دو DOJ جانبازان ذخیره کردن یک نقشه راه برای سرکوب این شرکت دیجیتال تبلیغات نیروی عظیم منهدم کننده.

بیش از آخر هفته وال استریت ژورنال گزارش داد که فدرال و مقامات دولتی به احتمال زیاد فایل ضد تراست پرونده های حقوقی علیه گوگل بعد از این سال با تمرکز بر شرکت تسلط دیجیتال صنعت تبلیغات است. صبح امروز به لطف یک جفت سابق دولت اوباما مقامات ما بهترین های ما نگاه کنید و در عین حال در چه نظریه مورد ممکن است. در یک مقاله جدید منتشر شده توسط شبکه امیدیار آنها استدلال می کنند که گوگل صدمه رقابت در ایالات متحده و شناسایی 20 راه مختلف که در آن ممکن است قانون را شکسته اند در آن جاده به تبلیغات دیجیتال ،

تا همین اواخر, بزرگ با تکنولوژی ضد تراست جنبش عمدتا رانده شده توسط خارجی ها که به چالش کشیده متعارف حقوقی حکمت. نویسندگان این مقاله جدید در مقابل, بسیار یک بخشی از استقرار: David Dinielli به عنوان مشاور ویژه در وزارت دادگستری ایالات متحده ضد تراست را بدست آورد و فیونا اسکات مورتون استاد اقتصاد در دانشگاه ییل دانشکده مدیریت آن بالا اقتصاددان از 2011 به 2012—در طول زمان هنگامی که کاخ سفید و گوگل به عنوان یار به عنوان می تواند. آنها این نوع از افرادی که کار می تواند در نهایت بر ضد تراست در یک جو بایدن دولت باید برنده او در ماه نوامبر. در حالی که خود را روی کاغذ است و بیارتباط از هر مقام رسمی در دولت بررسی (آن زمان تصادفی) آن را به عنوان خوب یک پنجره که ما به چه زمان ضد تراست مجریان ممکن است فکر.

با عنوان “نقشه راه برای تبلیغات دیجیتال انحصار پرونده گوگل” کاغذ بزرگ-تصویر استدلال ساده است. گوگل ممکن است بهترین و شناخته شده برای جستجو, نقشه, و, ایمیل, اما آن را می سازد بسیاری از پول خود را از طریق تبلیغات است. در طول دهه گذشته یا بیشتر این شرکت دست به یک موقعیت غالب در هر مرحله از راه بین تبلیغ کننده و کاربر اینترنت. آن استفاده می کند که قدرت این مقاله استدلال می کند برای استخراج عوارض از هر کسی که شرکت در آن بازار—درآمد اصل پول رایگان بالاتر از هر ارزش را ایجاد می کند.

نویسندگان مراقب باشید به یاد داشته باشید که آنها در حال رفتن تا آنجا که به ادعا های خاص نقض قانون ضد تراست. “بدون دسترسی به هر گونه اطلاعات محرمانه آن مناسب نخواهد بود بگو: So-and-so نقض قانون'” گفت: مورتون در مصاحبه هفته گذشته است. او گفت: “آنچه که من می توانید ببینید علنا به من می دهد نگرانی وجود دارد که تخطی از قانون که برای اطمینان حاصل کنید.”

ژن Kimmelman که مشغول به کار با مورتون به عنوان مشاور رئیس از DOJ ضد تراست بخش تحت اوباما و توصیه می شود در این مقاله گفت که برخی از این رفتار می توانست گناه توضیحات. “اما واقعیت این است که ما بسیاری از آنها یک الگوی رفتاری است و چه بسیار سخت در مورد این” او گفت:.

گوگل رد این ایده که آگهی خود را کسب و کار به شمار هر گونه انحصار مشکلات. در یک ایمیل فرستاده بیانیه آن گفت: “رقابت شکوفایی است و ناشران و بازاریابان زیادی از انتخاب . . . قیمت تبلیغات دیجیتال کاهش یافته است بیش از 40 درصد از سال 2010. هیچ رسانه های دیگر دیده می شود به رها کردن. نتیجه این است که هزینه های تبلیغات به عنوان بخشی از تولید ناخالص داخلی شده است هرگز پایین تر با صرفه جویی در هزینه رفتن به طور مستقیم به کسب و کار و مصرف کنندگان است.”

سوال این است که آیا کسب و کار و مصرف کنندگان خواهد بود با بهره گیری و حتی بیشتر در بازار کمتر تحت سلطه توسط گوگل—و اینکه آیا برخی از کسانی که صرفه جویی در هزینه در ناعادلانه هزینه ناشران در حال اجرا تبلیغات.

وجود دارد یک سری از مراحل اتفاق می افتد و تقریبا بلافاصله—بین یک شرکت و پرداخت به محل تبلیغ و آگهی که در حال نشان داده شده است به یک جفت چشم انسان. قابل توجه گوگل غالب نزدیک به هر یک از این مراحل است. از آنجا که یافته های ایالتی و فدرال تحقیقات هنوز محرمانه Dinielli و مورتون تکیه بر یک گزارش جامع توسط بریتانیا رقابت و بازارهای سازمان در سال گذشته به برآورد ما تبلیغات دیجیتال در بازار است. با توجه به گزارش شرکت کنترل 90 درصد از ناشر آگهی سرور بازار معنی اگر یک ناشر می خواهد به فروش فضای آگهی 90 درصد از زمان آن می گذرد از طریق گوگل. آن را کنترل بین 40 و 60 درصد از عرضه پلت فرم بازار است که در آن ناشران مختلف گرد هم می آیند تا به طور خودکار پیشنهاد در تبلیغات است. در طرف دیگر از حراج نشستن تقاضا به سمت سیستم عامل که در آن تبلیغ پیشنهاد خود را به محل تبلیغات. گوگل 50 تا 70 درصد است که در بازار.

در آن بیانیه گوگل معتقد است که با وجود بسیاری از آگهی های دیگر شرکت های فن آوری به این معنی است که “ناشران و بازاریابان زیادی انتخاب است.” در خصوص این شرکت امتیاز به صعود از آمازون آگهی پلت فرم به عنوان یک مثال از رقابت واقعی است. اما گوگل نمی, اختلاف CMA را برآورد سهم بازار خود را.

قانون ضد تراست نیست در مورد اندازه تنهایی ، شرکت های مجاز به محبوب; این یک جرم به ساخت بهترین موتور جستجو و یا برنامه های ناوبری. سوال این است که آیا گوگل است که با استفاده از آن کنترل بازار به غنی سازی خود را, و آن را سخت تر برای دیگران به رقابت بپردازند. “آن را دستیابی به قدرت بازار و همه جا حضوری و محبوبیت از طریق رقابت در شایستگی” که یک مشکل مورتون گفت. انحصار می شود غیر قانونی او توضیح داد: “از طریق سرکوب و یا به استثنای دیگران—خود را با استفاده از قدرت بازار به ایجاد یک زمین بازی که در سطح نیست.”

20 نمونه از گوگل رفتاری که مورتون و Dinielli پرچم سقوط به چند دسته گسترده ای. اول ساده است: ادغام. در طول سال گوگل به تثبیت خود در هر بخشی از ad tech زنجیره ای با خرید از شرکت های موجود مانند DoubleClick و AdMob. حصول نیست و غیر قانونی خود را, اما آنها هنگامی که هدف این است که برای خفه کردن رقابت. “با هم” نویسندگان, نوشتن, “این ادغام آشکار تلاش پیگیر برای اشغال کل ad tech پشته و همچنین مربوط به تجزیه و تحلیل بازار از طریق ادغام.” (منتقدان ضد تراست اجرای قانون در آمریکا استدلال کرده اند که دولت بی سرپرست در اجازه می دهد ادغام مانند این طریق در وهله اول. کمیسیون تجارت فدرال به تازگی اعلام کرد که این امر می تواند بررسی 10 سال گذشته از ادغام توسط بزرگترین شرکت های فن آوری. گوگل معتقد است که در سال های پس از این ادغام رقابت در تبلیغات بالا رفته در حالی که قیمت ها کاهش یافته است.)

یکی دیگر از عمده دسته: شیوه های مختلف مراحل در گوگل آگهی سیستم طراحی شده اند. “اگر چه یک حراج می تواند طراحی شده برای قیمت ها به سطوح رقابتی,” مورتون و Dinielli نوشتن “گوگل نقش مهمی در اجرای مزایده به نمایندگی از هر دو خریداران و فروشندگان (از جمله زمانی که گوگل خود فروشنده آن را به عنوان خود را برای جستجو در گوگل عرضه و برای یوتیوب و دیگر خواص) به آن انگیزه و توانایی تعصب حراج قیمت.” این بدان معناست که آگهی قیمت بالا نسبت به یک بازار رقابتی و ناشر درآمد پایین رفتن. مردم عادی ممکن است تا پایان پرداخت در هر دو به پایان می رسد: بالاتر هزینه های تبلیغات را منتقل به همراه مصرف کنندگان در حالی که درآمد کمتر برای ناشران در نهایت کاهش مقدار و کیفیت اخبار و سرگرمی.

