ساخت روزمره تصمیم گیری به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است. مردم می دانند که اطلاعات اولیه در مورد بهداشت و امور مالی است که آنها می توانید استفاده کنید برای اطلاع رسانی به تصمیم گیری خود را. اما تحقیقات جدید از Stevens Institute of Technology نشان می دهد که بیش از حد دانش می تواند منجر مردم را بدتر تصمیمات با اشاره به بحرانی شکاف در درک ما از چگونگی اطلاعات جدید در تعامل با دانش قبلی و اعتقادات.

کار رهبری سامانتا Kleinberg استادیار علوم کامپیوتر در استیونس کمک reframe ایده چگونه ما استفاده از کوهی از اطلاعات استخراج شده از هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری ماشین و چگونه بهداشت حرفه ای و مشاوران مالی در حال حاضر این اطلاعات جدید را به خود بیماران و مشتریان.

“دقیق بودن کافی نیست برای اطلاعات مفید” گفت: Kleinberg. “آن را به عهده گرفت که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را کشف اطلاعات زیادی خواهیم آن را به مردم و آنها را به تصمیم گیری خوب است. این نقطه اساسی این مقاله این است که یک گام از دست رفته: ما نیاز به کمک به مردم ساخت بر آنچه آنها در حال حاضر می دانیم و درک می کنیم که چگونه آنها را با استفاده از اطلاعات جدید است.”

برای مثال: هنگامی که پزشکان در برقراری ارتباط اطلاعات به بیماران مانند معرفی داروهای فشار خون یا توضیح عوامل خطر برای دیابت, مردم ممکن است فکر کردن در مورد هزینه دارو و یا روش های جایگزین برای رسیدن به همان هدف است. “پس اگر شما را درک نمی کنند و همه این باورهای دیگر آن را واقعا سخت به درمان آنها را در یک راه موثر” گفت: Kleinberg که کار به نظر می رسد در فوریه. 13 موضوع تحقیقات شناختی: اصول و مفاهیم.

Kleinberg و همکاران خواسته 4000 شرکت کننده یک سری از سوالات در مورد موضوعاتی که با آنها درجات مختلفی از آشنایی. برخی از شرکت کنندگان خواسته شد تا تصمیم گیری در حالات آنها احتمالا نمی تواند با آن آشنا شود به عنوان مثال چگونه به یک گروه از ذهن خواندن بیگانگان برای به انجام رساندن یک وظیفه است. دیگر شرکت کنندگان خواسته شد در مورد بیشتر آشنا موضوعات یعنی انتخاب چگونه برای کاهش خطر در بازنشستگی نمونه کارها و یا تصمیم گیری خاص بین وعده های غذایی و فعالیت های مدیریت وزن بدن.

برای برخی از شرکت کنندگان سناریوهای تا به حال علی ساختار این معنی است که شرکت کنندگان می تواند تصمیم صحیح بر اساس رابطه علت و معلولی گذاشته یا در متن و یا به عنوان یک نمودار . این تیم شد و پس از آن قادر به مقایسه این است که مردم را بهتر و یا بدتر با اطلاعات جدید و یا فقط با استفاده از آنچه آنها در حال حاضر می دانستند.

Kleinberg و تیم او از جمله سابق Stevens دانشجوی کارشناسی ارشد حداقل ژنگ و شناختی دانشمند Jessecae مارش از دانشگاه Lehigh یافت که هنگامی که مردم تصمیم گیری در رمان حالات مانند آن از جمله خواندن ذهن بیگانگان آنها را به خوبی بر روی این مشکل است. “مردم فقط تمرکز بر روی آنچه که در مشکل” گفت: Kleinberg. “آنها در حال اضافه کردن در تمام این چیزهای اضافی.”

اما زمانی که این مشکل با همان سببی ساختار جایگزین شد با اطلاعات در مورد امور مالی و بازنشستگی برای مثال مردم کمتر اعتماد به نفس در خود را انتخاب و بدتر تصمیم گیری نشان می دهد که دانش قبلی رو در راه انتخاب بهترین نتیجه.

Kleinberg همان می شود درست زمانی که او مشکل را مطرح کرد در مورد سلامتی و ورزش به عنوان آن مربوط به دیابت است. هنگامی که افراد بدون ديابت خواندن مشکل برخورد کردند و اطلاعات جدید را در ارزش اسمی آن معتقد بودند و با استفاده از آن با موفقیت. افراد مبتلا به دیابت حال شروع دوم حدس زدن آنچه که آنها می دانستند و همانطور که در مثال قبلی را بسیار بدتر است.

“در شرایطی که مردم نمی دانش زمینه تبدیل شدن آنها به اعتماد به نفس بیشتری با اطلاعات جدید و تصمیم گیری بهتر” گفت: Kleinberg. “وجود دارد یک تفاوت بزرگ در چگونه تفسیر کنیم اطلاعات ما داده می شود و چگونگی تاثیر آن بر تصمیم گیری زمانی که آن را مربوط به چیزهایی است که ما در حال حاضر می دانیم در مقابل هنگامی که آن را در یک محیط جدید و نا آشنا تنظیمات.”

Kleinberg اخطار می دهد که نقطه ای از این مقاله این است که اطلاعات بد است. او استدلال می کند که تنها به منظور کمک به مردم برای تصمیم گیری بهتر, ما نیاز به درک بهتر آنچه که مردم در حال حاضر می دانیم و خیاط اطلاعات بر اساس آن مدل ذهنی. بنیاد ملی علوم به تازگی اعطا Kleinberg در همکاری با مارش اعطای عنوان “متحد علی و مدل های ذهنی برای تصمیم گیری در دیابت” برای پرداختن به این موضوع است.

“مردم نگه دارید و مجموعه ای از باورها در مورد بیماری و درمان و امور مالی و بازنشستگی” گفت: Kleinberg. “بنابراین بیشتر اطلاعات حتی با صریح روابط علی ممکن است به اندازه کافی برای هدایت مردم به بهترین تصمیم. این است که چگونه ما خیاط که اطلاعات به این موجود مجموعه ای از اعتقادات است که بهترین نتایج عملکرد — و این چیزی است که ما می خواهیم به کشف کردن.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de