کلیدی برای حفظ جیغ

رطوبت اصلی زیست محیطی عاملی که باعث تخریب شاهکار جیغ (1910?) توسط ادوارد مونک با توجه به پیدا کردن یک تیم بین المللی از دانشمندان به رهبری CNR (ایتالیا) با استفاده از ترکیبی از درجا غیر تهاجمی spectroscopic روش و synchrotron X-ray تکنیک های. پس از بهره برداری از قابلیت های اروپایی پلت فرم تلفن همراه MOLAB درجا و غیر تهاجمی در موزه مونک در اسلو محققان به ESRF اروپایی Synchrotron (فرانسه) جهان را درخشان ترین منبع اشعه X به انجام غیر مخرب آزمایش بر روی میکرو-تکه های نشات گرفته از یکی از شناخته شده ترین نسخه از فریاد. این یافته ها می تواند کمک به بهتر حفظ این شاهکار است که به ندرت به نمایش گذاشته و با توجه به تخریب آن. مطالعه منتشر شده در علم پیشرفت.

جیغ از جمله معروف ترین نقاشی های دوران مدرن است. در حال حاضر تصویر آشنا را به عنوان تفسیر نهایی نمایندگی از اضطراب و غم و اندوه روانی. وجود دارد تعدادی از نسخه های جیغ, یعنی دو نقاشی از دو سایه چند لیتوگرافی چاپ و چند نقشه و طرح. دو شناخته شده ترین نسخه های این نقاشی ها که ادوارد مونک ایجاد شده در سال 1893 و 1910. هر نسخه از جیغ منحصر به فرد است. مونک به وضوح تجربه برای پیدا کردن دقیق رنگ ها برای نشان دادن تجربه های شخصی خود را مخلوط متنوع اتصال رسانه ها (دمای روغن و پاستل) با درخشان و پررنگ مصنوعی رنگدانه را به “فریاد رنگ’. متاسفانه استفاده گسترده از این مواد رنگی به شمار یک چالش برای نگهداری طولانی مدت از مونک را به آثار هنری.

این نسخه از جیغ (1910?) که متعلق به موزه مونک (اسلو, نروژ) به وضوح نمایشگاه نشانه هایی از تخریب در مناطق مختلف که در آن کادميوم-سولفید-بر اساس رنگدانه استفاده شده است: کادميوم زرد brushstrokes را تبدیل به یک خاموش سفید رنگ در غروب آسمان ابری و در ناحیه گردن از شکل مرکزی است. در این دریاچه انبوه و کاربردی مات کادميوم زرد رنگ پوسته. سراسر وجود آن عناصر مختلف نقش داشته اند در زوال شاهکار: زرد رنگدانه های مورد استفاده و شرایط محیطی و سرقت در سال 2004 هنگامی که نقاشی رنگ و ناپدید شد برای دو سال.

پس از بهبود از نقاشی پس از سرقت شاهکار است و به ندرت نشان داده شده است. به جای آن حفظ شده است در حفاظت شده منطقه ذخیره سازی در موزه مونک در نروژ تحت شرایط کنترل شده از روشنایی متوسط (حدود 18 درجه سانتیگراد) و رطوبت نسبی (حدود 50%).

یک همکاری بین المللی به رهبری CNR (ایتالیا) با دانشگاه پروجا (ایتالیا) دانشگاه آنتورپ (بلژیک) بارد مرکز تحصیلات تکمیلی در شهر نیویورک (ایالات متحده آمریکا) اروپایی Synchrotron (ESRF فرانسه) آلمان الکترون Synchrotron (DESY در هامبورگ) و جویدن موزه مورد مطالعه در جزئیات ماهیت های مختلف کادمیوم-سولفید رنگدانه های مورد استفاده توسط جویدن و چگونه این تخریب در طول سال.

یافته های مربوط به ارائه نکات در مورد وخامت ساز و کادميوم-سولفید-بر اساس رنگ با مهم مفهوم برای حفاظت پیشگیرانه از فریاد.

“این synchrotron میکرو-تجزیه و تحلیل به ما اجازه داده با دقت اشاره کردن دلیل اصلی ساخته شده است که نقاشی کاهش, که رطوبت است. ما نیز در بر داشت که تاثیر نور در رنگ جزئی است. من بسیار خوشحال هستم که ما مطالعه می تواند کمک به حفظ این شاهکار معروف” توضیح می دهد که Letizia Monico یکی مربوط به نویسندگان این مطالعه است.

