چگونه خواهد Covid یاد می شود?

اما _tenor جدید, رمان, کشش از ستاره هانشان می دهد که چگونه بیماری های همه گیر مانند 1918 به آنفولانزا می تواند بافته شده به تاریخ.

نشخوار چرا 1918 آنفولانزای همه گیر نبود بهتر یاد آفریقایی مورخ ترنس رنجر به این نتیجه رسیدند در اوایل 2000s که داستان نبود گفته بودن درست است. اکثریت قریب به اتفاق قربانیان—50 میلیون از آنها را در یک محافظه کار شمارش جان در تنها 13 هفته در انتهای سال 1918 در سراسر جهان است. آن را یک سیاره تشنج بود که در یک چشم بر هم زدن اما که تاثیر چندمین بار از طریق جوامع بشری در دهه های آینده.

این نوع از داستان مناسب نیست یک روایت خطی رنجر فکر می کردم. شما نیاز به چیزی طفیلی بیشتر متحدالمرکز; چیزی نزدیک به راه او شنیده ام زنان در آفریقای جنوبی تمرین یک رویداد است که اهمیت به آنها. “آنها آن را توصیف و سپس دایره در اطراف آن” او نوشت: “به طور مداوم از بازگشت به آن و گسترش آن و آوردن آن خاطرات گذشته و آینده anticipations.” آنها را پود از این رویداد و رسم آن را از طریق پیچ و تاب خود را از حافظه جمعی تا زمانی که این دو با هم بافته.

راه دیگری وجود دارد که در آن جنسيت اشکال حافظه ما از سال 1918 آنفولانزا. هر چند مردان بیشتر از زنان فوت کرد که همه گیر زنان به طور کلی nursed بد و با توجه به دولتی علوم پزشکی در آن زمان تلاش های آنها اغلب آنچه مشخص شود که آیا بیمار زندگی می کردند و یا کشته شدند. این زنان که ثبت مناظر و صداها و بوی sickroom. مهم شاهدان عینی آنها کسانی بودند که ارتباط شخصی تراژدی با حافظه; اما نسبتا با چند مورد استثنا صدای خود را نمی به درستی شنیده شده است. در رمان کشش ستارهایرلندی-کانادایی نویسنده اما _tenor آنچه را که آنها می گویند اگر آنها می تواند به ما صحبت می کنند. او ما را به sickroom در که درب—از احترام یا نفرت یا ترس راوی—معمولا متوقف می شود.

این کار نمی تواند کاهش یافته است به بهتر واجد شرایط هنرمند. قبلی رمان اتاق (2010), _tenor بررسی ارتباط بین مادر و کودک است که در زندگی چه چیزی است که در اصل یک 3-متر-مربع سلول زندان. “من می خواستم به تمرکز بر چگونه یک زن می تواند در ایجاد نرمال عشق در یک جعبه” او گفت: بازدید از روزنامه نگار هنگامی که آن را منتشر شد. در کشش از ستارهبیش از حد او conjures تا یک claustrophobic فضا—سرریز “زنان و زایمان/تب” بخش در دوبلین بیمارستان تبدیل عرضه اتاق است که فقط در مورد ظرفیت سه تختخواب تاشو. و به آن او به ارمغان می آورد جهان است.

دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا.

جهان به عنوان خود را معتاد می آید در اشکال و اندازه های مختلف. وجود دارد ساکنین تختخواب تاشو—یک تغییر بازیگران زنانی که قرارداد “گرفتن” در مرحله پیشرفته از بارداری است. یکی را تحسین کرد از محله های فقیرنشین یکی دیگر از دوبلین شیک Southside سوم که حامل افتخاری “خانم” و نمی خواهید به می گویند که در آن او را تحسین کرد از. وجود دارد Bridie Sweeney, تازه کار دستیار پرستاری که در یک کلیسا-اجرا مادر-و-خانه کودک و کینه جویی, خواهر, لوک, پرستار شب از همان صفحه اصلی که کاهش شوم رقم در whimple و پچ چشم—میراث یک گلوله زخم او پایدار در جلو. (بله, راهبه وجود دارد.) و وجود دارد جولیا قدرت بسیار قادر به اقدام ward, خواهر, که ریاست بیش از این کوچک جهان و روایت آنچه اتفاق می افتد در آن است.

