هیچ راه حل کمک می کند تا همه دانش آموزان تکمیل MOOCs

در یکی از بزرگترین زمینه های آموزشی آزمایش تا کنون انجام شده یک تیم شرکت-led توسط یک کرنل محقق متوجه شد که امیدوار کننده مداخلات برای کمک به دانش آموزان تکمیل دوره های آنلاین موثر نبودند در یک مقیاس گسترده — نشان می دهد که هدف از راه حل های مورد نیاز برای کمک به دانش آموزان در شرایط مختلف و یا مکان.

محققان دنبال 250,000 دانش آموزان از تقریبا هر کشور در 250 دوره های آنلاین باز گسترده (MOOCs) بیش از 2 1/2 سال در مطالعه “پوسته پوسته شدن علوم رفتاری مداخلات آموزش آنلاین” منتشر شده ژوئن 15 در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم.

“رفتاری مداخلات نیست یک گلوله نقره ای” گفت: Rene Kizilcec دستیار استاد علم اطلاعات و شرکت سرب نویسنده.

“مطالعات قبلی نشان داد که کوتاه نور, لمسی مداخلات در آغاز چند را انتخاب کنید دوره های آموزشی را افزایش می دهد تداوم و اتمام نرخ,” او گفت:. “اما هنگامی که مقیاس به بیش از 250 دوره های مختلف و یک چهارم از یک میلیون دانش آموزان مداخله اثرات بودند منظور از قدر کوچکتر است.”

این مطالعه شرکت-led توسط جاستین رایش از موسسه تکنولوژی ماساچوست و مایکل sup madness از امپریال کالج لندن است. این پژوهش در edX و باز edX سیستم عامل و edX درگیر در کار را به داده های در دسترس به نهادی محققان به پیشرفت آموزشی و علوم در مقیاس بزرگ.

250 دوره های محققان آمد و از دانشگاه هاروارد و MIT و Stanford University.

عدم تکمیل دوره های آنلاین به خوبی شناخته شده و به مدت طولانی مانع به آموزش مجازی به خصوص در میان جوامع محروم و در کشورهای در حال توسعه-که در آن آموزش آنلاین می تواند یک کلید مسیر پیشرفت اجتماعی. يافته ها اضافه شده اند در ارتباط با خیلی آموزش و پرورش در سراسر جهان در حال وقوع آنلاین در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

“توصیه من به مربیان این است که به درک و پرداختن به چالش های خاص خود را در محیط یادگیری” Kizilcec گفت. “اگر دانش آموزان باید مسائل را با اتصال به اینترنت خود را, شما نمی توانید به آنها کمک کند غلبه بر آنها را با خود تنظیم مداخله. اما اگر دانش آموزان نیاز به رفتن به رختخواب در زمان به منظور بیدار یک روز صبح سخنرانی و یا آنها نیاز به برنامه ریزی برای زمانی که شروع به کار بر روی تکالیف به منظور آن را به دست آماده در یک مختصر خود تنظیم مداخله در واقع می تواند کمک به دانش آموزان غلبه بر این موانع است.”

قبلی کوچکتر در مقیاس تحقیقات انجام شده توسط Kizilcec و نویسندگان و همچنین سایر دانشمندان دریافتند که تعیین هدف مداخلات مانند نوشتن یک لیست از نیت در شروع کلاس بهبود دانشجويان دوره نرخ تکمیل.

در این مطالعه محققان به بررسی اثرات چهار مداخلات:

  • طرح ساخت که در آن دانش آموزان را وادار به توسعه برنامه های دقیق برای زمانی که از کجا و چگونه آنها را کامل ترم;
  • مرتبط با فعالیت های که در آن دانش آموزان منعکس کننده منافع و موانع دستیابی به هدف خود و برنامه های پیش رو در مورد چگونه برای پاسخ به چالش های;
  • پاسخگويی اجتماعی که در آن آنها را انتخاب کنید کسی به آنها را نگه دارید پاسخگو برای پیشرفت خود در این دوره و طرح چه زمانی و چه به آنها بگویید و
  • رابطه ارزشی که در آن آنها نوشتن در مورد چگونگی تکمیل این دوره نشان دهنده و تقویت خود را مهم ترین ارزش ها است.

برای سه مداخلات مربوط به برنامه ریزی محققان دریافتند که این رویکرد موثر در تقویت تعامل برای چند هفته اول این دوره اما تاثیر کاهش یافته است به عنوان دوره پیشرفت. رابطه ارزشی مداخله موثر در کشورهای در حال توسعه که در آن نتایج دانش آموز بودند به طور قابل توجهی بدتر از دیگران است, اما تنها در دوره جهانی شکاف دستاورد; در دوره های دیگر آن در واقع به حال تاثیر منفی در کشورهای در حال توسعه.

محققان آزمایش این که آیا آنها می تواند پیش بینی کند که در آن دوره یک دستاورد شکاف رخ می دهد به منظور تصمیم می گیرید که در آن مداخله باید اضافه شود, اما آن را بسیار دشوار است برای پیش بینی.

“نمی دانستند اگر آن را کمک خواهد کرد و یا صدمه دیده است دانش آموزان در یک دوره یک مسئله بزرگ” او گفت:.

محققان اقدام به استفاده از یادگیری ماشین به پیش بینی که مداخلات ممکن است کمک کند که دانش آموزان را در بر داشت اما الگوریتم بود بهتر از اختصاص همان مداخله به همه دانش آموزان است.

“این تماس به سوال بالقوه هوش مصنوعی به ارائه مداخلات شخصی به تلاش دانش آموزان” Kizilcec گفت. “روش که تمرکز بر درک آنچه با این نسخهها کار بهترین فردی در محیط و سپس خیاطی مداخلات به آن محیط ممکن است بیشتر موثر است.”

محققان گفتند یافته های خود را نشان می دهد که مطالعات آینده باید در طراحی در نظر بگیرید و آشکار تفاوت میان دانش آموزان علاوه بر مطالعات ارزیابی کلی اثر است.

کاغذ co-نوشته شده توسط کریستوفر دان از دانشگاه کارنگی ملون اما Brunskill از دانشگاه استنفورد گلن لوپز و داستین Tingley از دانشگاه هاروارد, Selen Turkay از دانشگاه کوئینزلند تکنولوژی و Joseph J. Williams از دانشگاه تورنتو است. این پژوهش تا حدودی بودجه توسط بنیاد ملی علوم یک استنفورد میان رشته ای فارغ التحصیل یاران و مایکروسافت دانشکده یاران.

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه کرنل. Original نوشته شده توسط ملانی لفکوویتس. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>