علوم اعصاب می تواند کلیدی برای گرفتن مردم را به پوشیدن ماسک

در یک مطالعه افراد در پاسخ به پیام هایی که طنین انداز با آنها شخصا تا به یک حد خاص. این نتایج می تواند کمک به شکل پاسخ به آینده بیماری های همه گیر.

نظرات در مورد پوشیدن ماسک و حفظ اجتماعی فاصله ها به شدت تقسیم شده تا حد زیادی به همراه قرمز و آبی خط. محافظه کاران جمهوری خواهان هستند به احتمال زیاد به یک ماسک با توجه به نظر سنجی داده ها از تحقیقات پیو. برخی از دانشمندان علوم اعصاب بر این باورند که درسهای خود را در این زمینه اعمال مناسب می تواند کمک به شکستن بن بست و ترغیب بیشتر مردم به دنبال دانشمندان توصیه.

“بسیاری از این نگرش هستند واقعا در مورد گروه خود هویت می گوید:” الیوت برکمن استاد روانشناسی در دانشگاه اورگان تحصیل عصبی پاسخ به بهداشت عمومی پیام. “ماسک صورت سیاسی هستند اما آن را نیز در مورد گروه. آن را مانند ” من یک دموکرات یا جمهوری خواه و این که چگونه من فکر می کنم از خودم. و من نیاز به تایید این نگرش بنابراین من می تواند متناسب با گروه من.'”

برکمن مطالعات آیا مغز الگوهای قابل اعتماد می تواند پیش بینی تغییر در رفتار کسی. مطالعات در این زمینه از علوم اعصاب شامل چه فعالیت مغز در حالی که تماشای ضد سیگار کشیدن PSA برای مثال می توانید توضیح دهید که بعد از ترک سیگار. در مطالعه دیگری محققان به بررسی این که آیا فعالیت عصبی را در طول انگیزشی درمانی به معنای تشویق ورزش پیش بینی تبدیل خواهد شد که بیشتر فعال به عنوان اندازه گیری توسط Fitbit داده است.

برکمن استدلال می کند که الگوهای عصبی می تواند کمک به آشکار پنهان تعصبات و یا تردید زمانی که مردم رد بهداشت عمومی پیام. “که در آن تصویربرداری می تواند واقعا مفید است موارد که در آن مردم به مایل و یا قادر به به شما بگویم آنچه که آنها واقعا فکر می کنم,” او می گوید.

در اینجا مشکل این است هر چند: اکثر تصویربرداری عصبی در آزمایشگاه های تعطیل به دلیل بیماری همه گیر. نمونه آزمون شامل آوردن مردم به آزمایشگاه که در آن آنها مجهز به اسکن مغز و چشم-ردیابی دنده و دیدار با یک تیم از دانشمندان است. پناهگاه-در-محدودیت مکانی ساخته شده است که غیر ممکن است در بسیاری از مکان ها.

اما بازاریابی یک شرکت مشاوره در تگزاس بود قادر به انجام تصویربرداری مطالعه به تجزیه و تحلیل چگونگی واکنش مردم به پیام های مورد Covid-19. در ماه مارس و اوایل ماه آوریل 24 نفر ملبس به کلاه EEG که نقشه فعالیت الکتریکی در مغز و نشان داده شد یک سری از اخبار و گزارش, صدایی دیگر, افراد مشهور, پیشنهادات و تبلیغات در مورد Covid-19 در بازاریابی Brainology. به عنوان آنها را تماشا چشم-ابزار ردیابی خود را اندازه گیری چشمی حرکات و اشاره کرد دقیقا همان چیزی است هر مخاطب متمرکز و برای چه مدت.

“ما به دنبال این که آیا یک مخاطب مغز از خواب بیدار اساسا می گوید:” میشل Adams, بنیانگذار بازاریابی Brainology. محققان ردیابی است که بخش هایی از آن ویدئوها برگزار شد و توجه مردم است. این مطالعه را پیگیری تغییرات آینده در نظر و یا رفتار اما آن ارائه می دهد یک نگاه اجمالی از چگونگی واکنش مردم به اطلاعات در مورد Covid-19.

این نتایج می تواند کمک به شکل پاسخ به آینده بیماری های همه گیر می گوید: امیلی Falk استاد در دانشگاه پنسیلوانیا مشغول به تحصیل عصبی پاسخ به بهداشت عمومی و پیام های بازاریابی. “سپس ما را بهتر پایه و اساس بودن اعتماد به نفس است که یک الگوی مغز پاسخ این است که واقعا به ما بگویید که در مورد اثربخشی Covid پیام به انواع دیگری از پیام.”

