چگونه یک خیابان-هوشمند سوپراسپرت آماده کردم برای مسیر مسابقه

در اواخر شب در Daytona International Speedway در ماه مارس حل و فصل سرما بیش معمولا گرم سواحل فلوریدا است که میزبان 24 ساعت رولکس دیتونا مسابقه استقامت. فقط تحت نقطه نیمه راه در گاراژ و گودال خطوط Acura مسابقه تیم چیزی به همان اندازه ناسازگار محقق شده است: هیچ چیز. آن را آرام و بی سر و صدا حتی–به جز برای بی پایان داپلر-تغییر صدا در racecars ایستاده موشک های گذشته شروع/خط پایان از مسیر مسابقه افسانه ای.

آن را با صدای بلند اما غیر منتظره ای آرام است. کمی وجود دارد کشتی با قطعات موتور در گاراژ اندک مجرای مداخله از پانل های بدن را در چاله و کمبود دیوانه gesticulating از اعضای خدمه در تلاش برای رفع این یا آن مشکل است. اتومبیل تبحر تمام شب طولانی در آینده فقط برای لاستیک و گاز و راننده معاوضه. تیم Penske و مایر Shank مسابقه, رانندگی, ماشین آلات بر اساس Acura خیابان اتومبیل لذت بردم یک خلق و خوی فاقد کوره در رفته انرژی معمولی از دهه های قبلی در مسابقه. این trackside عمل احساس بالینی و دقیق—و پراکنده.

با تشکر از دهه مسابقه تکامل ماشین آلات به مراتب بیشتر قابل اعتماد و در حال حاضر می توانید به راحتی از راه دور و حتی خسته کننده ترین نژادها. Acura مهندسی-تیم تحت فشار قرار دادند تا خودرو قابلیت اطمینان و حتی بیشتر. “ماشین ها خیلی خوب است این روزها که مسابقات در حال حاضر برنده عمدتا توسط استراتژی” گفت: تیم Penske راننده ریکی تیلور که درایوهای #7 Acura با هم تیمی های Helio Castroneves و الکساندر رسی.

اقامت در دانش با ما حمل و نقل عضویت در خبرنامه. ثبت نام در اینجا!

برای Acura موفقیت خود را در اتومبیل های مسابقه می توان به قطعات و مهندسی در معروف و قابل اطمینان جاده اتومبیل های ساخته شده برای دهه ها توسط پدر و مادر خود شرکت هوندا, و به طور خاص Acura NSX سوپراسپرت. پایین پرتاب شده, $150,000 ترکیبی جاده موشک است که می تواند آمار 60 مایل در ساعت در 2.7 ثانیه به سرعت بالا 191 مایل در ساعت تحویل اساسا ضد گلوله قابلیت اطمینان در آن پنج سال در جاده ها است. این هوندا supercars.

در حالی که NSX شده است به طور قابل توجهی افزایش یافته برای مسابقه عملکرد GT3 Evo اتومبیل های مسابقه به میدان فرستاد مایر Shank مسابقه است در برخی از راه یک “dumbed-down” نسخه ای از آن خیابان همتای بدون بالا-تکنولوژی هیبرید تمام چرخ دیسک سیستم است که منجر به NSX وضعیت به عنوان یک سوپراسپرت.

این GT3 موتور با توجه به گفتگوی مستقیم انتقال از یک در تولید خودرو با کمی تغییرات. موتورهای الکتریکی که به NSX خود را منحصر به فرد پیشرفته AWD قابلیت حذف شده اند. (مقررات در WeatherTech SportsCar Championship تصریح عقب درایو تنها و اجازه نمی دهد موتورهای هیبریدی.) همچنین در آنا, اوهایو, کارخانه چند سوراخ حفر شده به بلوک 3.5 لیتری توین توربو مسابقه موتور برای یک عنصر غیر ضروری در نسخه هیبریدی—یک دینام برای تامین برق ماشین به پردازنده سیستم است.

قابلیت اطمینان و طول عمر موتور ضروری برای موفقیت خود می گوید مایر Shank تیم صاحب مایک Shank. “نکته جالب در مورد این خودرو که موتور رول کردن خط مونتاژ در اوهایو یک زن و شوهر از کمی خارج ماشینکاری بیت به آن را انجام داده و کامپیوتر reflashed سپس ما چوب آن را مستقیما در racecar,” او می گوید. “سپس آن را اجرا می کند 10,000 مایل است. آن را می مانم در این ماشین تا زمانی که ما در مورد نیمه راه از طریق این فصل در حال اجرا در مسابقه سرعت و تقریبا به طور مداوم. اما ما لازم نیست که به نگرانی در مورد موتور.”

این GT3 توسعه یافته توسط Acura موتورسواری و هوندا عملکرد توسعه (HPD) موفق به کسب قهرمانی در کلاس خود برای مایر Shank مسابقه سال گذشته است. در حالی که موتور به سختی تغییر اتومبیل خود را خیلی شل تر تفاسیر از تولید NSX و داخل نگاه کنید بیشتر شبیه به یک نمایشگاه پروژه های علمی از تولید NSX. این GT3 با استفاده از همان فضای قاب شاسی به عنوان NSX اما فراتر از آن, همه چیز در racecar.

A race car getting a tire change in a pit

GTX نمونه در دیتونا

عکس: اریک آدامز

داخلی محروم است و با شیلنگ و کابل و همه فن حریف مسابقه سخت افزار و پانل های بدن—بیشتر آلومینیوم در خیابان NSX—جایگزین شده با فیبر کربن کاهش وزن خودرو است. افزایش آیرودینامیک بسته شامل یک اسپویلر عقب و جلو شکاف که نشسته فقط اینچ بالاتر از پیاده رو ایجاد تا پنج برابر downforce از جاده رفتن NSX.

این GT3 نیز یک مسابقه-مشخصات رادیاتور در مقابل آن را پر می کند برخی از فضا که قبلا استفاده شده توسط دو جبهه موتور الکتریکی, سخت افزار, در حالی که این خودرو در خیابان نه سرعت dual-clutch transmission جایگزین شده است با شش مسابقه سرعت انتقال.

در مسیر اتومبیل باید احساس های مختلف در چگونه آنها را در گوشه ای. در خیابان, نسخه, جلو, موتور الکتریکی تولید گشتاور بردار اثر است که مدیریت کشش در حالی که تبدیل. این racecar نیز تمایل به understeer بیشتر. “به این دلیل که شما از لحاظ جسمی باید به نوبه خود فرمان بیشتر هنگام ورود به نوبه خود, اما آن را نیز به شما می دهد امکان تنظیم در حالی که رفتن را از طریق آن به نوبه خود” می افزاید: HPD جمهور تد کلاوس. “البته این مسابقه لاستیک و سنگین عقب رانندگی احساس همراه با تعداد زیادی از downforce بنابراین شما فقط می توانید شیرجه-بمب به یک گوشه. که در آن شما نیاز دارید که understeer برای کمک به شما در تنظیم پیچ.”

به طور کلی هندسه به اشتراک گذاشته شده توسط این ماشین به این معنی است که دیگر جنبه های رانندگی خود را تجربه مشابه هستند. سیلندر در موتور V6 75-درجه بانک زاویه اجازه می دهد مهندسین به پهلو موتور پایین در ماشین و به راننده که با توجه به کلاوس تولید پایین مرکز ثقل و همچنین بیشتر غریزی تعادل و کنترل است.

این قابل توجه است که اتومبیل های مسابقه طراحی شده توسط موتورهای احتراق داخلی رسیده اند تقریبا unimpeachable قابلیت اطمینان فقط به برق شروع به بیش از. در حالی که WeatherTech قهرمانی سری اجازه نمی ارقام مقدار زیادی از دیگر سری مسابقه را از جمله فرمول یک و صعودی تمام الکتریکی فرمول E series. وجود دارد که بحث بین المللی Motor Sports Association, که تحریم ها را WeatherTech سری ممکن است اجازه ترکیبی powertrains به عنوان به زودی به عنوان 2022 در فصل اما هیچ چیز تایید نشده است.

کلاوس می گوید: او قطعا ترجیح می دهند به مسابقه با ماشین های عملکرد گرا ترکیبی AWD سیستم پس از گفتگوی معتقد است که سیستم را از یک مزیت رقابتی در یک سری است که اجازه می دهد تا ارقام و AWD سیستم عامل است. اما Acura تیم نیز کاملا به خوبی انجام بدون آن. یکی از Shank اتومبیل موفق به کسب قهرمانی در سال گذشته و در حالی که تیم او آمد و در هشتم و دهم در آخر هفته گذشته مسابقه تیم باقی می ماند کاملا خوش بینانه در مورد بقیه فصل.

مسابقه بعدی در سبرینگ, فلوریدا, در مارس 21, یکی دیگر از استقامت چالش هر چند تنها نصف زمانی را در 12 ساعت. این شرط بندی خوبی هر چند که برای بسیاری از تیم ها را خواهد دوباره بیشتر نمایشی از سرعت و استراتژی از قابلیت اطمینان است که در این نقطه است که نتیجه گیری.


بزرگ تر سیمی داستان
  • کد وسواس رمان نویس می سازد نوشتن یک ربات. طرح غلیظ
  • درخواست Know-It-Alls: چه coronavirus?
  • کریس ایوانز به واشنگتن می رود
  • بهترین وعده غذایی کیت ارائه خدمات برای هر نوع طبخ
  • شکسته آینده از مرورگر حریم خصوصی
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر