چگونه به انجام زوم دایره زمان برای کوچک Squirmy بچه ها

یک کهنه سرباز معلم مهد کودک توضیح می دهد: انتظار نداریم که آنها را به نشستن هنوز هم اما انتظار می رود آنها را به اشتراک بگذارید.

من شده اند با آموزش های پیش دبستانی برای بیش از 30 سال و من از طریق برخی نگران تایمز از بحران ایدز به سال 1989 لوما پریتا زلزله به حمله به مرکز تجارت جهانی در 9/11. پس از این حوادث غم انگیز من همیشه می دانم که چگونه به بهترین پاسخ به دانش آموزان اضطراب است. آنچه که تکامل مناسب هنگامی که کودکان در حال تجربه غیر قابل درک چیزهایی که در جامعه خود و یا در تلویزیون ؟ چگونه می تواند من coteachers و من کمک به کودکان برای مقابله با تروما زمانی که ما خودمان را در حال صدمه? پس از آن ما تا به حال کاندید چهره به چهره گفتگو با کودکان در مورد ترس خود را. ما در پاسخ با شفقت زمانی که نگرانی های خود را ظاهر در طول بازی. و اغلب ما به سادگی نشسته با آنها و آنها را در آغوش گرفت.

این Covid-19 همه گیر منحصر به فرد بحران است که ما از لحاظ جسمی نمی تواند به راحتی ما دانش آموزان جوان. تمام مزایای عاطفی ارتباط غیرکلامی—تاکید از تماس با چشم و اطمینان از دست گرما از دامان—از دست داده است. ما جدا از دانش آموزان ما و آنها از هر یک از دیگر قادر به یادگیری از طریق جمعی بازی.

مدرسه ای که من تدریس است که یک صفحه نمایش-رایگان موسسه; من شخصا بر این باورند که کودکان تا حد زیادی از دوران کودکی رایگان پیکسل. بنابراین زمانی که فرماندار گاوین Newsom صادر پناهگاه در محل سفارش در کالیفرنیا ما خودمان را در یک سردرگمی به چگونه به ماندن متصل با دانش آموزان ما. پس از بررسی دقیق تصمیم گرفتم به تلاش زوم نشست و من رو شیب منحنی یادگیری. بدیهی است که من نمی کار در دفتر شرکت و ویدئو کنفرانس تلفنی نه من روز به روز معمول است. من حتی مطمئن شوید که اگر زوم مناسب بود برای من جوان, دانش آموزان, اما آن را به ارزش تلاش.

شما می دانید چه ؟ این ایده آل نیست اما این وحشتناک است یا نه. آن را همیشه هموار. ناگهانی مسائل امنیتی ما گرفتار کردن گارد و ما نمی ترین مهارت فنی بسیاری است. اما در چند هفته پس از اولین دایره مجازی من و همکاران من آموخته زیادی در مورد زوم برای معلمان کودکان—و حتی اجتماعی-فاصله پدربزرگ و مادربزرگ ،

زوم مبانی

مسائلی که باید حل و فصل خود ارگانیک در کلاس درس ما—مانند تعیین که به نوبه خود آن را به صحبت می کنند, تفسیر نشانه های غیرکلامی و مطمئن شوید که هر کودک داده می شود این فرصت را به شرکت—تا به حال به دوباره پیمایش تحت قرنطینه. برخی از بهترین شیوه های:

  • تعیین یک همکار به عنوان یک زوم cohost به طوری که فرد می تواند مدیریت این جلسه در حالی که میزبان منجر به فعالیت است. این cohost می توانید برای مطرح دست و با استفاده از نور افکن مشاهده و تبدیل به یک کودک غذا را به روی صفحه نمایش کامل بر روی هر کس دیگری را مانیتور. زمانی که بچه ها به اشتراک گذاری چیزهای کوچک مثل یک نقاشی و یا یک اشکال آنها کشف شده در یک پیاده روی صبح هر کس می شود یک نگاه بهتر در انظار نظر از یک تصویر بند انگشتی. (همیشه بپرسید اگر کودک خواهد بود آنه; گاهی اوقات کودکان احساس خجالتی و نه را در مرکز صحنه.)

  • استقرار قطع و برک آوت اتاق. هنگامی که در کلاس درس واقعی, من عاشق بازی گاه به گاه گفتگوی بورسی همانطور که همه ما حل و فصل کردن به دایره زمان. سهولت که با آن مکالمات جریان در فرد رخ نمی دهد در زوم. گاه به گاه حاضر جوابی است که به کاهش کوتاه نظرات. ما تبدیل شدن به ماهر در استفاده از قطع و وصل نمودن صدای مکالمه تمام دکمه های چون, خوب, بچه ها, پر سر و صدا و سر و صدا که ناشناخته خواهد ماند و تکثير هنگامی که شما آن را ترک تا به زوم به تعیین که شنیده می شود. برک آوت اتاق اجازه می دهد برای گروه های کوچکتر به طبیعی تر کمتر با آب و تاب مکالمات اما آن اتاق باید تحت نظارت برای رفتار نامطلوب مانند از مدفوع emojis.

اونا در حال حرکت

من از یکی از من 5 ساله که او چه از دست رفته بیشتر از زمان قبل از پناه در محل و او جواب داد: “من هنوز بازی با دوستان من است. من از دست sleepovers و چیدن میوه. من از دست های در حال اجرا با سگ و صعود در بازی بسازیم.” همه این چیزها شامل مقدار زیادی از جنبش. جوان کودک بزرگتر wiggle. در کلاس درس من سنج چگونه antsy دانش آموزان من هستند در دایره زمان و می توانیم بر این اساس تنظیم سرعت از جلسه و یا adjourning زود است. اما در زوم جلسه که بسیار سخت تر برای ارزیابی و برخی از کودکان را بگیرید و سرگردان دور ترک من گیج کننده بیش از محل نگهداری آنها. آن را برای تلفن های موبایل از عقل اما به منظور توجه کودکان باید حرکت بدن خود را به تعامل با خود سیستم دهلیزی فراهم می کند که مغز ما با اطلاعات در مورد جنبش تعادل و آگاهی فضایی. متناوب بین سکون و حرکت کلیدی برای خود تنظیم و یادگیری در کودکان, بنابراین فعالیت هایی مانند مبتدی یوگا یا یک مهمانی رقص در زوم در حال راه خوبی برای نگه داشتن آنها را در حال حاضر و درگیر. نور افکن مشاهده است به خصوص مفید در این برنامه شامل هر کسی است که منجر به فعالیت است. همچنین شکار لاشخور هستند یک راه بسیار خوبی برای اجازه دهید کودکان اجرا رایگان است اما همچنین ایجاد انگیزه در آنها را به بازگشت به جلسه برای نشان دادن آنچه که آنها پیدا کرده اند. به یاد داشته باشید هیچ دو خانواده را باید از همان اشیاء در خانه نگه دارد شکار ساده و باز به پایان رسید. از آنها بخواهید برای پیدا کردن چیزی دور, نرم, و یا سنگین یا چیزی است که باعث می شود صدا به عنوان یک کتاب هری پاتر و یا Marvel شکل عمل.

آواز خواندن, آواز خواندن یک آهنگ

معلمان پیش دبستانی درک است که موسیقی و آواز در ابزاری در کمک به کودکان در تماس با احساسات خود را. از راه دور یادگیری به این معنی است که نه تنها ما آواز خواندن با کودکان از طریق اینترنت, ما گاهی اوقات آواز با پدر و مادر خود را در حال حاضر است که می تواند ما را احساس کمی خود آگاه است. خوب چیزی که هیچ کس انتظار ما بود ماریا فون Trapp! متاسفانه زوم کالیبره شده برای جلسات نه sing-a-پوزیشن های خرید. اگر بیش از یک نفر است و آواز و صدا می شود و اندکی متلاطم. کودکان از نشستن در فواصل مختلف از میکروفون…. بیش از حد نزدیک و آن را برای تلفن های موبایل مانند باد نیروی باد. بیش از حد و زوم ثبت صدا به نویز و فیلتر آن را. آن را یک راه حل ایده آل, اما اگر شما در حال پیشرو آهنگ بی صدا هر کس دیگری و فرض کنیم که کودکان در حال آواز خواندن همراه با شما. اعتماد من هستند. شاید روزی به زودی مهندسین در زوم را توسعه sing-along حالت.

چگونه به خواندن یک کتاب (به طور جدی)

خواندن با صدای بلند از یک well-loved کتاب احاطه شده توسط کنجکاو, خنده کودکان, ایده من از بهشت, اما اولین تلاش من در زمان داستان از طریق زوم بود و برزخ. کودکان نمی تواند دیدن این تصاویر به خوبی به عنوان من در این کتاب به دوربین و من لازم نیست که بسیاری از کتاب های کودکان در خانه. من سعی کردم عکس گرفتن از صفحات کتاب من برای ایجاد نمایش اسلاید, اما که بود خیلی وقت گیر است. پس از تحقیقات زیادی که من پیدا کردم چند منابع رایگان برای آنلاین عکس کتاب. کتابخانه محلی ما اجازه می دهد تا شما را به “اتمام” کتاب های آنلاین. یا برای بیشتر اخیر تصویر کتاب من دانلود Kindle نسخه از آمازون و به اشتراک گذاشته شده آنها را از طریق نرم افزار بر روی لپ تاپ من. و voila! کودکان می توانند کلمات و تصاویر به عنوان من در صفحه من و با صدای بلند بخوانید. من گاهی اوقات با استفاده از نور افکن ابزار—نه همان spotlighting یک بلندگو—از حاشیه نویسی منوی pulldown به آهنگ کلمات برای کودکان به عنوان خوانده شده و یا برای جلب توجه به جزئیات در تصاویر. زوم مهندسین ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن تغییر نام ویژه ابزار حاشیه نویسی برای افتراق آن از انظار مشاهده.

اجازه دهید کودکان منجر شود گاهی

در اوایل در قرنطینه من coteachers و من متوجه شدم که دانش آموزان ما شد برگزاری نمایشگاه به ظاهر disengaging رفتارهایی که ما به طور معمول محدود در دایره زمان در کلاس درس. برخی از کودکان خواهد بود وارونه بر روی صندلی در اتاق نشیمن خود را. دیگران را به لپ تاپ خود را زیر میز آشپزخانه که در آن آنها ممکن است در قرعه کشی و یا بازی با اسباب بازی های خود را. بسیاری از آنها ساخته شده است قلعه از بالشتک مبل و پتو حضور مجازی دایره زمان از شخصی خود را پناهگاه است. ما تصمیم خود را برای تضعیف این پناه رفتار از آنجا که کودکان احساس امنیت در فضاهای محصور دور از سریع چرخه استرس و ملالت ما رشد یو پی اس در حال حاضر احساس. و از کسانی که تحت اللفظی فضاهای امن آنها اقتباس برای زوم سریع تر از بسیاری از بزرگسالان است. آنها آموخته است که چگونه برای به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش خود را و برای استفاده از قابلیت چت; یک کودک من می فرستد راه بیش از حد بسیاری از کدو تنبل emojis در پایان هر یک از دایره زمان. در حالی که من غیر فعال به اشتراک گذاری صفحه نمایش و عملکرد آنها—بیش از حد بالا خطر oversharing—من نمی توانم خودم را به غیر فعال کردن تابع چت زیرا در حالی که یک جریان از emojis ممکن است درد نمیخورد آن را یک کودک راه ابراز نگرانی سخاوت و عشق, حتی اگر آنها نمی دانند که چگونه به طلسم.

عاقلانه اجازه می دهد دانش آموزان برای به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش خود را اجازه می دهد تا آنها را به استفاده از تخته سفید از ویژگی های که در آن آنها می توانند تمرین قبل از سواد با نامه فرم و یا با سنگ تیز کردن مهارت های حرکتی آنها خوب بازی یک تنوع از Pictionary. زمانی که کودکان برای اولین بار شروع به آزمایش با پیشینه خود من نگران آن خواهد بود بیش از حد منحرف. آنچه در ابتدا آغاز شده و با پس زمینه است که با زوم مانند شفق شمالی و پل گلدن گیت به زودی burgeoned به مجموعهای از تصاویر آنها را منعکس کننده تاریخ شخصی و منافع است که به نوبه خود پرورش معنی دار بحث درباره باغبانی, عروسی, اکتشافات فضایی و تعطیلات خانواده. با تشکر برای کودکان ذاتی سهولت با تکنولوژی دارای نعمت غیر مترقبه از راه دور-برنامه درسی یادگیری پدید آمده است که همکاران من و من آمده ام تا در آغوش آن را به عنوان معرفی تازگی و کاهش زوم خستگی.

اطمینان پدر و مادر

حتی اگر تقریبا همه پدر و مادر تکیه به قاب و گفتن صبح به خیر به ما آنها را در نهایت سر کردن صفحه نمایش خود را برای شروع روز کاری از خانه. پس از دایره مجازی من coteachers و من ارسال تصاویر و مستندات کوتاه از آنچه ما انجام شد و مورد بحث است که بعد; دایره, دقیقه زمان, اگر شما خواهد شد. ما می خواهیم به نگه داشتن پدر و مادر پهلو به پهلو از آموزش کودکان خود را در طول زمان هنگامی که آنها قطعا نگرانی خود را از پیشرفت رکود یا پسرفت. در علاوه بر این به مجازی روزانه روزانه دایره زمان ما تصمیم گرفته ایم به تدریج اضافه کردن دیگر زوم جلسات مانند ناهار چت داستان به زمان قبل از خواب و بعد از ظهر از موسیقی است. برخی از پدر و مادر عاشق این ایده از اختصاص فعالیت ها و تکالیف خود را بی حوصله و کودک است. دیگران بیزار نیاز به انجام یک چیز بیشتر پس از یک روز طولانی کار از خانه پخت و پز و ارائه کلی مراقبت از کودک. ما مسئله است که با ارائه آنچه ما تماس بگیرید “چالش” به جای مشق شب—بیش از حد واجب یک کلمه—بر اساس موضوع بحث پدید آمده است که در طول مجازی دایره زمان. به عنوان مثال می گویند: اگر ما گوش به پرندگان از یک معلم حیاط خلوت ما ممکن است آنها را به چالش به رسم چگونه آنها تصور پرندگان به نگاه. ما اضافه کردن این چالش ها به روزانه ما مستندات و یاد پدر و مادر است که آنها کاملا اختیاری است.

گفتگو است و البته یک خیابان دو طرفه است. ما می خواهیم به شنیدن از پدر و مادر در مورد چگونه به بهترین آنها را حمایت و فرزندان خود را. بسیاری از آنها غرق شده و آنچه که ما می تواند ارائه دهد از نظر ساختار در خانه محدودتر در مقایسه با درس. بنابراین تیم من و من برنامه ریزی شده گروه پدر و مادر جلسات که بعد از این کودکان را به رختخواب رفته و به بزرگسالان این فرصت را به commiserate با پدر و مادر دیگر و دوباره به هم متصل با ما. طبعا شراب است که گاهی اوقات درگیر اما ما سعی کنید اجازه دهید جلسه محول به یک زوم ساعت یک مبارک. ما همیشه موفق. ما همچنین ارائه یک زوم جلسات که در طی آن پدر و مادر می تواند مورد بحث مهد کودک آمادگی و رفتار غیر معمول متولد از انزوا و محله های نزدیک. این جلسات نیست به طور کامل chardonnay رایگان, اما آنها بیشتر متمرکز شده است.

در اخیر مجازی دایره زمان ما با استفاده از خیمهشب بازی به صحبت در مورد احساسات ما در اطراف نیاز به ماندن در خانه. کودکان را با علاقه به عنوان معلمان تصویب چندین احساسات از طریق ما عروسک, احساس نا امیدی و خستگی و اضطراب. ما عروسک و سپس خواسته کودکان برای پیشنهادات در مورد چگونه به کار از طریق این احساسات دشوار. یکی از فرزندان ما در سمت چپ صفحه نمایش لحظه ای و آورده خود را پاندا گرفته است. او اقدام به ما بگویید که خود را محافظه کار نگران بود در مورد کوروناویروس و تعجب زمانی که ما می خواهیم تمام توان خود را در مدرسه.

من بیش از حد طولانی برای آن روز که ما می توانیم همه با هم دوباره. در حالی که زوم اجازه داده است ما را به آموزش از راه دور مبتکر در راه آن هیچ جایگزینی برای یک کلاس درس واقعی. باید وجود داشته باشد چنین چیزی به عنوان آنلاین پیش دبستانی. ما نیاز به نشستن در کنار دانش آموزان ما به نگه داشتن دست ها به آواز خواندن با هم سبکبار توسط glitchy میکروفون و نقلی بلندگو لپ تاپ. اما تا زمانی که آن را بی خطر است برای انجام این کار ما باید انجام بهترین ما می توانیم با تکنولوژی داریم.


بزرگ تر و پدر و مادر و بنیادی داستان
  • بهترین جریان محتوا به نگه داشتن بچه ها سرگرم
  • اولین چرخ بود احتمالا ساخته شده توسط پاتر—به عنوان یک اسباب بازی برای کودک خود را
  • من مانیتور من’ الکترونیک و شما باید بیش از حد
  • به طور جدی جلوگیری تلاش برای تدریس به کودکان چگونه به کد
  • Instagram, دختر من و من

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im