در حال حاضر زمان برای خیابان اصلی مغازه ها را به دیجیتال

سیمی سردبیر Nicholas Thompson, مذاکرات, به, نام تجاری, متخصص آماندا Brinkman در مورد چگونه امریکا کسب و کارهای کوچک در حال مقابله با کروناویروس.

به عنوان منهتن محکم به صورت مستند در اوایل ماه مارس خیابان اصلی فردنیا نیویورک هنوز وزوز با فعالیت. این شهر انتخاب شده بود که به عنوان محل فصل پنج از کسب و کار کوچک انقلابیک مجموعه تلویزیونی توسط Amanda Brinkman که در آن مغازه ها در یک جامعه خاص دریافت makeover و فیلمبرداری جریان بود. “ما تعجب اگر Covid را تا پایان نمایش در روایت از فصل پنج” Brinkman mused. “در حال حاضر فصل تمام در حال رفتن به در مورد چگونه ما قادر به کمک به این کسب و کار از طریق این بحران است.” به عنوان رئیس با نام تجاری افسر لوکس کوچک کسب و کار شرکت خدمات مالی Brinkman شده است اختصاص داده شده به کمک به این شرکت ها خدمت به جوامع خود و انطباق با همیشه در حال تغییر و تجاری دیجیتال مناظر. این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور است بسیاری به تحول یک شبه و یا در معرض خطر رفتن زیر و او را سخت در تلاش برای کمک به.

جمعه گذشته Brinkman پیوست, Nicholas Thompson, سیمی را سردبیر یک مکالمه بیش از Facebook Live. او توضیح داد که تا چه حد پر از چالش هایی که کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور روبرو هستند و در حال حاضر مراحل برخی از آنها با توجه به شناور باقی می ماند و نه فقط در این بهار اما امیدوارم ، کلید باقی مانده عملی Brinkman گفت: این است که به جستجو و فعال آنلاین. مردم در همه جا می خواهید به حمایت از کسب و کارهای کوچک, اما آنها باید قادر به آنها را پیدا کنید. “بسیاری از کسب و کار که قبلا فکر خود را فقط به عنوان کسب و کارهای محلی در حال حاضر قادر به کسب و کار جهانی—اگر آنها حق حضور آنلاین,” او گفت:. “ما در حال صحبت کردن به بسیاری از این سازمان ها که می گویند چرا ما این کار را قبل از؟'”

به عنوان Brinkman می بیند آن شرکت های که با موفقیت چرخد آنلاین می توانید به ارائه خدمات است که مشتریان می خواهند—از شخصی تحویل به کلاس های مجازی—و نمی توانید از بزرگتر خرده فروشان مانند آمازون است. بیشتر چه, که آیا آنها در حال تهیه وعده های غذایی به کارگران پزشکی و یا تولید PPEs بسیاری از آنها دادن. “کسب و کار می تواند انجام این کار به خوبی انجام خوب,” او گفت:. “ما نیاز به استفاده از فن آوری در حال حاضر به کمک به ما کمک افراد دیگر است.”

صدها نفر از خوانندگان تماشا و ارسال سوالات برای تامپسون و Brinkman به پاسخ زنده بود و سوم در یک سری از چهار مکالمات ارائه شده توسط Salesforce که در آن سیمی را کشف آنچه coronavirus همه گیر وسیله ای برای آینده کسب و کار, آموزش و پرورش, فناوری و سلامت.


بیشتر از سیمی در Covid-19
  • چگونه آرژانتین سخت Covid-19 مستند زندگی را نجات داد
  • در یک بیمارستان پیدا کردن بشریت در یک بحران غیر انسانی
  • چگونه است که این بیماری همه گیر کوروناویروس تاثیر تغییر آب و هوا ؟
  • یک تاریخ شفاهی از این بیماری همه گیر هشدارهای تهمت نادیده گرفته
  • پرسش و پاسخ: همه خود را Covid-19 سوال پاسخ داده
  • دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de