چگونه Infinite را برای شما الگوریتم کار می کند

برای اولین بار شرکت رسانه های اجتماعی باز است تا در مورد آن بیشتر مرموز از ویژگی های.

اولین چیزی که شما ببینید زمانی که شما برای باز کردن Infinite پلت فرم را برای شما صفحه: یک جریان بی پایان از فیلم های منحصر به فرد طراحی شده برای هر کاربر. هیچ دو خوراک دقیقا همان است اما به عنوان Infinite منفجر شده در محبوبیت—برنامه در حال حاضر دانلود شده است بیش از 2 میلیارد بار برای شما صفحه تبدیل شده است و برخی از با ارزش ترین دیجیتال املاک و مستغلات در جهان است. گرفتن برجسته می تواند باعث شکستن و یا یک می شود Infinite تاثیر گذار حرفه ای. اما برای هیچ کس شناخته شده برای مطمئن شوید که چگونه آن را برای شما صفحه کار کرده ترک کاربران برای درست کردن خود تئوری های توطئه و آزمایش..

در حال حاضر Infinite کشیدن پشت پرده برای اولین بار. در یک پست وبلاگ منتشر شده در پنج شنبه این شرکت برشمرد اساسی مکانیک ها از آن برای شما صفحه آشکار یک دستور العمل کاربران خود را به مدت طولانی سعی در برآورد خود را. رسانه های اجتماعی شرکت می گوید آن متکی بر مجموعه ای از وزن سیگنال به توصیه ویدئوها از جمله همه چیز را از هشتگهای و آهنگ ها به نوع دستگاه از یک فرد است که با استفاده از.

وبلاگ پست بخشی از گسترده تر فشار برای شفافیت در Infinite پس از نمایندگان کنگره آمریکا و کاربران مطرح نگرانی های امنیتی در سال گذشته در مورد این شرکت پتانسیل اتصال به دولت چین. Infinite متعلق به ByteDance یکی از چین بزرگترین غول تکنولوژی اما این شرکت بارها و بارها رد کرده است که حزب کمونیست چین برخوردار هر گونه نفوذ بر سیاست های خود کار کرده است و به فاصله خود از پکن است. اما این نگرانی را تحمل کرده اند: اوایل این هفته برای مثال وال استریت ژورنال گزارش داد که برخی از Infinite کاربران بودند ستایش چین و رهبر آن Xi Jinping بدونم که اگر چاپلوسی ممکن است کمک به فیلم های خود را به ویروسی.

در اینجا این است که چگونه Infinite ویدئوها برجسته در برای شما صفحه با توجه به پلت فرم. هنگامی که یک ویدئو آپلود شده است به Infinite برای شما الگوریتم نشان می دهد که آن را برای اولین بار به یک زیر مجموعه کوچک از کاربران است. این افراد ممکن است یا ممکن است به دنبال خالق در حال حاضر اما Infinite مشخص است آنها ممکن است احتمال بیشتری برای تعامل با این ویدئو بر اساس رفتار گذشته خود را. اگر پاسخ آنها مثبت—می گویند با به اشتراک گذاشتن ویدئو و یا تماشای آن را در full—Infinite سپس آن را نشان می دهد بیشتر افرادی که به آن فکر می کند به اشتراک گذاری علایق و سلایق مشابه. روند همان است که پس از آن تکرار می شود و اگر این حلقه بازخورد مثبت اتفاق می افتد به اندازه کافی بار این ویدئو می توانید به ویروسی. اما اگر اولیه گروه از خوک گینه نمی سیگنال آنها لذت می برد و محتوای آن نشان داده شده است به کمتر کاربران محدود کردن پتانسیل خود را رسیدن به.

این استراتژی این است که چرا خود را برای شما صفحه ممکن است با تعداد زیادی از دوست و نمایش ها در کنار فیلم هایی که ممکن است دیده می شود تنها تعداد کمی از مردم. یک کاربر جدید با چند پیروان هنوز هم می توانید آن را به برای شما صفحه در تئوری اگر چه سازندگان با موارد زیر ممکن است یک مزیت است.”در حالی که یک تصویری است که به احتمال زیاد برای دریافت بیشتر views اگر پست شده توسط یک حساب کاربری است که بیشتر پیروان موجب آن حساب پس از ساخته شده است تا یک بزرگتر پیرو پایه نه پیرو شمارش و نه اینکه حساب شده قبلی بالا انجام ویدئوها مستقیم عوامل در پیشنهاد سیستم” the Infinite پست وبلاگ می خواند.

Infinite متکی بر تعدادی از سیگنال برای شناسایی چه نوع ویدئوها کاربران می خواهید برای دیدن برخی از وزن بیشتر به شدت از دیگران است. سیگنال های قوی عبارتند از اینکه آیا شما به تماشای یک ویدیو به پایان, آیا شما به اشتراک گذاشته شده است و اگر شما به دنبال خالق است که آن را آپلود پس از آن. سیگنال های ضعیف چیزهایی مانند نوع دستگاه شما باید زبان خود را اولویت و این که آیا شما در همان کشور به عنوان کسی که نوشته شده یک ویدیو. Infinite همچنین در نظر بازخورد منفی در یک فیلم بود که آیا یک کاربر شنود گذاشته “علاقه مند” و یا اگر آنها را انتخاب کنید برای مخفی کردن محتوا از برخی خالق و یا شامل یک صدای خاص.

زمانی که فیلم منتشر شده نیز یک سیگنال ضعیف. Infinite می گوید: توصیه هایی برای شما صفحه ممکن است تا حدود سه ماه هر چند ویدئوها معمولا اوج در virality به زودی پس از آنها نوشته شده است. پس از تمبر زمان نیست قابل مشاهده وجود دارد کاربران نمی دانند ممکن است الگوهای رفتاری آنها در حال تماشا هستند از مدتها پیش.

برای فیلم هایی را که کاربران را به نظر می رسد مانند آن را برای شما صفحه الگوریتم نیز به نظر می رسد در سایر عناصر مانند آهنگ, کلیپ, هشتگهای و نوشتن شرح تصاویر و آنها را دسته بندی کرده و سپس توصیه به فیلم بیشتر شبیه به آنها. همین دلیل است که شما ممکن است متوجه شده است که خود را برای شما صفحه اغلب شامل ویدئوها با همان تلفن های موبایل برای کمک به جوجه کشی جدید شنوایی الگوهای رفتاری و راه اندازی مشاغل جدید هنرمندان موسیقی و همچنین به عنوان worm جاذب متن ترانه به مغز شما. این واقعیت است که Infinite نظر هشتگهای آشنایی اعتبار به یکی از ماندگار ترین نظریه برای بازی برای شما صفحه—به سادگی با اضافه کردن هشتگ #foryou. اگر کاربران درگیر قبلا با <url> با استفاده از #foryou, آن را در واقع ممکن است آنها را می توان توصیه می شود بیشتر از آنها, اما هیچ چیز وجود دارد به خصوص به ویژه در مورد برچسب خود را.

Infinite می گوید آن را بصری اسکن محتوا به دنبال چیزهایی است که نقض قوانین آن مانند برهنگی اما این شرکت اصرار دارد که برای شما الگوریتم نیست را به حساب چه ویدئوها شبیه و یا راه آنها فیلم برداری شد. در مارس رهگیری منتشر شده Infinite اسناد داخلی که به کارگردانی مدیران به سرکوب ویدئوها از مردم تلقی بیش از حد زشت و فقیر و یا غیر فعال; این شرکت گفت: قوانین منسوخ شده و یا در برخی موارد هرگز در محل قرار داده.

توصیه موتورهای مانند یک Infinite استفاده می کند نیز کمک کرد تا قدرت خود را Silicon Valley رقبا—و در طول سال خود الگوریتم ها شده اند گسله برای تقویت ایدئولوژی نفرت و ایجاد کنندهی. یوتیوب برای مثال انتقاد قرار گرفته بود برای تنظیم آن توصیه الگوریتم برای افزایش زمان صرف شده چرا که تصمیم گیری کمک کرده اند ممکن است محتوا مانند تئوری های توطئه رشد. Infinite می گوید: برای شما صفحه الگوریتم نیست بهینه سازی شده برای هر متریک خاص بلکه طراحی شده است را به حساب بسیاری از عوامل مانند اینکه آیا مردم می خواهم با استفاده از این نرم افزار و اگر آنها را انتخاب کنید برای ارسال مطالب خود را. ایمنی کاربر نیز در نظر گرفته شود: Infinite می گوید ممکن است بلوک ویدئوها به تصویر می کشد چیزهایی مانند “گرافیک روش های پزشکی یا حقوقی و مصرف کالاهای تحت نظارت” از بودن توصیه می شود چرا که برخی از مردم ممکن است پیدا کردن مطالب تکان دهنده است.

Infinite اذعان کرد در آن پست وبلاگ برخی از چالش های است که با طراحی توصیه الگوریتم مانند خطر ایجاد فیلتر حباب که در آن کاربران نشان داده شده است همان یک طرفه ایده های دوباره و دوباره. برای کاهش این احتمال Infinite می گوید آن را به عمد نشان می دهد کاربران انواع مختلف ویدئوها حتی اگر آنها با هم مطابقت ندارند و چه آنها ممکن است درگیر در گذشته است. “هدف ما این است برای پیدا کردن تعادل بین پیشنهاد محتوا است که مربوط به شما در حالی که همچنین کمک به شما در پیدا کردن مطالب و سازندگان است که شما را تشویق به کشف تجارب شما ممکن است در غیر این صورت نمی بینید” این شرکت نوشت.

“Infinite و تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی در حال حاضر در حال تحقق آنها باید مسئولیت فوق العاده ای در چگونه آنها بر افراد و اطلاعات آنها مصرف می گوید:” دیوید Polgar یک تکنولوژی ethicist و عضو Infinite محتوای شورای مشورتی گروه شرکت های تشکیل شده در ماه مارس برای کمک به توصیه محتوای اعتدال سیاست. در حدود همان زمان این شرکت همچنین اعلام کرد قصد دارد برای باز کردن Infinite شفافیت مرکز یک مرکز در لس آنجلس که در آن کارشناسان خارجی این فرصت را برای مشاهده کد منبع و مشاهده نحوه پلت فرم تعدیل است.


بزرگ تر سیمی داستان
  • ما می تواند به حفاظت از اقتصاد از بیماری های همه گیر. چرا با ما نیست ؟
  • كلاسيك, هکرها ساختمان بهتر Nintendo Game Boy
  • این کشور بازگشایی. من هنوز در مستند
  • چگونه برای تمیز کردن لباس های قدیمی خود را رسانه های اجتماعی پست
  • خارج شده و کارکنان را به نشان می دهد خود را ضد سرقت AI کار نمی کند
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im