در مارس 23, 2018, قطعی در تسلا خلبان اتوماتیک فن آوری منجر به مرگ والتر هوانگ در Mountain View, California. به عنوان هوانگ مدل X با نزدیک شدن به چپ خروج در US Highway 101, نرم افزار ظاهرا کردم خط خطوط مخلوط کنید. ماشین سازی به سمت چپ و قرار دادن خود در فضای بین خطوط واگرا. ثانیه بعد از آن سقوط کرد به یک بتن خط تقسیم در 70 مایل در ساعت است. هوانگ به بیمارستان منتقل شد اما جان به زودی پس از آن.

آخرین هفته ملی ایمنی حمل و نقل منتشر شد ده ها تن از اسناد و مدارک جدید است که ارائه یک درک دقیق از شرایط هوانگ مرگ است. اسناد و مدارک تایید ادعا توسط والتر هوانگ خانواده است که او تا به حال این تجربه خاص قطعی در این نقطه خاص چند بار قبل از سقوط. او گله و شکایت به خانواده و دوستان در مورد این موضوع. اما NTSB قادر به تایید کلید دیگر ادعا می کنند: که هوانگ گزارش شده بود این موضوع را به تسلا.

پزشکی قانونی داده ها همچنین نشان می دهد یکی از دلایل هوانگ نشده است ممکن است با توجه به جاده ها در آخرین ثانیه قبل از مرگ او: او عادت به بازی یک بازی به نام سه امپراطوری در ماشین خود را در حالی که رانندگی به کار می کنند. سیاهههای مربوط از خود اپل-آیفون ارائه شده نشان داد که او با استفاده از این برنامه در طول رفت و آمد صبح هر روز هفته از کشنده جمعه سقوط. اما کسانی که سیاهههای مربوط نمی ارائه اطلاعات کافی برای نشان دادن اینکه آیا او در تعامل با بازی در ثانیه های پایانی قبل از مرگ او.

اسناد و مدارک نیز به یک سوم عامل ممکن است در هوانگ مرگ: مقامات دولت که طراحی و نگهداری بزرگراه 101. این دقیق تلویزیون کنار گذاشته شده بود صحنه تصادفات متعدد در سال های قبل از هوانگ مرگ—از جمله یک کشنده در سال 2015. یکی از دلایل 2015 تصادف شده بود کشنده بود که مقامات بوده است خیلی آهسته به جای یک تصادف تضعیف کننده—accordion-مانند فلز دستگاه طراحی شده برای کوسن ماشین تاثیر. متاسفانه هوانگ تصادف اتفاق افتاده فقط دو هفته پس از دیگری سقوط در همان نقطه و یک بار دیگر سقوط تضعیف کننده نبوده است جایگزین شده است. این کاهش هوانگ شانس زنده ماندن سقوط.

A blue Tesla car after crashing into a concrete barrier on a highway
عکس: KTVU/AP

این NTSB برنامه ریزی شده است برای برگزاری یک جلسه در Huang تصادف در هفته آینده که در آن انتظار می رود به طور رسمی تعیین علت سقوط و توصیه های ایمنی. بر اساس اسناد منتشر شده تا کنون به نظر می رسد که هر دو تسلا و مقامات کالیفرنیا می تواند برخی از سرزنش.

هوانگ خودرو در همان حال قطعی در همان نقطه قبل از

همیشه از هوانگ مرگ همسر و برادر باید اصرار داشت که این اولین بار نیست زمان هوانگ مدل X تا به حال تجربه این نوع از مشکل است. اسناد جدید ارائه روشن تایید این ادعا است. در حداقل دو قبل از موارد هوانگ مدل X سعی در هدایت به سد بتنی دقیقا در همان نقطه در امتداد بزرگراه 101. هر زمان هوانگ متوجه اشتباه و برداشت چرخ فرمان آن را به خط صحیح.

این NTSB اولیه شواهد ورود داده هایی که ذخیره شده است به یک کارت SD در داخل هر مدل X. این پرونده دوم-توسط-دوم تغییرات در این خودرو فرمان-چرخ موقعیت, سرعت, و دیگر متغیر است. NTSB بررسی ورود اطلاعات از یک ماه از هوانگ رفت و آمد صبح و دو روز—27 فوریه و مارس 19—هنگامی که وسیله نقلیه در حالیکه به سمت خط تقسیم را که کشتن او روز بعد. در هر مورد سیاهههای مربوط به نشان می دهد هوانگ استفاده از گشتاور به چرخ فرمان و هدایت خودرو به مناسب آن ،

این همه نیست. دوست هوانگ ارائه NTSB یک تصویر نشان هوانگ شکایت در مورد این موضوع پس از مارس 19 حادثه است.

