چگونه برای اضافه کردن یک جلیقه وزن به تمرینات خود را در خانه

چرا وزن ورزش جلیقه بهترین قطعه ای از خانه دنده تمرین شما با استفاده از.

گیر داخل ؟ آره, من می دانم که شما هستند. من بیش از حد. با Covid-19 همه گیر مواج آن شده است آسان برای حفظ تقریبا هر روال عادی و است که شامل بلند کردن اجسام وزن. اما اگر شما نمی حفظ شما از دست دادن دستاوردهای خود را.

همه ما در حال تلاش ما بهترین را برای کار کردن از خانه, اما بسیاری از مردم تکیه بدنسازی—و بسیاری از آنها هنوز هم بسته است. در حال اجرا نیست باید همان اثر را به عنوان بلند کردن وزنه و تمرینات وزن بدن که در آن شما با استفاده از تنها وزن خود را برای مقاومت نمی تواند جایگزینی برای barbells جري و kettlebells شما استفاده می شود.

راه حل من: من پوشیدن 65 پوند وزن جلیقه (در اینجا خوب و مشابه). من آن را کشف سال پیش زمانی که من آموزش برای کوه صعود. در آن زمان من تا به حال برای شبیه سازی وزن بالا رفتن از یک کوه با یک سنگین بسته بر پشت من و من قادر به دیگر کوهنوردان’ مشاوره و پیاده روی در نزدیکی تپه با یک کوله پشتی پر از کیسه های شن چون من زندگی در شهر نیویورک است. این درست نیست امکان پذیر است. بنابراین من برداشت بدنسازی تنها جليقه و آمار پله نوردی با ماشین. آن را نمیگیرد طولانی برای تحقق این چیزی که می توان با ورزش های دیگر به خصوص آنهایی که تمرکز بر کار اصلی بدن مانند تخته.

اگر شما خرید چیزی را با استفاده از لینک ها در داستان ما, ما ممکن است کسب درآمد کمیسیون. این کمک می کند تا حمایت از ما روزنامه نگاری. بیشتر بدانید.

آنچه به دنبال در یک جليقه

جلیقه وزن تحت پوشش در جیب در خارج و آمد با یک دسته کوچک از آجر و به شکل وزن مناسب است که در آنها است. وزن کل متفاوت است و بر اساس این جلیقه می خرید اما بسیاری از آنها 40 تا 80 پوند است. می گویند شما خرید 60 پوند وزن جلیقه. این ممکن است 20 جیب با 20 سه پوند وزن. اضافه کردن و یا حذف آجر به شماره گیری در وزن شما می خواهید. هیچ چیز در حال رفتن به جایگزینی برای یک قفسه چمباتمه زدن در خانه, مگر اینکه شما از دست دادن ذهن خود را و جوش یک بار به یک زن و شوهر از لوازم آشپزخانه.

وجود تجارت بین حداکثر وزن و تحرک:

  • برای پررنگ: اگر شما در حال تلاش برای شبیه سازی یک بازی رایانه تمرین و بیشتر علاقه مند به تقویت بدن خود و یا سوزاندن کالری انجام قلبی شما می توانید دور با hyper-همراه با 20 یا 30 پوند جلیقه مانند این یکی.

  • برای عضله سازی: برای یک جلیقه با تعداد زیادی از جیب و وزن مثل این یکی; شما قادر خواهید بود به انجام خیلی بیشتر عضله سازی با یک جلیقه است که صدر در 60 یا 80 پوند و شما لازم نیست به اندازه تحرک برای بسیاری از سنگین بلند کردن تمرینات است.

در کل مارک Hyperwear کلاه و RunFast به نظر می رسد به کار به خوبی.

تمرینات وزن بدن است که کار
How to Add a Weighted Vest to Your Workouts at Home
عکس: آمازون

زیبایی از وزن بدن تمرینات است که شما می توانید بسیاری از آنها را در هر کجا و بر خلاف بسیاری از دستگاه تمرینات آنها کار کند چندین ماهیچه های گروه. و می توان آنها را به روز رسانی با جلیقه وزن. Squats برای مثال در حال آسان به اتخاذ به جلیقه وزن. فقط آنها را انجام دهد مانند نرمال با سلاح های خود را عبور در مقابل شما به جای استفاده از یک نوار. شما لازم نیست برای تغییر روش خود را. توجه به حق انتخاب وزن ، شما نمی ممکن است قادر به رفتن مستقیم به اعضاء را به طور کامل جليقه. همان می رود برای lunges و گام به گام-یو پی اس.

برای برخی ورزش ها مانند Spider-انسانهای کوه نوردان تخته فشار یو پی اس و pull-ups جلیقه وزن تنها راه برای اضافه کردن وزن است. به یاد داشته باشید برای کار کردن به وزنه های سنگین تر به عنوان بخشی از یک جامد, برنامه تمرین, به عنوان اگر شما با استفاده از بشقاب سنتی وزن در یک هالتر یا پیشرفت از طریق جفت دمبل سنگین تر.

اگر شما در حال فکر کردن “هی مت شما در حال فراموش کردن در مورد مچ پا وزنه” من فراموش نمی آنها را. من مشرف آنها را. آنها استرس بر روی زانو خود را نمی توانید به هر نقطه در نزدیکی حداکثر وزن یک جلیقه (امیدوارم حداقل) و آنها نمی خواهد کاربردی اضافه کردن وزن برای برخی از تمرینات مانند فشار یو پی اس کوه نوردان ،

سیمی و خسته از جلیقه وزن
How to Add a Weighted Vest to Your Workouts at Home
عکس: آمازون

اگر شما یک هارد برطرف کننده وزن شما باید انتظارات واقع بینانه برای چه جليقه خواهد و نمی خواهد برای شما انجام دهد. حتی لود تا 60 یا 70 پوند وزن جلیقه چمباتمه زدن نیست رفتن به بسته بر روی عضله راه 240 پوند چمباتمه زدن خواهد شد. اما استفاده از آن با تمرین می توانید برخی از عضلات خود را در قاب و تن بدن خود را و استفاده از آن به طور منظم می تواند کمک به دفع از دست دادن عضلات به عنوان شما صبر کنید به عقب بر گردیم در ورزشگاه. انجام مجموعه ای از فشار یو پی اس با 60 پوند بر روی پشت خود را. از آن آسان نیست. و در ورزش “آسان” به معنی خوب است.

نقطه ای نیست که این کار را تکرار دقیقا lunges با kettlebells در دست خود را و یا یک lat pull-down ماشین. با پوشیدن این وزن نگه می دارد و این محور در بدن خود را که لزوما بهتر یا بدتر از برگزاری دو kettlebells توسط سمت خود را و یا یک جفت دمبل بیش از شانه های خود را. آن را فقط متفاوت است.

پس از شما قادر به شروع به رفتن به ورزشگاه, دوباره, شما می توانید نگه دارید ترکیب یک جلیقه به تمرینات خود را. شما می توانید بازگشت به (یا شروع) اسکات هالتر و دمبل پرس نیمکت به عنوان به زودی به عنوان شما می توانید به تجهیزات سنگین خود را, اما وجود خواهد داشت یک محل برای جليقه در روال خود را. این اجازه می دهد تا شما را به انجام چیزهایی که شما در غیر این صورت نمی توانید مانند beefing تا lunges برای گرم کردن souping تا تخته به کار اصلی خود و سوپر فشار یو پی اس و pull-ups—فوق العاده است که تمرینات جدی بسیاری از وزنه برداران نگه داشتن خود را در جعبه ابزار حتی زمانی که استراحت از روال آهن سنگین.

اگر شما احساس از شکل, در حال حاضر زمان زیادی برای پوشیدن وزن خود را.


بزرگ تر سیمی داستان
  • آنچه اتفاق افتاده است زمانی که من روشن از مک به ویندوز
  • چگونه Kickstarter کارکنان تشکیل یک اتحادیه
  • 5 راه ساده برای ایجاد صندوق پستی جیمیل خود را امن تر
  • قرنطینه تبدیل کرده و نه تلویزیون به ضروری TV
  • بیایید بازسازی شکسته صنعت گوشت—بدون حیوانات
  • 👁 آنچه که هوش به هر حال ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>