‘ارواح تسوشیما’ نیست سامورایی, سینما—این یک پاپ کورن تلنگر

Sucker Punch آخرین باز جهان بازی های ویدئویی است که به اندازه کافی سرگرم کننده و زیبا به اندازه کافی نیست علاقه مند به بررسی فرهنگی استعارههای.

در حال رشد به عنوان یک بچه غوطه ور در فرهنگ عامه آمریکایی, آن را سخت برای فرار از این تصور که سامورایی ها واقعا سرد است. ژاپنی آمار و ارقام—نظامی اشراف از یک دوره خاصی در تاریخ ژاپن در آغاز قرن 12—شده اند به طور کامل جذب شده توسط پاپ آمریکایی nerdiness و تبدیل به بی نهایت paragons عالی. ظاهرا محترم ظاهرا شکست و زیبا زره سامورایی دقیقا نوعی از قهرمانان مردم عشق به ریشه برای: نادرست و غلط و ظاهرا شریف. البته در واقعیت سامورایی در حال پیچیده تر از آن رقابت نمادی از ناسیونالیسم اشغال کثیف یک محل که در تاریخ کشور و مملو تقاطع گرده افشانی متقابل فرهنگی به عنوان تصویر وارد واژگان از فرهنگ ما بدون هیچ گونه عمیق تر سیاسی و یا نمادین چمدان دست نخورده است.

اولین چیزی که به خارج از راه در مورد روح تسوشیماتوسعه Sucker Punch جدیدترین open-world بازی در مورد سامورایی است که آن را بسیار علاقه مند در آن فرهنگی سوالات. شبح از تسوشیما است بصورتی پایدار و محکم در یک بازی برای است که آمریکا بچه و فرد آنها بزرگ شده بود. این بازی فکر نمی کند که عمیقا در مورد سامورایی تنها در حدود چقدر سرد است وقتی یک سامورایی فرو شمشیر خود را عمیقا به دشمن قفسه سینه. این است که یک چیز بد است ؟ نه لزوما با توجه به آنچه شما دنبال آن هستید و چه رابطه خود را به این فرهنگی استعارههای است. اما می دانم رفتن: روح تسوشیما نیست بالا سامورایی سینما. این یک پاپ کورن تلنگر.

داستان زیر Jin ساکایی یک نجیب زاده و سامورایی در اولین مغولی تهاجم ژاپن در طول 1270s. پس از یک فاجعه در اوایل جنگ در جزیره تسوشیما جین به سمت چپ به تنهایی ارتش خود را مرده عموی خود, خداوند, سکی اسیر. از اینجا او به بازسازی خود راه ویدئویی قهرمانان همیشه با درست کردن مهارت درختان گرفتن خاک به دست آوردن متحدان و در نهایت مبارزه با کارفرمایان به منظور باز کردن بیشتر خاک و … شما ایده را دریافت کنید. در طول راه او می آموزد برخی از ایده های است که بیشرمی برای این pop-فرهنگ نسخه ای از یک سامورایی اما سنتی برای یک بازی ویدئویی شخصیت—چگونه برای چاقو زدن به یک پسر بد در بازگشت به حفظ خفا چگونه به استفاده از یک غیرممکن قوی هوک و ارزش های در حال اجرا به دور از بچه ها که به وضوح قوی تر است. این یک آشنا حلقه اکتشاف مبارزه و رشد شخصیت است که تساوی ریشه های آن از یک دهه باز جهان بازیهای رایانهای با یک سامورایی شین در بالا.

به نمایشگاه که سامورایی لایه آن لحظات. مبارزه می درخشد هنگامی که شما از آن آویزان از کوره در رفته—رقص های مختلف شمشیر مواضع و parries مخلوطی از مرتب کردن بر اساس از چند بزرگ-گروه دعوا نکردم بتمن: Arkham پناهندگی. در روح تسوشیمابا Arkhamمبارزه با تقریبا یک نوع ریتم بازی در حال حرکت بین مخالفان مختلف در دیوانه بداهه و بیشتر خو دفاعی در سبک مبارزه است که به نظر می رسد آشنا برای بازیکنان که دیگر سامورایی بازی از نرم افزار Sekiro: سایه ها دو بار می میرند. بر خلاف Sekiro, شبح نیست بیشتر از یک چالش است اما این لزوما آمرزنده و مهربان در آن دعوا ، آن را می پرسد که شما با توجه و یادگیری حداقل زمانی که برای جلوگیری از دشمن و یا زمانی که به پرتاب خود را (از سر گرفتند) kunai به بی حس کردن سنگین بچه بنابراین شما می توانید چاقو آنها را در لب به لب. همراه با دقیق مبارزه با انیمیشن که بر فضل و مراقبت از خود را قهرمان مبارزه با سبک های مبارزه در این بازی متناسب با فانتزی. شما یک شمشیرزن نظیر فراتر از یک کشنده وکتور با تیغه.

