در هفته گذشته مصطفی Maklad گرفته شده بیشتر سفر به فروشگاه مواد غذایی بیش از حد معمول. او رفته به سهام تا در چیزهایی مانند ضد عفونی کننده دست و ضد عفونی کننده دستمال مرطوب و nonperishable مواد غذایی—نه برای خود بلکه برای مشتریان که استخدام او در Postmates. Maklad زندگی در سان فرانسیسکو که در آن katey گرایش های اجرا و فروشگاه ها شده اند و غارت در هفته پس از اولین موارد Covid-19 رسید. زمانی که Maklad می شود برای اینکه چیزی مانند ضد عفونی کننده دست و می توانید آن را در قفسه های آن باعث عقب و جلو با مشتری برای دیدن اگر آنها می خواهند آن را جایگزین و یا مسترد. گاهی اوقات آنها به سادگی لغو سفارش. “این یک مقدار زیادی از زمان هدر رفته,” او می گوید.

Maklad و تحویل کارگران مانند او هستند که پیشتاز “اجتماعی فاصله” شیوه های که بوجود آمده اند در هفته های اخیر. به عنوان جدید کروناویروس همچنان به گسترش در سراسر جهان بسیاری از آمریکایی ها در حال تطبیق با آنچه که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید خواهد بود “قابل توجه اختلال” به زندگی روزانه خود را. بیشتر مردم در حال کار از خانه, لغو تالار اجتماعات و hunkering را برای چه چیزی می تواند هفته از انزوا. برای افرادی که در کسب و کار تحویل, این بدان معناست که درخواست های بیشتری را انتخاب کنید تا مواد غذایی به دست آوردن ضد عفونی کننده دست صورت فله و شجاع یک جوانه هم زمانی که مردم به معنی نه.

سفارشات در سیستم عامل های مانند Instacart, Postmates و DoorDash باید رسید در هفته های اخیر به عنوان مردمی بیشتر بسته از جهان خارج است. روز دوشنبه آمازون اطلاع مشتریان است که نخست در حال حاضر تحویل را بیشتر از حد معمول به دلیل افزایش تقاضا است. به عنوان بسیاری دیگر از فرفره کارگران رو به کاهش درخواست برای چیزهایی مانند سوار-به اشتراک گذاری و سگ پیاده روی عجله برای تحویل می تواند به معنای چیزهای خوب برای درآمد. اما آن را نیز بالا می برد اخلاقی سوال: آیا آن را خوب به استخدام کسی به فرض یک خطر شما نمی خواهید به?

پاسخ این است که پیچیده تر از شما ممکن است فکر می کنم. در سطح آن آشکار به نظر می رسد به انجام چیزی است که می تواند سازش کسی بهداشتی به ویژه هنگامی که مقامات اصرار مردم برای حفظ فاصله خود. در همان زمان مستقل پیمانکاران پرداخت می شود نیست زمان یا روز بیمار; نه استخدام آنها کاهش به معیشت خود را. سازمان هایی مانند فرفره کارگران افزایش را شروع کرده اند دادخواست به فشار شرکت به ارائه مزایای بیشتری به خود کارگران و بیش از آخر هفته وال استریت ژورنال گزارش داد بسیاری از شرکت ها از جمله Instacart, Postmates و DoorDash شد بحث در مورد راه هایی برای جبران فرفره کارگران است. (سیمی تایید Grubhub نیز بخشی از این بحث اما این شرکت کاهش یافته است به استادانه درست شده.) تا زمانی که آنها انجام می دهند, هر چند, استخدام فرفره کارگران است که هنوز هم یک گزینه برای بسیاری از مردم است. آن فقط نیاز به بودن با وجدان.

“مشکل اساسی با این پیمانکاران مستقل است که در یک لحظه مثل این که آنها چیزی برای پاییز پشت در می گوید:” Saru Jayaraman مدیر غذا کار مرکز تحقیقات در دانشگاه برکلی است. “اگر شما نمی, منظور, پس از آن که کارگران لطمه می زند.”

دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا.

برای یک, فکر می کنم در مورد سلامت فرد شما در حال استخدام و چه در سطح خطر در منطقه خود هستند. “در پایان روز آنها در خطوط مقدم از نظر قرار گرفتن در معرض و خطر می گوید:” لورن کیسی یکی از رهبری سازمان از فرفره کارگران در حال افزایش است. یک بررسی اخیر از 600 سوار-به اشتراک گذاری درایور پیدا کردم که در حالی که بسیاری از (53 درصد) بودند بسیار نگران کاهش درآمد در طول Covid-19 شیوع تعداد قابل توجهی (43 درصد) بودند و همچنین نگرانی در مورد ابتلا به کروناویروس در کار است. همچنین CDC تخمین می زند که 70 درصد بیماری های منتقله از غذا—و نه فقط coronavirus اما چیزهایی مانند آنفولانزا می توان به بیمار خدمات مواد غذایی کارگران است. وقتی که می آید به تحویل خدمات در آمریکا در حال ارائه حمایت برای مشتریان مانند “تماس با ما” رها آف جایی که کارگران ترک اقلام برای مردم به انتخاب کنید تا. اما که لزوما حفاظت از منجی از هر چیزی که آنها در تماس با آمده در طول راه.

که برگ فرفره کارگران مانند Maklad که با این نسخهها کار برای Postmates, حال بارگذاری, Lyft, DoorDash خاویار و آمازون فلکس, گیر افتاد, بین مشاوره و سلامت سازمان و واقعیت از کار خود را. “هر کس همان چیزی که گفته: اگر شما بیمار هستید و فقط در خانه بمانند,” او می گوید. “اما اگر من اقامت در خانه من اصلا مرخصی استعلاجی و من نمی پرداخت می شود.” در حال حاضر او تصمیم به خطر چرا که او به پرداخت صورتحساب است و خانواده برای حمایت از.

برای مردم سفارش تحویل و پیک, خدمات, دیگر نکته مهم این است که فقط خوب بود. برخی از تحویل کارگران دیده اند یک مزیت برای کسب و کار, اما ناراضی بوده با مشتریان راه درمان آنها. “بسیاری از مردم درک نمی کنند محدودیت های ما توانایی می گوید:” رابرت, که با این نسخهها کار برای Instacart, Postmates, Grubhub و DoorDash در مرکزی, West Virginia. (او خواسته است که خود را با نام کامل استفاده نمی شود.) او کاهش یافته است چند Instacart مناقصه به تازگی زیرا او می داند که فروشگاه های مواد غذایی در منطقه خود شده اند و غارت. برای هر مورد او نمی تواند تحقق یک نظم Instacart بازپرداخت مشتری و نکته—معمولا یک درصد از کل سفارش—پایین می رود. “اگر نیمی از موارد در لیست شما فقط از دست داده نیمی از پرداخت خود را,” او می گوید. به علاوه مشتریان لازم نیست نکته نیز یا به رتبه خوب وقتی اتفاق می افتد که. “بسیاری از اوقات ما اعتبار رنج می برند چرا که آنها دیوانه در مورد چیز دیگری است.”

در فرفره اقتصاد, رتبه بندی همه چیز است. کارگران با رتبه بندی بالاتر دریافت اولویت در دستور که بدان معنی است که آنها را وادار به کار بیشتر. و بسیاری از سیستم عامل که یک آستانه چگونه رتبه های پایین می توانید قبل از پیک ضربه کردن این سرویس در دسترس نباشد. اغلب کسانی که در آستانه در حال بی رحم: در DoorDash یک امتیاز 4.2 را دریافت کنید شما غیر فعال شده است. در حال بارگذاری آن 4.6.

“رتبه بندی تاثیر می گذارد توانایی خود را برای دسترسی حتی کار خود می گوید:” مولی Tran مدیر بهداشت عمومی در کالج Elmhurst که مطالعات محیط کار ایمنی و بهداشت. “من مطمئن هستم که بسیاری از فکر کردن در مورد چیزهایی مانند: می توانید آنها را می پوشند ، و یا خواهد شد که بر رأی خود را?”

طرفداران فرفره کارگران فکر می کنم در حال حاضر زمان برای مشتریان برای تحت فشار قرار دادن شرکت ها برای درمان خود کارگران متفاوت است. به تازگی Uber و Lyft ارائه شده و رانندگان تا دو هفته از پرداخت, ترک اگر آنها مبتلا به کروناویروس و قرنطینه. (سود صدق نمی کند قبل از رانندگان تشخیص داده می شوند و نه به دیگر مسری بیماری.) هفته گذشته سناتور مارک وارنر با ارسال نامه به بارگذاری, بلند کردن اجسام Instacart, Postmates, Grubhub و DoorDash اصرار هر یک از آنها برای ایجاد منابع مالی به کارکنان اجازه می دهد تا خود قرنطینه بدون از دست دادن پرداخت.

Jayaraman می گوید که مشتریان که نگران اخلاق سفارش تحویل در جهانی همه گیر باید زوم کردن و فکر می کنم در مورد کسانی که مسائل ساختاری. بله, آن را خوب به منظور تحویل, اما همچنین در نظر گرفتن سیستم به طور گسترده تر. در این میان این ارزش دادن به خود را تحویل کارگر کمی پول اضافی.

“مردم باید در نظر coronavirus یا نه که آنها سفارش خدمات حق بیمه می گوید:” رابرت پیک در غرب ویرجینیا. “ما خود را در پیتزا. او حداقل دستمزد به علاوه مسافت پیموده شده. ما نه.”

اصلاح در 3/11/2020: نسخه قبلی این مقاله misstated که Instacart اسکله آن خریداران پرداخت نشده اقلام است. به جای آن که خریدار نکته که می شود کاهش می یابد.


بیشتر از سیمی در Covid-19
  • چه یک بیماری همه گیر? خود را coronavirus سوال پاسخ داده
  • همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد کوروناویروس واکسن
  • چگونه به کار از خانه بدون از دست دادن ذهن خود را
  • باهوش ترین (و اشتباهترین) فیلم در شیوع
  • نمی تواند جلوگیری از دست زدن به صورت خود را ؟ علم است و برخی از نظریه ها چرا
  • دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im