چگونه پارسه طراحی فوق العاده سریع اینترنت در خارج از کشور

رومانی و سنگاپور به نظر نمی رسد در حد معمول است اما آنها هر دو خود را مدیون قوی پهن باند در بخش ویدئویی متعصب به دنبال بهتر اتصالات.

Dragos Sas, یک توسعه دهنده نرم افزار بر اساس تاریخی رومانیایی شهر کلوژ به یاد می آورد, کودکی روز از تخلیه عدد و سنگین CRT مانیتور و از دوستان خانه برای جلسات بازی. آن dialup تنها راه برای دریافت آنلاین. اما زمانی که کابل اینترنت آمد به رومانی, Sas و دوستان خود را نمی نیاز به پس زدن دهنه اسب های سنگین رایانه بین ساختمان های دیگر. “ما شروع به ساخت خصوصی شبکه های محلی بین بلوک آپارتمان کشیدن کابل از طریق بالکن,” او می گوید: با اشاره به شبکه های محلی, یک عمل رایج است که گسترش از طریق پست کمونیست رومانی در 1990s. آنها آن را نمی دانند اما آنها تخمگذار پایه و اساس برای یکی از بهترین شبکه های پهن باند در جهان است.

امروز رومانی است که در میان بالاترین سرعت پهنای باند هر کشور و همچنین کمترین تاخیر یک عامل حیاتی برای علاقهمندان به بازی که بازی کردن تحت شبکه است که تقاضا قابل اتصال آنلاین با پینگ پایین زمان آن طول می کشد برای یک کامپیوتر برای ارسال یک سیگنال به یکی دیگر در همان شبکه. زمان تاخیر کم و کم و پینگ بسیار مهم در بازی های چند نفره مانند اول شخص اکشن و انبوه چند نفره آنلاین نقش بازی کردن بازی ها برای ارتباط سریع و زمان واکنش. برای رقابتی بازیکنان کوچکترین لحظه ای تاخیر می تواند تفاوت بین برنده و یا از دست دادن.

به طور متوسط در کشورهای دارای سریع ترین اینترنت, سنگاپور, کره جنوبی, هنگ کنگ و رومانی—به اشتراک گذاری مشابه DNA که شامل استراتژیک دولت برنامه ریزی برای فیبراپتیک کابل و یا ملی پهنای باند شبکه. اما سنگاپور و رومانی یکی دیگر از اشتراکات تاریخی: پرشور جمعیتی از علاقهمندان به بازی که می خواست اتصال بهتر و که تلاش های مشترک را برای کمک به بالا بردن اینترنت زیرساخت برای عموم است.

“من به یاد داشته باشید برای اتصال به اینترنت و هر شب بعد از همه به رختخواب رفت زمانی که من مطمئن شوید که خط تلفن بود و نه رفتن به تواند توسط هر کسی که می گوید:” خانواده سلطنتی تودور Ciuleanu مدیر عامل شرکت نرم افزاری شورشی نقطه تأمل در قدیمی خود را dialup اتصال در سال 1997. به عنوان شبکه gaming رشد در رومانی Ciuleanu و دوست دوران کودکی جورج Carstocea کردم خلاق با وجود زندگی در آپارتمان های مختلف در بلوک های جدا شده توسط یک جاده و یک پارکینگ. “ما متصل آپارتمان ما از طریق یک کابل کواکسیال با استفاده از کانکتور BNC,” او می گوید.

به زودی دوستان در آپارتمان همسایه می خواستم در شبکه خصوصی. “پس از اتصال ما به بالا و در حال اجرا تلاش کردیم آن را به یک سوم بلوک” Ciuleanu می گوید. “ما همه سریال متصل و شبکه یک نابودگر در هر پایان است. آن را بسیار ناپایدار به هر گونه کابل تقصیر و یا از دست رفته terminator [را] پایین کل شبکه. به عنوان به زودی به عنوان ما تا به حال دسترسی به کابل اینترنت ما شروع به اشتراک گذاری یک اشتراک از طریق کل شبکه است.”

Ciuleanu تنها نبود. او یکی از بی شماری رومانی که محدود خود را با هم با پیچیده شبکه از کابل. “این معامله واقعی می گوید:” Szilveszster Pap یک مدیر فنی در Quantic آزمایشگاه. “مردم نه فقط بچه ها… متصل سیستم خود را به طور مستقیم با 20 و 30 و 50 متر از کابل به منظور به اشتراک گذاری موسیقی و فیلم و بازی.” دولت اهمیتی نمی دهند در مورد این خانه محلی—یک پوچ نگرانی پس از سقوط کمونیسم در سال 1989—و بسیاری از افراد کنجکاو و مشتاق در مورد فن آوری های جدید. “من نمی تواند به یاد داشته باشید اگر مقامات چیزی که در مورد” به یاد می آورد Sas. “تنها من مادر پایه من برای قرار دادن یک سوراخ از طریق پنجره.”