مردم تعامل بیشتر با محتوا است که مربوط به آنها را در یک فرم آنها استفاده می شود به, Adams گفت. پاسخ دهندگان در تگزاس پرداخت سازگار ترین توجه به تبلیغات و یا بیشتر امیدوار تن و یا اطلاعات آنها در بر داشت بلافاصله مربوطه. یک ویدئو از CDC توضیح داد که چگونه Covid خطرناک تر است برای افراد با شرایط بهداشتی مانند آسم یا دیابت است. که تصویری جلب توجه ثابت. “هنگامی که آنها را از طریق رفت از شرایط مزمن مانند فشار خون بالا و آسم یا دیابت پاسخ دهندگان را “من می دانم که کسی مبتلا به آسم و یا کسی که با بیماری قلبی و یا دیابت’,” او گفت:.

یک NBC مونتاژ برجسته خط مقدم کارگران نیز نگه داشته و مردم مشغول ارائه برخی از سازگار ترین توجه و مطالعه است. اما پس از آن Adams, یادداشت های بسیاری از فیلم ها را برجسته خط مقدم کارگران است. با توجه به این که سیل پیام های مشابه در حال حاضر ممکن است کمتر احتمال دارد به نگه داشتن توجه مردم است. در تگزاس مطالعه شرکت کنندگان خواهد در ابتدا شرکت با به خصوص وخیم گزارش های خبری, مانند کسانی که در مورد ایتالیا با بحران و سرشار morgues اما به سرعت لحن آنها را زمانی که آنها دریافتند آنها طاقت فرسا است.

به عنوان Adams توضیح می دهد که پاسخ دهندگان می رسند در آزمایشگاه EEG سوابق خود را پایه فعالیت مغز. هنگامی که مردم مشغول هستند با هر گونه مواد وجود دارد قابل توجه خوشه در توجه است. اما آدامز گفت: بسیاری از پاسخ دهندگان به خطوط پر سر و صدا, معنی آنها در حال آمدن به آزمایشگاه با میزان بالاتری از استرس است. این می تواند بی درنگ آنها را به لحن از اطلاعات حیاتی است زیرا آنها احساس ضعف.

“به ادامه استرس را از مردم که در حال حاضر تاکید یک ایده خوب نیست” آدامز گفت.

پاسخ دهندگان کمتر از 24 تا حد زیادی تنظیم کردن سنتی, اخبار, گزارش ان بی سی و سی ان ان آدامز گفت. این ممکن است زیرا آنها نمی به طور سنتی مصرف اخبار این راه است. در آن زمان افراد جوان پاسخ داد به #AloneTogether برچسب که تشویق اجتماعی فاصله در برخی از پیام های, اما که ممکن است به آن تازگی در اوایل ماه آوریل.

مطالعه پاسخ های بیولوژیکی به تبلیغات قدمت آن به دهه 1960 است. حتی در حال حاضر سایت های مانند گوگل و Expedia را مطالعه کرده اند کاربران امواج مغزی و چشمی حرکات برای اندازه گیری چگونه طراحی یک صفحه وب تاثیر می گذارد توجه کاربران. یک عصبشناسی رویکرد به Covid-19 پیام می تواند مکمل ساده نظرسنجی (مانند pop-ups که بپرسید “چگونه موثر بود این تبلیغ؟”) و آشکار چیزهایی که مردم در مورد آنها را نمی دانم.

در حالی که این مطالعه را فراهم می کند جالب بینش Falk از دانشگاه پنسیلوانیا تمایز بین توجه و عمل است. فعالیت مغز می تواند نشان دهد که پاسخ دهندگان ممکن است پیدا کردن یک پیام در مورد پوشیدن ماسک یا داخل خانه ماندن قانع کننده اما آن را دشوار است به استفاده از آن داده ها به تنهایی برای پیش بینی تغییر در رفتار است. یک قوی تر مطالعه می تواند در نحوه مشاهده تبلیغات همسان با برخی فعالیت مغز و رعایت اجتماعی فاصله گرفته است.

در برکمن تجربه به سادگی گفتن مردم در مورد عصبی پاسخ می تواند یک گام اول است.

“یک نقطه شروع خوب [است] به این می گویند منعکس شده است در سطح مغز,” او می گوید. “برای برخی از مردم آن را می سازد آن را احساس مانند آن را واقعی است. این باعث می شود آن را مانند احساس ” من شما نه تنها تماس من دیوانه. این است که در واقع چیزی در مورد چگونه مغز من کار می کند.'”


بیشتر از سیمی در Covid-19
  • چگونه ماسک های رفت و از همین حالا-پوشیدن به باید
  • Q&A: لری درخشان در چگونه به خوبی ما در حال مبارزه Covid-19
  • چگونه به خواندن Covid-19 پژوهش (و آن را درک کنند)
  • Covid-19 شتاب و تحول انسان—اجازه دهید آن را هدر ندهید
  • 15 ماسک صورت, ما در واقع می خواهم به پوشیدن
  • دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر