اعلام اوایل این هفته که اگاه مالی نرم افزار غول خواهد بود خرید شخصی شرکت مالی اعتباری خوب برای 7 میلیارد دلار قابل توجه بود. صنعت فن آوری است که در زیر بیشتر ضد تراست بررسی دقیق تر از همیشه فقط چند هفته پیش کمیسیون تجارت فدرال اعلام گسترده تحقیق دهه گذشته از خریداری توسط پنج بزرگترین غول تکنولوژی با تمرکز بر ادغام که کشتن جوانه زدن رقبا. این معامله قطعا افزایش می دهد که چشم انداز: اگاه و اعتباری سرنوشت رقابت در جبهههای مختلف و اگاه ترین های اخیر فدرال براده نام Credit Karma رایگان مالیاتی تهیه نرم افزار به عنوان یک تهدید به آن غالب ارائه TurboTax. اگاه در گفت و آن را حفظ اعتبار خوب خدمات رایگان و احتمالا نیاز به وعده به عنوان تنظیم کننده برای معامله تایید شده است.

اما ضد تراست, مجریان اصلی که مسئولیت این است که برای حفظ بازار رقابتی و حمایت از مصرف کنندگان هستند و نه فقط برای تماشای ادغام که کشتن رقبا. آنها همچنین شروع به نگاه از نزدیک در چگونه شرکت های فن آوری به دست آوردن و استفاده از داده ها. و به نظر می رسد که این رویداد اصلی در اینجا. شرکت های خود را پیشنهاد کرده اند که یک نیروی محرکه ادغام اگاه است که مایل به گرفتن دست خود را در امتیاز اعتباری را ذخیره کردن داده های کاربر. که افزایش یک سوال مهم: آیا مصرف کنندگان سود از معاملات که در آن کلید دارایی فروخته شده است اطلاعات شخصی خود را?

ما در حال صحبت کردن در مورد بسیاری از اطلاعات در اینجا. امتیاز اعتباری که کسب و کار ساخته شده است در اطراف یک اعتبار رایگان برنامه نظارت دارای بیش از صد میلیون کاربر. در حالی که کسانی که مردم نمی پرداخت برای استفاده از امتیاز اعتباری آنها را به نوبه خود بیش از اطلاعات مالی خود و همچنین به عنوان نوع رفتاری و موقعیت داده است که شرکت های دیگر مانند Facebook و Google پیگیری. پلت فرم الگوریتم و سپس به کمک وام دهندگان microtarget کاربران ارائه می دهد برای کارت های اعتباری, وام و دیگر محصولات مالی. امتیاز اعتباری می شود یک برش زمانی که کاربران ثبت نام.

“هیچ کسب و کار فرد در این سیاره است که نمی خواهند برای به دست آوردن دسترسی به مالی مصرف کننده جزئیات معامله—که یک گلدان از طلا” گفت: کریستین جانسون استاد دانشگاه Tulane در دانشکده حقوق و متخصص در فن آوری مالی. “اطلاعات مربوط به خود را خرید و فروش تمام اعتبارات و بدهي مربوط به حساب خود را بگوید واقعا کامل روایت در مورد شما و زندگی شما و چیزهایی که شما ارزش و چیزهایی که شما باید متعهد منابع مالی به سمت.”

با توجه به Intuit مدیر عامل شرکت ساسان گودرزي ادغام به نفع نه تنها این شرکت بلکه مصرف کنندگان است. “چه شما در حال حاضر قادر به گرد هم آوردن با این دو شرکت توسط مشتریان مالی کامل هویت به طوری که آنها می توانید بهترین وام و بیمه محصولات برای آنها گفت:” در یک کنفرانس تلفنی اعلام ادغام دوشنبه به عنوان گزارش شده توسط آمریکا بانکدار. با ترکیب دو شرکت با مجموعه داده به عبارت دیگر اگاه خواهد بود قادر به ساخت بیشتر غنی دقیق پرونده های مالی زمینه را برای میلیون ها نفر از مردم است. که به نوبه خود اجازه می دهد تا وام دهندگان—و شهود خود را به هدف ارائه می دهد و حتی بیشتر کارآمد. (زمانی که رسیده از نظر سخنگوی اگاه اشاره من به smartmoneydecisions.com یک وب سایت این شرکت ایجاد شده مورد معامله.)

آیا این صدا آشنا است ؟ آن را باید. این کل ارزش گزاره پشت ad-پشتیبانی از اینترنت. Facebook و گوگل دو از سودآور ترین شرکت در جهان را به خود میلیاردها دلار از طریق نظارت به عنوان بسیاری از ما حاضر (و به طور فزاینده آفلاین) رفتار به عنوان امکان پذیر است و فروش تبلیغات علیه آن داده است. آنها و دیگر وب سایت ها و برنامه های مانند آنها توجیه نظارت با این استدلال که مصرف کنندگان قدردانی داشتن تبلیغات که بیشتر مربوط به آنها. خوانده شده سیاست حفظ حریم خصوصی و احتمالا اشاره چیزی در مورد “به اشتراک گذاری اطلاعات خود را با شرکای تبلیغات” به منظور “در حال حاضر ارائه می دهد که ممکن است مورد علاقه شما.” آن را در مورد استخراج پول از ما داستان می رود; آن را در مورد کمک به ما در پیدا کردن آنچه ما واقعا می خواهید.

درست است که شرکت ها می توانند با استفاده از اطلاعات به microtarget کاربران بهتر می پردازد. اگر شما اعتباری برای مثال تاریخچه مالی خود در واقع ممکن است منجر به شما در بهتر ارائه می دهد: کارت های با امتیاز بیشتر وام با نرخ بهره پایین تر ، اما اطلاعات مالی نیز استفاده شده است به نفع شرکت های بزرگ خط پایین در هزینه های مصرف کننده. این هفته tech انتشار نشانه گذاری منتشر شده یک تحقیق نشان می دهد که بیمه های غول پیکر Allstate شده مریلند تنظیم کننده به تصویب یک الگوریتم قیمت گذاری برای خودرو بیمه است که با توجه به مقاله خواهد فشار بیشتر پول از بزرگترین spenders به جای قیمت گذاری به شدت با توجه به خطر است. (مریلند در نهایت رد پیشنهاد آن است.) Intuit خود شده است مستند فرمان مشتریان به محصولات پرداخت زمانی که آنها واجد شرایط برای آنهایی که رایگان.

و شرکت ها فقط به دنبال افراد با نمرات خوب یا مقدار زیادی از پول. در واقع افراد با ضعیف تر نمرات اعتباری می تواند در برخی از راه هایی بود بیشتر سودآور برای مشتریان اعتباری محصولات. “در حال ضعیف تر است بد نیست به این صنعت گفت:” مارتا پون یک جامعه شناس که مطالعات نمره های اعتباری فن آوری است. “ضعیف تر شما بالاتر از نرخ بهره آنها می تواند به شما. که برای آنها خوب است.” در مدرن صنعت اعتبار او افزود: “آنچه در خطر است نه انتخاب وام گیرندگان که به اصطلاح “ارزش” از اعتبار است. این گسترش به اندازه اعتباری که ممکن است در راه است که اجازه می دهد تا وام دهنده به لحاظ اقتصادی قابل دوام کسب و کار.” از یک طرف این معنا است که افراد با نمرات بد—یا هیچ نمره—هنوز هم می توانید دسترسی به اعتبار آنها ممکن است در غیر این صورت حتی اگر آن را همراه با تنبیه نرخ (فکر می کنم payday در وام). از سوی دیگر این سیستم می توان درنده دام انداختن وام گیرندگان در یک چرخه بدهی استدلال ساخته شده با زور و اجبار توسط الیزابت وارن که منجر به ایجاد از مصرف کننده حمایت مالی اداره است. و پیچیدگی محصولات مالی باعث می شود چشم انداز واقعا کارآمد در بازار که در آن مصرف کنندگان قادر به عقلانی وزن همه گزینه های خود را یک فانتزی.

“آموزش امور مالی مصرف کننده کلاس به سطح بالای دانش آموزان قانون و آنها در تلاش برای درک چیزهایی مثل تغییر و ترکیب نرخ بهره و محاسبات ریاضی برای مجازات و هزینه های اداری” گفت: Christopher Odinet یک استاد حقوق در دانشگاه اوکلاهما. وقتی که پیچیدگی مخلوط با microtargeting او استدلال بالقوه برای آسیب بالا می رود. او اشاره کرد که در حالی که قانون فدرال ممنوع دهندگان از تبعیض توسط حفاظت شده دسته ها مانند نژاد و جنسيت با استفاده از الگوریتم می توانید آن را غیر ممکن است بدانید که چگونه تصمیم گیری های اعتباری ارائه می دهد حتی در حال ساخته شده است. آنها ممکن است استفاده از داده های دیگر نقاط مانند کسی محله برای رسیدن به مشابه تبعیض آمیز نتایج—به عنوان مطالعات در حال حاضر نشان داده شده است. “شما باید ارزیابی خود را بر اساس فردی توانایی بازپرداخت را نه بر اساس دسته گسترده ای است که یک تن از کلیشه ها و پیش فرض های ساخته شده به آنها” Odinet گفت. “اما این چیزی است که داده های بزرگ می کند حداقل در نمره های اعتباری زمینه.”

روشن می شود این است که می گویند که اگاه است هر نابکار نیت با اعتبار خوب داده. آنچه غیر قابل انکار این است که اگر معامله از طریق اگاه داده های بزرگ است که به بزرگتر. و است که پیامدهای بزرگ برای مصرف کنندگان است. یک کارشناس پیشنهاد به نیویورک تایمز که شرکت “می تواند تبدیل به یک نوع از Facebook برای خدمات مالی است.” به همین دلیل این معامله یک آزمون مهم در مورد ضد تراست مجریان’ جوانه زدن علاقه data-driven ادغام. جهانی را تصور کنید که در آن تمام قیمت های ما را ببینید—و نه فقط برای وام های, اما برای تلویزیون, پرواز, صبحانه, غلات هستند بر اساس یک الگوریتم تعیین چقدر هر فرد منحصر به فرد است که مایل و قادر به پرداخت. اگر رگولاتور قبول این استدلال که بودن همیشه دقیق تر و هدفمند توسط بازاریابان خوب است برای مصرف کنندگان پس از آن ما می تواند به خوبی در راه ما را به زندگی در جهان است. و ما انتظار می رود سپاسگزار.


بزرگ تر سیمی داستان
  • جلبک خاویار کسی ؟ آنچه ما می خواهیم غذا خوردن در سفر به مریخ
  • تحویل ما را خداوند از راه اندازی زندگی
  • چگونه یک هکر مامان شکست را به یک زندان و سرپرست کامپیوتر
  • کد وسواس رمان نویس می سازد نوشتن یک ربات. طرح غلیظ
  • سیمی راهنمای به اینترنت از چیزهایی که
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de