لیبریا شد کانون با مشخصات بالا شیوع ابولا در 2014-15 که منجر به بیش از 10 ، 000 مرگ و میر در غرب آفریقا است. اما برای همه ویرانی بیماری ناشی از آن می توانست بدتر بدون نوآورانه داوطلب بر اساس برنامه توسعه کشور لیبریا دولت مستقر در اواخر 2014.

در حال حاضر یک مطالعه co-نوشته شده توسط یک استاد MIT نشان می دهد که چقدر این برنامه متشکل از درب به درب canvassing توسط داوطلبان در جامعه گسترش اطلاعات ارزشمند و تغییر مکان عمومی, شیوه در این بیماری همه گیر. این یافته ها همچنین نشان می دهد که چگونه کشورهای با حداقل منابع می تواند هر دو مبارزه علیه شیوع و افزایش اعتماد عمومی در شرایط دشوار است.

“واسطه [داوطلب بر اساس] دولت توسعه تاثیر مثبت بر روی تمام [سلامت] نتایج ما اندازه گیری می گوید:” لیلی Tsai, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه MIT و همکاری نویسنده یک مقاله جدید جزئیات این مطالعه یافته است. “مردم می دانستند بیشتر [درباره ابولا] حال واقعی تر درک درستی از این بیماری همه گیر شدند و بیشتر مایل به پیروی از کنترل دولت اقدامات است. و پایین دست آنها بیشتر احتمال دارد به اعتماد به نهادهای دولتی است.”

در واقع پس از صحبت با canvassers ساکنان مونروویا, لیبریا پایتخت شد 15 درصد بیشتر حمایت از بیماری کنترل سیاست 10 درصد کمتر احتمال دارد به نقض ممنوعیت تجمعات عمومی (برای محدود کردن گسترش ابولا), 26 درصد بیشتر احتمال دارد برای حمایت از قربانیان تدفین توسط دولت کارگران و 9 درصد بیشتر احتمال دارد به اعتماد لیبریا وزارت بهداشت در میان سایر نتایج. آنها همچنین 10 درصد بیشتر احتمال دارد به استفاده از ضد عفونی کننده دست.

Intriguingly های داوطلب بر اساس برنامه توسعه موفق شد پس از یک زودتر 2014, کمپین با استفاده از وزارت بهداشت و درمان کارکنان بود رها شده “ملاقات با کفر و آشکار خشونت” به عنوان جدید کاغذ متحده است.

“اغلب وجود دارد یک فرض است که دولت کمک رسانی کار نمی کند می گوید:” Tsai فورد استاد علوم سیاسی در دانشگاه MIT. “آنچه که ما پیدا کردن است که کار می کند اما آن را واقعا مهم است که چگونه است که دولت توسعه انجام شده است و ساختار.”

تحقیقات نشان می دهد که مهمتر از 30 درصد از افرادی که صحبت با canvassers در حال حاضر می دانستم که کسانی که داوطلب اضافه کردن یک لایه از اعتماد اجتماعی به برنامه است. و تمام داوطلبان اظهارنظر در جوامع که در آن زندگی می کردند.

“آنها ایجاد اعتماد بین فردی و, را قادر می سازد مردم را به نگه داشتن آنها را مسئول هر گونه اطلاعات غلط” Tsai می گوید. “آنها مانند ضامن برای وام. این یک راه گفت: “شما می توانید به من اعتماد کن. من قصد دارم برای ثبت شرکت و برای دولت است. من قصد دارم به آن را تضمین کند.'”

مقاله “ساختمان اعتبار و همکاری در کم اعتماد تنظیمات: اجبار و منبع پاسخگویی در لیبریا در طول 2014-2015 ابولا بحران” به نظر می رسد در پیشبرد فرم آنلاین در مجله تطبیقی مطالعات سیاسی.

در علاوه بر این به Tsai نویسندگان بنیامین S. مورس دکترا ’19 ارشد مدیر آموزش و پژوهشگر در دانشگاه MIT, Abdul Latif Jameel فقر اقدام آزمایشگاه (J-PAL) و رابرت A. بلر استادیار علوم سیاسی و بین المللی و امور عمومی در دانشگاه براون است.

زمانی که “هزینه سیگنال” ایجاد اعتماد به نفس

کشور لیبریا در مواجهه با چالش های بسیاری در حالی که در پاسخ به بحران ابولا. ملت وحشیانه جنگ و از سال 1989 تا 2003 محروم و دور بسیاری از دولت کارکرد و در حالی که این کشور پس از گام های مهمی را در جهت ثبات وجود دارد هنوز هم عمیق و گسترده سوء ظن در مورد دولت است.

“در لیبریا شما باید یک postconflict محیط که در آن شهروندان در حال حاضر اعتماد دولت به شدت” Tsai توضیح می دهد. “هنگامی که شهروندان می گویند که آنها نمی اعتماد دولت آنها گاهی اوقات فکر می کنم دولت است که در واقع به آنها صدمه دیده است و از لحاظ جسمی.”

برای انجام این مطالعه, پژوهش های متعدد عمومی-نظر سنجی در لیبریا در سال های 2014 و 2015 و افزود: 80 در مصاحبه با رهبران دولت و ساکنان در 40 به طور تصادفی نمونه برداری جوامع در مونروویا.

برای مطمئن شود, ابولا قابل توجه بود مشکل در لیبریا. به طور کلی وجود دارد 10,678 موارد گزارش شده از ابولا و 4,810 مرگ و میر نسبت به این بیماری است. در ماه ژوئن 2014, نظرسنجی نشان داد که 38 درصد از ساکنان مونرویا فکر دولت اظهارات در مورد ابولا تشکیل یک “دروغ” طراحی شده است برای تولید بیشتر کمک های مالی از خارج کمک گروه.

اما این مطالعه نشان داد هنگامی که داوطلب بر اساس برنامه رو در جریان canvassers قادر به نه تنها رسیدن به تعداد زیادی از ساکنان اما متقاعد کردن ساکنان به این باور آنچه آنها می گفتند.

در حالی که ضربه زدن بر روی درب خود را در جوامع canvassers مجهز شدند bibs و مدالها به شناسایی خود را به عنوان برنامه داوطلبان. آنها توزیع اطلاعات و حال گفتگو با دیگر ساکنان و حتی ارائه خود را اطلاعات تماس برای مردم — قابل توجه (و به طور بالقوه خطرناک) ژست ارائه یک فرم پاسخگویی به دیگر شهروندان است.

“بخش بزرگی از آنچه بود که کمک رسانی به کارگران این امکان را برای مردم که آنها canvassing به آنها پیگیری کردن” Tsai می گوید. “است که بسیار بزرگ و تعهد و آنچه ما تماس بگیرید ‘هزینه سیگنال.’ هزینه سیگنال کمک به ساخت اعتماد به دلیل آن ارزان است صحبت کنید.”

در نهایت در حالی که ابولا در زمان قابل توجهی تلفات در لیبریا داوطلب کمپین “قابل ملاحظه ای (و با کمال تعجب) موثر” در تغییر رفتار و نگرش, مقاله نتیجه می گیرد.

یک مطالعه موردی در بازسازی اعتماد کرد ؟

Tsai و معتقد است که فراتر از خطوط خاص از لیبریا به ابولا پاسخ وجود دارد مسائل بزرگتر که می توان به مطالعه کشورهای دیگر است. برای یک کشور لیبریا دریافت کمک های قابل توجهی در مبارزه با ابولا از سازمان بهداشت جهانی و دیگر سازمان های غیردولتی او فکر می کند نیاز برای کوتاه مدت کمک نباید مانع دراز مدت ساختمان از ظرفیت دولت.

“در کوتاه مدت می توانید آن را حس برای بازیگران خارجی جایگزین برای دولت” Tsai می گوید. “در میان مدت و بلند مدت ما نیاز به فکر می کنم در مورد آنچه که جایگزینی ممکن است انجام به اعتماد و اعتماد به نفس است که مردم باید در خود دولت است.” برای بسیاری از مردم او می افزاید: “فرض بر این است که دولت هم نیست و قادر به انجام آن و یا نباید انجام آن” که در واقع حتی در منابع دولت می تواند برای پیشرفت در مسائل جدی.

نکته دیگر این است که کشور لیبریا مورد نشان می دهد برخی از راه های دولت می تواند در ایجاد اعتماد به نفس در میان خود شهروندان است.

“در بسیاری از کشورها این روزها اعتماد به موسسات اعتماد به مقامات اعتماد به منابع اطلاعاتی بسیار پایین است و در گذشته شده است وجود دارد بسیار کمی تحقیقات در مورد چگونگی بازسازی اعتماد” Tsai و یادداشت ها. “در بسیاری از تحقیقات در مورد آنچه باعث کاهش اعتماد.”

او می افزاید: “این چیزی است که من فکر می کنم به ویژه در مورد این پرونده است. اعتماد با موفقیت ساخته شده و ساخته شده تحت بسیار بعید است که مجموعه ای از شرایط است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im