“سلام آقای سالاد” را Instagram پیام از نامزد ریاست جمهوری مایکل بلومبرگ آغاز می شود. “شما می توانید ارسال این الگوی رفتاری را به من به نظر می رسد سرد برای آینده دموکراتیک اصلی؟” یک تصویر از این پیام نوشته شده بود در Instagram در این هفته با KaleSalad یک الگوی رفتاری حساب با 3.5 میلیون پیروان—و همانطور که در حال حاضر رسمی بیعت با ثروتمندترین دموکراتیک مدعی برای فرمانده. (“بله, این است که واقعا #اسپانسر شده از طرف @mikebloomberg” آن عنوان خوانده شده.) آن را تنها پیام در نوع خود; ده ها تن از دیگر مشخصات بالا الگوی رفتاری حساب شده تصاویر مشابه.

تشدید خواهد شد و بدون شک ادامه خواهد داد. هفته گذشته روزانه وحش گزارش شده است که سابق شهر نیویورک شهردار فعلی و مایکل بلومبرگ میلیاردر ریاست جمهوری مبارزات انتخاباتی پرداخت کرده اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی “را به او به نظر می رسد سرد.” شرم آور! اما نامزد انتخاباتی متوقف نمی تلاش خود را برای آنلاین تعامل وجود دارد. در علاوه بر این به @KaleSalad مشابه پست حمایت ظهور تا از حساب مانند @TankSinatra (2.3 میلیون پیروان), @WhitePeopleHumor (4.3 میلیون) و @FuckJerry (14.9 میلیون پیروان). اگر شما دیده نمی شود یکی از این پست ها و در عین حال نگه داشتن اسکرول. بلومبرگ انتخاباتی است که برای اولین بار به دنبال اعتبار از آنلاین اثرگذارندهها و نه خواهد بود گذشته و نه خود بیشترین انقباض غیر ارادی ماهیچه القا پیشنهاد برای رسانه های اجتماعی ارتباط. (که جایزه می رود به شهردار پیت رقص هر چیز دیگری می آید در دور دوم.) راه اندازی و استراتژیست های سراسر کشور در حال ماهیگیری به بخشی از این موج جدید تبلیغات سیاسی. 2020 انتخابات خواهد شد متاسفانه قطعا از ویژگی های حتی بیشتر در رسانه های اجتماعی تبلیغات از تناسب اندام, وبلاگ نویسان, Instagram-معروف سگ در تاریکی و حتی بیشتر از خود را متنوع ویروسی ilk. انتخابات ریاست جمهوری 2016 شد تظاهرات چگونه نامزدها و حامیان آنها می تواند مهار رسانه های اجتماعی برای گسترش اطلاعات (و اطلاعات غلط). در این سال آنها جلب اثرگذارندهها و الگوی رفتاری سازان بیشتر به طور مستقیم در تلاش است.

“این یکی از آن مبارزات از تاکتیک های است که اجتناب ناپذیر است که باید آن را درست آمده می گوید:” کورتیس Hougland. خود شرکت اصلی خیابان یکی در حال کار بر روی تاثیر گذار مشارکت برای یک دوجین مختلف مبارزات سیاسی اگر چه او نمی خواهد فاش شدن آن. شرکت او تنها نیست. همانطور که نیویورک تایمز گزارش این آخرین بلومبرگ الگوی رفتاری یورش زاییده افکار یک شرکت جدید به نام Meme2020 رهبری میک Purzycki که مقدار زیادی از تجربه در ساخت با کیفیت پایین, پست, فوق العاده محبوب به عنوان رهبر جری, رسانه های بازاریابی شرکت پشت @FuckJerry.

بلومبرگ نیست اولین 2020 دموکراتیک امیدوار به شیب به جهان #spon. قبل از او کاهش یافته است مسابقه فوق العاده PAC حمایت سناتور کوری بوکر ایجاد یک کمپین برای از خواب بیدار شدن و تاثیر گذار برای حمایت از سابق شهردار نیوآرک اگر چه تاثیر گذار پایگاه داده واسطهای است که تلاش AspireIQ به پایان رسید تا از بین بردن این کمپین پس از BuzzFeed منتشر شده در آن است. (AspireIQ نیست پاسخ به درخواست برای روشن شدن از سیمی که چرا آن را حذف کرد.) و فوق العاده PAC تاسیس شده توسط بلومبرگ را همکار میلیاردر نامزد تام Steyer NextGen نیز در انواع و تاثیر گذار-تلاش های امداد رسانی, اگر چه آن را با تمرکز بر سیاست و نه از کاندیدای خاص (و آن را تایید نکرده و یا حمایت از Steyer). “ما در حال چیدن اثرگذارندهها در تمام 11 از میدان نبرد متحده ما در حال کار در این سال” NextGen ملی دبیر مطبوعاتی هدر گرفن می گوید. “ما در حال نزدیک شدن به مردم گفت:” دوست عزیز شما معروف ترین سگ در مدیسون ویسکانسین. آیا شما مایل به صحبت در مورد آینده رای دهندگان مهلت ثبت نام?'”

قبل از آن اجباری Meme2020 بلومبرگ اول رفت و از طریق یک مارک محتوای سازمان به نام قبیله تهدیدی که زمین از آن “سازندگان” و “اثرگذارندهها” برای تصاویر و ویدئوها حمایت از بلومبرگ نامزدی در ازای $150. “ما باید یک شبکه ای از افرادی که می خواهید برای ایجاد محتوا برای برندها و در این مورد نام تجاری بود, عصر ایران, کمپین” قبیله مدیر عامل آنتونی Svirskis می گوید. “من در برابر آن را به یک سازمان خلاق و یا یک مترجم آزاد تولید محتوای آگهی نمایندگی از مبارزات انتخاباتی آگهی.”

با این حال به طور قابل توجهی پیچیده تر از آن است. “رسانه های اجتماعی و تاثیر گذار در تبلیغات سیاسی هستند و قطعا در این منطقه خاکستری از قانون و من فکر می کنم که موسسه خیریه” بانی Patten مدیر اجرایی غیر انتفاعی حقیقت در تبلیغات می گوید. کمیسیون تجارت فدرال نیاز به اثرگذارندهها که شریک با مارک تجاری پست به افشای به پیروان خود که آنها در حال پرداخت برای تبلیغ همین دلیل است که هر کسی زیر یک کارداشیان یا دو را متوجه یک #تگ آگهی خود را در پست های شیلینگ مسهل یا داروهای تجویزی. تبلیغات سیاسی حکومت فدرال کمیسیون انتخابات هر چند نه FTC. FEC نشده گذاشته منسجم مجموعه ای از قوانین برای اینترنت مبتنی بر تبلیغات سیاسی فراتر از نیاز به برخی افشاگریهای. فرد سیستم عامل شده اند گر چه هنر سیاست های خود را در اطراف تبلیغات سیاسی هر چند بسیاری از آنها هنوز هم در شار. (Infinite برای مثال به تازگی ممنوع تبلیغات سیاسی در دسترس نباشد.) این بدان معناست که اثرگذارندهها به دنبال گرفتن سیاسی در حال حاضر وجود دارد در یک گیج کننده بدون#ads-زمین.

ابهام در ساخت بسیاری از شرکت های بازاریابی نامشخص در مورد چگونگی ادامه. قبیله برای مثال تصمیم به جمع آوری عکس ها و فیلم های خود را اثرگذارندهها ساخته شده برای بلومبرگ داخلی به جای تشویق آنها برای بارگذاری محتوا به طور مستقیم به رسانه های اجتماعی. به این ترتیب این شرکت اجتناب تجزیه کردن هر پلت فرم است نوسان قوانین. “ما استنباط است که آن را به اندازه کافی روشن برای ادامه این مسیر تا ما آن را نگه داشته به عنوان یک محتوای کمپین” Svirskis می گوید. از آنجا که روزانه وحش مقاله منتشر شد Svirskis می گوید قبیله دریافت کرده ارائه می دهد اضافی از مبارزات اما مطمئن نیست که این شرکت می خواهد به شیرجه رفتن به مطالب سیاسی در یک راه بزرگ است. “ما باید به بادقت.”

تاثیر گذار بازاریابی شرکت ViralNation شده است با نزدیک شدن چندین مبارزات سیاسی با توجه به آن مدیر عامل جو Gagliese اما تصمیم به نوبه خود فرصت ها را از یک شبیه حس احتیاط. “ما فقط نیست در یک محل که در آن ما احساس راحتی آن را انجام,” او می گوید. در حال حاضر شرکت خود را به راه اندازی یک سرور اختصاصی جناح سیاسی در پایان این ماه است. “ما انجام داده ایم بسیار آماده سازی” Gagliese می گوید. “من هنوز عصبی در مورد آن.”

مای Karwowski مدیر عامل شرکت تاثیر گذار آژانس آشکار است.ly نیز با احتیاط از پریدن به عرصه سیاسی است. “بدترین سناریو مورد شما کسی که نمی مراقبت در مورد سیاست صحبت چرا که آنها در حال گرفتن پرداخت می شود. که چنین زیانی به کشور است.”

شفافیت بسیار مهم خواهد بود برای شرکت هایی که درگیر به خصوص که قوانین دقیق در مورد زمانی که اثرگذارندهها باید به مردم بگویید که آنها در حال ارسال یک آگهی نیز در هوا. روشن نیست به عنوان مثال آیا یک تاثیر گذار است که می پذیرد بلیط هواپیما به بازدید از یک نامزد و یا دیگر غیر پولی جبران خسارت را به پس از آن افشای آن به مخاطبان خود را اگر آنها رفت و به ترویج آنها. این به این معنی بسیاری از شرکت های بازاریابی تاثیر گذار هستند تفسیر این دستورالعمل به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب. “افشای رفتن به کلید” Gagliese می گوید.

حتی با افشای موقعیت های چسبنده ممکن است بوجود می آیند. KaleSalad این Instagram حساب بلومبرگ داوطلب خدمت سربازی است کار BuzzFeed کارمند سمیر Mezrahi. مدت کوتاهی پس از KaleSalad ارسال شده خود بلومبرگ آگهی سابق BuzzFeed کارمند تعجب در توییتر چگونه آن اجازه داده شده بود. “این معامله انجام شد بین کمپین و KaleSalad به طور انحصاری—که مجاز است تحت دستورالعمل های ما سازندگان برنامه است. کارمند که نظارت سالاد است نه خبری کارمند” BuzzFeed مدیر ارتباطات مت Mittenthal گفت: سیمی از طریق ایمیل. (BuzzFeed newsroom, BuzzFeed News, جدا نگه داشته و موضوع را به دستورالعمل های مختلف از دیگر بخش.) این شرکت تصمیم به اجازه می دهد غیر-اخبار کارکنان به قبول پول برای تبلیغات سیاسی ایجاد کرده است بهت و حیرت در دفتر با توجه به BuzzFeed کارمند.

به گریز برخی از این اخلاقی quagmires برخی از تاثیر گذار سازمان ها با تمرکز بر مشارکت پرداخت نشده. “من می خواستم به سعی کنید چند کوچک آزمایشات قبل از این سال است. بنابراین ما برخی از نرم افزار رایگان کار با سینتیا نیکسون کمپین در نیویورک” Karwowski می گوید. “ما پرداخت نمی کند هر کسی. ما به آنها تی شرت.” او معتقد است ارائه اثرگذارندهها دسترسی به سیاستمداران موثر تر است نسبت به پرداخت آنها پول است. “باید آنها را به یک VIP ملاقات و خوش آمد می گوید باید آنها را به عکاسی از خود و یک سوال بپرسید فقط مثل شما که یک رهبر با نفوذ اتحادیه, کسی است که مخاطبان واقعی و نوسان بیش از جامعه خود را نه به عنوان یک آگهی واحد.”

“برنی نیست پرداخت سکته مغزی برای رفتن بر روی تور با او” Karwowski می گوید. (ساندرز نیز دریافت کرده آلی پشتیبانی از محبوب مم حساب کاربری @DaShareZone.)

این است که اجماع نظر است. Hougland در مقابل معتقد است که بهتر سیاست به پرداخت اثرگذارندهها خوبی برای تلاش های خود را تا زمانی که شفافیت نگهداری می شود. “مردم باید برای جبران یک روز نمایشگاه کار. مبارزات خود را پرداخت canvassers. آنها خود را پرداخت نظرسنجی. آنها گاهی اوقات پرداخت مردم حتی در مخاطبان برای حوادث” Hougland می گوید. “به نظر نمی رسد که خیلی از رسیدن به من به پرداخت یک حامی که در حال حاضر شما را دوست دارد اما کسی که اتفاق می افتد به استخراج برخی از جبران خسارت خود را از طریق ایجاد و توزیع از محتوا است.”

