محققان در دارتموث در همکاری با شرکای صنعت توسعه نرم افزار تکنیک های که باعث روشنایی در تصاویر کامپیوتری نگاه واقع بینانه تر است. این پژوهش ارائه خواهد شد در آینده ACM SIGGRAPH, کنفرانس, برتر محل برای پژوهش در گرافیک کامپیوتری است.

تکنیک های جدید تمرکز بر “زمان واقعی” گرافیک که نیاز به حفظ این توهم را از تعامل به عنوان صحنه تغییر در پاسخ به کاربر حرکت می کند. این گرافیک را می توان در برنامه های کاربردی مانند بازی های ویدئویی توسعه یافته و تجسم علمی ابزار.

هر دو مقاله نشان می دهد که چگونه توسعه دهندگان می توانید پیچیده ترین افکت های نور با تطبیق محبوب ارائه تکنیک شناخته شده به عنوان ری ردیابی.

“در طول دهه گذشته ray tracing به طور چشمگیری افزایش رئالیسم بصری و غنای تصاویر کامپیوتر تولید شده در فیلم که در آن تولید فقط یک قاب می تواند ساعت” گفت: Wojciech Jarosz استادیار علوم کامپیوتر در دارتموث که در خدمت به عنوان پژوهشگر ارشد برای هر دو پروژه است. “مقالات ما را توصیف دو رویکرد بسیار متفاوت برای آوردن واقعی ray-traced روشنایی به محدودیت های زمان واقعی گرافیک.”

اولین پروژه با NVIDIA, پیش بینی امکانات برای بازی های آینده هنگامی که توسعه دهندگان ترکیب NVIDIA سخت افزار-شتاب RTX ray tracing پلت فرم. بازی های اخیر را آغاز کرده اند به استفاده از RTX برای جسمی صحیح سایه ها و بازتاب, اما با کیفیت و پیچیدگی روشنایی در حال حاضر محدود به تعداد کمی از اشعه است که می توان در هر فریم.

این تکنیک جدید به نام مخزن مبتنی بر spatiotemporal اهمیت resampling (ReSTIR) ایجاد واقع بینانه روشنایی ها و سایه ها از میلیون ها نفر از منابع نور مصنوعی. این ReSTIR رویکرد به طور چشمگیری افزایش کیفیت رندر بر روی یک کامپیوتر کارت گرافیک استفاده مجدد از اشعه است که ترسیم شد در پیکسل های همسایه و در قبل از فریم.

این تکنیک جدید می توان یکپارچه به طراحی بازی های آینده و کار می کند تا 65 بار سریع تر از قبلی تکنیک های رندر.

“این فن آوری است که نه تنها هیجان انگیز برای آنچه در آن می توانید به زمان واقعی برنامه های کاربردی مانند بازی اما همچنین تاثیر آن در صنعت سینما و فراتر از آن” گفت: بندیکت Bitterli یک دانشجوی دکترا در دارتموث که در خدمت به عنوان نویسنده اول یک مقاله پژوهشی در روش.

دوم پروژه انجام شده با همکاری Activision چگونه توصیف ویدیو ناشر بازی گنجانیده شده است به طور فزاینده ای واقع بینانه اثرات نور به آن بازی.

به طور سنتی, بازی های ویدئویی ایجاد روشنایی توالی در زمان واقعی با استفاده از آنچه که به نام “پخته” راه حل: این مجموعه ray-traced نور محاسبه شده است تنها یک بار از طریق یک وقت. نور ایجاد شده با استفاده از این روش می توان به راحتی در طول گیم پلی اما از آن است که محدود به فرض ثابت پیکربندی برای یک صحنه. به عنوان یک نتیجه نور نمی تواند به راحتی واکنش نشان می دهند به حرکت شخصیت ها و دوربین های دیجیتال.

این مقاله توضیح می دهد چگونه اکتیویژن به تدریج تکامل یافته آن “UberBake” سیستم از استاتیک به روش یکی است که می تواند تصویر کشیدن ظریف تغییرات روشنایی در پاسخ به بازیکن تعاملات مانند چراغ روشن و خاموش کردن و یا باز و بسته شدن درب.

پس UberBake توسعه داده شد بیش از چندین سال به کار در زمان بازی آن نیاز به کار بر روی انواع سخت افزار موجود اعم از بالا پایان PCs برای نسل کنسول های بازی است.

“بازی های ویدئویی مورد استفاده توسط میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان گفت:” داریو Seyb یک دانشجوی دکترا در دارتموث که در خدمت به عنوان مقاله پژوهشی را با همکاری نویسنده اول. “با بسیاری از مردم در تعامل با بازی های ویدئویی این تکنولوژی می تواند تاثیر بسیار زیادی.”

دارتموث محققان در هر دو پروژه در حال وابسته به دارتموث Visual Computing Lab.

“این همکاری صنعت شده اند فوق العاده است. آنها اجازه می دهد دانش آموزان ما به کار بر روی بنیادی تحقیقات علمی آگاهانه با مشکلات عملی در صنعت اجازه می دهد این کار به یک مطلب فوری در دنیای واقعی تاثیر” گفت: Jarosz.

تحقیق و مقالات منتشر خواهد شد در ACM معاملات در گرافیک و ارائه شده در SIGGRAPH 2020 در نظر گرفتن محل آنلاین در طول تابستان است.

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط کالج دارتموث. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی