رسمی حمل و نقل بسیار مهم است برای برخی از. می توانید آن را آب و Covid-19?

همه گیر برجسته آسیب پذیری کارگران به صورت خصوصی خدمات حمل و نقل است که ضروری است به تحرک جهانی در جنوب شهر است.

در پایتخت کنیا, نایروبی, کسب و کار به عنوان معمول شروع به بازگشت به مرکزی تجاری منطقه به عنوان پیاده ازدحام خیابان های شلوغ که در آن دستفروشان به فروش اجناس خود را—حداقل تا زمانی که دولت موظف حکومت نظامی نیروهای هر کس به خانه عجله توسط 7 بعد از ظهر.

به اطراف اکثر مسافران تکیه بر ناوگان خصوصي ماشین با اجسام حجم و اتوبوس به نام matatus, یک مثال از انواع غیر رسمی خدمات حمل و نقل رایج در جهان در حال توسعه. مانند کسب و کار در همه جا بوده اند ضربه Covid-19 بیماری همه گیر.

اقامت در خانه سفارشات و غروب به طلوع مقررات منع رفت و آمد را کاهش ridership. به طور معمول مربا بسته بندی شده matatus دستور داده شده است به منظور محدود کردن تعداد مسافران حمل آنها بیشتر کاهش ناوگان درآمد. رانندگان باید دیده دستمزد روزانه قطع با توجه به برخی از حساب توسط یک سوم تا نیمی.

“ما تحت تاثیر قرار شده است ما خانواده های متاثر شده اند. ما هیچ غذا روی میز” با ابراز تاسف جو Ndiritu سابق راننده کامیون که در حال حاضر سازماندهی کارگران حمل و نقل در کنیا. “ما در حال ارائه خدمات ضروری. ما نیاز به یک دستمزد عادلانه ما باید قوی امنیتی ما نیاز به حمایت اجتماعی ما نیاز به حفاظت از بهداشت و درمان به خصوص در این زمان است.”

کنیا matatusکه یک جایگزین برای کمبود بودجه روبرو شده و ناکارآمد عمومی و اتوبوس و همچنین ارائه بسیار مورد نیاز استخدام در یک مبارزه اقتصادی. خصوصي آنها تنظیم شده توسط دولت های محلی که تعیین مسیر و تنظیم نرخ. در همان زمان کارگران خود را—از جمله رانندگان و مکانیک و پاک کننده ها و فروشندگان مواد غذایی—عدم به رسمیت شناختن قانونی و فاقد شرایط لازم برای حمایت اجتماعی اقدامات است که ارائه یک راه نجات برای کارکنان بخش عمومی تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

رسمی خدمات حمل و نقل رایج در پایین و کشورهای با درآمد متوسط در کشورهای در حال توسعه ارائه بسیار مورد نیاز تحرک که در آن خدمات عمومی وجود ندارد. در حالی که بسیاری از شهرهای بزرگ در حال ساخت را دولت تامین می شود سیستم های حمل و نقل—آدیس آبابا خود راه آهن نور در حالی که لاگوس ژوهانسبورگ و دیگران اتوبوس حمل و نقل سریع—آنها اغلب موفق به نگه دارید تا با خواسته های رو به رشد جمعیت و شهرنشینی سریع و به طور معمول غیرقابل تحمل به فقیرترین.

رسمی حمل و نقل این شکاف را پر می کند. تایلند به عنوان مثال سرمایه گذاری به شدت در مترو و راه آهن سیستم های حمل و نقل. هنوز “وانت و موتور سیکلت و تاکسی که در واقع در حال گسترش است به جای سیستم راه آهن به دلیل این تمایل به حمایت از فیدر بخشی از این سفر می گوید:” Apiwat Ratanawaraha استادیار در بخش شهری و برنامه ریزی منطقه ای در دانشگاه Chulalongkorn در بانکوک.

رسمی حمل و نقل مدل کسب و کار باعث می شود جسمی فاصله تقریبا غیر ممکن است. اتوبوس و ون رانندگان به طور معمول اجاره وسایل نقلیه خود را و هر گونه درآمد آنها جمع آوری فراتر از اجاره قیمت به منزله دستمزد خود را برای روز. رانندگان باید جذب هزینه های اضافی مانند نوسان قیمت گاز جریمه از پلیس و تعمیرات. تنها راه برای افزایش درآمد است و برای بسته بندی به عنوان بسیاری از مسافران که ممکن است در هر وسیله نقلیه و رانندگی به عنوان سریع که ممکن است برای تکمیل بیشتر در سفر و نقدی سود بیشتر. این یک مخاطره آمیز وجود دارد.

رسمی حمل و نقل به طور معمول از سرزنش برای کمک به تصادفات جاده ای سرقت و احتقان و با وجود نقش مهم آن نمی شد اعتماد به نفس بالا توسط مردم و نه توسط دولت. Covid-19 تنها به افزایش تنش است.

نایروبی علاوه بر محدود کردن تعداد مسافران در مینی بوس و وانت با صدور دستورالعمل برای شستن دست و خودرو مایع که رانندگان مجبور به تحمل هزینه. دولت آفریقای جنوبی ممنوع آن تاکسی (نام محلی ماشین با اجسام حجم) و سپس انجام یک مورد پس از اعتراض عمومی. تاکسی در حال حاضر مجاز به حمل 70 درصد از ظرفیت مسافر و باید به دنبال مایع قوانین به عنوان به خوبی.

مقاومت به این اقدامات بالا بوده و با رانندگان و مسافران به طور یکسان اغلب نقض محدودیت. در لاگوس, آفریقا, پرجمعیت ترین شهرستان, فرماندار ابراز سرخوردگی خود را با عدم رعایت مستند اقدامات در میان رانندگان وانت و صدها قانون-شکستن danfos یا ماشین با اجسام حجم توقیف شد, در لاگوس را مستند.

دولت هند همچنین تلاش برای ممنوعیت مشترک حمل و نقل از جمله تاکسی و autorickshaws اساسا محروم کردن هزاران نفر از کارگران از دستمزد زندگی می کنند; برخی از شهرهای هند که پس دوباره مجاز و رسمی خدمات حمل و نقل اما تاثیر بر کارگران خواهد شد به احتمال زیاد به مدت طولانی.

“این افراد در بسیاری از مشکلات می گوید:” م. Pai, هند, مدیر برای WRI راس مرکز برای شهرهای پایدار. “آنها مستقل هستند فرفره اقتصاد کارگران و لازم نیست که هر نوع حمایت و خدمات اجتماعی.”

باور غیر رسمی بخش حمل و نقل در نهایت ناپدید می شوند به عنوان حمل و نقل عمومی توسعه یافته دولت ها در گذشته نشان داده علاقه کمی در تعامل با آن در رانندگان و غیر رسمی دیگر کارگران است. این ساخته شده است آن را سخت تر را شامل رانندگان در پاسخ هماهنگ به Covid-19–ساخت مطمئن شوید که رانندگان و مسافران پوشیدن ماسک و وسایل نقلیه هستند به طور منظم مقادیر–که شهرستانها با متمرکز حمل و نقل عمومی سازمان شده اند قادر به در محل قرار داده.

به عنوان همه گیر پیشرفت های رسمی و غیر رسمی حمل و نقل خواهد شد و احتمالا در ادامه به صورت کاهش ridership برای ماه اگر نه سال است. به عنوان بخشی از تلاش های خود را برای ایجاد انعطاف پذیری برای آینده شوک شهرستانها که تکیه بر غیر رسمی خدمات حمل و نقل برای پر کردن نیازهای تحرک را مجبور به تجدید نظر در توانایی خود را برای تعامل با این بخش برای محافظت از مسافران و کارگران یکسان است.

“از آنجا که این ویروس در آن خواهد بود در حالی که قبل از حرکت مردم راه ما استفاده می شود به” Ratanawaraha می گوید: “که به معنی معیشت کارگران حمل و نقل تبدیل خواهد شد مهم سیاست هدف.”


بیشتر از سیمی در Covid-19
  • “شما تنها نیستید”: چگونه یک پرستار است که مقابله با این بیماری همه گیر
  • من ثبت نام در coronavirus تماس با ردیابی آکادمی
  • چقدر یک انسان زندگی در واقع با ارزش است ؟
  • چه عجیب و غریب بیماری موثر بر کودکان و نوجوانان با Covid-19?
  • سوالات متداول و راهنمای خود را به همه چیز Covid-19
  • دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>