پزشکان بودن “به نادر به عنوان چهار برگ شبدر” در این زمان جنگ و همه گیر پرستار قدرت بیشتر از doctoring—کمک در لحظات بحرانی توسط کاتلین لین. کشیده شده از یک فرد واقعی به همین نام لین با استعداد است طبیب و شورشی است که تحت تعقیب پلیس برای بخشی خود را در سال 1916 عید پاک در حال افزایش است. مردانگی باعث می شود تنها زودگذر حضور در این بخش در قالب یک زن و شوهر از بالا دست پزشکان یک کشیش و آواز منظم Groyne یک جانباز خود را. اما برای همه آن زنانگی زنان و زایمان/تب است بی شک یک میدان جنگ است. اولین و آخرین تنفس گرفته شده در اینجا; دکور داخلی است که به طور مداوم در حال محروم و جایگزین و Bridie ارسال به لباس های شسته شده چوت با خون آغشته بسته نرم افزاری. دو بازدید کننده فوران به این بخش با استفاده از درب—دو نوزادان یک دنیا زنده و دیگری مرده است.

این ظرف که در آن _tenor تقطیر درام از سال 1918 بیماری همه گیر. این یک انتخاب خوب است. بزرگسالان در نخست از زندگی به خصوص در معرض خطر است که آنفولانزا و زنان باردار در میان آسیب پذیر ترین از همه است. آنها دچار سقط جنین و مرگ او در تکان دهنده, شماره های بالا. دلایل روشن نیست اما به نظر می رسد که به احتمال زیاد برای بدن در حال حاضر تحت استرس های فیزیولوژیکی از بارداری اضافی خواسته های مبارزه با این بیماری و به ویژه از فراوان پاسخ ایمنی بدن است که مانند Covid-19 آنفولانزا باعث—شد و گاهی بیشتر از آن را می تواند تامین کند. در سال 1918 پزشکان و پرستاران مشغول به کار بودند با دانش کمتر و ابزار کمتر از همتایان مدرن خود — آنها تا به حال هیچ هواکش برای مثال و بدون آنتی بیوتیک برای مبارزه با به طور بالقوه کشنده عوارض پنومونی باکتریایی—اما _tenor شخصیت های انجام بهترین خود را با آنچه آنها دارند. و حتی در سال 2020 پزشکان می تواند احساس ناتوان هنگامی که در مواجهه با بیماران شدید زجر تنفسی.

کشش ستارگان اشاره به معنی اصلی نام آنفلوانزاکه 14 قرن ایتالیایی ها داد به این بیماری اعتقاد داشتند آن را به نتیجه فصل تحت تاثیر قرار. درک ما از آنفولانزا تغییر کرده است از آن زمان به بعد و حتی پس از سال 1918 زمانی که اکثر پزشکان فکر می کردم آن را ناشی از یک باکتری به جای یک ویروس است. _tenor شخصیت های حس را از آن با مفاهیم در اختیار خود دارد. او می داند که خوانندگان خود را نگه دارید مجموعه ای متفاوت از مفاهیم—که ممکن است آنها را دور یک از پیام های مختلف به عنوان مثال از او شرح یک خسته طبقه کارگر از هفت که منقضی می شود در بیمارستان با او متولد هشتم در حالی که به خوبی پاشنه بلند Southside resident که کودک مرده بود, بازگشت به خانه به او دو بازمانده کودکان و خصوصی ، در سال 1918 eugenic فکر به حال نشده است بی اعتبار توسط نازی ها و از جمله نابرابری به طور منظم قرار داده و به قانون اساسی ضعف در بخشی از فقیر و در حال حاضر ما می دانیم که وضعیت اجتماعی و اقتصادی با قدرت اشکال نتیجه عفونت از طریق دسترسی به مراقبت های بهداشتی, استخدام, تغذیه و مسکن و آموزش و پرورش.