“آیا شما احساس می کنید AP [اتوماتیک] بهتر است؟” هانس تینگ خواسته والتر هوانگ در یک پیام در 19 مارس ، “من احساس می کنم بهتر است … کمتر تشنجی.”

هوانگ پاسخ در چینی. “نه, من احساس می کنم تقریبا همان,” او نوشت: با توجه به NTSB ترجمه. “تقریبا مرا به آمار متوسط دوباره امروز صبح.”

او افزود: “هر بار در 85 جدایی آن را به من به سمت وسط دو خط.”

اما NTSB قادر به تایید ادعای دیگر توسط خانواده است که می تواند ثابت کند مهم در طرح دعوی در دادگاه در برابر برق خودروساز. هوانگ و همسر و برادر می گویند که او هشدار داده تسلا نماینده در مورد خلبان اتوماتیک را فرمان مشکل در طول سفر به تسلا مرکز خدمات هفته قبل از مرگ او. سوابق نشان می دهد که هوانگ را مشاهده تسلا خدمات مرکز به آدرس یک مشکل با این خودرو فالکون-بال درب. یک سنسور معیوب باعث شده بود یکی از درها را به دست انداز جاده را به گاراژ بالای خودرو باعث جزئی آسیب رنگ.

خانواده می گوید هوانگ گفت تسلا در مورد مشکل با خلبان اتوماتیک در طول همان دیدار است. اما تسلا هیچ سابقه ای از این. تسلا سوابق نشان می دهد هوانگ بازدید تسلا فروشگاه مورد مسائل درب. و تسلا خدمات سیاهههای مربوط به نشان می دهد که هوانگ گزارش داد که “موضوع را با GPS/ناوبری باعث کروز کنترل به تابع و هشدار ‘نقشه لود نمی’ به نظر می رسد.”

آنچه که اشاره به این است که دقیقا مشخص نیست اما به نظر می رسد مانند یک مسئله متفاوت از خلبان اتوماتیک فرمان به یک سد بتنی. مصاحبه با کارمند که به صحبت هوانگ و ساخته شده است که توجه داشته باشید می گوید: او به وضوح به یاد هوانگ شکایت در مورد این موضوع با شاهین بال درب, اما او نمی به یاد داشته باشید هر چیزی در مورد خلبان اتوماتیک فرمان مشکلات.

هوانگ در حال بازی یک بازی بر روی تلفن خود را دقیقه قبل از تصادف

هوانگ کار برای اپل و اپل صادر هوانگ دو گوشی های هوشمند است. گوشی لود شد با افزایش ورود قابلیت برای کمک به عیب یابی مسائل مانند نشت حافظه و بیش از حد قدرت استفاده کنید. اپل کمک کرد NTSB بازیابی این گزارش از یکی از تلفن های همراه بود که به شدت آسیب دیده در تصادف. این شرکت با ارائه پراکنده اما به دور از اطلاعات جامع در مورد چه نرم افزاری اجرا میشه هوانگ تلفن.

“سه سیاهههای مربوط به بهبود نشان داد که یک بازی در نرم افزار سه امپراطوری نسخه موبایل فعال بود در طول راننده سفر به کار,” NTSB نوشت: در یکی از گزارش خود. “بازی در جهان است, ساختمان, بازی استراتژی با قابلیت چند نفره است. در هنگام بازی این بازی بر روی دستگاه های تلفن همراه مانند آی فون 8 به علاوه اکثر بازیکنان هر دو دست بر روی گوشی برای پشتیبانی از دستگاه و دستکاری بازی عملیات.”

در 9:06 am—21 دقیقه قبل از هوانگ تصادف—ورود به سیستم ورود نشان داد که سه امپراطوری بود که بیش از آن حد حافظه. ورود نشان داد که برنامه در پیش زمینه و در فعال استفاده کنید. سپس در 9:10 am—17 دقیقه قبل از تصادف—”بسیار فعال” استفاده از باعث و دوم ورود به سیستم ورود مورد قدرت بالا استفاده.

اطلاعات ورود به سیستم را نشان می دهد که هوانگ بود یک بازیکن منظم در طول رفت و آمد صبح. ورود مطالب برای بازی به نظر می رسد در طول هوانگ رفت و آمد صبح در هر یک از چهار روز قبل خود کشنده جمعه سقوط.

اما وجود دارد هیچ log entries در آخرین 17 دقیقه هوانگ نهایی سفر است. NTSB تاکید می کند که “اطلاعات ورود به سیستم را فراهم می کند نیست اطلاعات کافی برای تعیین اینکه آیا تسلا درایور شد برگزاری تلفن و یا چگونه تعاملی او با بازی در زمان تصادف.” ما می دانیم که هوانگ پریشان شد و با بازی در اوایل صبح که رفت و آمد و قبل از صبح است. اما ما نمی دانیم که اگر این بازی بود و به همین دلیل او را متوجه خود ماشین برخورد نسبت به بتن سد در ثانیه های پایانی از زندگی خود را.

فقیر تعمیر و نگهداری جاده ها هزینه ممکن است هوانگ زندگی خود

مرگبار سقوط خودرو اغلب به علل متعدد و این مورد در اینجا. کمبود تسلا نرم افزار مطمئنا کمک به هوانگ مرگ, آیا به عنوان هوانگ عدم توجه. اما هوانگ ممکن است هنوز زنده باشد امروز اگر مقامات کالیفرنیا شده بود فعال تر در مورد نگهداری جاده ها است.

والتر هوانگ بود اولین کسی که به تصادف در این نقطه است. وجود داشته است شش تصادفات وجود دارد و از سه سال قبل هوانگ مرگ—و یکی دیگر فقط دو ماه بعد. رانندگان جان سالم به در برد پنج تن از سقوط اما از یک ماه نوامبر 2015 تصادف مربوط به یک لکسوس SUV—منجر به مرگ آن 67 ساله راننده. که مرگبار 2015 سقوط و هوانگ 2018 سقوط تا به حال چیزی در مشترک دارند: آنها به دنبال نزدیک یکی پس از دیگری سقوط در همان نقطه.

کالیفرنیا حمل و نقل مقامات تا به حال نصب بتن سد با یک تصادف تضعیف کننده—فوق آکاردئون مانند فلز دستگاه که طراحی شده برای جذب ضربه خودرو و اجازه می دهد آن را به یک (نسبتا) تدریجی متوقف شود. هر بار که کسی تصادفات به سد کارگران تعمیر و نگهداری حذف آسیب دیده دستگاه و نصب یکی از جدید. اما دولت نمی انجام این کار فورا.

نوامبر 2015 تصادف اتفاق افتاد شش هفته پس از سپتامبر 2015 تصادف در همان نقطه. بدون حفاظت از سقوط و تضعیف کننده و راننده درگذشت. هوانگ مه 2018 تصادف اتفاق افتاده فقط دو هفته پس از دیگری سقوط در همان نقطه. دوباره بدون حفاظت از سقوط و تضعیف کننده هوانگ درگذشت.

وجود دارد و ممکن است شده اند بیشتر است که مقامات حمل و نقل می تواند انجام شود برای جلوگیری از تصادفات در این محل. خط خطوط جلوتر از محل سقوط بودند به خوبی نگهداری می شود. کالیفرنیا مقامات می توانستند راه راه در سراسر “gore منطقه” که منجر به بتن خط تقسیم. با بهتر نشانه گذاری تسلا خلبان اتوماتیک نرم افزار ممکن است بدست اشتباه گرفته شود.

این داستان در ابتدا در ظاهر Ars Technica.


بزرگ تر سیمی داستان
  • رفتن فاصله (و فراتر از آن) برای گرفتن ماراتن متقلب
  • ناسا حماسه قمار به خاک مریخ به زمین
  • چگونه چهار هکرهای چینی گفته می شود در زمان پایین Equifax
  • ونکوور می خواهد برای جلوگیری از سایر شهرستانها’ اشتباه با Uber و Lyft
  • یک آخر هفته در Concours d’Lemons جهان بدترین ماشین نشان می دهد
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de