یک بار WFH جزء اصلی Athleisure می شود را به کسب و کار

هنگامی که مردم به بازگشت به کار آنها نمی خواهید به بازگشت به استفاده از قبل از زمان است. بنابراین ورزشی مارک های لباس در حال pivoting به مولد راحتی.

شما مشغول به کار از خانه از مارس. بسیار شبیه در قبل از زمان, شما احتمالا صرف بیشتر از روز نشستن در یک میز (یا میز آشپزخانه). اما در حال حاضر شما همچنین سالن روی مبل بیش از بهره وری و استقرار ترجیح می دهند. که با اعتصاب الهام بخش و زوم بیش از مقابله با شما یوتیوب تمرین—hey, آن را هنوز هم کار می کنند! اگر قرنطینه کودکان در اطراف شما دزدکی حرکت کردن در چند بازی جلسات بین جلسات. ماست آغشته می شود در شلوار خود را.

همیشه از این بیماری همه گیر در حل و فصل این در زندگی روزمره با زیپو مرزهای بین خرابی و سوختن کالری و التماس یک کودک نو پا به صدای بوقلمون در اوردن برخی تبدیل به هنجار شده است. بیرون رفتن است ماندن در این است که به ناچار روند. چه چیزی را می پوشند برای مقابله با آن تمام است ؟ چگونه شما حرکت این زندگی جدید لباس عاقلانه است ؟

پاسخ به طور فزاینده در حال ظهور دسته از لباس—اجازه دهید آن را به نسل بعدی athleisure—که با هدف پوشش تمام پایگاه های. آنها هر دو شل و عزت احترام و کارآمد و زیاده انعطاف پذیر و فقط قابل اندازه کافی. مارک های است که آنها را—Epoque تکامل Veilance رون و دیگران—در حال استقرار تکنولوژی بالا ترکیبی پارچه و نوآورانه روش های تولید و بیش از حد انعطاف پذیر به روش نصب و راه اندازی یک کمد لباس است که در آن یک لباس چند انجام نقش های متعدد. آنها در حال ایجاد یوگا شلوار است که هر زمان که ما در بازگشت به دفتر دو عنوان کاملا قابل قبول شلوار. آنها همچنین ارائه چوگان که فتیله رطوبت و کمک به تنظیم درجه حرارت بدن است که باعث می شود آنها را به همان اندازه خوب برای اجرای سریع و یا تنش بودجه نشست. آنها در حال ارائه نرم جلیقه شما می توانید خواب و عرق و پاسخ به ایمیل ها در. رنگ اولیه است. کاهش همه کاره هستند. این لباس سخت به کشف در نگاه اول آنها در یک بار آشنا و با نام تجاری جدید.

البته athleisure دسته—تزریق به ظاهر ورزشی لباس با پوشیدن آن در تمام طول روز فرض شده است پررونق برای مدتی در حال حاضر. (با توجه به متفقین تحقیقات بازار جهانی athleisure بازار به ارزش $155 میلیارد دلار در سال 2018 است و انتظار می رود برای رسیدن به $257 میلیارد دلار در سال 2026.) در حال اجرا errands در ساق و یک hoodie, pre-یوگا و یا به جای آن در نظر گرفته شده است یک راه موثر برای رفتن از خانه به ورزشگاه فروشگاه و برگشت.

اما زمانی که Covid-19 در زمان ماموریت دور شکل-تغییر هوش درخواست تجدید نظر از athleisure به نظر می رسید به تار. مصرف کنندگان تبدیل شده به راحتی خالص; تا اواسط مارس جستجو برای تراش و ترمه آهنگ شلوار افزایش یافت و بیش از 85 درصد در وب سایت های مانند Moda کار و Net-a-Porter. به عنوان تابستان حرکت می کند و در محل کار به آرامی بازگشایی, مارک های آماده برای تسلط بر کسانی که قادر به انعطاف پذیری athleisure مخلوط آن را با زیاده روی خوب پیژامه و خدمت به آن را با یک فایده و تاب است.

“هیبرید لباس قطعا در حال افزایش است می گوید:” جسیکا هارمن استراتژیست در activewear در روند جهانی-پیش بینی آژانس WGSN. “عامل راحتی و بیشتر مایع رویکرد به کار و اوقات فراغت تمام بازی نقش خود را. ما شاهد تکرار آن در گذشته اما در حال حاضر به عنوان عملکرد پارچه پیچیده تر آنها بهتر به پل شکاف میان کار و اوقات فراغت است.”

را وارد کنید یک نام تجاری مانند دوران شناخته شده تکامل مستقر در آسیاب دره کالیفرنیا; فرض آن است که همه کاره, زیبا, لباس های ساخته شده از Econyl شرح داده شده در وب سایت این شرکت به عنوان “100% احیا نخ نايلون ساخته شده از چربی و فرش.” راه اندازی شد در سال 2011 توسط ایتالیایی بازیافت شرکت Aquafil انحصاری مواد سازگار با محیط زیست شده است به تصویب رسید و توسط امثال باربری و گوچی حضور در همه چیز از لباس های شنا برای مبلمان. پارچه مقاوم و در عین حال خوب بافت ساخته شده یک ستاره از دوران شناخته شده است مجموعه ای از جت شلوار. کاملا چسبناک شلوار خیلی راحت شما هرگز می خواهید به آنها را خاموش و در عین حال آنها فقط ساختار به اندازه کافی برای تزریق برخی از انگیزه به WFH صبح. دستگاه قابل شستشو به دلیل ماست و نوزاد, یاوه سرایی کردن.