ضربه زدن به سمت راست فرمول برای حفظ

Monico و همکارانش مورد مطالعه انتخاب شده کادميوم-سولفید-بر اساس مناطق جیغ (1910?), و همچنین به عنوان یک مسئول میکرو نمونه با استفاده از یک سری از غیر تهاجمی در محل spectroscopic تجزیه و تحلیل با تجهیزات قابل حمل از اروپا MOLAB پلت فرم در ترکیب با تکنیک های میکرو پراش پرتو-X X-ray میکرو فلورسانس و میکرو X-ray absorption در نزدیکی لبه ساختار طیف سنجی عمدتا در ESRF اروپایی Synchrotron در فرانسه قدرتمند ترین در جهان synchrotron. مطالعه نقاشی بود یکپارچه با تحقیقات مصنوعی سالخورده mock-ups. دومی آماده شد با استفاده از یک تاریخی کادميوم رنگدانه زرد پودر و کادميوم زرد رنگ و روغن لوله که متعلق به جویدن. هر دو مدل مشابه ترکیب به این دریاچه در نقاشی. “هدف ما این بود که به مقایسه داده ها از تمام این روغنها به منظور برون یابی باعث می شود که می تواند منجر به زوال می گوید:” Monico.

این مطالعه نشان می دهد که اصلی کادمیوم سولفید تبدیل به کادمیوم سولفات در حضور کلرید-ترکیبات در شرایط رطوبت (رطوبت نسبی و یا RH ?95%). این اتفاق می افتد حتی اگر هیچ نور وجود دارد.

“فرمول درست برای حفظ و نمایش نسخه اصلی از فریاد بر اساس دائمی باید شامل کاهش تخریب کادميوم رنگدانه زرد با به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض از نقاشی به بیش از حد سطح رطوبت بالا (تلاش برای رسیدن به 45% RH و یا پایین تر) در حالی که نگه داشتن روشنایی در استاندارد مقادیر پیش بینی شده به صورت مقاوم در برابر نور نقاشی رنگ و مواد. نتایج حاصل از این مطالعه ارائه دانش جدید است که ممکن است منجر به عملی تنظیمات به موزه حفاظت استراتژی” توضیح می دهد که ایرینا C. A. Sandu حفاظت دانشمند در موزه مونک.

“امروز در موزه مونک فروشگاه ها و نمایشگاه های ادوارد مونک است آثار هنری در یک رطوبت نسبی در حدود 50% و در دمای حدود 20 °C. این شرایط محیطی نیز اعمال خواهد شد به جویدن موزه باز می شود در بهار سال 2020 است. که گفت: این موزه در حال حاضر نگاه کنید به چگونه این مطالعه ممکن است تاثیر رژیم کنونی. بخشی از این نقد و بررسی خواهد شد به در نظر گرفتن چگونه مواد دیگر در این مجموعه را در پاسخ به تنظیمات ممکن است” می افزاید: اوا Storevik Tveit, نقاشی کنسرواتور در موزه مونک.

کادمیوم-سولفید-بر اساس زرد نه تنها در حال حاضر در جویدن و آثار هنری بلکه در کار دیگر هنرمندان معاصر او مانند هانری ماتیس, وینسنت ون گوگ و جیمز Ensor.

“ادغام غیر تهاجمی در محل تحقیقات در کلان مقیاس سطح با synchrotron میکرو-تجزیه و تحلیل ثابت ارزش خود را در کمک به ما برای درک پیچیده تغییر فرآیندهای. این می تواند سودآوری بهره برداری برای بازجویی از شاهکارهای است که می تواند رنج می برند از همان ضعف” گزارش Costanza Miliani هماهنگ کننده پلت فرم تلفن همراه MOLAB (عامل در اروپا تحت IPERION CH پروژه) و دوم مربوط به نویسنده این مطالعه است.

Monico و همکاران به خصوص Koen Janssens (دانشگاه آنتورپ) باید یک همکاری بلند مدت با ESRF اروپایی Synchrotron و به ویژه با دانشمند دریایی Cotte به بررسی این روغنها و بهترین راه برای حفظ اصل شاهکارهای.

“در ESRF, ID21 یکی از معدود beamlines در جهان که در آن ما می توانید انجام تصویربرداری X-ray جذب و فلورسانس اسپکتروسکوپی تجزیه و تحلیل از کل نمونه در پایین انرژی و با زیر میکرومتر وضوح فضایی” توضیح می دهد که Janssens.

“EBS جدید بسیار درخشان منبع اول-از یک نوع انرژی بالا synchrotron است که در زیر راه اندازی در حال حاضر در ESRF بیشتر خواهد شد بهبود قابلیت های ابزار ما برای بهره مندی از میراث جهانی علم است. ما قادر خواهد بود به انجام microanalyses با افزایش حساسیت و سطح بیشتری از جزئیات. با توجه به پیچیدگی این هنری مواد instrumental تحولات به شدت به نفع تجزیه و تحلیل از میراث فرهنگی ما” می افزاید: Cotte, ESRF دانشمند و CNRS محقق مدیر.

“این نوع از کار را نشان می دهد که هنر و علم ذاتا و که علم می تواند کمک به حفظ قطعه از هنر به طوری که جهان را می توانید در ادامه توصیف آنها را برای سال آمده است” نتیجه گیری Miliani هماهنگ کننده MOLAB.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>