فضانوردان ناسا راه اندازی از امریکا در تاریخی تست پرواز SpaceX خدمه اژدها

برای اولین بار در تاریخ ناسا فضانوردان را راه اندازی از خاک آمریکا در یک صورت تجاری ساخته شده و عمل آمریکا خدمه سفینه فضایی در راه خود را به ایستگاه فضایی بین المللی. این SpaceX خدمه فضاپیمای اژدها حمل فضانوردان ناسا رابرت Behnken و داگلاس Hurley برداشته در 3:22 p. m. EDT شنبه در شرکت فالکون 9 موشک از راه اندازی مجتمع 39A ناسا در مرکز فضایی کندی در فلوریدا.

“امروز یک عصر جدید در پروازهای فضایی انسان آغاز می شود که ما یک بار دیگر راه اندازی شد فضانوردان آمریکایی در آمریکا راکت از خاک آمریکا در راه خود را به ایستگاه فضایی بین المللی و ملی ما آزمایشگاه مدار زمین” گفت: ناسا مدیر جیم Bridenstine. “من تشکر می کنم و تبریک می گویم باب Behnken داگ هرلی و SpaceX و ناسا تیم برای این دستاورد قابل توجهی برای ایالات متحده است. راه اندازی این فضای تجاری سیستم طراحی شده برای انسان فوق العاده است, تظاهرات, آمریکا برتری و یک گام مهم در راه ما به گسترش انسان اکتشاف به ماه و مریخ است.”

شناخته شده به عنوان فضاپیمای SpaceX نسخه ی نمایشی-2 ماموریت یک end-to-end تست پرواز به اعتبار SpaceX خدمه سیستم حمل و نقل از جمله راه اندازی و در مدار متصل و فرود عملیات. این است SpaceX دوم spaceflight آزمون خدمه آن اژدها و اولین آزمایش خود را با فضانوردان روی آن را هموار راه را برای صدور گواهینامه خود به صورت منظم خدمه پرواز به ایستگاه به عنوان بخشی از NASA Commercial Crew Program.

“این یک رویا به حقیقت می پیوندند برای من و هر کس در SpaceX” گفت: Elon Musk, مهندس ارشد در SpaceX. “این اوج یک مقدار باور نکردنی از کار توسط SpaceX تیم توسط ناسا و توسط تعدادی از شرکای دیگر در روند ساخت این اتفاق می افتد. شما می توانید در این نگاه به عنوان نتایج حاصل از یک صد هزار نفر تقریبا زمانی که شما اضافه کردن تمام تامین کنندگان و هر کس کار فوق العاده سخت را به این روز اتفاق می افتد.”

این برنامه نشان می دهد ناسا تعهد به سرمایه گذاری در شرکت های تجاری از طریق مشارکت بخش خصوصی و دولتی و ایجاد در موفقیت شرکت های آمریکایی از جمله SpaceX در حال حاضر محموله به ایستگاه فضایی.

“این دشوار است برای قرار دادن به کلمات چگونه افتخار من از افرادی که ما امروز در اینجا” گفت: کتی Lueders, NASA Commercial Crew Program manager. “زمانی که من فکر می کنم در مورد همه چالش ها غلبه بر — از طراحی و تست به مقاله بررسی به کار از خانه در طول یک بیماری همه گیر و متعادل خانواده خواسته با این ماموریت بحرانی — من به سادگی شگفت زده در چه ناسا و اسپیس ایکس تیم انجام داده اند با هم. این فقط آغاز است; من خواهد بود و با پیش بینی بزرگ را به عنوان باب و داگ آماده برای اتصال به ایستگاه فضایی فردا و از طریق هر مرحله از این ماموریت تاریخی.”

SpaceX کنترل پرتاب موشک فالکون 9 از کندی راه اندازی مرکز کنترل شلیک اتاق 4 سابق شاتل فضایی اتاق کنترل که SpaceX اجاره بصورت اولیه راه اندازی مرکز کنترل. به عنوان خدمه اژدها صعود به فضایی SpaceX فرمان فضاپیما از آن ماموریت مرکز کنترل در هاوتورن کالیفرنیا. ناسا تیم در حال نظارت بر ایستگاه فضایی عملیات در طول پرواز از ماموریت مرکز کنترل در سازمان مرکز فضایی جانسون در هوستون.