pEpoque Evolution's Jet Set Trouserp

Epoque تکامل را مجموعه ای از جت شلوار

عکس: عکاسی روزمره

پس Covid-19 می گوید: دوران شناخته شده مؤسسین Nancy Taylor, محبوب ترین آیتم ها شده اند “قطعات اصلی هستند که راحت و قابل شستشو متقاطع محصولات است.” شلوار یکی از آنها است. “ما در خانه گیر کرده در کمتر از ایده آل یا شرایط کاری راحت و لباس های ما نیاز به را تشکیل می دهند که” می افزاید: مؤسسین هانا فرانکو. “خطوط بین اوقات فراغت و حرفه ای در حال مبهم است. مردم اغلب نشستن در میز خود را برای ساعت ها در زوم تماس و یا معامله کردن کار و وظایف پدر و مادر. خود را workwear در حال حاضر نیاز به بچه و تمرین پسند است.”

یکی دیگر از لباس زنانه برند Lunya شده است racking تا Instagram دوست دارد به تازگی به لطف بازگرداندن پیما خط; نوشته اصلی لباس خواب, در حال حاضر پوشیدن آن در تمام طول روز ، بازگرداندن نرم-هنوز-درجه یک و كم و ساخته شده از پنبه پیما غنی شده با مواد معدنی است که ظاهرا افزایش سطح اکسیژن در بدن و تبدیل حرارت بدن به مادون قرمز انرژی است که به تقویت پوست و بافت. برای کسانی که از جان گذشته برای شارژ در حالی که در خانه گیر کرده این گوک-esque وعده ممکن است حداقل یک اثر دارونما است.

بزرگتر از مارک های مانند Uniqlo و شکاف های بانکی در متقاطع لباس نیز هست. Uniqlo به تازگی گسترش آن AIRism فراتر از خط ، ساخته شده با سریع خشک رطوبت فتیلهسازی بو-کنترل و ضد باکتری تکنولوژی AIRism در حال حاضر ویژگی های تی شرت ، تاپ و پیراهن برای مردان و زنان است. تپه شهر menswear شاخه ای از شکاف اندازی در سال 2018 به ارائه عملکرد بالا و لباس است که رفتار مانند ورزشی و در عین حال به نظر می رسد مانند شما نمونه کار کمد لباس. با نام تجاری آشکارا نمی جمع آوری حرکت به اندازه کافی برای زنده ماندن Covid-19: شکاف به تازگی اعلام کرد که آن را تعطیل تپه شهرستان در سال 2021. با اینحال, فروش سبک, شلوار, ابزار کت و دیگر لباس های ساخته شده با مصالح نوین مانند چین و چروک-مقاوم در برابر Invista و بدن-درجه حرارت-تنظیم Coolmax اند گزارش شده بالا در این بیماری همه گیر.

سال گذشته کانادا, هوای آزاد, نام تجاری, arc’teryx دوباره به راه افتادند آن Veilance menswear خط به عنوان مستقل و با نام تجاری برای افزایش آن حضور در بازار. این متخصص در “آب و هوا-کنترل از راه حل های” تولید نور و آب و باد مقاوم شلوار “ساخته شده با ارگونومیک الگودهی”—gussets و عناصر دیگر به منظور افزایش آزادی حرکت و زیپ شده polos که کنترل درجه حرارت بدن و انتقال به راحتی از اتاق به سالن ورزش.

در حالی که روند محور مد مارک های مانند گوچی و تام فورد چرخید سنتی در هفته مد تقویم و یا مبارزه برای شناور ماندن این لباس جدید را بدون ذهن و بسیار خوشحال به روش پانسمان یک از انواع. بهره برداری از آنها تغییر دور از سنتی workwear و تهیه کردن به همه گیر ناشی از هوس برای سادگی. و بیشتر برای آمدن وجود دارد در سال 2021; شانس هستند و حتی زمانی که می آید زمان برای بازگشت به زندگی “عادی” هیچ کس می خواهد خود را به شلوار جین و محدود کت بازگشت. به جای آرامش کیفیت و قابلیت های بالا فقط ممکن است عوامل کلیدی ما نگاه کنید.

“برای کسانی که از بازگشت به کار پس از Covid راحتی نیست رفتن به چیزی است که آنها می خواهند به رها کردن اما آنها همچنین می خواهم به حفاظت از خود را در لباس” هارمن می گوید. “ما می خواهیم همه چیز را از چین مقاومت ضد باکتریایی رشد تقاضا و افزایش فن آوری های جدید برای کمک به مبارزه با ویروس ها.” صدا نمی خواهم که سرگرم کننده پیراهن شما خرید در فروش در ماه دسامبر خواهد بود تا به وظیفه. اما پس از آن به عنوان بار همچنان سردرگم و گیج و عدم اطمینان می شود ثابت شاید ما آمده ایم به انتظار از لباس و آنچه که ما دیگر نمی توانیم خودمان را فراموش: be cool (متوسط-حکیم است) سازگار و آماده برای هر چیزی.


بزرگ تر سیمی داستان
  • ما می تواند به حفاظت از اقتصاد از بیماری های همه گیر. چرا با ما نیست ؟
  • كلاسيك, هکرها ساختمان بهتر Nintendo Game Boy
  • این کشور بازگشایی. من هنوز در مستند
  • چگونه برای تمیز کردن لباس های قدیمی خود را رسانه های اجتماعی پست
  • خارج شده و کارکنان را به نشان می دهد خود را ضد سرقت AI کار نمی کند
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im