جدید دانشگاه کرنل تحقیقات نشان می دهد که سنتی آزمایشگاه فیزیک که در تلاش برای تقویت مفاهیم یادگیری دانشجویان در سخنرانی, دوره, در واقع می تواند تاثیر منفی بر دانش آموزان است. در همان زمان غیر متعارف تحقیق مبتنی بر آزمایشگاه های است که تشویق به آزمایش می تواند در بهبود عملکرد دانش آموز و نامزدی بدون کاهش نمرات آزمون است.

“معمولی آزمایشگاه فیزیک دوره های آموزشی طراحی شده برای کمک به دانش آموزان برای دیدن و یا رعایت فیزیک پدیده های است که ما به طور معمول تدریس در یک دوره سخنرانی” گفت: ارشد نویسنده ناتاشا هولمز از ان S. قهقهه استادیار در دانشکده هنر و علوم در دانشگاه کرنل. “ما در کار قبلی ما تا به حال این ایده که این آزمایشگاه موثر نبود. اما ما کاملا مطمئن است که ما می تواند بازسازی آزمایشگاه برای دانش آموزان جذاب و واقعا یادگیری آنچه در آن به معنی فراموش فیزیک تجربی.”

محققان ایجاد یک مطالعه کنترل شده که در آن دانش آموزان به صورت تصادفی به پنج آزمایشگاه بخش برای همان مقدماتی حساب دیفرانسیل و انتگرال-فیزیک مبتنی بر دوره مکانیک و نسبیت خاص. دانش آموزان در تمام پنج آزمایشگاه بخش رفت و به همان سخنرانی بود و یکسان مشکل مجموعه تکالیف و امتحانات. اما سه آزمایشگاه بخش به دنبال مدل سنتی; های باقی مانده دو جلسه بودند مبتنی بر پرس و جو labs با دانش آموزان تصمیم گیری خود را در مورد جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها.

“این دانش آموزان در آزمایشگاه بسیار فعال تر” هولمز گفت. “آنها در حال صحبت کردن با یکدیگر تصمیم گیری در مذاکره. در مقایسه با سنتی آزمایشگاه که در آن هر کس واقعا همان چیزی که به انجام و فقط به دنبال دستورالعمل حذف ما در حال حاضر تمام دانش آموزان انجام کاری کاملا متفاوت است. آنها شروع به خلاق.”

نمرات آزمون یکسان برای دانش آموزان در سنتی و مبتنی بر پرس و جو labs. اما سنتی مدل آزمایشگاه منفی نهفته نگرش نسبت به آزمایش و موفق به تعامل با دانش آموزان با سطح تفکر علمی محققان دریافتند.

یکی دیگر از گفتن تمایز: دانش آموزان در سنتی labs تکمیل وظایف خود را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است اغلب breezing از طریق دستورالعمل و در پایان دو ساعت جلسه در 30 دقیقه پس از خروج. دانش آموزان در این تحقیق مبتنی بر آزمایشگاه تمایل به کار به صورت کامل دو ساعت.

“ما فکر می کنیم این آموزش آنها را به مالکیت بیش از آزمایش های خود را و آنها در ادامه به بررسی” هولمز گفت. “ما در واقع تا به حال مشکل لگد آنها را به بیرون از کلاس — که من فکر می کنم بسیار خوب است مشکل داشته باشند.”

هولمز معتقد است که این تحقیق بر اساس مدل آزمایشگاه قابل استفاده برای رشته های دیگر اگر چه فیزیک دارای مزیت متمایز بیش از شیمی و یا زیست شناسی که در آن آزمون و خطا آزمایش می تواند منجر به هدر رفته, مواد شیمیایی, مواد و زمان.

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه کرنل. Original نوشته شده توسط David Nutt. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im