حتی نسبتا کوتاه پیاده روی برای پیدا کردن نزدیکترین دوچرخه است به اندازه کافی برای جلوگیری از بسیاری از کاربران بالقوه از دوچرخه های سیستم های جدید کرنل تحقیقات نشان می دهد.

“اگر یک ایستگاه docking است که بیش از دو یا سه بلوک دور آنها فقط نمی خواهد وجود دارد” گفت: Karan Girotra استاد عملیات های فناوری و نوآوری در کرنل تکنولوژی و کرنل SC Johnson دانشکده کسب و کار. “و اگر آنها روبرو می شوند یک ایستگاه بدون دوچرخه, آن را بسیار بعید است که آنها را به ایستگاه بعدی.”

Girotra همكاري “دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم: قابلیت دسترسی و در دسترس بودن” منتشر شده در ماه نوامبر توسط مدیریت علمبا النا belavina را دانشیار در دانشکده هتل داری در SC جانسون و Ashish Kabra دستیار استاد در دانشگاه مریلند رابرت حسين اسمیت دانشکده کسب و کار.

یافته های آنها حاکی از آن است که در خارج از چند ایستگاه در شرکت حمل و نقل مراکز شهرستانها و دوچرخه-به اشتراک گذاری اپراتورها باید تلاش برای ایجاد شبکه های متراکم تر با بسیاری از کوچکتر ایستگاه Girotra و belavina را گفت و نگه داشتن آنها نگردند.

“این جای تعجب نیست که مردم می خواهند در ایستگاه های نزدیک به آنها را, اما آن را بسیار نزدیک تر از بسیاری از برنامه ریزان و دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم های فکر آنها نیاز” belavina را گفت. “اکثر سیستم ها به هیچ جا نزدیک به خود را بهینه تراکم.”

دوچرخه های سیستم های نگه پتانسیل برای کاهش ترافیک و آلودگی در انبوه, تخت, شهرهایی مانند لندن و نیویورک و پاریس و شانگهای محققان اشاره کرد. آنها را تشویق و تقویت حمل و نقل عمومی استفاده توسط ارائه “آخرین مایل” اتصال به اتوبوس و ایستگاه های قطار.

اما “خود وعده تغییر و تحول شهری است به دور از اینکه به طور کامل متوجه شدم” با توجه به این مقاله است. بسیاری از سیستم های تاسیس شد به سرعت گاهی اوقات از طریق مشارکت بخش خصوصی و دولتی و با کمتر دقیق برنامه ریزی بالاتر از هزینه حمل و نقل سیستم های Girotra گفت.

“وجود دارد شاید یک فرصت برای قرار دادن یک کمی بیشتر به فکر چگونه یک دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم می تواند در معرفی یک شهر,” او گفت:.

به این منظور تیم تحقیقاتی ساخته شده است یک مدل به تولید اولین برآورد از چه ایستگاه نزدیکی و در دسترس بودن دوچرخه تاثیر دوچرخه-به اشتراک گذاری عملیات.

ساختاری تقاضا مدل تجزیه و تحلیل داده ها از پاریس’ Vélib’ سیستم — بزرگترین در خارج از چین با حدود 17,000 دوچرخه و 950 ایستگاه — در طول چهار ماه از سال 2013 یک دوره که شامل حدود 4.4 میلیون سفر است. اطلاعات ارائه شده عکس از سیستم استفاده هر دو دقیقه نشان می دهند که چگونه ایستگاه های تغییر در طول هر روز.

محققان حاوی این اطلاعات با اطلاعات در مورد تراکم جمعیت در شهر های مختلف ولسوالی های مترو ridership حضور در مقصد برتر گردشگری و آب و هوا شرایط. این تیم نیز وارد محل هزاران نفر از نقاط مورد علاقه مانند حمل و نقل ایستگاه های پارک ها و کتابخانه ها و هتل ها و فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها و کافه ها.

“قرار دادن با هم” belavina را گفت: “که ما به برخی از توانایی رها کردن آنچه که هدایت مردم را در تصمیم گیری در انتخاب دوچرخه های مختلف و دوچرخه-به اشتراک گذاری ایستگاه است.”

این مدل مشخص است که کسی که تقریبا 300 متر (نزدیک به 1000 پا) از یک ایستگاه docking است که 60 درصد کمتر احتمال دارد به استفاده از خدمات از کسی که بسیار نزدیکی ایستگاه. شانس اندکی کاهش با هر اضافی متر به طوری که کسی 500 متر دور — در حدود یک سوم از یک مایل — است “بسیار بعید است به استفاده از سیستم.”

اما 10% افزایش در دسترس بودن دوچرخه — احتمال پیدا کردن یک دوچرخه در ایستگاه — خواهد رشد ridership توسط حدود 12 درصد این مطالعه نشان داد, با تشکر برای کمتر از دست فروش در خارج از انبار ایستگاه و بهبود انتظارات از سیستم.

در میان نقاط مختلف علاقه قرار دادن ایستگاه در نزدیکی فروشگاه های مواد غذایی را فراهم می کند بسیاری از مزایای این مدل نشان داد.

تولید این مطالعه یافته های مورد نیاز روش پیشرفت برای انطباق با تقاضای مدلسازی یک دوچرخه-به اشتراک گذاری متن محققان گفتند.

مدل های از مدتها پیش بینی تغییرات در الگوهای مصرف که با توجه به مکان های جدید برای حمل و نقل ایستگاه های رسانه های خرده فروشی و یا بانک خود پرداز atm. اما دوچرخه-به اشتراک گذاری تقاضا در یک شهر بزرگ با صدها نفر از ایستگاه های تغییر موجودی در طول هر روز درگیر مطالعه بیشتر پویا با سیستم بسیار ظریف قطعنامه Girotra گفت.

این تیم را با حجم عظیمی از داده ها ممکن است مورد نیاز تکمیل بیش از یک کوادریلیون محاسبات برای تولید بهترین برآورد احتمال مصرف بیش از یک سال و با توجه به این مقاله است. در عوض محققان توسعه یافته جدید محاسباتی تکنیک های belavina را گفت: برای متراکم کردن برخی از داده ها و فرایند قابل کنترل تر.

مدل حاصل با توجه به نویسندگان می توان نه تنها برای دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم اما دیگر میکرو تحرک خدمات: اسکوتر طراحی دوچرخه محلی تحویل مواد غذایی و سوار-به اشتراک گذاری. پژوهشگران را به نگاه به طور گسترده تر در میکرو تحرک در یک مطالعه آینده همکاری با لندن آژانس حمل و نقل.

در مورد دوچرخه های مطالعه مشاوره روشن بود: “ساخت دوچرخه و ایستگاه های بیشتر در دسترس” Girotra گفت. “مردم نمی مانند پیاده روی برای دسترسی به یک دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی