یک زن در Instagram-سوخت صعود به ‘رئیس بانو وضعیت’

برای نیواورلئان کارآفرین Jesseca Dupart رسانه های اجتماعی است و نه فقط یک ابزار برای ساخت کسب و کار خود را—آن را به یک پلت فرم برای الهام بخشیدن به دیگر زنان را به انجام همان.

Jesseca Dupart صبر خیلی زیادی صرف شده است. چه تولید کننده تا به حال نام “growing pains” پوشیده بودند و او را. وجود حمل و نقل از معجزه قطره که هرگز وارد یک زیبایی فروشگاه عرضه در شیکاگو; خشمگین فروشگاه در اوکلند کالیفرنیا که دریافت سفارشات از کنترل لبه به جای یک; آسیب دیده تحویل ژل یک ظاهر طراحی شده بودند که در بازگشت به کسب و کار لوله شکل نما مو محصولات در هزینه کامل و جعبه شامپو بودند که پس شیمیایی تند دود به کارکنان سردرد.

Jesseca Dupart آغاز شده به عنوان یک روش ساده مو سالن در شمال شرقی این بخش از نیواورلئان به نام کمی جنگل در سال 2012 زمانی که او 30 سال و در زمان بازدید او شش سال بعد انجام شد و به سرعت در حال رشد نام تجاری در آفریقایی زیبایی بازار است. سالن زیبایی و فروشگاه های عرضه در هر دولت و همچنین کانادا و کارائیب و انگلستان به فروش محصولات خود را. همه از آن رانده شد Dupart بی امان بازاریابی در رسانه های اجتماعی به خصوص Instagram, که در آن او رسیدگی @DArealBBJUDY بود در مورد به دست آوردن آن میلیون پیرو.

Dupart می ایستد کمی بیش از 5 فوت قد بلند با چشم های بزرگ و گسترده ای لبخند. “BB” ایستاده بود برای کون بزرگ خدا-دارایی داده شده است که Dupart نبود خجالتی در مورد استقرار در جریان ثابت از عکس ها و فیلم های او لنگ را در سراسر ساعت در خدمت او کسب و کار. “اگر من می دانستم که آنچه که من انجام شده بود قرار بود به موهای من احتمالا تغییر آن” Dupart می گوید: در مورد @DArealBBJUDY رسیدگی با پوزخند. صبح امروز او با پوشیدن یک جفت آدیداس تمرین بلند, لباس تنگ Yeezy کفش و یک احمدی نژاد, T-shirt است که می گوید: دعا و دختر بچه دعا کنید. موهایش صاف و سیاه و سفید (یکی از بسیاری از برنامه های افزودنی او می چرخد از طریق هر هفته), و ناخن در این روز نزدیک به 3 اینچ-طولانی پر زرق و برق طلا و بنفش و سیاه و سفید و نگین چنگال.

در 2018, Kaleidoscope رشد منفجر شد با فروش رفتن از 100.000 دلار در ماه در شروع سال به 1 میلیون دلار در پایان ماه مارس. این شرکت در هوستون است که تولید و توزیع لوله شکل نما محصولات به سادگی نمی تواند رسیدگی با سرعت و حجم از این مقیاس و این مشکلات بودند تحریک کننده Dupart. “ما اصلا جایی برای خطا” او به من می گوید که او نشسته در پشت میز در دفتر این شرکت که اشغال چند واحد از مرکز نوار که در آن سالن او تا به حال یک بار شده است. “ظروف سرباز یا مسافر تا در حال حاضر هزینه هزاران دلار که در آن فقط چند ماه پیش از آن به چند صد. ما را از داشتن یک روز گردش 12 روز” او می گوید: کوه در می رم بین دو گوشی و کامپیوتر. “که گه کار نخواهد کرد!”

Dupart تضاد باشد چرا که مرد در پشت این ظروف سرباز یا مسافر-یو پی اس بود که مربی او در کسب و کار. او شخصا متقاعد شده او را به شروع به فروش محصولات زمانی که او یک hairstylist, راه اندازی خود را از یکی از بسیاری از زنان آمریکایی با یک سالن در نیواورلئان به سراسر کشور به رسمیت شناخته شده رقم در موهای سیاه و سفید بودن جامعه به سرعت در حال رشد چند میلیون دلاری کسب و کار.

لوله شکل نما تقاضا در حال رشد است سریع تر از این شرکت می تواند مدیریت. مردم تماس روزانه و حتی نشان می دهد تا در درب در تلاش برای خرید محصولاتی که به فروش می رسد. اما توزیع شد و در یک سفر طولانی به آفریقا و عدم کمک به او در مرتب کردن رشد لجستیک ظروف سرباز یا مسافر از طریق تلفن.

“اگر او نمی تواند شامل یک سفارش کوچک است که نگرانی من در حال حاضر. منظورم این است که من یک فرد وفادار اما اگر این پسر را, fucks در برای هر کسی که با این نسخهها کار در اینجا,” او می گوید: تکان دادن سر خود را. Dupart مکث نفس عمیقی می کشد قرار می دهد دست خود را با هم در نماز و بسته چشم او. پس از چند ثانیه او آنها باز می شود. “این شرکت من و من می تواند به من قربانی شرکت برای شخص دیگری. وجود دارد بیش از حد بسیاری از مردم در شمارش من … بیش از حد بسیاری از.”

این افراد شامل خانواده و دوستان و همکاران او در پشتیبانی از راه های مختلف و کارکنان ده. اما مهم این است که جامعه گسترده تر در نیواورلئان و فراتر از آن به نظر می رسد که تا به Dupart به عنوان مثال از یک کارآفرین به دنبال دارد.

همانطور که ما راه رفتن را به Dupart را نردبان است که پیچیده شده در لوله شکل نما کن با “BB جودی” پلاک یک ماشین را می کشد به میدان و شروع دیوانه وار بوق در او. چهار جوان آفریقایی آمریکایی پرش و اجرا کنید تا به Dupart فریاد شوق آنها به عنوان در آغوش او. بیرون کشیدن گوشی برای selfies, زنان توضیح در بی تن که چگونه آنها می خواهم فقط به پایان رسید در سال اول خود را از کالج در باتون روژ و سوار در اینجا به طور مستقیم پس از بسته بندی تا اتاق خوابگاه خود برای دیدار با Dupart. به این زنان DArealBBJUDY بیش از یک بزرگتر – از-زندگی شکل بازاریابی محصولات از طریق خنده دار رسانه های اجتماعی skits با مشاهیر. او در حال جوانه زدن افراد مشهور خودش که تاثیر بسیار فراتر از نیواورلئان صنعت زیبایی و فرهنگ هیپ هاپ. او موفق, سیاه, زن کارآفرین گفتن جوان دیگر سیاه درست مثل او که آنها بیش از حد می تواند کارآفرینان.

بیش از گذشته دو دهه اقلیت زنان—از جمله آمریکایی های آفریقایی تبار, لاتینی, آسیایی ها و آمریکایی های بومی—را تبدیل به سریعترین رشد گروه از کارآفرینان در ایالات متحده است. به عنوان 2018 زنان از رنگ اختصاص نزدیک به نیمی از همه زنان متعلق به کسب و کار در امریکا, نمایندگی نزدیک به 6 میلیون کارآفرینان و یک سوم از یک تریلیون دلار درآمد سالانه. زنان آمریکایی آفریقایی نشان داده 20 درصد از این کارآفرینان ساخت بزرگترین بخش از کارآفرینان زن پس از رابطه جنسی. سیاه زنان نیز تنها گروه از کارآفرینان زن در امریکا است که نرخ مالکیت کسب و کار بیش از کسانی که از همتایان مرد خود. اگر رونق در یک گروه از کارآفرینان آمریکایی که منطبق بر اساطیر افزایش علاقه به شروع یک کسب و کار پس از آن که گروه به نظر می رسد بسیاری مانند Jesseca Dupart.

بخشی از این رشد در اقلیت کارآفرینی است که با توجه به جمعیتی تغییر در سراسر امریکا به عنوان مهاجرت تغییر چهره از نیروی کار و ملت است. اما آمریکایی های آفریقایی تبار درایو نیست که جمعیتی تغییر در راه همان آمریکایی های آسیایی تبار و یا لاتین تبار را از طریق مهاجرت; شماره های خود را به عنوان یک درصد از جمعیت ایالات متحده نسبتا ثابت است. این زنان ایستادگی کردن به عنوان یک گروه که کارآفرینی جاه طلبی هستند تا حمایت خود را از تمایل به قرار دادن این ایده ها را به عمل و در واقع رفتن به کسب و کار خود را.

که خبر خوبی است. پیچیده تر خبر این است که زنان و دیگر اقلیت ها مانند زنان به طور کلی بیشتر موانع برای تبدیل شدن به کارآفرینان و موفقیت در کارآفرینی بیش از مدت طولانی. یک سال 2016 Kauffman Foundation گزارش جنسیتی و کارآفرینی در بر داشت که زنان نیمی به احتمال زیاد به عنوان همتایان مرد خود برای شروع یک کسب و کار جدید. کسانی که کسب و کار کوچک تر تمایل دارند به طور متوسط از مرد کسب و کار تامین مالی در کاهش نرخ سود کمتری کندتر به رشد و به احتمال زیاد مبتنی بر در خانه و در زن محور صنایع مانند زیبایی (همه دست در فرد کسب و کار است که به خصوص ضربه اقتصادی خرید اینترنتی از Covid-19). اقلیت اختلاف است و حتی عمیق تر. زن آفریقایی آمریکایی متعلق به شرکت های تولید به طور متوسط فقط $24,700 در درآمد سالانه در مقایسه با $212,300 برای سفید-زن-متعلق به شرکت, ارائه, شدید اختلاف در ثروت و فرصت است که کاهش به قلب سیستمیک نابرابری در امریکا است.

این البته صرفا اقتصادی داستان بلکه یک فرهنگی یک. با دانش سطحی از استثنا اقلیت کارآفرین و کارآفرینان زن گذاشته شده از داستان قهرمانانه آمریکایی مدرن کارآفرینی است.

“زمانی که من صحبت من از هر کس که در اتاق به چشم خود را ببندید و تصویر یک کارآفرین موفق می گوید:” جولین زیمرمن مدیر عامل Reinventure سرمایه تاثیر شرکت سرمایه گذاری است که اهداف شرکت های اجرا شده توسط اقلیت. “پس از آن من می گویند:” چه کسی فکر تریستان واکر سارا Blakely, ریچلیو دنیس یا رابین چیس?’ اتاق بسیار آرام است. چون همه فکر از همان آیکون: استیو جابز, Elon Musk, زوکربرگ, دروازه,” او اضافه می کند. “غالب داستان ساده است که گفته می شود دوباره و دوباره. که ناخودآگاه تعصب. هیچ یک از ما عمدا فکر به استثنای کسانی که داستان. اما زمانی که ما روبرو می شوند و یا فکر می کنم از کارآفرینان ما نگاهی به آنچه که ما انتظار می رود برای دیدن. و هنگامی که ما پیدا کردن چیزی است که مناسب نیست و ما باید مقدار زیادی از سوالات.”

برای سرمایه گذاران که آیا آنها پالو آلتو سرمایه گذاران و یا افسران وام در نیواورلئان بانک که تعصب آنها منجر به درخواست زنان و اقلیت کارآفرینان به دنبال تامین مالی برای بیشتر پاسخ, اطلاعات و داده ها به آن غلبه بر تعصبات—چیزی که سفید نر کارآفرینان لازم نیست برای انجام این کار در راه همان است. دره سیلیکون راه اندازی مدل کارآفرینی تولید بیشتر Silicon Valley–سبک راه اندازی تقویت کننده نابرابری برای کارآفرینان.

“ما برای برخی که زنان مردم رنگ و مهاجران به مراتب بیشتر احتمال دارد برای شروع کسب و کار و در واقع چوب با آنها از در واقع هدف جمعیتی در میان VCs” زیمرمن می گوید.

