چگونه در سوئد تلف یک فرصت نادر’ به مطالعه coronavirus در مدارس

در سوئد مهدکودکها و مدارس باقی مانده اند باز در طول بیماری همه گیر.

Sipa ایالات متحده آمریکا از طریق AP تصاویر

علم‘s COVID-19 گزارش توسط مرکز پولیتزر.

وجود نزدیک به توافق همگانی است که گسترده و ماندگار تعطیلی مدارس به کودکان آسیب برساند. نه تنها کودکان سقوط در یادگیری اما انزوا مضرات خود سلامت روان و برگ برخی از در معرض سوء استفاده و غفلت است. اما در طول این همه گیر می کند که از آسیب بیشتر از خطر—به فرزندان کارکنان مدرسه ، خانواده و جامعه در بزرگ—از نگه داشتن مدارس باز کردن و دادن coronavirus شانس بیشتری برای گسترش یابد ؟

یک کشور است که می تواند قطعی در پاسخ به این سوال است که ظاهرا موفق به جمع آوری هر گونه اطلاعات. برخلاف یک روند جهانی سوئد نگه داشته است مدرسه ابتدایی مدارس از طریق کلاس نهم باز پس COVID-19 پدید آمده و بدون هیچ گونه تنظیمات اصلی به اندازه کلاس, ناهار, سیاست و یا زنگ تفریح قوانین. ساخته شده است که این کشور در یک نگاه, آزمایش مورد مدارس نقش مهمی در گسترش ویروسی است که بسیاری از دیگران می تواند آموخته اند که از آنها به عنوان بازگشایی مدارس و یا اندیشیدن که به انجام این کار. در عین حال مقامات سوئدی نیست دنبال عفونت در میان کودکان مدرسه ای—حتی زمانی که بزرگ شیوع بیماری منجر به بسته شدن مدارس و یا اعضای هیات درگذشت این بیماری است.

“این واقعا خسته کننده است که ما شده اند قادر به پاسخ به برخی از نسبتا پرسش های اساسی در انتقال و نقش های مختلف مداخله می گوید:” Carina پادشاه, یک بیماری عفونی اپیدمیولوژی در موسسه کارولینسکا (KI) سوئد گل سرسبد پزشکی مرکز تحقیقات. پادشاه می گوید که او و چند تن از همکاران را توسعه داده اند یک پروتکل برای مطالعه مدرسه شیوع بیماری “اما کمبود بودجه و وقت و تجربه قبلی از انجام این نوع پژوهش در سوئد مانع پیشرفت ما است.”

“ما در حال تلاش برای بسیج کردن اما در واقع با پایان سال تحصیلی در چند هفته آن را به نظر می رسد بعید است که ما قادر خواهد بود برای به دست آوردن آنچه ما می خواهیم و در حال اجرا می گوید:” شاه که می افزاید که نمایش داده شد به مقامات بهداشت عمومی در مورد دیگر تلاش کرده اند تا خالی است. “وجود دارد این است که برخی از جمع آوری داده ها اتفاق می افتد در کودکان, اما آن را متمرکز در اطراف مدارس و یا تا آنجا که من می دانم نمی خواهد پاسخ به پرسش های اطراف انتقال است.”

چون کودکان به ندرت دچار علائم شدید از COVID-19 متخصصان اطفال در کشورهای مختلف به نام برای مدارس برای بازگشایی شده است. اما یک سوال مهم باقی می ماند: چون مردم با علائم خفیف می تواند بسیار عفونی و اغلب جرقه خوشه های بزرگ از عفونت می تواند در مدارس نیز می تواند یک منبع از COVID-19 شیوع احتمالا رانده شده توسط کودکانی که احساس می کنید خوب است اما می تواند با تصویب این ویروس به هر یک از دیگر معلمان خود و خانواده خود را?

در سوئد آنها را به حال یک فرصت نادر برای درک [مدرسه] زنجیر انتقال نیرو بهتر است. اما شما نمی توانید پیدا کردن آنچه شما به دنبال.

آنیتا سیسرو دانشگاه جانز هاپکینز بلومبرگ دانشکده بهداشت

مقامات بهداشت و محققان در سراسر جهان در حال تقلا برای پاسخ به این سوال. کلید است که تلاش دارد ردیابی که آیا آلوده به کودکان گسترش این ویروس را به مردم بوده و در تماس با. “من نگران هستم که ممکن است با عجله به قضاوت است که بدون علامت در کودکان دبستانی نیست, پخش كردن, COVID-19 به بزرگسالان می گوید:” آنیتا سیسرو یک متخصص در همه گیر پاسخ سیاست در دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه Bloomberg School of Public Health. “در سوئد آنها را به حال یک فرصت نادر برای درک [مدرسه] زنجیر انتقال نیرو بهتر است. اما شما نمی توانید پیدا کردن آنچه شما به دنبال. ایالات متحده و کشورهای دیگر با بسته مدارس قطعا از آن بهره مند شوند پژوهش است.”

اما فرانس بالینی اپیدمیولوژی در کی که همچنین می نویسد به طور منظم ستون روزنامه در علوم و بهداشت و درمان می گوید سوئد هدف کلی در این بیماری همه گیر شده است برای از بین بردن انتقال به طور کامل اما برای جلوگیری از سیستم بهداشت و درمان را از تبدیل شدن به سبب شیوع و برای محافظت از سالمندان است. (آن موفق شده است در سابق و نه دومی: سوئد رنج می برد بسیار بالا و میر در میان ساکنان خانه سالمندان.) در مورد مدارس فرانس می گوید: “بسیاری از افراد در سوئد کاملا خوشحال با [آنها را] باز بودن.” او اذعان فقدان اطلاعات یک فرصت از دست رفته. با سوئد متمرکز نظام سلامت و گسترده سوابق “آن شده اند که ممکن است” برای پیگیری موارد نسبتا راحتی داشتند تست بیشتر.

