جورج لوکاس بود خواب از Star Wars live-action TV show قبل از این Mandalorian خاموش کردم روی زمین. یکی از همدستان خود را در Industrial Light & Magic, ریچارد بلوف, به یاد لوکاس صحبت کردن در مورد آن را به عنوان دور برگشت به عنوان سال 2008. وجود دارد فقط یک مشکل: رفتن به یک کهکشان دور بر روی یک تلویزیون با بودجه تقریبا غیر ممکن بود. “در زمان او احساس او محدود بود در رابطه با چگونه او قادر به داستان بر اساس تعداد گسترده ای از مکان ها و انجمن ما نیاز به رفتن به برای صفحه نمایش کوچک می گوید:” بلوف زدن یک visual effects supervisor. “اما مخاطبان به سادگی نمی خواهد قبول Star Wars بدون آنها.”

یک دهه-به علاوه بعد از آن همه چیز تغییر کرده است. برای یکی دیزنی, خرید لوکاس فیلم—و هر چیز که با آن از جمله ILM. همچنین مقدار زیادی بیشتر در فیلم های جنگ ستارگان, اجازه دهید Jon Favreau بازسازی شیر شاه در واقعیت مجازی و راه اندازی یک جریان خدمات دیزنی+ که در آن هر گونه بالقوه زندگی-سری عمل می تواند برای همیشه زندگی می کنند. بنابراین زمانی که فاورو شروع به کار در این Mandalorian در اوایل سال 2018 این احتمال که او می تواند یک تلویزیون سری بدون ارسال یک کل خدمه به اردن—مانند J. J. Abrams فقط برای Star Wars: The Rise of Skywalker—به مراتب بیشتر امکان پذیر است. “از طریق تجربه خود را در کتاب جنگل و شیر شاه,” بلوف می گوید: “او احساس کرد که بسیار به شدت وجود داشته است پیشرفت در بازی-موتور فن آوری است که کلید حل این مشکل است.”

در واقع. کار با حماسه بازی ها, استودیو پشت Unreal Engine (با نام مستعار چیزی که قدرت Fortnite) همراه با بلوف در ILM و فیلمبردار Greig فریزر که تا به حال انجام بسیاری از کار عکسبرداری صفحه نمایش LED بر Rogue Oneو دیگر شرکت های فن آوری مانند تصویری ساز کارت Nvidia فاورو و تیم او در خلق شخصیت به ظاهر توسعه یافته جدید مجازی تولید پلت فرم است که اجازه می دهد تا فیلمسازان برای تولید دیجیتال پس زمینه در زمان واقعی حق در مقابل دوربین. این تکنولوژی در حال حاضر به نام StageCraft و در دسترس برای فیلمسازان در همه جا مجاز مدیران در هر یک از این Mandalorian‘s هشت قسمت به فیلم در هر قسمت از کهکشان تا کنون که بدون نیاز به ترک ساحل منهتن استودیو در لس آنجلس.

حتی اگر فاورو به دست آنچه که او می خواهم به انجام همه متقاعد شده بود او می تواند در ابتدا. در زمان وجود دارد شک و تردید است که این فن آوری به اندازه کافی خوب بود به انجام عکس واقعی پس زمینه اما “ما تحت فشار قرار دادند به جلو به هر حال” فاورو می گوید. امید بود که او خواهد بود قادر به گرفتن چند عکس برای فصل اول و پس از آن بهبود فن آوری به عنوان نشان می دهد در رفت. در نهایت او فکر می کردم اگر این تکنولوژی رو به اندازه کافی خوب آن را می توان در دیگر Disney productions آیا آنها جنگ ستارگان سینما و یا Marvel فیلم. لوکاس فیلم honcho کاتلین کندی موافقت کرد و متعهد به اجازه فاورو آن را کشف کردن. “من در آمد با این Mandalorian و گفت:” اجازه بدهید این قسمت ما قصد داریم به صورت.’ شاید ما نمی خواهد تمام راه وجود دارد اول فصل اما حداقل ما کارخانه ما پرچم و سعی کنید برای انجام این کار” فاورو می گوید. “این فقط یک تولید برای دیدن آنچه که می تواند انجام شود با ابزار ما است.”

در اینجا چگونه کار می کند. صحنه را تصور کنید در مغازه خواربار یا مشروب فروشی در Tatooine. شکارچی فضل است که وجود دارد وجود دارد به طور کلی کندو از تفاله و شرارت پرنیان. اما تنها یک تکه از آن را واقعی است. غرفه وجود دارد و برخی از بازیگران اما بقیه فقط رندر در 20-پا-قد بلند 270 درجه نیم دایره چراغ های دیواری. آن را مانند یک سنتی هالیوود پس زمینه به جز این یکی با استفاده از Fortnite‘s موتور بازی به جای 28 میلیون پیکسل’ ارزش شخصیت ها و اشیاء دقیقا همان جایی که آنها نیاز به برای دوربین به آنها را ضبط. همه گفت: بیش از نیمی از این Mandalorian ضرب گلوله کشته شد, مجازی, مجموعه; بقیه انجام شد با استفاده از عملی اثرات در بخش دیگری از لا بسیاری است.

در صورتی که برای تلفن های موبایل مانند بسیاری از آن است. خوشبختانه برای فیلمسازان پشت دیزنی+ نشان می دهد بسیاری از زمینه شد و در حال حاضر در محل. این StageCraft پلت فرم کار می کند با اجازه دادن به فیلمسازان برای انجام بسیاری از آنها قبل از تجسم و مسدود کردن جلوتر از زمان در واقعیت مجازی چیزی فاورو انجام داده بود با شیر شاه. بنابراین به عنوان به زودی به عنوان نشان می دهد مفهوم هنرمندان و طراحان تولید آمد تا با ایده های آنها می تواند ایجاد شده عملا و مدیران—که آیا آن را تولید دیو filoni داخل یا Rick Famuyiwa یا برایس دالاس هوارد یا Taika Waititi—می تواند بر روی یک هدست و جهان آنها خواهد بود فیلمبرداری در. این بدان معناست که بلوف می گوید: بسیاری از آنچه که به طور معمول در نظر گرفته postproduction کار است که در واقع انجام می شود در پیش تولید. در روز آنها در حال تیراندازی, مدیران در حال کار با تقریبا به طور کامل ارائه VFX گرفتن همه چیز در دوربین با استفاده از Arri چاه.

StageCraft نبود فقط یک مزیت به نمایش مدیران. چون مجازی تولید پلت فرم نشان دادن پس زمینه در زمان واقعی بازیگران که به طور معمول می شده اند و ایستاده در مقابل یک صفحه نمایش سبز تصور برخی از دور زمین در حال حاضر می تواند آن را ببینید. برای مثال زمانی که Mando در دیدار با Ranzar Malk در “زندانی”, قسمت, پدرو پاسکال و مارک بون جونیور که نقش Malk در حال ایستاده در نزدیکی یک سفینه فضایی سرپا نگه داشتن درست مثل آنها به احتمال زیاد خواهد بود در هر مجموعه ای دیگر اما به جای اینکه احاطه شده توسط دریای سبز LED صفحه نمایش نمایش بقیه آشیانه در اطراف آنها. کودک Yoda شناور از طریق بیابان در یک فضای لگنچه? همان چیزی که.

“جلوه های بصری که نوعی گرفته سرگرم کننده از ساخت فیلم می گوید:” بازی حماسی’ افسر ارشد فناوری کیم Liberi که صرف سال در Lucasfilm و همواره قبل از حرکت به بازی. “هنگامی که شما در مواجهه با یک دریای سبز و نمایندگی از شخصیت های در توپ پینگ پنگ یا تنیس, توپ, آن را تبدیل به یک تجربه دلهره آور برای بازیگر و کارگردان. من فکر می کنم آنچه که ما قادر به انجام این کار در اینجا است که کنترل را به فیلمسازان.”

کنترل و سرعت. چه باور نکردنی در مورد این Mandalorian است که آن رفت از فاورو گفت: اجازه دهید این کار را انجام! به طور کامل تشکیل هشت قسمت فصل در دیزنی+ در کمتر از دو سال. به نظر می رسد که نسبتا غیر قابل باور هنگامی که شما در نظر آن را در زمان آبرامز بسیار طولانی تر از آن را فقط یک فیلم است. اما به عنوان جریان, خدمات, سطح شیب دار تا تولید خود را در قواره سریع-چرخش نشان می دهد که نمی نیاز به یک تن از محل شاخه در حال رفتن به بسیار حیاتی است. آن را سخت به تصور کنید که تعداد زیادی از دیگر showrunners نمی تواند پرش در فرصتی برای استفاده از ILM مجازی تولید پلت فرم. آن را در حال حاضر اتفاق می افتد در این Mandalorian خود را. “نکته مهم در مورد فصل 2 این است که تعدادی از مدیران می آیند و مردم آگاه هستند از آنچه که این تکنولوژی می توانید انجام دهید در حال حاضر به طوری که آنها در حال نوشتن آن را” بلوف می گوید. “دیو filoni داخل برای مثال طراحی خود را در قسمت اطراف آنچه در آن قادر است.”

به عبارت دیگر کهکشان دیگر چندان دور ،


بزرگ تر سیمی داستان
  • رفتن فاصله (و فراتر از آن) برای گرفتن ماراتن متقلب
  • ناسا حماسه قمار به خاک مریخ به زمین
  • چگونه چهار هکرهای چینی گفته می شود در زمان پایین Equifax
  • ونکوور می خواهد برای جلوگیری از سایر شهرستانها’ اشتباه با Uber و Lyft
  • یک آخر هفته در Concours d’Lemons جهان بدترین ماشین نشان می دهد
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de