دانش آموزان دبیرستان معدل پنج برابر قوی تر از خود عمل نمرات در پیش بینی فارغ التحصیلی از دانشگاه با توجه به یک مطالعه جدید منتشر شده امروز در آموزشی محققیک همکار مجله آمریکایی تحقیقات آموزشی انجمن.

نویسندگان این مطالعه جدید Elaine M. Allensworth و Kallie Clark هر دو از دانشگاه شیکاگو نیز در بر داشت که قدرت پيش بينی GPAs سازگار در سراسر مدارس بالا است. رابطه بين عمل نمرات و فارغ التحصیلی از دانشگاه بستگی دارد که دبیرستان یک دانش آموز حضور در بسیاری از مدارس وجود ندارد و ارتباط بین دانش آموزان عمل نمرات و احتمالی فارغ التحصیلی از دانشگاه.

“این تعجب آور بود که نه تنها به ببینید که وجود دارد هیچ رابطه ای بین عمل نمرات و فارغ التحصیلی از دانشگاه در برخی از مدارس, بلکه به ببینید که در بسیاری از مدارس رابطه منفی میان دانش آموزان با بالاترین نمرات آزمون” گفت: Allensworth که مدیر از دانشگاه شیکاگو کنسرسیوم در مدرسه پژوهش است.

در تمام مدارس در مطالعه هر افزایشی افزایش در معدل همراه با افزایش شانس فارغ التحصیلی کالج. شانس از فارغ التحصیلی از کالج در محدوده 20 درصد برای دانش آموزان دبیرستان GPAs تحت 1.5 تا حدود 80 درصد برای کسانی که با GPAs از 3.75 یا بالاتر پس از کنترل دانشجو پس زمینه و دانشکده فنی.

“در حالی که مردم اغلب فکر می کنم ارزش GPAs است متناقض در سراسر دبيرستان و نمرات آزمون های استاندارد مانند عمل خنثی هستند شاخص از آمادگی زیرا آنها گرفته شده توسط هر کس تحت شرایط مشابه یافته های ما نشان می دهد در غیر این صورت” Allensworth گفت. “خط پایین این است که دبیرستان نمرات ابزار قدرتمند برای اندازه گیری در دانش آموزان آمادگی برای کالج, بدون در نظر گرفتن که در دبیرستان یک دانش آموز, حضور, در حالی که عمل نمرات نیست.”

با توجه به نویسندگان را مطالعه تحقیقات قبلی است که در می یابد دبیرستان GPAs بیشتر اخباری از SAT و ACT نمرات دانشجوی سال اول دانشگاه معدل و فارغ التحصیلی از دانشگاه. این مطالعه برای اولین بار به صراحت تست اینکه آیا استاندارد ارزیابی قابل مقایسه در سراسر مدارس به عنوان اقدامات از آمادگی.

این مطالعه به بررسی 55,084 دانش آموزانی که فارغ التحصیل از شیکاگو مدرسه دولتی منطقه بین سال های 2006 و 2009 و بلافاصله پس از ثبت نام در کالج چهار ساله. شیکاگو منطقه شامل مدارس با تغییر پروفیل های علمی اعم از بسیار بالا-دستیابی به انتخابی مدارس به مدارس بسیار کم میانگین نمرات آزمون. در زمان مطالعه دانشجويان در مدرسه به همه دانش آموزان در ایلینوی در زمان عمل در بهار کلاس 11th.

نویسنده در نمایش واقعیت این است که دبیرستان GPAs هستند بر اساس عوامل بسیاری-از جمله تلاش بیش از کل ترم در بسیاری از انواع مختلف از کلاس های تظاهرات و تحصیلی از طریق فرمت های مختلف و متفاوت معلم انتظارات — ممکن است به همین دلیل GPAs قوی شاخص از آمادگی.

“GPAs اندازه گیری طیف گسترده ای از مهارت ها و رفتارهای مورد نیاز برای موفقیت در دانشگاه, که در آن دانش آموزان مواجه خواهد شد به طور گسترده ای متفاوت محتوا و انتظارات” گفت: Allensworth. “در مقابل آزمون های استاندارد اندازه گیری و فقط مجموعه ای از مهارت هایی که دانش آموزان نیاز برای موفقیت در دانشگاه و دانش آموزان می تواند آماده شدن برای این آزمون در باریک راه هایی که ممکن است در ترجمه به آماده سازی بهتر برای موفقیت در دانشگاه.”

“گسترده زمان صرف آماده سازی برای آزمون های استاندارد را بسیار کمتر پرداخت کردن برای تهیه موفقیت از تلاش قرار داده و به ترم به عنوان منعکس شده در نمره دانشجويان” گفت: Clark یک دانشجوی دکتری در دانشگاه شیکاگو است. “بیشتر است که متوسط و بالا مدرسه مربیان می توانند پشتیبانی قوی نامزدی در مدرسه — کمک به دانش آموزان غلبه بر موانع برای نامزدی در, کلاس, کمک به آنها برای موفقیت در انواع مختلف تحصیلی وظایف به طوری که آنها کسب قوی نمرات — بهتر است این مربیان در حال حمایت از مهارت های علمی گسترده و آماده سازی دانش آموزان برای کالج.”

نویسندگان همچنین توجه داشته باشید که اکثر ایالت ها و مناطق در ایالات متحده به شدت تکیه بر نمرات آزمون های استاندارد در پاسخگویی سیستم به عنوان شاخص از اینکه دانش آموزان در جلسه دولت آمادگی اهداف است. چون رابطه بين نمرات آزمون با فارغ التحصیلی از دانشگاه قوی است یا سازگار متحده و منطقه را انتخاب کنید که این متریک ممکن است misestimate اثرات سیاست ها و شیوه مدرسه در دانش آموزان کالج آمادگی. نویسندگان نشان می دهد که اقدامات دانشجويان از عملکرد واقعی در دانشگاه را ارائه بهتر اطلاعات.

بالا و فراتر از دانشجويان موفقیت های فردی در دبیرستان ترم و عمل Allensworth و کلارک یافت که دانش آموزان هستند احتمال بیشتری برای فارغ التحصیل کالج, اگر آنها می آیند از برخی از مدارس به جای دیگران است. این مدرسه اثرات ممکن است نتیجه دقیق تر برنامه های علمی در برخی از دبیرستان های مختلف غیر آکادمیک پشتیبانی برای آماده سازی دانش آموزان برای کالج و یا به سادگی یک گرایش خانواده ها با منابع بیشتر برای کالج خود را برای ارسال دانش آموزان به ویژه مدارس.

“زیادی وجود دارد دبیرستان اثرات آن بر فارغ التحصیلی از دانشگاه هستند که توضیح داده شده توسط دانش آموزان دبیرستان معدل فردی خود عمل نمرات و یا دو نفر از آنها در ترکیب” کلارک گفت. “درک چرا دانش آموزان برخی از مدارس موفق در بیش از دانش آموزان در مدارس دیگر است که یک گام مهم بعدی برای بهتر حمایت از تمام توانایی دانش آموزان برای کسب یک مدرک دانشگاهی است.”

این پژوهش با حمایت بنیاد بیل و ملیندا گیتس.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی