تنوع ژنتیکی اشکال ادراک فرد از غذاهای چرب

اکثر مردم معتقدند که لذت بردن از برخی از مواد غذایی ریشه در بخشی از آن محتوای چربی. تحقیقات جدید به رهبری Monell شیمیایی حواس مرکز در حال حاضر یافت می شود که میل مواد غذایی چرب است پیچیده تر از آن محتوای چربی به تنهایی — آن را نیز می تواند مربوط به ذاتی ژنتیکی صفات از مصرف کننده مربوط به درک. این تیم منتشر شده یافته های خود را در شیمی حواس.

“فرد به فرد تنوع در درک مثبت از fattiness مشتق جزئی از یک فرد ژنتیکی را-گفت: ارشد نویسنده دانیل نی دکترا Monell مدیر دانشیار. “چگونه طعم و بو و عطر و طعم از غذا و نوشیدنی بر میل و بنابراین مقدار و نوع مواد غذایی مصرف شده در نهایت بر سلامت انسان است.”

تیم آزمایش بزرگسالان یکسان و برادرانه دوقلوها در سال 2018 که با حضور سالانه, دوقلو, روز جشنواره در توینسبورگ آه. “ما به خواست شرکت کنندگان به نرخ پایین و بالا-چربی چیپس سیب زمینی و گزارش چگونه چرب آنها طعم و چقدر آنها را دوست داشت و به آنها گفت:” نی. شرکت کنندگان همچنین تف به یک لوله بنابراین DNA خود را می تواند استخراج شود. خود ژنوتیپ مشخص شد در صدها نفر از هزاران نفر از مکان های خود را در ژنوم.

بسیاری از مطالعات قبلی با استفاده از مدل راه حل برای بیشتر تجربی کنترل تلاش کرده اند به لینک ادراک به میل اما اغلب موفق به ترجمه داده های خود را به مواد غذایی اشاره کرد co-نویسنده John Hayes, دکترا, یک استاد علوم غذایی در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است. این مطالعه افزود واقعی مواد غذایی-چیپس سیب زمینی-برای آزمایش طراحی برای غلبه بر این محدودیت.

ژنتیکی دوقلوهای همسان بودند بیشتر شبیه در خود الگوی میل برای بالا و پایین چربی و چیپس سیب زمینی در مقایسه با علایق ، با مقایسه طعم-نتایج آزمون از دیگر جفت دوقلو با مشابه ژنوتيپ تیم شناسایی دو ژن خاص گونه که در ارتباط با دوقلوها’ رتبه بندی از میل. نه از این ژن قبلا به درک fattiness.

اگر چه چربی است و تقریبا جهانی دوست داشتم در مواد غذایی, برخی از مردم ممکن است با متولد ژنتیکی تمایل به ترجیح می دهند مواد غذایی بالاتر و یا پایین تر در چربی است. این تیم در گام های بعدی از جمله درک چگونه جهانی این تاثیرات ژنتیکی ممکن خواهد بود برای آزمایش مردم در سراسر جهان و با انواع مختلف چربی در بسیاری از غذاها مانند پیتزا, کلوچه و بستنی.

عطر و طعم است که تنها یکی از بسیاری از عوامل است که رانندگی روزمره و انتخاب غذا از جمله هزینه و در دسترس بودن و سلامت. “اکثر مردم تصور بیشتر میل درایو بیشتر مصرف, اما دهه از تحقیقات به ما بگویید معکوس درست است-ما جلوگیری از آنچه که ما را دوست ندارند” گفت: هیز. “من ممکن است دوست دارم بیکن اما اگر من گوش به من قلب من هنوز هم نمی خواهید به خوردن آن هر روز صبح.”

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط Monell شیمیایی حواس مرکز. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>