این کارآفرینان نیز تمایل به بیشتر جامعه با تمرکز بیش از دیگران است. آنها راه اندازی کسب و کار برای خدمت به جوامع خود به تقویت روابط در آن جوامع و استفاده از کارآفرینی برای تقویت جوامع خود. برای زنان سیاه پوست در نیواورلئان مو و زیبایی تجاری مانند Dupart جامعه است و نه فقط یک محل که در آن شما راه اندازی یک کسب و کار است. این مجریان که روح و کارآفرینی.

Jesseca Dupart افزایش به رده بالای این کسب و کار بسیار معمولی از زنان آمریکایی آفریقایی زیبایی کارآفرینان به ویژه کسانی که من با صحبت در نیواورلئان. او در این شهر هفتم بخش برای یک خانواده متوسط است. محبوب او پدر جسی که در سال 2011 حسابدار بود که کار می کرد برای پوسته و یک دانشگاه محلی و همچنین به عنوان یک کارآفرین که متعلق به یک مغازه مشروب فروشی و اجاره املاک. Dupart مادر ساناز مشغول به کار در اداره پست بوده و کمک به دختر با لوله شکل نما به نقل از بازنشستگی.

مانند بسیاری از زنان دیگر صحبت من با Dupart عشق مو متولد شد و در طول هفته بازدید از سالن. “من فقط دوست داشتم انجام مو و ناخن و پانسمان” Dupart به یاد می آورد که او همواره او را نردبان در بزرگراه در حالی که به طور همزمان دستکاری دو گوشی. “من و خواهرم رفت به سالن هر شنبه. این بود تمام روز چیزی. ما تا به حال طولانی و پر مو که نیست قابل کنترل است. به عنوان یک بچه شما متنفر خشک کن اما می خواهم همیشه مردم وجود دارد. کسی را در شام صفحات … crawfish یا بامیه یا کباب. من وارد شود. من پس از نگاه. اما بیش از هر چیز دوست من جو است. هنگامی که شما جوان بودند آن انرژی مثبت است.”

در سن 7, Dupart شد و در حال حاضر برش و یک ظاهر طراحی شده مو در عروسک. 12 او بافتن دوستان خود’ مو بعد از مدرسه. Dupart پدر و مادر در ابتدا دلسرد این (آنها را به حال امید زیادی او را تبدیل به یک وکیل و یا دیگر حرفه ای) اما زمانی که او باردار شدم در 15 آنها اجازه دهید او شروع به شارژ برای خدمات و انتقال به یک مدرسه تجارت به مطالعه لوازم آرایشی.

Dupart مشغول به کار بیرون از خانه و خانواده خود را قبل و بعد از مدرسه یک ظاهر طراحی شده مو از دانشجویان و بستگان و دوستان و همسایگان تا زمانی که او ساخته شده است تا مشتریان وفادار. “من فقط می توانم مو خوب,” او می گوید: “من تا به حال خوب خدمات به مشتریان است.” توسط 18, Dupart دو فرزند داشتند (او در حال حاضر دارای سه) و پول خوب به مراتب بهتر از او می تواند ساخته شده در حداقل دستمزد مشاغل موجود ، او به زودی اجاره صندلی در یک سالن زیبایی است.

پس از طوفان کاترینا زده نیواورلئان در سال 2005 Dupart نقل مکان کرد و به هوستون. او تا به حال $20,000 نجات از کسب و کار خود را اما تا به حال هیچ دسترسی به FEMA بودجه و به سرعت آن را خرج پوشش هزینه های زندگی برای خانواده اش. او راه اندازی فروشگاه در یک خانه اجاره ای و شروع به انجام مو برای دیگر نیواورلئان تبعیدیان, تبلیغات, چاپ عکس در کینکو را از مدل مو های او می خواهم انجام می شود و سپس چسباندن آنها را در اطراف هوستون.

برای نیم سال Dupart زندگی بین دو شهر بازسازی زندگی خود و کسب و کار در نیواورلئان در طول هفته و سپس رانندگی به هوستون شب جمعه به دیدن بچه های خود را و قطع مو برای دو روز متوالی قبل از رانندگی. “آن طاقت فرسا بود,” او گفت:. “من دوست دارم پول, فرصت رشد و اما آن طاقت فرسا است.”

2007 Dupart ذخیره کرده بود به اندازه کافی برای باز کردن مغازه خود او و سالن زیبایی با او شریک عاشقانه, Ro. این زمانی است که او برای اولین بار شروع به اب شلپ شلپ کردن با رسانه های اجتماعی, بازاریابی, ارسال عکس و ویدئو ها در Facebook به قرعه کشی در کسب و کار استخدام محلی هیپ هاپ مشاهیر رادیو دی جی و اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی برای حضور در حوادث در سالن. در نهایت به عنوان یک نتیجه از رکود اقتصادی و تغییر دینامیک با Ro او به دنبال رفتن ، او ثبت نام لوله شکل نما با الهام از عشق او از رنگ ها در پایان سال 2012.

“من تصمیم گرفتم به شعبه در خود” Dupart اعلام کرد در یک Instagram post. “خدا قرار داده شده در قلب من یک طرح فوق العاده … و من فقط اجرای آن است.” لوله شکل نما سالن باز در اوت 2013, امن با 1800 دلار اجاره سپرده (از او باقی مانده $2,000 پس انداز). Dupart مشغول به کار خستگی ناپذیر بیش از ماه آینده برای به دست آوردن صندلی, غرق, خشک کن, و دیگر زیرساخت های مورد نیاز و برای آنها پرداخت می شود یک برش سبک بافت مو و بافت در یک زمان. هیچ سرمایه گذار. هیچ بانکی. هیچ بدهی. او حتی آنها را در نظر بگیرید. Dupart شد یک کارآفرین با آنچه که او خواستار “شن ‘n’ شن.”

از ده سیاه کارآفرینان زن من با صحبت در نیواورلئان نه تنها یکی را بدون در نظر گرفتن موفقیت مالی رفت به بانک برای یک وام و یا به دنبال سرمایه گذاری و یا خارج تامین مالی از هر نوع. که ایده خیلی هیجان زده به سر خود را به عنوان غیر قابل دسترس است که به نظر می رسید حتی مسخره به نظر. به عنوان ملال انگیز تنوع سرمایه گذاری در صنعت می پردازد و دلالان نشان می دهد حتی زمانی که آنها در درب سیاه کارآفرینان به ندرت با توجه به دسترسی به مخاطبین شبکه ها و جوامع از پول که اغلب کارآفرینان داشته باشد. بدون که سرمایه بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار کارآفرینان به مقصد باقی می ماند در حالت برزخ قادر به به طور کامل تحقق بخشیدن به رویاهای خود را به دلیل فقدان آنها ثروت و افتخار را به خطر بزرگتر.

متاسفانه در حال یک کارآفرین در آمریکا شده است هرگز به عنوان ساده به عنوان باز کردن یک کسب و کار است. مالکیت ممکن است اولین گام برای غلبه بر نابرابری اما آن را کافی است خود را در آن. شده اند وجود دارد آشکار اقتصادی و سیاسی موانع است که محدود کردن سیاه و سفید, کسب و کار در هر نوبت و زیرکانه نژاد پرستی است که موجب تضعیف تلاش های خود را.

حتی امروز موانع همچنان به رشد. تنسی جریمه مو braiders (منحصرا آمریکایی آفریقایی گروه) صدها هزار دلار برای بافتن مو بدون مجوز برخورد جوان سیاه زنان حق به عنوان آنها در حال فرو بردن انگشتان خود را به شروع به طور بالقوه کسب و کار موفق خود را.

در دسامبر 2013 یک سبک سمت چپ یک آهن پیچش یا حلقه زنی در شب و Dupart کل سالن سوزانده است. لوله شکل نما بازگشایی در ماه جولای سال 2014 و Dupart به زودی شروع به فروش محصولات خود را تحت نام تجاری است. به بازار این محصولات که شامل لبه های براق (محصول یک ظاهر طراحی شده) و معجزه قطره (یک ترمیم مو فرمول), Dupart کردم به طور فزاینده ای خلاق در رسانه های اجتماعی teaming تا با Raynell مباشر, یک هنرمند آرایش که مشغول به کار در سالن و رفت و توسط رسانه های اجتماعی رسیدگی سوپا درصد برای ایجاد خنده دار skits آنلاین.

