هر شخص ثالث و یا خارج از داده های خود را برای ساخت تکنولوژی ؟

KS: ما واقعا استفاده در خارج داده است. ما قطعا باید مکان هایی در سیستم که در آن ما با استفاده از خارج از کتابخانه ها برای چیزهایی که فکر میکنیم که قطعات داده ها را تجربه کنند. بنابراین این می تواند چیزهایی مانند یک تجزیه کننده یا یک spell-checker, راست? این داده ها-حمایت تجارب هستند که بیشترین افتراق بخشی از Textio.

و وجود دارد برخی از واقعا خوب … من فکر می کنم آنها را به عنوان بسیار مشخص اجزای در حال حاضر در این صنعت است. بنابراین در آن مکان که در آن ما کمک به منبع باز ما با استفاده از قطعات بسیار فعال است. اما برای قطعات است که Textio هسته داده موتور آن Textio داده است.

LG: ما در حال رفتن به فقط یک فرار سریع در اینجا. و هنگامی که ما دوباره ما قصد داریم برای قرار دادن تا گفتگو با کیه.

[شکستن]

LG: بنابراین شما می توانید کمی توضیح بیشتر زمانی که شما گفت که شما دنبال آن هستید بسیار نزدیک در داده ها از نظر چیزهایی مانند جغرافیای? مکان ها و چیزهایی مانند آن. و با انجام این کار شما امیدوار به خنثی کردن تعصب. توضیح دهید که کمی برای افرادی که نمی AI و کارشناسان در حال تلاش برای درک اینکه چگونه شما در واقع جلوگیری از تعصب از خزنده به یک فن آوری است. چگونه کار می کند ؟

KS: من یک دسته از جغرافیا نمونه. اما اجازه دهید با یک مثال صنعت, چون من فکر می کنم آن را کمک به مردم در درک تعصب بخشی کمی بیشتر. من فکر می کنم همه ما می دانیم که صنعت فن آوری دارای تنوع و شمول مشکل که بدست مقدار زیادی از توجه در دهه گذشته به خصوص. برخی از شرکت ها انجام می دهند بهتر است با این کار نسبت به دیگر شرکت ها مناسب است ؟ بنابراین اگر شما نگاه نسبتا جدید محصول به تازگی IPO شرکت های فن آوری شما نگاه کنید در یک Atlassian یا شما نگاه کنید مانند یک شل کردن آنها در حال انجام است. نه کاملا اما بهتر نسبت به برخی از تثبیت بزرگتر سازمان.

و حتی در درون مسن, سازمان, شما می توانید نگاه مانند مایکروسافت نسبت به یک Cisco. و سیسکو در حال حاضر متنوع ترین است که آنها بوده ام از سال 2000 درست است ؟ بنابراین وجود تنوع بالا در سازمان های فردی در مورد اینکه چگونه با موفقیت آنها در حال مبارزه با مسائل خود را. و اگر شما می خواهید برای کمک به یک شرکت است که بسیار مستحکم تعصب مشکلات آنها می توانید انجام دهید خیلی بهتر است اگر آنها می توانند یاد بگیرند در حالی که آنها در حال نوشتن از نتایج آن کمک کرده اند شرکت های دیگر کمی بیشتر موفق در طراحی های گوناگون خط لوله است.

یکی از چیزهای شگفت انگیز در مورد کار با رهبران مردم و یا تنوع و شمول این است که آنها بسیار به خرید این فرض که افزایش جزر و مد آسانسور تمام قایق درست است ؟ اگر من یک تنوع و شمول رهبر من واقعا سخت است. و اگر شما با موفقیت در شرکت شما به جای احساس تهدید که من احتمالا بسیار هیجان زده در مورد آن معنی است که ما در حال کار با هم برای ایجاد تغییر در زمینه صنعت. بنابراین این فرصت را به جمع عادی ناشناس داده به طوری که شرکت ها ممکن است انجام شود بهتر است با یک جنبه می تواند کمک به یک شرکت دیگر که نیست و بالعکس به طور کلی بسیار جذاب برای مخاطبان.

LG: چگونه شرکت شما را با کار و فروش نرم افزار خود را به احساس می کنید در مورد این واقعیت است که برخی از فن آوری آنها با استفاده از است که در واقع در حال پیگیری از داده ها که از دیگر شرکت های فن آوری?

KS: من فکر می کنم به طور کلی کاملا مثبت است. و من فکر می کنم مردم آن را به عنوان یک فرصت بزرگ است. زیرا زمانی که ما در فن آوری ما درک می کنیم که گسترده تر مجموعه داده های قوی تر مجموعه داده. آنها نمی دیدن نتایج از شرکت های دیگر.