در طول زمان با توجه به Ciuleanu مشاغل نوجوانان تبدیل شده خود را در شبکه های وطنی به ارائه دهندگان اینترنت که به ایجاد برخی از شدید محلی رقابت است. “در پایان, شرکت های بزرگ آمد و شروع به متحد کردن همه این شبکه های کوچک برای ایجاد اولیه ما زیرساخت در سطح شهرستان,” او می گوید. “زمانی که این زیرساخت ها تا به حال به جای فیبر استاندارد بود بنابراین در حال حاضر هر کس اجرا می شود فیبر است. ما گیگابیت اینترنت اشتراک برای ما 10 دلار در ماه است.”

امروز رومانی در رتبه چهارم جهان با Speedtest برای میانگین سرعت پهنای باند—یک نقطه درد برای سفر به رومانی که با دست و پنجه نرم کند اینترنت در کشورهای دیگر. ایالات متحده نشسته در موقعیت 11th با وجود داشتن سرعت بالا در آمریکا. جهان سریع ترین اینترنت, نقاط از جمله سوئد و تایوان و وابستگی Jersey باید رسید پیش رو تا حد زیادی به لطف هوشمند FTTP (فیبر به محل) طرح توسط دولت هایشان. اما در بالای Speedtest جهانی شاخص سنگاپور خانه MyRepublic یکی از تنها پرنیان-محور Isp ها در جهان است.

در قلب MyRepublic است مدیر عامل لارنس چان که یک بار منجر سنگاپور بزرگترین World of Warcraft صنفی. پناه میبرند در یک MyRepublic اتاق جلسه decked با SecretLab بازی صندلی چان منعکس شده در 11 سال بازی یاد MMORPG. او با وانیل جهان Warcaftدر حال اجرا 40-فرد حملات و جعل پیمان عدم تهاجم با دیگر بازیکنان در انجمن ها آنلاین. در کالج چان آموخته است که چگونه به مدیریت شخصیت های بزرگ در حالی که حمله منجر شده است. “من می توانید تماس از سرمایه گذاری بانکداران و وکلا در وسط روز التماس من برای یک حمله نقطه در شب” او می گوید: با یک پوزخند است.

در اواسط 2000s چان رفت و بانکی. “در آن زمان پینگ می تواند مضحک به نقطه ای که آن را غیر قابل تحمل بود” او به یاد می آورد. این روز از خدمات اشتراک به “پینگ بهینه” که اجازه به کاربران برای دانلود یک برنامه و انتخاب یک سرور با پینگ پایین و دور زدن سنگاپور دو اصلی شرکت های مخابراتی در Singtel و Starhub. “کسانی که پینگ بهینه شد بسیار دردناک می گوید:” چان “و آنها نمی همیشه حل این مشکل به این دلیل که telcos همیشه ارزان ترین را انتخاب کنید مسیر است.”

در سال 2011 چان با حضور یک سرمایه گذاری بحث توسط مالکوم Rodrigues, an ex-Starhub VP با ایده های جدید برای راه اندازی ISP. پس از جلسه برای نوشیدنی Rodrigues ارائه فریبنده ارائه دهد. چان در حال حاضر بازی بازی ها و می دانستم که فهم و outs از بانکداری سرمایه گذاری. چرا او را به پیوستن به طراحی پهنای باند برای علاقهمندان به بازی? در نهایت چان توافق, به مناسبت تولد نوپای مخابراتی که در همان سال است. اما زمانی که رودریگز از او خواست به سعی کنید به مردم یک “بازی روتر”—که وجود نداشت در آن زمان—چان می دانست که او تا به حال یک راه طولانی پیش رو است.

پس از آن بازیکنان به شکل از چگونه برای بهینه سازی خود اتصالات بدون کمک از هر ISP خود و یا در بازی پشتیبانی می کند. “هنگامی که آن را به مسائل مانند بازی تاخیر همه چیز بود و انگشت اشاره مطابقت می گوید:” چان. در روزهای اولیه از MyRepublic یکی از اولین چیزهایی که او متوجه شد که مسیریابی بود یک مسئله کلیدی برای بهبود تاخیر. با استفاده از VLAN و یا مجازی شبکه محلی اجازه داد تا آنها را به حرکت کاربران مختلف به آی پی های مختلف بخش در همان شبکه سوئیچ.

چان دیدم منافع فوری به تغییر MyRepublic را gaming مشتریان به یک آی پی های مختلف بخش با استفاده از همان سخت افزار است. اگر یک مسیر انجام شد ضعیف آنها می خواهم به سادگی تغییر به یکی دیگر; چان تیم حتی تحقیق بهترین راه برای بازی خاص سرور.

در حالی که VLANs شده اند در اطراف از ’90s به دلایل مختلف—به گوشت گاو تا امنیت و یا ایجاد انعطاف پذیری بیشتر در طراحی شبکه—Chan تا به حال دیده نشده آنها را به استفاده از این راه در تجاری ISP جهان است. به عنوان MyRepublic شروع بهینه سازی شبکه خود را برای بازی مشتریان آن را افزایش خدمات برای کل آن مشتری ، “سنتی با موضوع چرا telcos نمی رفع مشتریان خود gaming مسائل است چرا که آنها هرگز از هم جدا پارسه از nongamers,” او می گوید. MyRepublic شروع به آزمایش با استفاده از گران قیمت ترین اطلاعات راه ها برای علاقهمندان به بازی که کشیده شد به نوپا ISP وعده سرعت سریع.

“[پارسه] استفاده نمی کنید که مقدار پهنای باند” چان می گوید. ترین عامل تعیین کننده در بازی های آنلاین است که زمان تاخیر به ویژه هنگامی که یک تیم از بازیکنان نیاز به برقراری ارتباط با یکدیگر در تقسیم دوم تصمیم گیری. با استفاده از VLANs, MyRepublic قادر به واکنش نشان می دهند سریع تر از رقبای خود به دلیل رویکرد خود را به سفارشی مسیریابی.

در اوایل روز و رویکرد دعوت و تردید و نگرانی در مورد هزینه اینترنت با سرعت بالا اشتراک. به عنوان یک نتیجه چان و تیم او تا به حال برای دریافت خلاق در مورد بازاریابی جدید خود ISP به انجمن HardwareZone یک سنگاپوری سایت برای علاقه مندان به تکنولوژی پارسه و محلی عضو شورای نظارت مدت. نقاشی بر او وای نفوذ چان به دادگاه تجدید نظر خود را به انجمن رفقا ثبت نام کنید. “کسانی که ما نمی تواند متقاعد کردن ما استخدام” او با خنده می گوید.

در طول این چریکی HardwareZone گشت و گذار چان در زمان استفاده از رابطه قوی بین آن جوانب مثبت و بازی. با هزاران نفر از نوشته های او به گسترش این کلمه از MyRepublic مانند “یک مرد, رسانه های اجتماعی, ارتش,” بازی در خود تجربه بازی را به نفع خود بیش از cynics که مطمئن بودیم اگر جدید ISP بود یک گزینه قابل دوام. “از آنجا که مردم شروع به صحبت کردن در مورد چه بازی آنها بازی” او می گوید: “و من می خواهم بگویم که پینگ این. چک کردن پینگ در هر بازی شما می خواهید من به شما بگویم. و اگر آن را خوب است من آن را بهبود خواهد یافت.” مردم شروع به ارسال او را از لیست بازی های او اختصاص داده کارآموز به تحقیقات آدرس های IP و آیا پینگ شبکه آزمایش برای پیدا کردن بهترین راه برای متعهد پارسه. آنها حتی اضافه شده زنده, تاخیر در گزارش معمولا استفاده می شود در خارج از کشور, سرور های بازی. در طول زمان چان فرد تجدید نظر به MyRepublic رشد پرنیان جمعیتی—همراه با تعهد شخصی خود را برای کمک به هموطنان پارسه—در نهایت پرداخت کردن.

“ما همیشه احساس می کردم که هیچ کس نمی تواند کپی [رویکرد ما] به دلیل مقدار کار ما را در,” او می گوید.چان معتقد است هیچ ISP را تقلید به دلیل آنها نمی خواهند به انجام مجدد خود را در کل شبکه.

MyRepublic از اب و هوای rocky راه اندازی به زمین در اندونزی و استرالیا و نیوزیلند. پرنیان فیبراپتیک خدمات به طور خاص در (شما آن را حدس زده) پارسه ارائه می دهد سفارشی مسیریابی به بیش از 50 بازی مختلف سرور و همچنین به عنوان سریع ترین بخار محبوبیت در منطقه آسیا و اقیانوس آرام.

دیگر سنگاپور Isp ها باید نیم بند به دنبال همراه. ViewQwest مثلا کمتر در خود چهره “رپتور طرح” فلفلی با پرنیان-کلیشه توصیف. این کشور بزرگترین مخابراتی, Singtel ویژه ارائه می دهد یک قرارداد که شامل بازی های بهینه سازی از طریق wtfast یک شرکت کانادایی است که باعث بهبود پینگ برای علاقهمندان به بازی از طریق خود توصیف “پارسه شبکه خصوصی.” خود را در آن wtfast است که در راستای بهبود بازی ترافیک برای بازی های خاص—و نه عادی ترافیک اینترنت در یک اشتراک ماهانه ، در باریک پرنیان-محور جهان از انقباض غیر ارادی ماهیچه القا اصطلاحات بازاریابی به نظر می رسد که اینترنت سریع است که هنوز هم دیده می شود به عنوان یک ضرورت برای علاقهمندان به بازی اما لوکس برای مصرف متوسط—یک موقعیت ناپایدار در دوران جریان محتوا.

البته این ایده از دسترسی و جریان بازی از ابر جدید نیست. یکی می تواند استدلال می کنند که بازی جریان فرهنگ آغاز شد و با کابل TV خدمات مانند PlayCable در سال 1980 ساخته شده برای کاربران به “دانلود بازی” بازی برای Mattel Intellivision کنسول. در اوایل 2000s جریان پلت فرم پیشگامان مانند OnLive و Gaikai به دست آورد شد توسط سونی; امروز قوی ترین سرویس ابری متعلق به شبکه پلی استیشن. نزدیک به دو دهه در گوگل Stadia می خواهد ما را به این باور است که یک روز بازی خواهد بود کنسول-رایگان. اما پس از آن موج اول مشکل rollouts روشن است که خانواده متوسط اتصال به اینترنت فقط خوب نیست به اندازه کافی برای گوگل چشم انداز آینده گیمینگ. حتی در شروع سال 2020 بسیاری از پیشگامانی در حال حاضر در حال از دست دادن صبر و شکیبایی با جدید گوگل طلایی کودک حتی آن را به عنوان تلاش برای به دست آوردن شتاب.

“ایده اصلی در پشت استادیوم بزرگ است می گوید:” Pap رومانیایی مدیر فنی. “مشکل این است که…زیرساخت های ضعیف از کشورهای مختلف و یا مناطق. شما نمی خواهد نیاز به یک بالا دانلود و یا آپلود اتصال با سرعت اما پایدار یکی که اجازه می دهد تا یک [پیوسته] لینک به این سرویس مبتنی بر ابر.” در یک معنا Stadia قرار داده است ضرب المثلی اسب قبل از, سبد خرید, پرواز در صورت از دهه gaming-رهبری نوآوری در اینترنت بهبود. مایکروسافت xCloud در ضمن تصمیم گرفتند برای شروع در کره جنوبی یک کشور با سریع اینترنت با هر استاندارد.

در جهان به طور فزاینده ای به کاربر خصمانه اینترنت مقررات با گذشت زمان برای خارج از جعبه و راه حل های مانند ad-hoc شبکه های شبکه از رومانی را در گذشته و یا اختصاصی سفارشی مسیریابی رویکرد که چان و همکارانش در زمان در MyRepublic. اما این زمان نیز به تصویب رسید برای “gaming” به عنوان یک hyped-up بازاریابی زاویه میان ارائه دهندگان خدمات اینترنت. بهره وری و سرعت به سادگی نمی تواند همچنان به عنوان “بازی” ویژگی های زمانی که اینترنت به طور فزاینده ای (و به حق) به عنوان یک ابزار به جای یک لوکس.


بزرگ تر سیمی داستان
  • این کارگزاران بازار سهام از سحر و جادو: جمع آوری بازی برای نگه می دارد
  • این محکوم گراز دریایی ممکن است صرفه جویی در سایر حیوانات از انقراض
  • چگونه می توان بهتر از قهوه در خانه
  • پیامبر از دقت علمی و Covid contrarian
  • این بیماری همه گیر را نشان می دهد فضائل بی طرفی خالص
  • 👁 AI آشکار بالقوه Covid-19 درمان است. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 💻 ارتقاء کار خود را با بازی ما دنده تیم های مورد علاقه, لپ تاپ, کیبورد تایپ جایگزین و سر و صدا لغو هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>