شبح از تسوشیما همچنین دارای زیبایی شعله ور شدن. در حالی که بسیاری از گرانول, مدل های شخصیت و محیط زیست بافت نسبتا سفت برای پلی استیشن اول بازی می پردازد بسیاری از ذهن باز و وسعت افق و شیب رنگ. از طریق استفاده دقیق از رنگ و ذرات شکوفه های گیلاس و برگ پراکندگی در نسیم تا حدی ملایم کمی آبرنگ-مانند حلقه های باد و گرد و غبار—شبح تسوشیما ایجاد یک حس رمز و راز و عظمت است که نفوذ این بازی است. تا زمانی که شما به نظر نمی آید بیش از حد از نزدیک در, گفتن, چگونه شخصیت خود را حرکت می کند از طریق چمن—با قطع عمده فروشی از طریق آن و یا آویزان کنید چگونه دوربین اغلب آغوش زمین در راه است که در واقع محدودیت های خود را از نظر افق زمانی که شما بر روی اسب خود را یک ترفند است که هنگامی که شما متوجه آن را احساس می کند مانند شگرد آشکار به محیط زیست به نظر می رسد بزرگتر بدون واقعا به شما اجازه دیدن بیشتر از آن.

که همه می گویند که روح از تسوشیما است سرگرم کننده به اندازه کافی مطلوب به اندازه کافی و به اندازه کافی به منطقه را به مدت چند ساعت اگر شما به این نوع از چیزی. اما این بازی به وضوح و فریم های خود را به عنوان بیش از آن در راه است که تا حدودی خسته کننده و ویترین shallowness که با فرهنگ عامه آمریکایی است اختصاص این رقم سامورایی و جای خود را در تاریخ و هنر است. در نظر اول انتخاب بازی از شما می پرسد: انتخاب ارائه شده است. وجود دارد یک نمایش استاندارد با زبان انگلیسی صدای; پس از آن وجود دارد سامورایی سینما ارائه می دهد که ژاپنی voices به فارسی و فارسی به تقلید از تجربه تماشای یک فیلم. جز خوبی چیزی وجود دارد کمی عجیب و غریب در مورد آن. لب فلپ—حرکت شخصیت دهان در انیمیشن به همگام سازی به گفت و گو آهنگ اشتباه هستند. Sucker Punch به هر دلیل تصمیم گرفتند به ژاپنی لب فلپ به همراه, ژاپنی, صدای آهنگ. تجربه مانند تماشای یک بد دوبله فیلم خارجی اما در جهت معکوس با ژاپنی, ظاهرا زبان مادری از این شخصیت ها در حال حاضر به طور ناگهانی خارجی زبان آنها کاملا نمی تواند صحبت می کنند. آن را احساس می کند مانند یک درک در اعتبار, هدایت به بالا, فرهنگی, شجره نامه از کسانی که فیلم های ژاپنی, اما در راه است که به طور کامل مراکز مخاطبان آمریکایی و دیدگاه. راه فرهنگی ایده سامورایی در فرهنگ آمریکایی است ساده انگاری بیش از, بیش از حد است ارائه در اینجا.

این disjuncture است که تنها با تاکید بر حالت سوم به نام پس از مدیر آکیرا کوروساوا که فیلم در مورد سامورایی ها هنوز هم مورد تحسین قرار گرفته که برخی از بزرگترین تصاویر متحرک تا کنون ساخته شده است. این حالت می افزاید: یک فیلم دانه و letterboxing و تغییرات بازی به سیاه و سفید. این یک microcosm برای بازی کل رویکرد به آن مواد منبع. چه بزرگ در مورد آکیرا کوروساوا روح تسوشیما? که این خود ابتکاری فیلمبرداری? راه کار خود را در گفت وگو با تکامل ایده های در مورد ژاپنی ناسیونالیسم و تاریخ نظامی در طول و پس از جنگ جهانی دوم ؟ شاید یاد و پراکنده گفت و گو و شخصیت کار می کنند ؟ و یا عملکرد او دستگیر شده ؟

به علت مسائل اخلاقی می گوید: روح تسوشیما. این است که فیلم های خود را در سیاه و سفید. و شمشیر خنک بود. ذکر کوروساوا و میراث هنر ژاپنی در مورد سامورایی ؟ مانند هر دیگر انتخاب این بازی باعث می شود آن را وجود دارد برای سرگرم کننده است. هیچ چیز بیشتر.


بزرگ تر سیمی داستان
  • چگونه تایوان بعید دیجیتال وزیر هک همه گیر
  • راهنمایی برای ماندن مولد هنگامی که جهان در آتش
  • چیزی که در مورد یک تابستان بدون پرفروش
  • ناکجاآباد نیست sci-fi—برای من این واقعیت های آمریکا
  • ایرانی جاسوس تصادفی به بیرون درز ویدئوها از خود نرم
  • 👁 آماده شدن برای هوش مصنوعی برای تولید کمتر جادوگری. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🎙️ گوش دادن به سیمی ما پادکست جدید در مورد آینده چگونه متوجه است. گرفتن آخرین قسمت و مشترک به 📩 خبرنامه به نگه دارید تا با تمام ما را نشان می دهد
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>