در پیاده روی پایتخت های جهان, درایور, هنوز قانون جاده

در کشورهای جنوب صحرای آفریقا در حدود نیمی از مسافران حرکت در اطراف ، در عین حال در آن شهرستانها شرایط را برای عبور و مرور باقی می ماند فوق العاده خطرناک است.

توسط استانداردهای بین المللی لندن است نسبتا قابل پیاده شهرستان. در سال 2018 یکی از هر چهار سفر ساخته شده بود در درجه اول با پا. و شهر با هدف حتی بیشتر با برنامه های تهاجمی به منظور بهبود شرایط برای پیاده و دوچرخه سواران به منظور کاهش ترافیک و تولید گازهای گلخانه ای و سود اضافه شده حفظ لندن سالم در طول مستند. حتی پس از لندن پا ترافیک دوام در مقایسه با شهرستانها در کشورهای جنوب صحرای آفریقا که در آن 40 تا 60 درصد از مسافران حرکت در اطراف ، مردم راه رفتن در این قاره بیش از هر جای دیگری در جهان است.

و در عین حال راه رفتن در کشورهای جنوب صحرای آفریقا شهرستانها فوق العاده خطرناک است. این قاره دارای بالاترین نرخ از جاده مرگ و میر در جهان است. اکثر جاده ها هیچ پیاده رو و یا چراغ های خیابان و پیاده رو اغلب مجبور به راه رفتن در کنار وسایل نقلیه موتوری. “ما واقعا نمی اجرای [سرعت] محدودیت در کنیا می گوید:” Cyprine Odada یک برنامه ریزی شهری مشاور در پایتخت کنیا, نایروبی. “[پیاده] در حال آسیب پذیرترین کاربران راه و عدم پياده و تنها در معرض آنها را به خطرات.”

شهرهای آفریقایی در حال رشد در نرخ بی سابقه ای و بدون این نوع از برنامه ریزی شهری است که می تواند به جای جریان عبور و مرور. بسیاری از توسعه در حال وقوع است در شهرستانها’ لبه که در آن جاده ها و قابل اعتماد حمل و نقل عمومی وجود ندارد. اکثر پیاده روی سفرهای سرچشمه در محله های فقیرنشین که در آن ساکنان گاهی اوقات حتی نمی توانیم سوار شدن به هر شکل جمعی و حمل و نقل در دسترس است, آیا آن را در یک اتوبوس خصوصی اجرا وانت یا موتور-تاکسی. این به این معنی میلیون ها نفر بیشتر مردم به احتمال زیاد رفتن به راه رفتن حتی در مسافت های طولانی تر در سال به آمده اما شهری و زیرساخت های برنامه ریزی کرده است که عمدتا متمرکز بر ساخت راه برای اتومبیل های بیشتر و نه مردم. به عنوان یک نتیجه شهرستانها گذاشته شده اند دست به گریبان با چگونه برای محافظت از عابران از خطرات جاده در حالی که همچنین در حال تغییر هنجارهای اجتماعی برای کاهش وابستگی به اتومبیل.

در نایروبی رشد جمعیت زوج را با تمرکز بر روی خودرو محور توسعه شهری ایجاد کرده است به طور فزاینده در شرایط خطرناک. شصت و پنج درصد از این شهر ترافیک مرگ و میر عابران پیاده است. به عنوان نایروبی متورم―آن اضافه شده تقریبا 1.3 میلیون نفر در 10 سال گذشته―دولت اولویت بندی ساختمان جاده ها و بزرگراه ها به جای خصوصی ترافیک وسیله نقلیه. اما انجام این کار بدون در نظر گرفتن مردم راه رفتن در کنار جاده ها و یا ترویج جایگزین هایی برای رانندگی. این تیکا شاهراه دلار 362 میلیون پروژه که می گذرد از طریق چندین مناطق شهری در اصل ساخته شده بدون footbridges برای عبور و مرور. “ما شده است داشتن بحث با [کنیا ملی] بزرگراه قدرت به آنها را انعطاف پذیر تر می شود و درک درستی از چگونه آنها طراحی خود را در جاده” Odada توضیح می دهد.

با تراکم از ترافیک جاده ها, افزایش, بسیاری از رانندگان در سراسر این قاره در حال تبدیل شدن به فعال حمل و نقل به عنوان یک جایگزین. اما در حالی که آن را کارآمد تر آن را نه لزوما هر گونه امن تر است. Odada خودش شروع به دوچرخه سواری و تنها پس از آن متوجه شدم که چگونه خطرناک نایروبی به جاده ها می شود. “پیاده نگاه مانند آنها ترس برای زندگی خود را. این چیزهایی که من می توانم ببینید که زمانی که من در ماشین من رانندگی و یا در یک matatu [از مینی بوس استفاده می شود برای حمل و نقل عمومی]” او به یاد می آورد. “من احساس واقعا خجالت می کشم.” آموزش خود را به عنوان یک برنامه ریز شهری را شامل نمی شود هر چیزی در مورد پياده و یا مسیرهای دوچرخه سواری. او در حال حاضر سازماندهی توده بحرانی نایروبی, ماهانه, روش سوارکاری رویداد برای دوچرخه سواران و فعالانه طرفداران پایدار حمل و نقل.

