هیچ چیز وجود دارد در فرهنگ پاپ بدون یک جهش. هنرمندان قرض گرفته شده (یا خوشبختانه به سرقت رفته) و از معاصران خود را برای قرن ها اما با راه مم فرهنگ raucously گسترش آنلاین هر بیت از امروز هنر پاپ—رپ, آهنگ ها, Marvel, شخصیت, صحنه های به یاد ماندنی از براوو واقعیت را نشان می دهد—به پایان می رسد تا repurposed توسط طرفداران از طریق add-on. 25-کلیپ دوم از واقعی Blac Chyna است reframed به عنوان یک جایزه اسکار شایسته عملکرد در توییتر. Netflix بکشد روانی-آشنایی درام شما را در می یابد تعجب آور رزونانس در یوتیوب که در آن آن را بدل به چند قسمت “هود” طنز مشترک در گروه متون. Lizzo را “حقیقت لطمه می زند” طول می کشد در معنای جدید از طریق تعداد بی شماری از فیلم های خانگی. جهش در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای خورنده در Infinite که در آن سفید بی پروا هجو فرهنگ سیاه و سفید تحت هشتگهای مانند #CripWalk و #گتو. این تغییرات زندگی می کنند که قطعات پر تلالو گلوله به طور مداوم در حال گسترش اکوسیستم محصولات فرهنگی, اما آنها نیز به چگونه هنر دستاوردهای جدید معنی در هر دو فوق العاده و سمی, راه, زمانی که آن را تغییر توسط دیگران—به خصوص در اینترنت.

چیزی که در مورد ایجاد فرهنگ از جهش های, به ویژه هنگامی که آنها در حال انجام توسط طرفداران است که هرگز پاک کردن و یا قابل پیش بینی است. یک آهنگ مانند “شهر قدیمی جاده” تجربیات خود را برای اولین بار زندگی در ساوندکلاود که در آن آپلود شده. سپس آن ها را به آتش می Infinite در جایی که آن را تبدیل به یک روند جهانی است. روند تغذیه به یکی دیگر از حباب پدیده در توییتر سیاه Yeehaw دستور کار هر دو در حال حاضر در حال بازی کردن یکی دیگر. به عنوان یک نتیجه دیگر ولگرد دیجیتال فانی هستند به این eddying بدن—مد عکس های NBA baller Chris Paul تصادفی کلیپ از کسی پدر—همه آنها را در گفتگو با یکی دیگر. همه آنها کمک به ایجاد یک بزرگتر کلان-روایت است.

آنلاین هنر پاپ است که عمدتا با تجربه از طریق صلیب متنی لنز. تنها به جای آوردن فرهنگ به تمرکز آن تار و پیچیده آن را تبدیل به یک اسفنج. در زمان هر چند آن را به ما می دهد درک بهتری از جهان اطراف ما. این که چرا یک سراسیمگی از TikToks می توانید بهترین متبلور بیش از هر موسیقی را نقد می تواند مواد تشکیل دهنده-تولید غنی از Billie Eilish را “پسر بد.” و یا چرا یک صحنه از دایرهکه دارای گونه های برامده Netflix سری واقعیت در مورد شهرت guzzling internetters قادر است به شدت جذب جوهر از نرم افزار-ارتباط فرهنگ در یک شات. امروز سرعت که در آن ما مصرف فرهنگ خواسته است که در آن زندگی می کنند در سراسر زمینه بی وقفه قابل اجرا است. آن است که هنر و همیشگی تجربه هنر در بیش از حد.

گاهی اوقات هنر ایجاد شده است به این دلیل بسیار: برای رفتن ویروسی. پول-مست مناسب و یا حتی هنرمندان خود را می خواهید برای به دست گرفتن لحظه ای و رسیدن به عنوان بسیاری از مردم به عنوان امکان پذیر است. که فقط به کسب و کار. اما تیلور سویفت یا جاستین بیبر, مستند, نمی, اضافه کردن مقدار به کار خود و یا بزرگتر روایت است. گهگاه اگر هنر ایجاد شده است که غرفه خود را در آن اثبات اصلی که کشتی نیاز به هیچ علاوه بر این. تنها زمینه را برای آن خود را. Kesha و Lil Wayne به نام فقط-آلبوم های منتشر شده نمونه این. سوابق کار متفاوت در جاده بالا, Kesha ارائه می دهد تا یک چرخ فلک اتمی, پارتی, سرود که در آن مراسم تشییع جنازه می یابد Lil Wayne ضربه زدن به رپ demigod وضعیت از اواخر 2000s—اما هر دو انسان هستند در تمام راه شما می خواهم امید: واقعی و کثیف و با کمال تعجب ،

مراسم تشییع جنازه بهتر است از دو—عمدتا به دلیل آن را ارائه Wayne در شکوه پلی فونیک: seesawing بین خود را بیشتر رایگان-انجمنی AutoTuned gurgle و پاپ, avant-garde, همه از آن بیش دام-ضخامت, ضربه, شربتی پیچ-قدم زدن گاه به گاه روح شکوفا و گرانیت-سخت سرد است. را انتخاب کنید: “هاردن” “ماما میا” در Mannie Fresh-تولید “ماهون” یا دقیقه آخر “پیانو دام”—هر یک Wayne در قله کوه. آسیب پذیری به اطلاع برخی از این آلبوم لبه های ناهموار; او چرخه را از طریق استفاده از مواد مخدر, بهداشت مسائل و اشتباهات گذشته را با آنچه به نظر می رسد مانند انسجام بیشتر نسبت به او شده است قادر به جمع اوری در پروژه های قبلی.

مراسم تشییع جنازه است Lil Wayne 13th اصلی-برچسب آزادی اما او برای اولین بار پس از پایان کارتر سریال سال های طولانی میراث حماسی و فرار از مبارزه قانونی او شده است می خواهم قفل در با مربی سابق برایان “کودک” ویلیامز. تاپیک دوست داشتنی نوسانات به نحوه تشییع جنازه آشکار است که می افزاید: به جذابیت آن; گوش دادن شما احساس می کنید مانند سابق بزرگترین رپر زنده است stampeding به جلو—گاهی فزاینده گاهی اوقات افزایش—اما در کنترل کامل است. در مجموع این آلبوم بیشتر از درخشان gonzo یک آستر و سر خوردگی نوبت از عبارت این انتشار برای اولین بار در یک مدت زمان بسیار طولانی شاید از آنجا که افسانه-حفاری اجرا در اواسط 2000s که در آن احساس وین شد, حذف یک آلبوم یا mixtape هر چند ماه که در آن او دوباره فراتر آسان طبقه بندی.

زیبایی در هر دو پروژه است که چگونه آنها تست ایده جاودانگی. که چگونه بسیاری از زندگی می تواند یک ستاره زندگی می کنند ؟ برای Wayne آلبوم خود را عنوان می کند استعاره تحت اللفظی. (خوشبختانه این آلبوم بیشتر از یک لحظه تولد دوباره از تابوت-نزدیک تر است.) در جاده بالا, Kesha متمرکز شده است outliving محدودیت های قرار داده شده در توسط منتقدان و شهرت کرکسهای. احتمالا به همین دلیل این آلبوم خم سنگین بر دارد: آن را به یک پانک-حزب روح تمام راه را به پایین به بازی های ویدئویی طنین انداز از “تولد کت و شلوار.” Kesha فقط می خواهد به آن لذت ببرید—یک قانون است که احساس می کند که بسیار شجاع چون او را انتخاب رفاه شخصی بیش از درد. (او شده است در جریان نبرد قانونی برای سال با Lukasz “دکتر لوک” Gottwald او دیرین تولید کننده و برچسب, رئیس, آنها او مدعی تجاوز جنسی او ادعا می کنند او می گوید که او ساخته به خارج شدن از یک قرارداد ضبط.)

در این راه از آلبوم آینه نئون ارضاء نفس از حیواناتاو 2010 اولین اما با کمی بیشتر canniness. “خود من رقص” می یابد 32 ساله خواننده مبارزه داخلی گفت و گو در نقاط درست و طنز. “‘شما در حال حزب شما در حال تراژدی,'” او آواز می خواند در کر برآمده گذشته انتقادات. “اما چیزی که خنده دار است من لعنتی همه چیز است.” آن را آسان به خنده در خطوط مانند آن و بسیاری وجود دارد که ممکن است به خوبی بالا بردن ابرو اما چه جدا جاده بالا از پروژه های گذشته است که Kesha آمده است به این حساب شخصی با شرایط خودش. اگر رنگین کمان, یک آلبوم بسیار رنگی با تروما و اندوه بود در مورد جمعی شفا جاده بالا است و صرفا برای همراهی Kesha.

هنوز جاده بالا‘s بهترین آهنگ ها روشن هستند, پارازیت به پشتکار (“سایه”; “خشم”) و یک یادآوری است که Kesha نیست به راحتی شمارش خارج است. متن در اینجا این است که خودش است. خیلی از هنر ما بستگی دارد اتصالات به گسترده تر فرهنگ پاپ چارچوب; بدون آن فاقد استحکام. Kesha و Lil Wayne به نام اصلا این مشکل است. از گذشته شکنجه گران آنها ماهرانه تعریف فروپاشی آلبوم که در آن قاب است کار خود را. حتی اگر مراسم تشییع جنازه و یا جاده بالا را در برخی از جهش—parodied در Instagram داستان یا memed به مرگ به عنوان آنها به احتمال زیاد خواهد بود و نمی شود آن را نامناسب برای چگونه هنر است repurposed آنلاین و یا حتی اصیل به ما تکه تکه بار. آن را فقط نمی خواهد ما چگونه سزاوار به آنها را بشنود.


بزرگ تر سیمی داستان
  • جلبک خاویار کسی ؟ آنچه ما می خواهیم غذا خوردن در سفر به مریخ
  • کد وسواس رمان نویس می سازد نوشتن یک ربات. طرح غلیظ
  • چگونه یک فضای مهندس ساخته شده خود را دوار تلفن همراه
  • چگونه برای به اشتراک گذاری فایل امن آنلاین
  • برف و یخ در برخواهد داشت آزار دهنده مانع برای خودروهای بدون راننده
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی