‘تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم,’ بزرگ است اما نمی توانید از آن فرار پدر سایه

تاریخ و زمان آخرین از ما بود ناب بابا بازی. عاقبت آن به مقصد است مثالی چیزی دیگری: دختر بازی.

The Last of Us منتشر شده توسط Naughty Dog و پلی استیشن در سال 2013 به ناهنجار تحسین با بحرانی استقرار است که شاید مهم ترین نمونه از یکی از بزرگترین روند از آن دوران از بازی: پدر بازی. کلکسیون (پس به صحبت می کنند) توسط این واقعیت است که بسیاری از تازه بدوران رسیده استودیو بازی سر شروع به تبدیل شدن به پدر و مادر در اوایل 2010s, پدر مراکز بازی در رابطه بین پدر و فرزند با استفاده از زبان بازی به تاکید است که ظاهرا خاجی محافظ باند. کودک است که معمولا یک دختر—یک شخصیت است که با استفاده از زبان مردسالاری تعریف شده است به همان اندازه با آسیب پذیری خود را به عنوان هر چیز دیگری—و این بازی ها مشغول بودن با خشونت مشتاق به استفاده از آن شخصیت را به بازیکنان چیزی برای محافظت از.

تاریخ و زمان آخرین از ما بود ناب, بابا, بازی, بازیگران grizzled جنوبی مرد انجام وحشتناک خشونت برای حفاظت از خود را جانشین پدر Ellie. آن postapocalyptic بنابراین به عنوان به را به عهده پدر جوئل حتی بیشتر وخیم. آن را وحشیانه, hyperviolent و گاهی شیرین در راه پدر بازی هستند. “چه می خواهید انجام دهید برای فرزند شما ؟” پدر بازی می پرسد حتی آن را به عنوان کار می کند به قرار دادن فقط به اندازه کافی اخلاقی ابهام به چیزهای جالب را به شما تعجب می کنم اگر این پدر است که در واقع یک پدر خوب یا بد پدر. میان زمینه از رقبا مانند Dishonored, BioShock Infinite, God of Warو اصلی Nier, آخرین از ما می ایستد و بالاتر از همه دیگران به عنوان کهن الگویی پدر و بازی. آن, عاقبت, آخرین از ما, قسمت دوماحساس می کند مانند نمونه مثال از دیگری کوچکتر در روند واکنش به اولین. تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم, یک دختر بازی.

دختر بازی ظهور به عنوان یک پاسخ به یکی از مهم ترین انتقادات وارد شده به پدر بازی مشاهده واضح و روشن است که در هر, بابا, بازی, جالب ترین شخصیت است که معمولا دختر. به عنوان هدف از حفاظت از کسی که پاسخ می دهد و باید در انطباق با جهان به جای مبارزه سرسختانه و protectively در برابر آن دختر در یک, پدر بازی معمولا به پایان می رسد به طور تصادفی بودن دلسوز ترین و پیچیده بود. بنابراین دختر بازی ساخته شده توسط همان مردمی که بابا بازی است که هر دو یک ژست ندامت و وضعیت defensiveness. این پذیرش که بله شما راست او است و جالب ترکرد که بلافاصله پس من می توانم بگویم که داستان بیش از حد! بازی مانند Dishonored 2 و به حد Gears of War 5 و Nier ماشینها در حال دختر بازی—بازی است که تلاش برای مرکز دیدگاه زنان به جای پدر و ارقام. اما با حسی مملو از گزاره است. به عنوان بسیاری از زنان به شما بگویم چند نفر مسلما درک زنان کمتر از پدران خود. پدری نگاه می همه بیش از حد به راحتی elide داخلی پیچیدگی به نفع خارجی واکنش, دیدن دختر اقدامات نه به عنوان بازتابی از خود را رشد و اما میراث او.

به عنوان ناب, دختر بازی, آخرین از ما, قسمت دوم تعریف شده توسط آن پدر, سکس پدر ودختر حتی آن را به عنوان حرکت می کند به گفتن داستان در مورد مینهند. که پدر رقم جوئل و بازی طول می کشد بسیاری از ویژگی های خود را. مانند جوئل آن را بی رحمانه و خشونت عاطفی شدید و کمی سلطه گر. در پایان اصلی بازی جوئل باعث می شود یک تصمیم گیری است که سیمان Ellie خود را به عنوان جانشین پدر در سمی ترین راه ممکن محافظت از او را در راه است که رونویسی سازمان خود راه اندازی یک چرخه انتقام و خشونت با هیچ پایانی در چشم. The Last of Us قسمت دوم در مورد دم بلند از آن دسته از تصمیمات و چگونه آنها را به شکل Ellie و آینده است که پیچانده شده به طور اجتنابناپذیری توسط جوئل را انتخاب فرستاده careening نسبت به خونریزی. Ellie مجبور به تحمل وزن از کسانی که انتخاب و به تلاش برای آشتی دادن خودش با آنها حتی به عنوان آنها او را در یک سیم پیچ اغلب وحشتناک تلاش برای انتقام در برابر یک مجموعه جدید از دشمنان.

نوشته شده توسط بازی اصلی را مدیر Neil Druckmann در کنار تلویزیون نویسنده هالی ناخالص قسمت دوم‘s داستان می خواهد برای پیدا کردن شخصیت های آن یک مسیر خارج از چرخه انتقام راهی برای خروج از زندگی در سایه جوئل. که مسیر هیولا گردد هر چند با تمام مراقبت از یک انتظار می رود از game studio ساخته شده است که مورد تحسین قرار گرفته Uncharted series. مکرر مبارزه از جان گذشته است و اصیل تهدید; تکنیک های قرض گرفته شده از سینما استفاده می شود به زیبایی به جای روایت واردات بر دنیوی ترین لحظات اکتشاف و مهار; لحظه-به-لحظه نوشتن تیز است, پر از شخصیت, و به زیبایی عمل کرده است.

از یک دیدگاه وجود دارد چیزی بسیار قانع کننده در مورد این ترکیب خونین زیبایی تند و زننده و شخصیت Ellie. این طراوت را برای دیدن زنان در این نوع از داستان است. البته زنان می تواند خونین revengers. البته عجیب و غریب نمایندگی و مردم از رنگ می تواند وجود داشته باشد در کنار سه گانه یک بازی ویدئویی در صنعت پت وسواس. تاریخ زنان بازمانده را به یک حساب پس دشمنان خود را در داستان غنی است. وجود دارد تاریک لذت حیوانی یافت می شود که یک زن ستم غرق شدن یک تبر به جمجمه حرومزاده که آن را سزاوار است. The Last of Us قسمت دوم در خدمت شادی است که با اعتماد بنفس برای نزدیک به 30 ساعت متوالی.

اما پدر هنوز هم چهره ی خود را سر. در برخی از نقطه, می شود آن را آسان به تعجب می کنم اگر جهت و زمان آخرین از ما, قسمت دوم, نیست در برخی از راه, در نتیجه یک شکست تخیل بومی به آن پدر-بازی گذشته است. این داستان و کشش تولید آن بیش از گیم پلی بازی است که نمی تواند فرار از وسواس خود را با پدران و فرزندان خود را. Druckmann و درشت نمی توانید تصور کنید که هر رابطه تحمل وزن این پدر و دختر رابطه خرس. بدون اتصال تحت تاثیر شخصیت های آن راه که یکی می کند. هیچ بار می کشد به عنوان سخت و یا به شدت. حتی اگر پدران برداشته شد جهان از The Last of Usیک مانده ظروف سرباز یا مسافر از زامبی و راهزنان آدمخوارها و شبه نظامیان یکی از برجسته ساخته شده است نیازها و درگیری های پدر بود که تمرکز اولیه از بازی اصلی است. یکی بپرسید: آیا Ellie ناتوانی به رشد یا توسعه بدون در برخی از راه ارجاع رابطه او با جوئل درست کردن یک جنبه از شخصیت او? و یا آن را صرفا یک دغدغه او نویسندگان نمی توانند فرار کنند ؟

مشکل اینه که با دختر بازی, به عنوان نمونه, حداقل, با آخرین از ما, قسمت دوم. حتی در بهترین حالت آن دختر بازی هنوز هم نیاز به پدر خود را توجیه می کنند. او چه دختر بازی در پاسخ به واکنش در برابر. اولین و آخرین از ما views جوئل در هر دو sentimentalizing و condemnatory نظر. او یک مرد بد, یک قاتل و یک رذل اما این بازی همچنین می خواهد به اتاق را برای بازیکن به شناسایی و همدردی با تصمیمات خود را حتی اگر آنها در نهایت با شکستن او را در پایان. تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم, هیچ ابزار به گذشته حرکت می کند که درک درستی از جوئل و نمی تواند هر دو بازیکن یا Ellie به جهان فراتر از خود را تحت تاثیر قرار. ممکن است که بازی نتواند در اینجا و یا ممکن است که هیچ ابزار در روایت toolbox ایجاد شده توسط اولین بازی وجود داشته باشد برای این منظور است. هر کودک به در برخی از نقطه, پیدا کردن یک راه برای زندگی که متفاوت از پدر و مادر خود را اما این دختر بازی می تواند تنها با آنچه که پدر و بازی آن را می دهد. فشار پدر دور بیش از حد و The Last of Us قسمت دوم خواهد بود برای کسانی که بازی اول اساسا غیر قابل تشخیص است. که یک خطر است که یک بازی مثل این بود که همیشه در حال رفتن به.

تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم عالی دختر بازی شاید یکی از بهترین بازی ها در hyperviolent پرستیژ قالب. آن نیم بعد خاص است که به طور رسمی و سبک نگارش شجاعانه کشیدن روایت کلاهبرداری و وارونه که موفق به غنی سازی مرکزی روایت در راه تعجب آور. اما آخرین ما قسمت دوم را احساس می کند مانند پایان دادن به چیزی است که نه آغاز. این داستان پدر, تمام بازی های برگزار شده بیرون آورده و به ثمر طریق دختر خود را. در حال حاضر شاید ما می توانیم داستان در مورد چیزی کاملا جدید.


بزرگ تر سیمی داستان
  • The Last of Us قسمت دوم و آن بحران-پهن مسیر انتشار
  • هوش مصنوعی آر و (تا حدودی) نظری آینده از یک تکنولوژی سوخت FBI
  • چگونه خود را مجازی جلسه جم صدا و نگاه خوب
  • “Nonlethal” ضد اعتراض سلاح می تواند باعث آسیب جدی
  • زنان همیشه از خانه کار می کرد
  • 👁 آنچه که هوش به هر حال ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im