چگونه به کار در خارج از خانه: دنده ورزش, آنلاین رایگان, خدمات, نرم افزار

شما می توانید شروع به انجام چند فشار یو پی اس در لباس خواب خود را. همچنین Chris Hemsworth یک برنامه تمرین.

من خودم یک ورزشکار نیستم اما شرکت در هر گونه به خصوص قابل توجه فیزیکی شاهکارهای. من نه “کاهش” یا “swole.” من ابرقدرت ثبات است. محرومیت نادر جراحی زانو و یا تولد گاه به گاه کودک من کار می کرد و روزانه بیش از 20 سال است.

اگر شما دلسرد از آنجا که شما در حال ملاقات با استحکام و یا اهداف از دست دادن وزن در این بیماری همه گیر, من شما را تشویق به reframe آن اهداف است. من کار کردن چون من نمی خواهم به آسیب خودم وقتی که چیدن بچه ها من و چون فعالیت بدنی است که چگونه من مبارزه با اضطراب و افسردگی است. بیش از دو دهه گذشته من سعی کردم تقریبا همه چیز—از بالا رفتن و برزیل jiu-jitsu به Jazzercise—حداقل یک بار. که باعث می شود من جهان بیشترین متوسط ورزشکار واجد شرایط برای کمک به شما در حال حرکت است.

اگر شما با شروع از یک مربع من می تواند به شما کمک کند. من نیز می تواند کمک کند اگر شما یک موش بدنسازی. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد من داوطلب خدمت سربازی به کمک Cassey Ho های متحرک سازی روح پشت wildly محبوب Blogilates تناسب اندام پلت فرم به عنوان به خوبی به عنوان بن Musholt فیزیکی درمانگر پارکور مربی و نویسنده از مهارت های دیوانه دانشنامه (افشای: بن یک از دوستان و من استفاده می شود به کار کردن در گاراژ خود را).

راه اندازی فضای خود را
Image may contain Mat and Rug
عکس: Suga

اسپورت ترین تولید کنندگان به شما خواهد گفت نمی این, اما شما لازم نیست هر چیزی حتی یک جفت فانتزی, ساق پوش یا کفش شروع به کار کردن. فقط یک زن و شوهر از فشار یو پی اس در لباس خواب شما را هر زمان که شما توالت و تبریک! شما در راه خود را.

هنوز هم پایه کیت ممکن است کمک به شما ایجاد یک روال. متخصص تناسب اندام Cassey Ho توصیه شروع با یک تشک یوگا. “بدیهی است که بسیاری از ما نیست فضا برای خود ما صفحه اصلی بدنسازی” او می گوید: اما یک حصیر می تواند کمک به شما برای تعریف یک تمرین در فضای هرج و مرج در اتاق نشیمن خود را طبقه.

یک تشک یوگا را کوسن مفاصل خود را و نگه داشتن پاهای خود را و دست های امن. پارکور علاقه مندان بن Musholt همچنین اشاره می کند که برای ساکنان آپارتمان را تعدیل صدای خود را footfalls خود را همسایه طبقه پایین. هو با استفاده از خود Popflex تشک; من یک پایه Gaiam حصیر اما من همچنین توصیه متراکم بازیافت Suga حصیر اگر آن را گرانتر.

بسیاری از آنلاین رایگان تمرین و آموزش نیز از ویژگی های تمرینات که با استفاده از وزنمانند کوچک زنگ گنگ و یا یک کتری بل. Musholt دوست دارد همه کاره قطعه از تجهیزات به نام Lebert اکولایزر است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک سربار وزن یک گام مدفوع شیب میله و غیره.

اینها خوب اند اما وزن بدن تمرینات کافی برای اکثر مردم است. احتمالا شما نیز باید بسیاری از جایگزین وزنه در خانه خود را. من رقصید در اطراف اتاق نشیمن من باز قوطی لوبیا کوزه های پر از آب و یک کوله پشتی پر از کتاب. A 3-year-old چسبیده به مچ پا نیز کار می کند.

Musholt همچنین اشاره می کند که مشاهده خانه خود را به عنوان یک پارکور پزشک کمک می کند متفاوت است تمرین خود را. “وجود دارد فرصت های سراسر,” او می گوید. شما می توانید tricep نرخهای کردن صندلی و یا مرحله تمرینات در راه پله می باشد. من نیز این Ikea stepstool به شگفت آور یک قطعه مفید از تجهیزات تمرین.

انتخاب خود را سم

بهترین راه برای شروع به کار کردن به طور مداوم است برای پیدا کردن چیزی است که شما می خواهم به انجام و سپس انجام این کار—که آیا آن را در حال اجرا, پیاده روی سگ خود را و یا غلتکی اسکیت در خیابان خود را در سودا اجتماعی-فاصله محافل.

خوشبختانه وجود دارد smorgasbord واقعی رایگان جریان تمرین خدمات در حال حاضر. اولین توصیه من به نیویورک تایمز’ کارآمد قدرت-ساختمان 7-minute workout. Musholt نیز ابداع یک استارت سریع کل بدن, تمرین برای سیمی خوانندگان.

وجود دارد صدها نفر از تمرینات در یوتیوب و Instagram, اما چند که من دوست دارم در حال Blogilates (سعی کنید رایگان قرنطینه تمرین) تناسب اندام, ماشین مخصوص مخلوط کردن, سیدنی کامینگز و یوگا با Adriene که یکی از مورد علاقه من, کانال های یوتیوب. معلم یوگا Adriene Mishler یک تئاتر پس زمینه فوق العاده صدای تسکین دهنده و طعم بسیار عالی در سگ.

اگر شما کنجکاو در مورد خاصی مد روز تمرین بود و هرگز فرصت آن را به اتمام در حال حاضر زمان است. Peloton نرم افزار در حال حاضر رایگان برای مدت 90 روز. Orangetheory این مربی (و رک و پوست کنده cultish) بوتیک تناسب اندام استودیو ارائه شده است رایگان ویدئوها در یوتیوب بیش از حد.

در خارج از شانس وجود دارد هر مادران جدید خواندن MuTu سیستم آنلاین بهترین هسته-تمرین ساختمان که من استفاده می شود برای بازگرداندن قدرت هسته ای پس از من تا به حال هر دو فرزندان من. MommaStrong نیز محبوب و ارزان تر است اما من در بر داشت MuTu دستورالعمل های واضح تر و آسان تر به دنبال.

اگر شما علاقه مند در باره و یا باله های مبتنی بر تمرینات من برای اولین بار باید به شما بگویم که این یکی از سخت ترین تمرینات من تا کنون انجام می شود (و من صعود 900 پا سنگ دیوار و جمع گاو سوار بر اسب). خالص باره نوار روش و Barre3 همه ارائه آزمایشی رایگان. محبوب تناسب اندام پلت فرم Obé تناسب اندام نیز از یک محاکمه رایگان. آنها هر دو زندگی می کنند و ثبت تمرینات که chunked در کارآمد و در عین حال دردناک زیر 30 دقیقه فیلم. اگر شما یک تلویزیون سامسونگ (2018 یا جدیدتر) شما می توانید دسترسی به بسیاری از این خدمات مانند Barre3 آرام Fitplan و پله به صورت رایگان.

کردم یک ردیاب تناسب اندام? یک برنامه ممکن است راحت ترین راه را برای شما به هر دو دسترسی و ثبت تمرینات خود را. Nike Training Club و Aaptiv هر دو بسیار محبوب است. اما اگر شما یک Fitbit مانند بالعکس, من عاشق راحتی از بودن قادر به انتخاب یک تمرین در Fitbit مربی برنامه در ساعت و انجام سریع ورزش در اتاق نشیمن من در حالی که زیر همراه با یک فرد بر روی مچ دست من.

خود کنسول نیز یک تمرین فرصت است. برای مثال در نینتندو سوئیچ تیم ما را دوست دارد فقط رقص, حلقه مناسب ماجراجوییو ماریو تنیس Aces. سوئیچ و برخی از این بازی ها می تواند سخت برای پیدا کردن در حال حاضر ،

اگر شما با حضور در کلاس های تناسب اندام قبل از همه گیر بسته تمام studios, من شما را تشویق به تماس با استاد خود را به طور مستقیم. بسیاری از آنها احتمالا نیاز به اشتغال و تعداد کمی از من در حال حاضر مربيان سابق در حال ارائه خصوصی زوم کلاس برای هزینه اسمی.

و در نهایت اگر همه این منابع را تبدیل سر خود را داخل (من خسته شده بود فقط نوشتن آن) سیمی سردبیر ارشد مایکل calore زبان خود را دوست دارد تصویری سالن یک وب سایت طراحی شده توسط هنرمند جنی شرف که زحمت سرپرستی رایگان فیلم های آنلاین را آسان به حرکت از پلت فرم آنلاین. من به ویژه مانند افراد مشهور و یکپارچهسازی با سیستمعامل بخش است. من نمی توانم فکر می کنم از یک راه بهتر برای صرف زمان من در طول قرنطینه نسبت به Cher من شلاق را به شکل.

آتش آن را تا
How To Work Out From Home Exercise Gear Free Online Services Apps
عکس: رابرت Kamau/گتی ایماژ

اگر کار کردن با جین فوندا روزانه کافی نیست از انگیزه شما برای دریافت نیمکت (در حال حاضر به نظر می رسد زمان مناسبی برای مطرح کردن این واقعیت است که بهترین Hemsworth همچنین راه اندازی یک برنامه تمرین) شما می توانید سعی کنید از دیگر نکات ساده برای پرش شروع خود را به ورزش عادت.

چگونه برای شروع:
  1. مجموعه ای در محدوده زمانی معین قرار ملاقات در تقویم خود را برنامه.
  2. مطمئن شوید که شما باید تمیز و راحت لباس تمرین.
  3. شروع به کوچک. خودتان را زخمی نکنید.
  4. سعی کنید مقدار زیادی از چیزهای مختلف!

برای هو قرار دادن یک قرار ملاقات در تقویم خود را بدان معنی است که شما ذهنی را کنار بگذارند زمان برای کار کردن و دریافت یک یادآوری در مورد آن. ساخت یک تاریخ با یک دوست است که یکی دیگر از انگیزه—هیچ چیز را زوم جذاب تر از دیدن بهترین دوست شما (و کریس همسورث) در شروع روز خود را.

خود را تمرین پوشاک نیز می تواند حداقل به خصوص اگر شما در حال اقامت در داخل خانه خود را. اما این ممکن است به شما کمک کند تا انگیزه اگر آن را تمیز و سازمان یافته و متناسب. کمتر وقت و انرژی من را به حفاری از طریق سبد خرید شستشو برای تمیز کردن سینه بند ورزشی و یا تطبیق جفت از جوراب های کمتری بهانه من برای فرار از برنامه های من و بیشتر وقت من در واقع کار کردن.

در نهایت: این بدترین زمان ممکن برای رفتن به بیمارستان. در حالی که اکثر مربیان توصیه به مشاوره با یک پزشک قبل از شروع یک روال جدید برای رد کردن ممکن است قلب و یا مشکلات تنفسی که بدیهی است که ممکن نیست در حال حاضر. شما نمی خواهید به آسیب خود را به عنوان شما در حال شروع یک تمرین روال جدید. Musholt یک قانون ساده از انگشت شست:

“اگر یک جنبش است, صدمه زدن به, که بزرگترین شاخص است که شما باید متوقف کردن” او می گوید.

این طبیعی بود و درد بعد از آن اما یک حرکت نباید صدمه دیده است در حالی که شما در حال انجام آن است. برای مثال اگر شما یک دونده و شما احساس درد در ساق پا خود را متوقف در حال اجرا است. پیاده روی صفحه اصلی و بعدا دوباره سعی کنید. تغییر دستورالعمل با توجه به سطح تناسب اندام خود را, آیا این بدان معناست که انتقال فشار به یک صندلی به جای طبقه و یا انجام نیم burpees به جای کامل ، هو همچنین توصیه ساختمان در گرم کردن و سرد کردن بار به کشش قبل و بعد از تمرین.

“شما هرگز می خواهم به فقط به پرش به چیزی” او می گوید.

توصیه من: عبور قطارو یا درگیر شدن در فعالیت های مختلف. اگر شما کشف کرده ایم شما مانند دویدن و پرتاب در چند دونده جهان‘s 7 دقیقه قدرت جلسات آموزشی. اگر یک باره تمرین خود را glutes سوزاندن روز پس از رفتن برای یک پیاده روی با بچه های خود را, شریک زندگی یا سگ.

“در زمان قطعیت آنچه باعث می شود ما احساس بهتر زمانی است که ما باید یک طرح نوعی” هو می گوید. در حال حاضر وجود دارد بسیاری در جریان است که شما نمی توانید کنترل کنید. اما برای بعد از 30 دقیقه شما می توانید انجام دهید هر آنچه شما می خواهید—این که آیا آن را یک تنه زدن در اطراف یک جنگل در حالی که گوش دادن به پادکست یا رقص در اطراف اتاق نشیمن خود را با بچه های خود را. این مقدار حداقل است تا به شما.

اگر شما به دنبال برای دنده ایده ها در یک ورزش خاص, من شما را تشویق به ما را بررسی کنید در حال اجرا دنده راهنمای و همچنین راهنماهای ما به بهترین تمرین هدفون و بهترین دوچرخه سواری لوازم جانبی. اگر شما نیاز به یک دستگاه به جریان برخی از این تمرین رایگان خدمات خود را به تلویزیون, نگاهی به راهنمای ما به بهترین جریان دستگاه های بیش از حد.


بزرگ تر سیمی داستان
  • توهم حفاظت کامل
  • ساخت شهرستانها برای دوچرخه و اتوبوس و پا—نه ماشین
  • این حزب در آنلاین عظیم جهان
  • زوم حریم خصوصی واکنش تنها شروع
  • در سین کیانگ گردشگری کارائی آخرین آثار اویغور فرهنگ
  • 👁 چرا نمی توانید AI درک علت و اثر ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>