خوب و سلامت و شاد و چشم انداز در زندگی ممکن است به نظر می رسد به همان اندازه ارزشمند و در عین حال مستقل اهداف است. بدن در حال رشد از تحقیقات در حال تقویت است که چشم انداز مبارک می تواند بسیار تاثیر واقعی فیزیکی خود را به خوبی بودن.

تحقیقات جدید منتشر شده در مجله علم روانشناسی نشان می دهد که هر دو آنلاین و حضوری مداخلات روانشناختی — تاکتیک به طور خاص طراحی شده برای افزایش بهزيستی ذهنی — اثرات مثبت در گزارش خود از سلامت جسمی. آنلاین و حضوری مداخلات شد به همان اندازه موثر است.

“هر چند قبل از مطالعات نشان داده اند که شادتر از افراد تمایل دارند که بهتر سلامت قلب و عروق و سیستم ایمنی بدن پاسخ کمتر از خود خوشحال همتایان” گفت: Sam Kushlev استاد در جورج تاون دانشگاه دانشکده روانشناسی و یکی از نویسندگان این مقاله “تحقیق ما یکی از اولین کارآزمایی های کنترل شده تصادفی را نشان می دهد که افزایش بهزیستی روانشناختی و حتی به طور کلی افراد سالم می تواند مزایای به سلامت جسمی خود را.”

مداخله برای سالم نتایج

در طی شش ماه Kushlev و همکارانش در دانشگاه ویرجینیا و دانشگاه بریتیش کلمبیا به بررسی چگونگی بهبود بهزيستی ذهنی از افرادی که نمی شد در بیمارستان بستری و یا در غیر این صورت تحت درمان پزشکی تحت تاثیر سلامت جسمی خود را.

یک گروه از 155 بزرگسالان بین سنین 25 و 75 به صورت تصادفی یا به یک منتظر-لیست کنترل بیماری و یا 12 هفته مثبت مداخله روانشناختی است که خطاب از سه منبع مختلف از شادی: هسته “خود” را “تجربی خود” و “خود اجتماعی است.”

3 هفته اول از برنامه متمرکز در هسته خود کمک افراد خود را شناسایی ارزش های شخصی و نقاط قوت و اهداف. بعد از 5 هفته متمرکز تجربی خود پوشش هيجان و تمرکز حواس است. این فاز نیز به شرکت کنندگان ابزار برای شناسایی الگوهای ناسازگارانه از تفکر است. نهایی 4 هفته از برنامه خطاب خود اجتماعی, آموزش تکنیک های پرورش قدردانی پرورش مثبت تعاملات اجتماعی و تعامل بیشتر با جامعه خود.

این برنامه به نام شادی پایدار و ادامه داد: تقویت خود (افزایش) شامل بارگیری ماژول یا led توسط یک پزشک آموزش دیده و یا تکمیل به صورت جداگانه با استفاده از یک سفارشی پلت فرم آنلاین. هیچ یک از ماژول های متمرکز بر ارتقای سلامت جسمی و یا رفتارهای بهداشتی مانند ورزش یا رژیم غذایی.

هر ماژول ویژه یک ساعته درس با اطلاعات و تمرینات یک هفته تکلیف نوشتن مانند روزنامه نگاری و فعال رفتاری جزء مانند مراقبه هدایت.

“همه فعالیت های مبتنی بر شواهد ابزار به افزایش ذهنی خوب بودن” Kushlev اشاره کرد.

هنگامی که برنامه به این نتیجه رسیدند که شرکت کنندگان داده شد ارزیابی فردی و توصیه های آن ماژول می تواند موثر در بهبود شادی خود را در دراز مدت. سه ماه پس از پایان محاکمه محققان به دنبال تا با شرکت کنندگان برای ارزیابی رفاه و سلامت.

خوشحال آینده

شرکت کنندگان که موفق به دریافت مداخله گزارش افزایش سطح بهزيستی ذهنی در طی 12 هفته برنامه است. آنها همچنین گزارش شده کمتر بیمار روز از کنترل شرکت کنندگان در طول برنامه و 3 ماه پس از آن به پایان رسید.

حالت آنلاین از اجرای این برنامه نشان داده شده است به عنوان موثر به عنوان فرد در حالت رهبری روت تسهیل.

“این نتایج صحبت می کنند به پتانسیل چنین مداخلات به مقیاس در راه است که رسیدن به مردم بیشتر در محیط هایی مانند دانشگاه برای کمک به افزایش شادی و ارتقای سلامت روان در بين دانشجويان” Kushlev گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

نرم افزار گرامرلی