چگونه مدرسه آتن باید در دراز مدت اثرات آن بر کودکان

موارد مشابه پس از بلایای طبیعی ارائه سرنخ در مورد پتانسیل علمی و سلامت روان اثرات مستندات.

در سال 2005 طوفان کاترینا پاره از طریق سواحل خلیج فارس, کشته شدن بیش از 1800 نفر است. پس از طوفان برآورد 372,000 کودکان آواره شدند از خانه های خود. بیش از 100 مدارس دولتی تخریب شد و کسانی که نبودند بسته باقی ماند برای هفته ها. پس از سیلاب فروکش کسانی که آواره دانش آموزان در نهایت در بر داشت مدارس جدید اما اثرات فاجعه درنگ. برخی از کودکان نشان داد افزایش نشانه های اضطراب و افسردگی و استرس پس از سانحه پس از این رویداد ، یک مطالعه پنج سال بعد نشان داد که بیش از یک سوم از این کودکان آواره شدند و هنوز حداقل یک سال پشت همسالان خود آکادمیک.

در این صورت از آن یک طوفان گرمسیری خرس شباهت کمی به ویروسی همه گیر. اما با مدارس بسته برای بیش از 1.3 میلیارد آموزان در سراسر جهان بلایای طبیعی ارائه می کنند محققان با بینش مفید به سوال آنها و قفل شده است به پایین پدر و مادر در همه جا در حال حاضر درخواست: خواهد coronavirus خاموش کردن یک تاثیر طولانی مدت در کودکان ؟

این نشانه های اولیه کمتر از تشویق. مطالعات در مورد اثرات پس از طوفان و زلزله و بیماری و شیوع بیماری نشان داده اند که حوادث می تواند به شدت مضر اثرات در کودکان و پیشرفت تحصیلی و بهداشت روانی. “آنچه که ما پیدا کردن است که اگر چه ویژگی های خاصی از خطر بسیار مربوطه از نظر بهبود تجربه انسان اثرات اغلب کاملا سازگار می گوید:” لیزا گیبس مدیر جک Brockhoff کودک سلامت و تندرستی برنامه در دانشگاه ملبورن است.

گیبس مورد مطالعه بازماندگان از استرالیا 2009 “شنبه سیاه” bushfires و دریافتند که کودکان از مناطق آسیب دیده انجام شده بدتر از همسالان خود در هر دو سواد و آزمون حساب برای سال بعد از این رویداد. “هنگامی که یک رویداد قابل توجهی تروما و یا از دست دادن و مداوم جامعه اختلال وجود دارد یک دوره طولانی از زمان که در آن یادگیری را تحت تاثیر” گیبس می گوید. “و در حالی که کودکان ممکن است در مسیر بازگشت با ظرفیت خود را به یاد بگیرند که آنها در حال گرفتن در شرایط که در آن آنها در آکادمیک و بنابراین شما می بینید یک تغییر مسیر تحصیلی است که ممکن است زندگی طولانی مفاهیم.”

یکی از چالش های محققان شناسایی چقدر از یادگیری است که از دست دادن را می توان به مدارس بسته بودن و چقدر است با توجه به عوامل دیگر مانند جابجایی و یا تروما است. آن را به خوبی مستند شده است که کودکانی که به طور منظم در مدرسه را از دست ندهید انجام کمتر به خوبی در امتحانات و سیاستگذاران باید بلند صحبت در مورد “تابستان اسلاید”—آموزش دست دادن اتفاق می افتد که بیش از تعطیلات طولانی. (هر چند محققان به تازگی استدلال کرد که این اثر به احتمال زیاد کوچک.)

یک مشکل این است که وجود دارد بنابراین اطلاعات کمی در تمدید مدرسه اختلالات—حتی پس از حوادث بیشتر کودکان معمولا یادگیری دوباره در عرض چند هفته. واضح ترین مثال می توان 2014 اپیدمی ابولا که مجبور مدارس نزدیک به 5 میلیون کودک در سراسر غرب آفریقا تا هشت ماه—اما ما باید کاملا اطلاعات کمی در تاثیر آن. یکی 2019 مطالعه نشان داد که دانش آموزان در آرژانتین که از دست رفته تا 90 روز از مدرسه در سال 1980 و 90 با توجه به حملات کمتر به احتمال زیاد برای به دست آوردن یک مدرک بیشتر به احتمال زیاد بیکار به دست آورده و 2-3 درصد کمتر به طور متوسط از کسانی که از مناطق کمتر تحت تاثیر این حملات است.

