جدید کارآمد کشتی نمی تواند به اندازه کافی برای محدود کردن بخش حمل و نقل محیط زیست آسیب

جدید آب و هوا تحقیقات اعلام کرده است که اقدام فوری در تولید گازهای گلخانه ای از کشتی های موجود کلیدی برای مقابله با حمل و نقل و تاثیر آن در تغییر آب و هوا.

حمل و نقل بخش ‘نمی توانید صبر کنید برای کم کربن کشتی وارد ناوگان خود را اگر آن را به برش CO2 تولید گازهای گلخانه ای در خط با توافق پاریس اهداف با توجه به دانشگاه منچستر در مطالعه منتشر شده امروز در مجله BMC انرژی.

اقدامات برای کاهش حمل و نقل را از آلودگی و تمایل به تمرکز بر روی کشتی های جدید اما این Tyndall مرکز پژوهش نشان می دهد که شرکت2 تولید گازهای گلخانه ای از کشتی های موجود خواهد شد تسلط بر این بخش تاثیر بر روی آب و هوا و حتی می تواند فرو حمل و نقل در کل امن کربن بودجه.

محققان یافته ها نشان می دهد که کشتی های موجود می تواند با استفاده از تا صنعت کربن بودجه قبل از کشتی های جدید در نظر گرفته شود. سیاست برای کاهش حمل و نقل شرکت2 باید توجه decarbonising و مقاوم سازی کشتی های موجود به جای درست تکیه بر جدید کارآمد تر کشتی ها برای رسیدن به لازم کربن کاهش است.

به عنوان کشتی های بسیار طولانی زندگی می کردند که “متعهد تولید گازهای گلخانه ای” از سفر سفر در طول استراحت خود را در طول عمر بالاتر نسبت به سایر شیوه های حمل و نقل. بدون عمل, کشتی های موجود انتظار می رود که منتشر می کنند بیش از 100 درصد از پاریس-سازگار کربن بودجه.

وجود دارد اتاق را برای خوشبینی, اما. تحقیقات برجسته راه های متعدد است که کشتی ها می توانید برش خود را متعهد تولید گازهای گلخانه ای مانند سفر در سرعت کندتر اتصالات جدید فن آوری های تجدید پذیر مانند Flettner روتور اتصال به شبکه برق در حالی که در بندر و مقاوم سازی دیگر اقدامات صرفه جویی در انرژی.

اما دانشمندان در حال حاضر می گویند زمان است که از ذات; اگر سرعت اجرا شده و در مقیاس های بخش حمل و نقل می تواند هنوز هم نسبتا منجر به پاریس آب و هوا و توافق اهداف و اما اگر نه بخش های دیگر نیاز به کاهش تولید گازهای گلخانه ای خود را عمیق تر و سریع تر را جبران کند.

پروفسور آلیس لارکین رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه منچستر گفت: “صنعت حمل و نقل همچنان به بازی بسیار مهم است و نقش مهمی در تجارت بین المللی و به خصوص برای ما کشور جزیره اما این پژوهش نمایانگر آن است که بین المللی دریایی سازمان فعلی اهداف باید قابل ملاحظه ای محکم به چین با پاریس اهداف است.”

تحقیقات جدید منجر شد توسط دانشمندان آب و هوا در Tyndall مرکز محقق جیمز میسون گفت: “این تحقیقات برجسته نقش کلیدی کشتی های موجود در بازی مقابله با بحران آب و هوا. ما باید فشار برای اقدام سریع برای این کشتی ها چه از طریق کاهش سرعت و یا دیگر راه حل های نوآورانه مانند باد نیروی محرکه است.”

تاریخ انتشار متعهد مطالعات متمرکز بوده و عمدتا در بخش برق و یا در سطح جهانی و تجزیه و تحلیل است که در آن حمل و نقل است که یک عنصر کوچک با مفروضات دارایی عمر برون یابی از دیگر حالت های حمل و نقل.

این مطالعه تجزیه و تحلیل; جدید شرکت2کشتی سن و scrappage مجموعه پوشش 11,000 کشتی های موجود در اتحادیه اروپا جدید نظارت بر تولید گازهای گلخانه ای طرح (اتحادیه اروپا MRV) برای تحویل اصلی بینش در سرعت که در آن موجود و جدید حمل و نقل زیرساخت باید decarbonised.

تغییر آب و هوا به عنوان سخنران در دانشگاه منچستر, Dr John Broderick گفت: “بر خلاف در حمل و نقل هوایی وجود دارد بسیاری از راه های مختلف به decarbonise حمل و نقل بخش وجود دارد اما باید بیشتر توجه به مقاوم سازی موجود ناوگان قبل از آن خیلی دیر شده برای ارائه on the net-zero هدف است.”

Tyndall مرکز محقق سیمون بولاک گفت: “حمل و نقل است که به طور کلی سبزتر راه برای حمل و نقل حمل و نقل از جاده ها و یا هواپیماهای اما تاثیر آن است که هنوز هم بسیار بزرگ است. این تحقیقات نشان می دهد که امید وجود دارد — حمل و نقل را به طور کلی تولید گازهای گلخانه ای می تواند به طور چشمگیری کاهش می یابد اگر سیاست گذاران عمل برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای از موجود ناوگان.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>