نویسنده همچنین مشاهده, astutely که انسان در هر دوره قادر به نگه داشتن باورهای متضاد. حتی دکتر لین که نگه می دارد تا با علم و به طور کامل در آغوش جوانه تئوری باعث می شود در ذهن او برای توضیح این بیماری همه گیر است که مسن تر ریشه: گازهای نیتروژن افزایش از اجساد در جبهه فلاندر را شناور در سراسر جهان و بیمار بشریت است. امروز ما در یک مطلب علمی و سواد در جهان و در عین حال تئوری های توطئه در مورد ریشه های Covid-19 هنوز هم داد و بیداد از طریق اینترنت.

در نهایت لین شورشی گذشته میکشد تا با او. وجود دارد هیچ چیز بیشتر از او می تواند انجام دهد برای پرستار قدرت بیماران و ایرلندی سوال در حال حاضر jostles در گرفتگی هوا بالاتر از سه تختخواب تاشو در کنار سوسیالیسم و حق رای زنان. به عنوان اگر ما نیاز به یادآوری در سال 2020 یک بیماری همه گیر اجتماعی و سیاسی و همچنین بیولوژیکی. در پایان برای جولیا قدرت آن را تبدیل به شخصی بیش از حد. تاریخ خود را درهم می شود تا با تاریخ جهان است. تار و پود در حال گره داستان گفته است.

شاید چیزی مشابه اتفاق افتاده در قرن ها پس از مرگ سیاه (یا آبی مرگ آن را به عنوان شناخته شده در سراسر قرون وسطی) به طوری که این طاعون در قرون وسطی به تدریج خود را به دست آورده نقطه در حافظه جمعی ما, کامل و با نام جدید خود را. هنرمندان موج شخصی و غیرشخصی فردی و جمعی اجازه می دهد مردم برای ایجاد حس از آنچه تا به حال اتفاق افتاده است و پس از آن به یاد داشته باشید آن است. یاد آن آنها به دنبال پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد آن. مورخان و دانشمندان انجام تحقیقات است که الهام بخش نسل جدیدی از هنرمندان برای الهام بخشیدن به نسل جدیدی از محققان.

اگر این روند که بیماری های همه گیر پیدا کردن راه خود را به تاریخچه آن بسیار کند یکی است. پس از همه, که واقعا به یاد 1968 آنفولانزای همه گیر که به کشته شدن شاید یک میلیون نفر—دو بار به عنوان بسیاری به عنوان Covid-19 به تاریخ ؟ در 50 یا 100 سال دیگر مردم را به یاد داشته باشید این فاجعه هر یک بهتر است ؟ و یا آنها را فراموش کرده اند Covid-19 بیش از حد ؟ هر دو ممکن است. اما برای یک بیماری همه گیر حداقل 1918 آنفولانزا ما حافظه جمعی است که در حال حاضر کمی بهتر لنگر کمی واضح تر—با تشکر اما _tenor و دیگر هنرمندان که راه های جدید به داستان بگویید.

عکس: پل تامپسون/گتی ایماژ; شیکاگو, تاریخچه موزه/گتی ایماژ; Emanuele Cremaschi/گتی ایماژ; کتابخانه کنگره/موقت Archives/گتی ایماژ


بیشتر از سیمی در Covid-19
  • این کشور بازگشایی. من هنوز در مستند
  • چه گیج کننده در مورد تماس با موارد “بدون علامت”
  • باید ارسال کنم بچه من به مراقبت روزانه ،
  • اگر ویروس کاهش می یابد و این ممکن است زمان برای نگرانی
  • واژه نامه: بیش از حد بسیاری از buzzwords? این آنهایی که به دانستن
  • دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>