“متاسفانه آن را در دسته پژوهش های تجربی تایید آشکار می گوید:” سام سیمز یک محقق در موسسه UCL آموزش و پرورش. “هنگامی که مردم اصلا به آنها نمی آموزند به همان اندازه و دیگر آنها را در مدرسه برای بیشتر آنها نمی یاد.”

در طول همه گیر بسیاری از مدارس اتخاذ کرده اند نوعی از آموزش از راه دور با معلمان ارائه مواد از طریق پورتال های آنلاین مانند گوگل کلاس درس و یا برگزاری درس بیش از Youtube و یا زوم. اما شواهد برای آموزش آنلاین به عنوان یک جایگزین مستقیم برای مدرسه مخلوط است. و سوئیچ به آموزش از راه دور است که به احتمال زیاد به تشدید یک الگوی خوبی تاسیس در بلایای طبیعی: کسانی که از لحاظ اقتصادی محروم پس زمینه اغلب بدترین تحت تاثیر قرار.

این غیر ممکن است به می دانم که چقدر هر کودک است, یادگیری در مستند. اما با توجه به داده های نظر سنجی از Sutton اعتماد و معلم Tapp یک معلم نظرسنجی برنامه خصوصی دانش آموزان در انگلستان دو بار به عنوان به احتمال زیاد به عنوان دولتی دانش آموزان مدرسه به دسترسی آنلاین درس در هر روز. به طور مشابه کار کلاس دانش آموزان صرف می شد کمتر از وقت خود را در طول مستند تحصیل و دیده اند بیشتر کاهش قابل توجهی در کیفیت کار خود را.

“ما برخی از اطلاعات است که گفت: 55 درصد از معلمان در محروم ترین مناطق احساس می شود که کودکان به گرفتن یک ساعت یا کمتر از آموزش و پرورش در هر روز می گوید:” لورا McInerney, معلم Tapp بنیانگذاران. مدارس خصوصی هستند بیشتر احتمال دارد به استفاده از آموزش آنلاین ابزار قبل از وقوع و ثروتمند دانش آموزان هستند بیشتر احتمال دارد که دستگاه های خود را قابل اعتماد پهنای باند و فضا برای مطالعه در خانه است. “شما به دنبال در یک تفاوت از نیمی از مدرسه خصوصی کودکان و نوجوانان با داشتن نه-تا-سه آنلاین درس هر روز و کمتر از ده درصد از مدارس دولتی انجام می دهند که” McInerney می گوید.

در زمان نوشتن مدارس در برخی از کشورها مانند چین و فرانسه و آلمان شروع به بازگشایی شده است. دولت نشان داده است این امید را به آرامی بازگشایی مدارس از 1 ژوئن برای برخی از سنین ارائه آن مطابق با بازگشایی معیارهای; بسیاری از کشورهای دیگر از جمله اسکاتلند و ولز هیچ جدول زمانی روشن برای بازگشت. مدارس, در, ایتالیا, پرتغال, نیویورک و کالیفرنیا بسته باقی خواهد ماند تا سپتامبر است.

این که آیا آن را بی خطر به بازگشایی مدارس دشوار است محاسبه: هر چند به نظر می رسد کودکان برای نشان دادن علائم کمتر از Covid-19 ما هنوز هیچ شواهد قطعی از آنچه نقش آنها در گسترش این ویروس در بین خانواده ها است. هر بازگشایی باید وزن خطرات به جامعه به آموزش و پرورش فرزندان و به اقتصاد به عنوان ادامه تعطیلی مدارس پدر و مادر مانع از بازگشت به کار.

در حداقل یکی از حس های مستند ارائه خواهد شد محققان با چیزی که قبلا غیر قابل تصور است: یک آزمایش توده به نقش مدارس. “بزرگترین سوال این است که رفتن به ‘است آموزش دست دادن به عنوان بزرگ به عنوان ما فکر می کنید؟’ ما نمی دانیم و ما در حال رفتن به می دانم که برای برخی از زمان می گوید:” McInerney.

“در غیر این صورت بزرگ فلسفی سوال این است: تا چه حد در مدارس وجود دارد به منظور تسهیل در بهره وری اقتصادی از بزرگسالان در مقابل یادگیری کودکان؟” است که اگر یادگیری از دست دادن نیست به عنوان بد به عنوان انتظار ما و فرزندان در واقع بهره مندی از برخی از عناصر مستند برای مثال از نزدیک یک بر یک توجه و وقت خود را با پدر و مادر خود را? “ما می دانیم که مدارس در واقع قابل توجه اما کوچکی از تفاوت در کودکان نتایج” McInerney می گوید. “اگر چه در سه یا چهار ماه زمان آن را تا این حد تفاوت که ما فکر می کنم آن را ندارد؟”

هر چه اثرات این بیماری همه گیر در آموزش و پرورش آنها را حداقل به اشتراک گذاشته شده در سراسر جامعه است. اما بدترین بیماری متمرکز خواهد شد در چند را انتخاب کنید. در زمان نوشتن حداقل 265,000 مردم فوت کرده اند با Covid-19 جهان و بسیاری از آنها شده است پدربزرگ و مادربزرگ ، والدین ، معلمان و دوستان است.

“وجود دارد در حال رشد و نمو تفاوت از نظر چگونه کودکان را تحت تاثیر غم و اندوه و از دست دادن و چگونه آنها آن را درک کنند” توضیح می دهد که شادی Osofsky یک استاد اطفال و روانپزشکی و بهداشت عمومی در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا مرکز علوم بهداشت در نیواورلئان. Osofsky صرف مقدار زیادی از زندگی حرفه ای خود را مطالعه تأثیر بلایای طبیعی در کودکان از کاترینا به فوکوشیما. “پس از کاترینا ما شاهد بسیاری از مشکلات مردم گزارش, افسردگی, علائم, اضطراب, علائم استرس پس از سانحه,” او می گوید. “به خصوص در کودکان قبل از مدرسه کودکان بسیار dysregulated در رفتار و احساسات آنها نمی خواهید به جدا شدن از پدر و مادر خود را.”

یک کلید نشانه آن است که کودکان و نوجوانان در حال مبارزه با سلامت روان خود را از رگرسیون است: نشان دادن رفتارهای مورد انتظار از کودکان. “در کودکان وجود دارد ممکن است خیس کردن رختخواب و یا به طور کلی toileting مسائل. ممکن است گفتار تاخیر آنها ممکن است تبدیل به خارج و یا دشوار است برای مدیریت. وجود دارد ممکن است مشکل در خواب می گوید:” گیبس. “این بسیار متنوع است. اما آن را کاملا طبیعی به یک پاسخ به آنچه که یک وضعیت غیر طبیعی.”

بزرگترین بار را همواره سقوط در کودکانی که از دست خانواده یا کسانی که پدر و مادر است که رنج می برد از طریق استرس پس از سانحه به عنوان مثال کار در بیمارستان و یا morgues در خط مقدم. اما بلایای طبیعی نیز می تواند مخرب در بیشتر راه های ظریف به عنوان با بسیاری از میلیون ها نفر از پدر و مادر چپ بیکار. “تغییر در درآمد تغییر اشتغال فروپاشی رابطه—همه آن چیزهایی است که شما معمولا پس از دیدن یک رویداد اضافی تاثیر بر سلامت روان نتایج به عنوان و یا حتی بالاتر اولیه رویداد می گوید:” گیبس. وجود دارد در حال حاضر نشانه هایی است که همه گیر است و باعث اضطراب در میان کودکان به گفته محققان در دانشگاه آکسفورد.

یکی از مناطقی است که گیبس در حال حاضر تحقیقات این است که کودک انعطاف پذیری است. “انعطاف پذیری اساسا این ظرفیت برای انطباق با یک اختلال عمده,” او می گوید. “اما ما واقعا مراقب باشید به جای آن بر فرد—”آیا شما یک فرد انعطاف پذیر”—از آنجا که در واقعیت نیست که معنی دار است. همه ما باید ویژگی های خاصی بود که ما را قادر به انطباق با اما آن را نیز در مورد منابع که ما می توانید در قرعه کشی و حمایت اجتماعی است که ما داریم. بنابراین هنگامی که ما فکر می کنم در مورد کودک انعطاف پذیری آن مفید است به فکر می کنم در مورد: چگونه ما ایجاد یک محیط را قادر می سازد که کودکان برای رشد در یک مشکل زمینه ای؟”

با بررسی قبلی حوادث گیبس و دیگر محققان شناسایی شرایط خاصی است که به نظر می رسد برای کمک به کودکان برای مقابله. “چه شما می خواهید برای انجام شده است ارائه حس امنیت حس امید احساس آرامش و ارتباط” او می گوید.

یکی از بهترین راه برای کمک به فرزندان او می گوید: برای توانمند سازی آنها در تلاش بازیابی. برای مثال پس از کاترینا دانش آموزان کمک کرد تا گیاه باغ جامعه. “آنها نیاز به احساس مانند آنها می تواند مقابله با آنچه اتفاق می افتد و آنها نیاز به احساس می کنید که خانواده خود را می تواند در مقابله با آنچه اتفاق می افتد” گیبس می گوید. “وجود دارد که نمونه های زیادی در این لحظه مانند گچ پیام در پیاده رو و یا رنگین کمان در ویندوز—حتی برای جوانترین کودکان می دانند که آنها در حال ساخت یک تفاوت برای جامعه خود.”

جامعه نیاز به کمک به کودکان انطباق با هنجارهای جدید در یک پست-مستند جهان است. پس از فاجعه هسته ای فوکوشیما دولت ژاپن تغییر چگونه کودکان آموزش داده شد در مورد تابش; استرالیا جوامع یادگیری در مورد آتش سوزی از سنین پایین است. یکی از راه های مدارس می تواند کمک به کاهش اضطراب کودکان است که با آموزش آنها را در یک راه مناسب—در مورد خطرات ناشی از شیوع بیماری های ویروسی و با تشویق شستن دست و فیزیکی فاصله. همچنین شواهدی وجود دارد که هر گونه یادگیری از دست دادن می تواند به کاهش بیشتر یادگیری شخصی رویکردهای; به عنوان آموزش و پرورش محقق جان Hattie نوشته است پس از سال 2011 زلزله کرایستچرچ در نیوزیلند, نتایج آزمون در واقع بهبود یافته است, در بخشی به دلیل معلمان با تمرکز بیشتری به صراحت در افراد است که کودکان یافت می شود دشوار است.

زمانی که گیبس توصیه می کند دولت های پس از فاجعه برنامه ریزی او به طور معمول توصیه به پنج سال طرح بازیابی. برای coronavirus که بهبود می تواند دیگر به خصوص اگر این بیماری همه گیر راهنمایی جهان را به رکود اقتصادی دیگری. اما در حالی که این درس از فاجعه تحقیقات ممکن است تلخ گیبس می گوید پیام به طور کلی یکی از امید: با وجود تلفات اکثر کودکان از حوادث بازیابی و رفتن به سرب و عادی زندگی شاد.

“این حوادث در حال تحول” گیبس می گوید. “در حالی که برخی از مردم قادر خواهد بود به بازگشت به زندگی آنها از قبل برای دیگران که زندگی دیگر وجود دارد. آنها را مجبور به ساخت یک راه جدید فکر کردن. من انتظار دارم که ما را ببینید بعد از این همه گیر: که برخی از چیزهایی را بازگشت و چیزهای دیگر خواهد بود برای همیشه لطفا برای تغییر. برخی از کسانی که همه چیز ما را غمگین و دیگران واقع خواهد شد واقعا مثبت است. آن خواهید بود یک کشف راههای جدید برای انجام کارها.”

این داستان در ابتدا در ظاهر سیمی انگلستان است.


بیشتر از سیمی در Covid-19
  • چقدر یک انسان زندگی در واقع با ارزش است ؟
  • همه گیر انتقاد خیابان اصلی: “ما در حال تلاش برای زنده ماندن”
  • همه چیز ما در مورد Covid-19 آنتی بادی آزمایش (تا کنون)
  • راه هایی برای آرام ماندن و استراحت در طول قرنطینه
  • سوالات متداول و راهنمای خود را به همه چیز Covid-19
  • دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>