این SpaceX خدمه فضاپیمای اژدها برنامه ریزی شده است به اسکله به ایستگاه فضایی در 10:29 صبح یکشنبه, مارس 31. تلویزیون ناسا و وب سایت آژانس ارائه مداوم پوشش زنده از خدمه اژدها سفر به مدار آزمایشگاه. Behnken و Hurley کار خواهد کرد با SpaceX کنترل ماموریت به منظور بررسی این فضاپیما انجام شده است به عنوان در نظر گرفته شده توسط تست های زیست محیطی سیستم های کنترل صفحه نمایش و سیستم کنترل و مانور پیشرانه در میان چیزهای دیگر. اولین docking مانور آغاز شد شنبه, مارس 30 در 4:09 بعد از ظهر و فضاپیما آغاز خواهد شد نزدیک آن رویکرد به ایستگاه در حدود 8:27 صبح یکشنبه, مارس 31. خدمه اژدها طراحی شده است به اسکله مستقل اما خدمه پردازنده فضاپیما و ایستگاه فضایی خواهد مجدانه نظارت بر عملکرد فضاپیما آن را به عنوان روش و اسکله به جلو پورت ایستگاه هماهنگی ماژول.

پس از موفقیت docking خدمه خواهد بود استقبال ایستگاه فضایی بین المللی که در آن آنها را تبدیل به اعضای اعزامی 63 خدمه که در حال حاضر شامل ناسا فضانورد کریس کسیدی. ناسا ادامه خواهد داد پوشش زنده از طریق دریچه باز و خدمه مراسم استقبال رسمی. خدمه خواهد انجام آزمون بر روی خدمه اژدها علاوه بر انجام تحقیقات و کارهای دیگر با ایستگاه فضایی خدمه.

سه فضانورد ایستگاه فضایی بین المللی را به شرکت در یک زنده تلویزیون ناسا خدمه کنفرانس خبری از مدار در دوشنبه 1 ژوئن آغاز و در 11:15 صبح در تلویزیون ناسا و وب سایت آژانس (www.nasa.gov/live).

نسخه ی نمایشی-2 فضانوردان

Behnken است که در عملیات های مشترک تصفیه فرمانده ماموریت مسئول فعالیت هایی مانند قرار ملاقات گذاشتن docking و undocking به عنوان به خوبی به عنوان نسخه ی نمایشی-2 در حالی که فعالیت های این فضاپیما لنگر انداخت به ایستگاه فضایی. او انتخاب شد به عنوان یک فضانورد ناسا در سال 2000 و تکمیل دو شاتل فضایی پرواز. Behnken پرواز STS-123 در مارس 2008 و STS-130 در مارس 2010 انجام سه spacewalks در هر ماموریت. متولد در سنت آن میسوری او مدرک کارشناسی را در رشته فیزیک و مهندسی مکانیک از دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس به دست آورده و کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته مهندسی مکانیک از موسسه فناوری کالیفرنیا در پاسادنا. قبل از پیوستن به ناسا او یک مهندس تست پرواز با نیروی هوایی ایالات متحده.

هرلی است این فضاپیما فرمانده برای نسخه ی نمایشی-2 مسئول فعالیت هایی مانند راه اندازی فرود و بازیابی. او انتخاب به عنوان فضانورد در سال 2000 و تکمیل دو spaceflights. هرلی در خدمت به عنوان خلبان و منجر رباتیک اپراتور برای هر دو STS‐127 در جولای 2009 و STS‐135 نهایی ماموریت شاتل فضایی در ماه جولای سال 2011. نیویورک مادری متولد شد و در اندیکت اما به نظر Apalachin زادگاه خود. او دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی عمران از دانشگاه Tulane در نیواورلئان و فارغ التحصیل از ایالات متحده نیروی دریایی آزمون مدرسه خلبان در Patuxent River, Maryland. قبل از پیوستن به ناسا او یک خلبان جنگنده و خلبان آزمایش در ایالات متحده آمریکا سپاه تفنگداران دریایی.