گوگل اختلافات این ادعا اشاره کرد که آن را نمی کند به طور مستقیم در تنظیم قیمت حراج. اما مورتون و Dinielli نیست و گفت که آن را ندارد; آنها استدلال می کنند به جای آن که چون گوگل هر دو اجرا می شود و شرکت در آگهی فرآیند خرید آن نمی تواند مقاومت در برابر آبدار فرصت برای طراحی این سیستم به نفع خود را ارائه. مایکروسافت شکایت به CMA که یکی از محصولات گوگل است برای مثال تغذیه اطلاعات در زمان واقعی به تبلیغ برای تبلیغات گوگل, اما نه برای, بینگ, حتی اگر ظاهری هیچ دلیل فنی برای درمان موتورهای جستجو متفاوت است. این سخنگوی گوگل گفت که این محصول در واقع درمان موتورهای مختلف متفاوت است اما در پاسخ به این CMA, گزارش, گوگل نمی, چالش پیدا کردن این.

و یا یوتیوب. آن استفاده می شود که هر سمت تقاضا پلت فرم (به نمایندگی از تبلیغ کنندگان) می تواند رقابت برای خرید تبلیغات در یوتیوب. اما در سال 2016 گوگل ساخته شده را تغییر دهید: برای تبلیغ در یوتیوب, شما به طور کلی در حال حاضر مجبور به استفاده از خود گوگل DSP. گوگل معتقد است که تغییر ساخته شده برای محافظت از حریم خصوصی کاربر. “شخص ثالث DSPs با دسترسی به یوتیوب موجودی می تواند در ساخت پروفایل کاربران بر اساس تاریخ مشاهده خواهد بود که داده ها حفاظت از خطر” این شرکت گفت: CMA. اما به عنوان مورتون و Dinielli توجه داشته باشید ممکن است تغییر داده می شود گوگل یک مزیت ناعادلانه نه فقط در یوتیوب اما در سراسر اینترنت. چرا یک نام تجاری انتخاب یک DSP که نمی تواند جای تبلیغات بر روی یکی از بزرگترین سیستم عامل در جهان است ؟

این می شود به یکی از مسائل هسته ای: گوگل نیست فقط اجرای بازار; این شرکت در آن به عنوان یک ناشر که می خواهد برای به حداکثر رساندن چشم. یوتیوب CMA یافت حساب برای 20 درصد از بازار برای تبلیغات تصویری (و تا آنجا که 50 درصد زمانی که شما حذف Facebook است که خود سیستم بسته). بین آن و تبلیغات است که به نظر می رسد در بالای نتایج جستجوی گوگل آن را برای رقابت در برابر درآمد همان ناشران که تکیه بر خدمات آن است.

فن آوری ضد تراست جنبش همواره نبرد دشوار. از اواخر دهه 1970 دیوان عالی کشور نظریه تا به حال به شدت آزادیخواه خم وقتی که می آید به انحصارات اساسا برگزاری است که اگر آن را نمی کند, افزایش قیمت برای مصرف کنندگان این نمایشگاه بازی. پس از قابل رویت ترین ارائه شده از امثال Facebook و گوگل رایگان هستند (و یا در مورد آمازون, تلویزیون ارزان) که استاندارد کمک کرده است bulletproof دره سیلیکون از مقررات معرض خطر است. یک معامله بزرگ اخیر ضد تراست واکنش متمرکز بر نیاز به تجدید نظر در قانون ضد تراست به حساب واقعیت های اقتصاد دیجیتال. لینا خان با نفوذ 2017, قانون, نقد و بررسی مقاله “آمازون ضد تراست پارادوکس” برای مثال امواج ساخته شده نشان می دهد که آمازون آسیب رساندن به رقابت در راه نیست اسیر زمان بوده است.

بلندی مورد در برابر گوگل می تواند به سادگی به دامن کسانی که نظری اختلافات. مورتون و Dinielli نیست فراخوانی برای یک پارادایم جدید; استدلال خود را در عمل در استانداردهای تاسیس شده است. اگر آن را تبدیل به یک پیش نمایش از مورد دولت در برابر گوگل—اگر ما مقامات دریابید که این شرکت تسلط دیجیتال آگهی صنعت است که منجر به قیمت های بالاتر و یا پایین تر به مصرف کننده عرضه می کنند—سپس آینده دادخواهی ممکن است مناسب مستقیما زیر موجود قانون ضد تراست هیچ اعتقادی انقلاب لازم است.


بزرگ تر سیمی داستان
  • اعترافات مارکوس Hutchins هکر که ذخیره شده اینترنت
  • که اختراع چرخ ؟ و چگونه آنها آن را انجام دهد ؟
  • 27 روز در توکیو بای: آنچه اتفاق افتاده است در الماس شاهزاده
  • چرا کشاورزان آزادسازی شیر حتی به عنوان نفر گرسنه
  • نکات و ابزار برای برش مو در خانه
  • 👁 AI آشکار بالقوه Covid-19 درمان است. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de