آنها حتی لزوما دیدن الگوهای منحصر به فرد از شرکت های دیگر. اما گسترده تر از الگوریتم های, وقتی که من می گویند “هی برو جلو و جایگزین ‘همکاری’ با ‘تراز’ به عنوان شما در حال نوشتن در Textio” این واقعیت است که آن را جمع آوری شده بیش از یک مقدار بزرگتر مجموعه داده های یک دارایی است.

من از شما بپرسم آیا شما شی به گرفتن بهتر در جهت Waze به این دلیل که دیگر رانندگان در جاده ها در حال کمک مختصات خود را? آن را بسیار مشابه از نظر مردم چگونه آن را ببینید. آن را به یک برنده.

LG: جالب است. بنابراین یکی از سوالاتی که از ما درخواست شده است در طول این کنفرانس است … از آنجا که موضوع این کنفرانس است که حرکت سریع و رفع چیزهایی که به عنوان مخالف به شکستن همه چیز. و من می دانم که Textio است که قطعا تلاش برای رفع چیزهایی که در برخی از راه. که چگونه خوشبین هستند و شما احساس در حال حاضر در مورد فن آوری, فن آوری, صنعت, صنعت و آینده tech? به طور خاص به عنوان آن مربوط به آنچه شما در ساختمان ؟

KS: بنابراین من باید دوباره بسیار مغرضانه و جهت گیری در این سوال چون من در شرکت خود من مناسب است ؟ بنابراین من ساخت نرم افزار برای کمک به شرکت های, اما من همچنین تاسیس و رهبری یک شرکت مناسب است ؟ شرکت ما این است که اقلیت های نر از جمله در مهندسی. آن را 30 درصد و Latinx. آن را بیش از 25 درصد تجاوز شناسایی. ما نمی مانند دیگر شرکت های فن آوری. هیئت مدیره ما این است که بیش از نیمی از زنان است. ما تیم رهبری است که نیمی از زنان است. ما فقط نمی مانند شرکت های دیگر.

و می گوید که من می تواند انجام شود. و ما 10 نفر دیگر به صورت مناسب است ؟ بنابراین بزرگتر ما این جالب تر این الگوها تبدیل شده و شما توسعه یک شهرت به عنوان یک محل است که مردم می توانند خود را خودشان تمام به کار می کنند. ما نه تنها شرکت است که به دنبال متفاوت از صنعت نگاه قبل از.

و آن را بسیار آسان به چشم پوشی است که به دلیل وجود دارد بسیاری از سازمان ها که نگاه درست مثل شرکت های نگاه به گذشته 10 یا 15 سال اما به طور فزاینده ای است که کمتر و کمتر درست است. و بنابراین من باید خوش بینی فوق العاده ای برای صنعت زیرا من قادر به ایجاد یک شرکت است که به نظر می رسد مانند آنچه مدرن شرکت قرار است در سال 2019.

LG: کیه من فکر می کنم ما خارج از زمان. اما از شما بسیار سپاسگزارم برای پیوستن به من در گجت آزمایشگاه پادکست.

KS: با تشکر از شما.

ال جی: … و اندیشمندانه خود را پاسخ. و با تشکر از شما به همه کسانی که به ما ملحق شد.

KS: آره.

[موسیقی]

LG: همه حق است. که پیچد تا مکالمه من با کیه اسنایدر از Textio. ما سپاسگزار است که او قادر به شرکت در سیمی 25 کنفرانس در اواخر سال گذشته. و با تشکر از همه شما برای گوش دادن. اگر شما بازخورد شما می توانید پیدا کردن همه ما را در توییتر. فقط بررسی نشان می دهد یادداشت ها. ما نشان می دهد که تولید شده توسط بون Ashworth. ما مشاور تهیه کننده اجرایی است Alex Kapelman. و ما خواهید بود در هفته آینده با ما به طور منظم بازیگران از کاراکتر ها است.

[Outro موسیقی]


بزرگ تر سیمی داستان
  • داخل مارک زوکربرگ را از دست داده و نوت بوک
  • چگونه به فعال کردن حالت تیره در تمام برنامه های خود را و دستگاه های
  • درخواست Know-It-Alls: چه coronavirus?
  • پرنده “snarge” شوم مسافرت هوایی
  • ما نیاز به بحث در مورد “ابر بی طرفی”
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 💻 ارتقاء کار خود را با بازی ما دنده تیم های مورد علاقه, لپ تاپ, کیبورد تایپ جایگزین و سر و صدا لغو هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im