اهداف و رسالت

نسخه ی نمایشی-2 ماموریت نهایی آزمون مهم قبل از NASA Commercial Crew Program, گواهی خدمه اژدها برای عملیاتی بلند مدت ماموریت به ایستگاه فضایی. به عنوان SpaceX نهایی تست پرواز آن را به اعتبار تمام جنبه های آن خدمه سیستم حمل و نقل از جمله خدمه اژدها فضاپیما spacesuits فالکون 9 راه اندازی خودرو سکوی پرتاب 39A و عملیات قابلیت های.

در حالی که در مسیر به ایستگاه Behnken و هرلی را کنترل خدمه اژدها به صورت دو دستی پرواز آزمایشات نشان دادن توانایی خود را برای کنترل این فضاپیما باید موضوع را با فضاپیمای خودکار پرواز بوجود می آیند. روز شنبه, مارس 30 در حالی که این فضاپیما است coasting خدمه را تست آن roll, pitch و yaw. هنگامی که خدمه اژدها حدود 1 کیلومتر (0.6 مایل) در زیر ایستگاه و حرکت در اطراف به docking محور خدمه انجام خواهد شد دستی در مدار تظاهرات از سیستم کنترل در رویداد آن مورد نیاز است. پس از توقف قرار ملاقات گذاشتن سر گرفته خواهد شد و ماموریت مدیران تصمیم نهایی در مورد اینکه آیا برای اقدام به متصل کردن به عنوان خدمه اژدها روش 20 متر (66 فوت).

برای ماموریت های عملیاتی خدمه اژدها قادر خواهد بود برای راه اندازی به عنوان بسیاری از چهار خدمه در یک زمان و انجام بیش از 220 پوند محموله اجازه می دهد برای افزایش تعداد خدمه روی عرشه ایستگاه فضایی و افزایش زمان اختصاص داده شده به تحقیقات در ایستگاه فضایی منحصر به فرد محیط زیست و همچنین بازگشت بیشتر علم و برگشت به زمین است.

خدمه اژدها استفاده می شود برای این پرواز تست می توانید اقامت در مدار حدود 110 روز و خاص ماموریت مدت مشخص خواهد شد یک بار در ایستگاه بر اساس آمادگی بعدی تجاری خدمه راه اندازی. عملیاتی خدمه فضاپیمای اژدها خواهد بود قادر به ماندن در مدار برای حداقل 210 روز به عنوان یک NASA مورد نیاز است.

در پایان ماموریت Behnken و Hurley خواهد مدیره خدمه اژدها که خواهد شد و سپس مستقل undock ترک ایستگاه فضایی و دوباره وارد جو زمین. پس از فرود خاموش فلوریدا ساحل اقیانوس اطلس خدمه خواهد برداشت توسط SpaceX بازیابی کشتی و بازگشت به حوض در کیپ کاناورال.

NASA Commercial Crew Program در حال کار با SpaceX و بوئینگ به طراحی و ساخت و آزمایش و راه اندازی امن و قابل اعتماد و مقرون به صرفه انسانی سیستم های حمل و نقل به پایین به زمین مدار. هر دو شرکت با تمرکز بر آزمون ماموریت از جمله سقط سیستم تظاهرات و خدمه پرواز آزمایشات پیش از به طور منظم پرواز خدمه ماموریت به ایستگاه فضایی. هر دو شرکت crewed پرواز خواهد بود اولین بار در تاریخ ناسا ارسال فضانوردان به فضا در سیستم های متعلق به, ساخته شده, تست شده و عملکرد آن توسط شرکت های خصوصی.

اطلاعات بیشتر در مورد NASA Commercial Crew program در: https://www.nasa.gov/commercialcrew

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net