چگونه برای ایجاد یک صفحه اصلی مدیتیشن فضای

شما نمی توانید ترک خانه خود را, بنابراین شما نیز ممکن است بدن خود را ترک. حداقل برای مدتی.

ما همه دسته جمعی رفتن kooky به عنوان SARS-CoV-2 coronavirus تله ما در خانه های ما اما یکی از بهترین راه ها برای پاک کردن ذهن خود و مسافت خود را خارج از عادت است به مراقبه. وجود دارد بسیاری از انواع مراقبه هر کدام با بسیاری از زیرگروه: ذن Vipassana, Samatha, متعالی تمرکز حواس, guided meditation, و غیره, و وجود دارد مقدار زیادی از با هم تداخل دارند.

اصول تمرکز حواس کمتر جزمی به روش مراقبه از دیگران نیست همه چیز منحصر به فرد برای تمرکز حواس است. بسیاری از تمرکز خود را بر به دست آوردن بینش به ذهن خود را برداشته از هزار سال-پیر شیوه های مدیتیشن. مراقبه هدایت است که اغلب حملات آرام تمرکز حواس مربوط توسط کسی جهات از آنچه به تمرکز بر روی. چگونه شما تصمیم به راه اندازی خانه خود را مدیتیشن فضایی است که در بخش تحت تاثیر این نوع از مدیتیشن شما برنامه ریزی برای تمرین.

اگر شما خرید چیزی را با استفاده از لینک ها در داستان ما, ما ممکن است کسب درآمد کمیسیون. این کمک می کند تا حمایت از ما روزنامه نگاری. بیشتر بدانید.

راه اندازی یک محیط شاد

ساخت یک مراقبه فضای فوق العاده, شخصی, و یک قطعه از مشاوره است که باید جایگزین هر چیز دیگری است که آن را از یک مکان آرامش بخش است که شما لذت بردن از بودن در. پس گفت که, پاک کردن خودتان برخی از اتاق. آن را سخت به تمرکز اگر شما بسیاری از شمع جعبه و قطعات مبلمان را در صورت خود را که شما احساس می کنید مانند شما در یک قفسه اتاق فروشگاه. قار قار کردن برخی از گیاهان است. اضافه کردن هنر اگر آن شما را خوشحال می کند و یا آن را دور اگر آن را منحرف شما.

برخی از مردم سوگند شمع و سوزاندن عود و مواد معطر یا اسانس دیفیوزر. بوی خاصی به طور خاص می تواند آرامش بخش; آن را در فرد بستگی دارد. سنبل و وانیل دو تا از رایج ترین آنهایی اما چوب صندل رز کاج و یاس نیز محبوب است. دنده مؤلف Medea جوردانو بیشتر راهنمایی در مورد چگونه به نوبه خود خانه و یا حداقل یک اتاق در آن را به یک پناهگاه در داستان او در راه به آرامش و استراحت. برخی از روش ها مانند چای و یا یک نمک فرنگی اصل, داخل حمام می تواند اضافه شود به مراقبه خود را به روال قبل یا بعد از جلسه مراقبه خود را به منظور جلب کردن آرامش از آن شما به ارمغان می آورد.

کت و شلوار

مراقبه نیست دنده فشرده. درست مثل یوگا مارک های وجود دارد که یک میلیون و یک فروشگاه تقاضاهای مصرانه شما را به خرید چند صد دلار ارزش لای کرا. شما نمی نیاز به تکنولوژی بالا و برگ. پوشیدن چیزی چسبناک. یوگا لباس کار فقط به عنوان به خوبی برای مدیتیشن اگر شما در حال حاضر برخی از. اگر شما نیست, Lululemon و پرانا جامد هستند برندها برای چسبناک شلوار یوگا و شل تر مراقبه خاص ، یا شما می توانید پوشیدن, تراش; Uniqlo بهترین به نظر من. یا نمی پوشیدن هر چیزی در همه. آن را صفحه اصلی خود را. فقط جلوگیری از جین اگر شما در حال رفتن به نشستن در مراقبه موقعیت.

سعی کنید یک کوسن مدیتیشن

یک قطعه از چرخ دنده ها توصیه می کنم شما بیرون رفتن و خرید یک کوسن مدیتیشن. برخی ترجیح می دهند به نشستن چهار زانو بر روی زمین است. دیگران می توانند تفکر در یک صندلی یا روی تخت, اما خوب کوسن می توانید ذخیره کنید شما از کمر درد و درد tailbone به خصوص اگر شما کف نمی فرش شده است. نگاهی به محصولات باقلا zafu. این 30 دلار را در شیکاگو و آن را پر از ارگانیک رشد گندم سیاه. ما دنده مؤلف اسکات Gilbertson خریداری شده خود را در سال 2011 و با استفاده از آن به مدت هفت سال.

How to Create a Home Meditation Space
عکس: آمازون

وجود دارد چند نوع از پر کردن است. ارزان بالشتک استفاده از پلی استر و پشم و یا پنبه و کرک مانند شما می خواهم پیدا کردن در یک بالش. آن را ارزان و آسان برای تولید کنندگان به منبع اما شما در نهایت غرق شدن به کوسن پس از مدتی از نشستن بر روی آن اگر نه بلافاصله و به طور مداوم refluff آن است. و با عدم حمایت شما ممکن است توجه خود را به عقب و یا tailbone صدمه زدن به بعد از مدتی. به معنای واقعی کلمه به من گفت که آنها یک درد ،

این دو حق انتخاب از پر کردن گندم و kapok. گندم سیاه شرکت است و شما نمی خواهد که به طور مداوم کرک آن را به دلیل آن را فشرده سازی از نشستن بر روی آن برای مدت طولانی, اما آن را سنگین و در برخی از افراد حساسیت به گندم سیاه گرد و غبار. Kapok طبیعی فیبر استفاده می شود به طور سنتی در بالشتک و آن را محکم تر از پشم و پلی استر. آنها نگه داشتن خود را در شکل خوب هستند اما کمتر استوار و پایدار از گندم سیاه.

خوب سر و صدا و بد صدا

من استفاده می شود به تمرین ذن در zendo در طبقه 30 یک آسمان خراش در منهتن. تا آنجا ضعف صداهای ترافیک پایین شد نه بیش از حد با صدای بلند اما نه بیش از حد آرام است یا نه. ذن است همه چیز در مورد آموزش خود را به فکر می کنم از هیچ چیز یک مهارت مانند یک عضله است که قوی تر با استفاده و تمرین و نرمش برای تلفن های موبایل از کامیون ها رانندگی بیش از انواع اسکلت فلزی و شاخ بوق ارائه شده با جریان هایی که عضله برای جلوگیری از سر و صدا و در نتیجه افکار. تمرکز حواس بیش از حد سود حاصل از وزش صداهای پس زمینه. داشتن برخی از صداهای به تمرکز در هنگام تمرین مدیتیشن با تمرکز حواس به من می دهد مواد بیشتر به فکر.

اگر سر و صدا در خارج از خانه خود را بیشتر شبیه یک کارناوال یا از درد قفسه از یک نسیم ملایم soundscape, سپس شما ممکن است بخواهید برای خرید یک سفید-سر و صدای ماشین. به همین ترتیب اگر شما عمل گفتمانی مدیتیشن است که در آن شما بررسی یک مشکل و یا قطعه ای از حقیقت را از زوایای بسیاری از. بسیار مخالف به ذن هدف از فکر کردن در مورد هیچ چیز. اگر شما با استدلال خود را به عنوان بخشی از گفتمانی مدیتیشن, شما ممکن است کمتر استقبال به رسوخ ترافیک و عجیب و غریب پرنده صداهای بنابراین در نظر گرفتن یک سفید-سر و صدای ماشین و یا برنامه اگر همسایگان خود و یا محله است که بیش از حد پر سر و صدا تمرکز کنید.

یک ماشین سر

ارزان ترین سفید-ماشین آلات سر و صدا همراه با فیلم ها یوتیوب و برنامه های در بازی را قابل پیش بینی حلقه و از آنجا که مغز بسیار عالی است در چیدن از الگوهای شما می توانید خودتان را پریشان پس از یک در حالی که. بهتر است سفید-ماشین آلات سر و صدا را به صورت تصادفی اضافه کردن صداهای به این موسیقی متن را از رانندگی شما دیوانه. بررسي فايلهاي مورد علاقه ما سفید-ماشین آلات سر و صدا برای توصیه.

برای هدایت مدیتیشن, شما در حال رفتن به گوش دادن به یک فرد جهت. آیا می آید که از یوتیوب سریال یا یک برنامه شما نیاز به آوردن اغلب سرزده گوشی, لپ تاپ و یا قرص خود را به پناهگاه خود از سکون. حتی اگر شما را ترک دستگاه در یک اتاق دیگر و در یک بلوتوث اسپیکر و یا هدفون شما را از رسیدن به درخواستهای که تقاضا توجه خود را پس از چند لحظه به سکوت خود اطلاعیه و پیام ها و روشن کردن مزاحم نشوید.

بسیاری از برنامه های مدیتیشن مانند آرام ارائه محاکمه رایگان. در حال حاضر زمان مناسب برای بازگشت به مدیتیشن و یا به آن را امتحان کنید برای اولین بار. آن را تقریبا رایگان است و می تواند اگر شما می خواهید به آن را امتحان کنید بدون کوسن قبل از اینکه شما متعهد–شما می توانید آن را در هر نقطه وجود دارد یک طبقه و آن را فقط ممکن است صرفه جویی در سلامت عقل خود را زمانی که همه شما می خواهید این است که مختصری از فرار از خانه خود را, حتی اگر آن را همه در سر خود را.


بزرگ تر سیمی داستان
  • اطلاعات جنگ بیش از کلروکين کند شده است Covid-19 علم
  • ظهور یک هندو vigilante در سن واتساپ و مودی
  • به تازگی بیکار و برچسب زدن عکس برای سکه
  • Sci-Fi دارای یک یادآوری درس برای این بحران
  • همه گیر می تواند یک فرصت برای بازسازی شهرستانها
  • 👁 AI آشکار بالقوه Covid-19 درمان است. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 📱 پاره بین آخرین گوشی ؟ هرگز ترس—بررسی آیفون ما راهنمای خرید و مورد علاقه گوشی های آندروید

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>