اکثر آنها فقط فیلم کوتاه از Dupart صحبت کردن گاهی اوقات در دفتر گاهی اوقات در یک ماشین و یا در یک رویداد. اما به طور فزاینده ای وجود دارد به خوبی تولید فرهنگ پاپ تقلید از جمله برخاستن در NWA رپ سرود “Straight Outta Compton” شامل تمام لوله شکل نما سبک موعظه قدرت خود را “کلاه گیس بازی.” وجود دارد یک سری از ویدئوها به نام جودی اسپرینگر (را در جری اسپرینگر), تقلید از TLC و آتلانتا دام رپ ویدئوها و حتی یک trippy ریمیکس Willy Wonka Oompa Loompa آهنگ با Dupart لباس پوشیدن و به عنوان Wonka در کلاه بالا در حالی که نیم دوجین افراد کمی رقص در اطراف او قر سربالا. به عنوان لوله شکل نما مو محصولات رشد Dupart شروع به ارسال فیلم که در آن او را “اجرا” در آمریکایی های آفریقایی تبار مشاهیر و ارائه آنها را معجزه قطره. این باید شامل نام های بزرگ مانند Snoop Dogg, Floyd Mayweather و کمدین Michael Blackson, به عنوان به خوبی به عنوان Instagram مشاهیر مانند مدل/رپ تیلور Hing (با نام مستعار چینی زن سبک و جلف). علاوه بر این وجود دارد هزاران نفر از عکس ها از Dupart در هر تصور و برگ و وضعیت از دروغ گفتن در تخت خواب در صبح برای پوشیدن غول پیکر توپ لباس و یا لباس های فازی به تمرین ویدئوها از دست دادن وزن و چالش های, و البته, عکس از نوزادان سگ و سگ ها بیشتر. سوپا درصد باقی مانده از حضور مداوم در DArealBBJUDY رسانه های اجتماعی تغذیه.

همه این ممکن است مانند سرگرم کننده, اما Dupart اجتماعی حضور رسانه های فرم اصلی از لوله شکل نما مالی موفقیت می آید و افزایش هزینه. Dupart بیشتر وقت خود را صرف بازاریابی و کسب و کار خود را آنلاین. او همراه هستند و به ندرت دور از آن پر زرق و برق ناخن و به عنوان ارزش تولید افزایش پس از انجام هزینه است. مشهور به نظر می رسد در Dupart را ویدئوها چرا که او آنها را می پردازد; چند هزار به صورت محلی و تاثیر گذار اما برای کسی مثل Snoop Dogg آن را به خوبی به پنج چهره های نقدی پرداخت می شود. زمانی که Dupart را حسابدار پرسش در مورد گرفتن 1099 IRS فرم پرداخت از یکی از این ویدیو ها در آتلانتا Dupart خندید خیلی سخت او نزدیک به سقوط کردن صندلی خود را.

“این هود-assed niggas!” او گفت: حسابدار. “Young Jeezy ain’t gonna ثبت نام بدون 1099!”

به عنوان من به دنبال تکامل از DArealBBJUDY را صعود آنلاین, آنچه مرا واقعا شگفت زده بود که چگونه او حضور رسانه های اجتماعی به سرعت تکامل یافته از فروش محصولات لوله شکل نما به گسترده تر فروم برای الهام بخش کارآفرینی در جوان سیاه. Dupart به طور منظم ارسال شده آمار فروش و بخش هایی از او, اظهارنامه مالیاتی, عکس از محصولات در حال حمل و عملیات گسترش و داستان در مورد پرداخت بدهی های خود را و یا خرید یک خانه جدید و یا ماشین لوکس. در هر یک از این او خدارو اما به صراحت گفت که زنان را به اعتماد به خود و بیرون رفتن در خود. Dupart بود از دیگر زنان است که کارآفرینی بود aspirational حق را به لباس های سفر, اتومبیل و دیگر مظاهر ثروت او به نظر می رسید به رخ کشیدن آنلاین.

حتی در حال حاضر در میان coronavirus بحران Dupart نگه داشته است تا او را خشمگین جریان محتوا در Instagram نما در لباس های, اعلام, مسابقات, و تشویق پیروان خود به هدر دادن این زمان و انجام چیزی که آنها همیشه می خواستم برای انجام. او ایستاده است تا برای کارآفرینان زمانی که آنها به آن نیاز دارید.