یک چیز Hougland و Karwowski به توافق برسند ؟ هر دو تاکید کرد که ترقی خواهان نیاز به گرفتن خود را به جناح راست و مخالفان وقتی که می آید به درک چگونه به استفاده از آنلاین نفوذ است. “به طور کلی جمهوری خواهان در حال انجام یک کار بهتر از دموکرات ها در بازاریابی دیجیتال و درک چشم انداز در حال تغییر” Karwowski می گوید. او و Hougland هر دو رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان پیشگام اعمال نفوذ آنلاین اثرگذارندهها به ساخت یک مخاطب.

در حالی که برگ برنده تیم طعم و مزه در اثرگذارندهها است که توسط مردم ساخته شده است که نام خود را به طور خاص شعار جناح راست سیاست—چارلی کرک یا الماس و ابریشم به عنوان مثال—این تلاش های اخیر از لیبرال و چپ مدعی هستند بیشتر متمرکز در پیدا کردن افرادی که با اتصال بیشتر مخاطبان اصلی اما چه کسی نیز حاضر به veer از سنتی تجاری مشارکت و آنلاین ترکیبی از spokesmanship و punditry.

خواهد مردم آمریکا گرم به این ایده که مردم زیبا و عجیب و غریب به دنبال گربه آنها به دنبال در رسانه های اجتماعی نیز منابع سیاسی محتوا ؟ این نوع از فشار تبلیغاتی فقط نشان دهنده بخش کوچکی از تلاش ها برای گرفتن رای, اما این می تواند بسیار تاثیرگذار است. “این دسته ممکن است کوچک به عنوان یک تکه از گذراندن اما مشت بالاتر از وزن خود را,” پوست گوساله و بره Cassino اجرایی معاون رئیس جمهور از رسانه شرکت مشاوره Borrell همکاران می گوید سیمی. “تاثیر گذار نظر رای دهندگان ممکن است به مراتب بیش از این مقدار پرداخت می شود به محل آنها را در رسانه ها.”

البته ممکن است آن را بسیار موثر برای نامزدها به سادگی قالب خود را به اثرگذارندهها. Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز ترین بالا مشخصات سیاستمدار به عنوان یک هزاره تاثیر گذار; Ocasio-کورتز رشد پرشور ملی زیر را به عنوان او برای فرار در نیویورک در بخشی چرا که او فوق العاده خوب در Twitter و Instagram توضیح سیاسی مواضع و quipping در مخالفان. اما سیاستمداران با دیجیتال جاذبه مانند AOC را هنوز هم نادر است و در این میان وجود دارد یک گروه ترکان و مغولان از تازه بدوران رسیده شرکت اتصال با مشتاق رسانه های اجتماعی ستاره آماده برای گرفتن پول از مبارزات کمتر اینترنت-استعداد مدعی است. در واقع Gagliese می گوید بخشی از شرکت خود را در بخش سیاسی خواهد بود یک برنامه برای کمک به نامزدهای رشد آنلاین خود را تحت تاثیر قرار اگر چه او تماس جزئیات برنامه “اختصاصی.”

شاید سوال اصلی این است که آیا رای دهندگان را در آغوش این نوع از تبلیغات تا آنجا که مبارزات امید آنها خواهد شد. “این مرد است که واقعا فقط آن پایین ما گلوی eh” یک کاربر نوشت: در زیر یک @FuckJerry بلومبرگ الگوی رفتاری. دیگر به سادگی تایپ “این بمکد.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • داخل مارک زوکربرگ را از دست داده و نوت بوک
  • سیمی راهنمای به اینترنت از چیزهایی که
  • درخواست Know-It-Alls: چه coronavirus?
  • پرنده “snarge” شوم مسافرت هوایی
  • اینترنت سمی hellscape—اما ما می توانیم آن را تعمیر
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 💻 ارتقاء کار خود را با بازی ما دنده تیم های مورد علاقه, لپ تاپ, کیبورد تایپ جایگزین و سر و صدا لغو هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im