همه چیز در حال تغییر است در این شهر البته به آرامی. نایروبی دارای یک سیاست جدید که اختصاص 20 درصد از آن به ساخت و ساز جاده بودجه به غیر موتوری حمل و نقل و نیاز به تمام جاده های جدید شامل پیاده رو. چندین کیلومتر از مسیرهای دوچرخه اضافه شده اند در چند سال گذشته است. اما طرح جامع شهر به خودی خود باعث می شود چند اشاره زیرساخت ها برای پیاده و دوچرخه سواران است که باعث می شود آن را دشوار برای مهندسان برای طراحی جاده ها بر این اساس Odada می گوید. “ما شکست خورده از مرحله برنامه ریزی برنامه ریزی خیابان های ما در راه است که عبور و مرور در نظر گرفته نمی شد پادشاه. ما برنامه ریزی برای حرکت اتومبیل های خصوصی است.”

زمینه سیاسی نیست همیشه کمک کند. برخی از پروژه های شهری به تعویق افتاده اند پس از نایروبی فرماندار مایک Mbuvi Sonko دستگیر شد به اتهام فساد مالی اواخر سال گذشته است.

کنیا همسایه شمالی اتیوپی ساخته شده است پیشرفت بیشتر. در سال گذشته سرمایه, آدیس آبابا, به تصویب رسید و یک سال 10 استراتژی برای ترویج غیر موتوری حمل و نقل. آن را آغاز کرده است ساخت و ساز در 600 کیلومتری (373 مایل) از پیاده رو با امن گذرگاه و خیابان روشنایی و همچنین 200 کیلومتر (124 مایل) از محافظت دوچرخه خطوط, در میان پروژه های دیگر.

در بسیاری از کشورهای آفریقایی هنوز مالکیت خودرو دیده می شود به عنوان یک نشانه ای از موقعیت اجتماعی و راه را برای دیگر اشکال تحرک است که چالش های اضافه شده از سیگنالینگ رانندگان است که آنها دیگر حکومت جاده ها است. یکی از موثر ترین اقدامات انجام شده توسط آدیس آبابا شد برای نصب بلردس در پیاده رو و مسیرهای دوچرخه سواری به طوری که رانندگان خواهد آموخت که برای خاموش ماندن.

آدیس آبابا استراتژی نشانه یک راه جدید برای درک چگونه زیرساخت های حمل و نقل و سیاست قطع با اهداف دیگر از کاهش انتشار گازهای گلخانه ای برای بهبود ایمنی جاده ها و ترویج و کم هزینه تحرک می گوید کریس Kost به آفریقا مدیر برای موسسه حمل و نقل و توسعه سیاست که کمک به توسعه استراتژی. “وجود دارد را به خوبی درک چگونه همه این عناصر به هم پیوسته و چگونه پیاده روی و دوچرخه سواری را می توان بخشی از این کشور بزرگترین استراتژی برای بهبود رفاه اقتصادی.”

در عین حال ایمنی و سهولت در راه رفتن است تحت تاثیر عوامل است که فراتر از خیابان طراحی شده است. اندازه بلوک خیابان, ساختمان, طراحی و خیابان اتصال هم یک نقش کوتاه به خیابان های پوشیده شده با سطح زمین مغازه ها ارائه یک سطح از فعالیت است که باعث می شود آن را امن تر به راه رفتن در امتداد مثلا. اما در بسیاری از شهرهای آفریقایی تحولات خصوصی تمایل به نفع محصور و ترکیبات است که به عنوان امن تر است.

این مشکلات منحصر به فرد هستند به کشورهای جنوب صحرای آفریقا. خیابان بناهای در حال رشد است در همه قاره ها مراکز شهری هنوز هم بدون پیاده رو و مرگ و میر جاده ای در حال افزایش در ایالات متحده است. به عنوان مردم در سراسر جهان کشف شادی و مزایای―از پیاده روی و دوچرخه سواری در طول مستند شهرستانها و برنامه ریزان ممکن است در نهایت به فعال حمل و نقل را افزایش و آن را سزاوار.


بزرگ تر سیمی داستان
  • این کارگزاران بازار سهام از سحر و جادو: جمع آوری بازی برای نگه می دارد
  • سلام بچه ها! خواندن این کتاب در طول خود را بسیار. طولانی است. تابستان
  • چگونه برای جلوگیری از اسپم—یکبار مصرف با استفاده از اطلاعات تماس
  • نکاتی برای ساخت بهتر از قهوه در خانه
  • 27 روز در توکیو بای: آنچه اتفاق افتاده است در الماس شاهزاده
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🎧 چیز نه صدایی درست است ؟ بررسي فايلهاي مورد علاقه ما هدفون بی سیم, هدفون soundbars و بلندگوهای بلوتوث

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>