اما کی اطفال و بالینی اپیدمیولوژی جوناس Ludvigsson که منتشر شده نقد و بررسی دو مقاله در مورد COVID-19 در کودکان, فکر می کند ردیابی افراد آلوده در تماس است از استفاده کمی در این نقطه در این بیماری همه گیر. “ویروس بسیار گسترده در جامعه است که مردم فراموش نمی کنم آن است که یک ایده خوب برای ردیابی افراد. ما فقط تست علامتی افراد است. من با آن موافق است,” او نوشت: در پاسخ به علم پرسیدن که آیا محققان ردیابی مدرسه شیوع است.

Ludvigsson اضافه شده که سوئد قوانین حفظ حریم خصوصی اجازه می دهد تا پرسنل بهداشت و درمان و مسئولان مدرسه را به اطلاع والدین و کارکنان مدرسه در مورد عفونت تنها “اگر زندگی یک فرد در معرض خطر است.” به دلیل عوارض شدید از کروناویروس جدید بسیار نادر در کودکان است که نمی شود به موارد COVID-19 او می گوید. “در نظر بگیرید اگر کودک خود و … تا به حال COVID-19,” او نوشت. “هیچ یک از بچه ها می خواهد به بازی با یک کودک است که COVID-19 حتی اگر اکثر بچه ها خواهد شد که هیچ نشانه و یا تنها برخی از تب و سرفه.'”

در یک بررسی مقاله منتشر شده 19 آوریل در Acta Paediatrica, Ludvigsson به این نتیجه رسیدند که کودکان هستند “بعید به رانندگان اصلی” از COVID-19 گسترش یافته است. وی به مطالعات موردی از فرانسه و استرالیا اما نوشت که “تا کنون وجود داشته است هیچ گزارشی از COVID-19 شیوع بیماری در سوئد مدارس” با استناد به “ارتباطات شخصی” از آندرس Tegnell سوئد دولت اپیدمیولوژی در 12 مارس. “پشتیبانی از این استدلال است که کودکان بدون علامت حضور در مدارس بعید به گسترش بیماری” Ludvigsson نوشت.

اما یک اسکن از سوئدی روزنامه ها روشن می سازد که مدرسه شیوع بیماری رخ داده است. در شهر Skellefteå, یک معلم کشته و 18 از 76 کارکنان آزمایش مثبت در مدرسه با حدود 500 دانش آموزان پیش دبستانی از طریق کلاس نهم است. مدرسه بسته به مدت 2 هفته از آنجا که بسیاری از کارکنان بیمار بودند اما نفر تست شده برای ویروس. در اوپسالا, کارکنان, اعتراض زمانی که مسئولان مدرسه با استناد به حریم خصوصی بیمار, قوانین, کاهش یافته است را به اطلاع خانواده و یا کارکنان که تا به حال آزمایش مثبت است. بدون تماس با ردیابی انجام شده در مدرسه. حداقل دو تن از اعضای هیات در مدارس دیگر فوت کرده اند اما کسانی که مدارس باز مانده است و هیچ یک از تلاش برای ردیابی گسترش این بیماری وجود دارد. وقتی پرسیده شد که در مورد این موارد Ludvigsson گفت که او از آنها بی اطلاع. او در پاسخ به یک پرس و جو در مورد اینکه آیا او به اصلاح مقاله مروری شامل آنها است.

غیر مستقیم سرنخی در مورد مدارس نقش مهمی در گسترش ممکن است از آنتی بادی مطالعات. در مه 19, سوئدی آژانس بهداشت عمومی اعلام نتایج اولیه از آنتی بادی نظرسنجی از 1100 نفر از نه منطقه. آنها گزارش دادند که آنتی بادی شيوع در کودکان و نوجوانان شد 4.7% در مقایسه با 6.7 درصد در سن 20 تا 64 و 2.7 درصد در 65 – 70-ساله. نسبتا بالا رای دادن در کودکان نشان می دهد ممکن است وجود گسترش قابل توجه در مدارس. آژانس فراهم نیست بیشتر داده های خاص به تمایز بین کودکان و کسانی که در مدارس و دانشگاه ها که روشن به آموزش از راه دور.

این فرصت از دست رفته در سوئد است که یک شوکی پادشاه می گوید: “ما باید آماده برای پیاده سازی پروتکل های اساسی اپیدمیولوژی در این شرایط.” مطالعات در حال حاضر در جریان است در دیگر کشورهای اروپایی ممکن است به زودی ارائه سرنخ های بیشتری. و سیسرون و همکاران صادر شده یک تماس در هفته گذشته به “پر کردن جاهای خالی” در درک متحده مدارس نقش مهمی در این بیماری همه گیر. “ما نیاز به یک ملی حکم به اولویت بندی و به سرعت صندوق پژوهش برای پاسخ به این سؤالات علمي” آنها نوشت. “به بازگشایی مدارس, [کامپیوتر] مدل های کافی برای تعیین خطر واقعی برای کودکان در سن مدرسه و معلمان و مراقبان در زندگی خود را.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de