“من تعریف موفقیت به چگونه بسیاری از مردم شما را لمس” Dupart می گوید ما به عنوان درایو به لوله شکل نما دفاتر پس از جلسه حسابدار. “متاسفانه مردم در برابر موفقیت با پول است. من یک بنتلی [یک ماشین لوکس است که هزینه های نزدیک به $200,000] نه چون من دوست دارم ماشین … من نمی تواند مراقبت کمتر در مورد آنها … اما دلیل آن را احترام و مردم گوش به من. من آن را به صورت هدف آن خدمت کرده است. من می خواهم این واقعیت است که پول من بسیار تاثیرگذار بود. من انجام یک کمدی با Snoop باعث می شود کسی که به مدرسه رفتم با من بگو که سگ ماده, آن, بنابراین من می تواند بیش از حد! که نیواورلئان برای تو,” او می گوید او به عنوان دست یک گوی در درایو-از طریق پنجره از یک بانک در یک پشته از چک به سپرده. “من به مردم عادی بازی را به پول. من تاثیر گذار بودن و الهام بخش است.”

که تاثیر واضح است هنگامی که شما به عنوان خوانده شده از طریق نظرات او Instagram posts:

“زندگی واقعی اهداف!!! من در صفحه خود را فقط برای تشویق…را از جمله الهام بخش!!” نوشت: @shebarber89 زمانی که Dupart نوشته شده در مورد خرید خانه او.

“Yessssss! این چیزی است که جهنم im صحبت تقلا! من اینجا هستم برای این نوع از رئیس بانو وضعیت!!!” نوشت: @خانه.pho.فروش هنگامی که Dupart ارسال شده یک عکس از او پیچیده نردبان.

حتی زمانی که او به اشتراک گذاشته $178,182 شخصی لایحه مالیات از IRS او زنان مانند @branded_brashay18 گفت: “حتی اگر من می دانم که من مالیات را نگاه بیمار من آماده هستم برای رونق کسب و کار! این تنها انگیزه”

این زنان را ببینید DArealBBJUDY نه به عنوان یک نماد یا آیکون سبک اما درخشان بازرگان که کشتی موفقیت از یک محل سخت است. برای زنان آمریکایی آفریقایی یکی از اقتصادی ترین و به لحاظ اجتماعی محروم جمعیت در جامعه آمریکا وجود دارد سوختن نیاز به دیدن نقش مدل در حال حاضر کارآفرینی به عنوان چیزی ممکن است مطلوب و درون خود را درک. که می آید از فوق العاده ای در موفقیت اقتصادی زنان از C. J. Walker به اپرا وینفری بلکه از فرهنگی آیکون مانند Beyoncé گفت که تمام عسل makin’ پول به پرتاب خود دست و شمارش.

“زنان در حال حاضر در تلاش برای تبدیل شدن به یک نیروی” Dupart می گوید. “که حس استقلال مهم تر از قبل است. زنان با تکیه بر خود را دارند. زنان ain’t انتظار برای مردان برای هیچ چیز!”


از کتاب روح یک کارآفرین توسط دیوید ساکس. کپی رایت © 2020 توسط دیوید ساکس. تجدید چاپ توسط PublicAffairs یک اثر از Perseus کتاب, LLC یک شرکت تابعه از Hachette Book Group, Inc, New York, NY. تمام حقوق محفوظ است.

هنگامی که شما خرید چیزی با استفاده از خرده فروشی لینک در داستان ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون وابسته. بیشتر بخوانید درباره چگونه این کار می کند.


بزرگ تر سیمی داستان
  • کشف جنگ سرد را شجاعانه ترین کمپین دروغ
  • ساخت شهرستانها برای دوچرخه و اتوبوس و پا—نه ماشین
  • این حزب در آنلاین عظیم جهان
  • زوم حریم خصوصی واکنش تنها شروع
  • در سین کیانگ گردشگری کارائی آخرین آثار اویغور فرهنگ
  • 👁 چرا نمی توانید AI درک علت و اثر ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>