چه سرنخ ندارد ما حافظه با استفاده از اتصال به وضعیت فعلی به یک وضعیت از گذشته است ؟ نتایج حاصل از یک مطالعه انجام شده توسط محققان از دانشگاه ژنو (UNIGE) سوئیس — مشغول به کار در همکاری با CY Cergy پاریس دانشگاه فرانسه — در مقابل به شدت با توضیحات یافت تا به حال در ادبیات موجود. محققان نشان داده اند که شباهت در ساختار و ذات (قلب یک وضعیت) راهنمای ما خاطراتی به جای سطح شباهت (کلی تم برای مثال و یا تنظیم و یا شخصیت های اصلی). آن است که تنها زمانی که افراد فاقد دانش کافی است که آنها به نوبه خود به سطح سرنخ — ساده ترین راه برای دسترسی — به بحر تفکر غوطهور شدن یک وضعیت است. این نتایج منتشر شده در مجله Acta Psychologicaهستند به ویژه در زمینه آموزش و پرورش. آنها تاکید نیاز به تمرکز بر روی جنبه های مفهومی از موقعیت هایی که پنجه در کلاس به کمک دانش آموزان را به استفاده از ویژگی های مرتبط و نه گمراه شباهت های ظاهری.

حافظه ما سازماندهی تجارب ما بر اساس دو ویژگی های اصلی: سطح امکانات که شامل سطحی شباهت بین موقعیت (تنظیم, مثلا و یا مردم در حال حاضر); و ویژگی های ساختاری که توصیف عمق از وضعیت و کلید آن مسائل. ادبیات موجود معتقد است که مردم تمایل دارند به نفع سطح سرنخ در هنگام برخورد با یک وضعیت داده شده است. “این است که اغلب نسبت به این واقعیت است که مغز ما به نظر می رسد ساده ترین گزینه وقتی که می آید به حافظه به یاد بیاورید که به طور کلی در سطح یک خاطره در ارتباط به ساختار آن” آغاز می شود امانوئل قرار گرفتن استاد در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی (FPSE) در UNIGE.

در تجزیه و تحلیل های موجود در ادبیات محققان متوجه شدم که اوایل کار بود که بر اساس مکرر به یاد می آورد از شرایط است که نه تنها به اشتراک گذاری سطح امکانات بلکه بخشی از ساختار. آنها همچنین متوجه شده است که شرکت کنندگان دارای دانش مورد نیاز برای درک عمیق ساختار از شرایط ارائه شده به آنها است. “ما تعجب که آیا سطح امکانات واقعا تسلط بر ویژگی های ساختاری هنگامی که یک وضعیت موجب این خاطره از یکی دیگر” توضیح می دهد که لوکاس Raynal یک محقق در CY Cergy پاریس دانشگاه و یک FPSE عضو وابسته.

اصل مهم تر از فرم

برای حل این مشکل محققان ایجاد شش روایت که به اشتراک گذاشته شده سطح ساختار و یا هیچ یک از این دو (شناخته شده به عنوان distractors) با هدف روایت است. “هدف ما روایت داستان یک pizzaiolo لوئیجی که مشغول به کار در یک مشغول مربع است. دوم pizzaiolo, لورنزو, راه اندازی فروشگاه در کنار درب در رقابت مستقیم با لوئیجی. اما لورنزو پیتزا نبودند به عنوان خوب به عنوان لوئیجی را که به تازه وارد قطعه ای از مشاوره در مورد چگونه به منظور بهبود راه او ساخته شده خود استفاده کرد. برای تشکر از او لورنزو نقل مکان کرد و پیتزا فروشی خود را برای پایان دادن به رقابت مستقیم” توضیح می دهد که Evelyne Clément, استاد CY Cergy پاریس دانشگاه. برخی از این شش داستان ایجاد شده به عنوان بخشی از تحقیقات با قرار دادن تاکید بر pizzaioli; دیگران تأکید بر اصل رقابت که دوستانه حل و فصل شود; و دیگران هنوز هم نمی برجسته هر کدام از این ویژگی ها است.

در آزمایش اول شش داستان خوانده شد توسط 81 كنندگان قبل از آنها آمد چهره به چهره با داستان لوئیجی و لورنزو. آنها پس از آن تا به حال به می گویند به چه وضعیت قبلی آنها مربوط به داستان است. “81.5 درصد از شرکت کنندگان در انتخاب داستان که همان ساختار یعنی اصل رقابت در مقایسه با 18.5 درصد برای حساب که همان به اشتراک گذاشته شده سطح (pizzaioli) و 0 ٪ برای منحرف داستان می گوید:” استاد Sander. این نشان می دهد روشن غلبه برای ویژگی های ساختاری بر خلاف ادعاهای ساخته شده توسط ادبیات موجود. محققان در حال حاضر در زمان آزمایش یک مرحله بیشتر: آنها ارائه شده شش داستان به دیگر شرکت کنندگان یک بار دیگر اما این بار داستان برجسته در اوایل رقابت اصل بود همراه با چند داستان در مورد pizzaioli (آزمایش 2). سوم و چهارم آزمایش نیز با هدف تایید استحکام نتایج با افزایش تعداد داستانها را به یاد آورد و با منحرف کردن شرکت کنندگان با فعالیت های نامربوط به این کار در طول یک بازه زمانی متغیر (5 دقیقه در آزمایش 3 و 45 دقیقه در آزمایش 4) قبل از هدف داستان ارائه شد. “نتایج حاصل از چهار آزمايش روشن با حدود 80 درصد از شرکت کنندگان در انتخاب داستان با همان ساختار به جای آن که همان سطح و یا تا به حال هیچ تشابه” اشاره لوکاس Raynal.

و چه اتفاقی می افتد ؟

این پژوهش به سوال خواستار دریافت ایده که حافظه ما با اصل هدایت از ساده ترین گزینه است و سطح امکانات تسلط به یاد بیاورید. “انسان را از راه به خاطر سپردن است که کمتر و سطحی تر تصور می شد و در تمام احتمال, سوغات ساختار بیش از سطح” می افزاید: استاد Sander. “این تنها از جهل که سطحی سرنخ را مقدم. این یک چالش واقعی در مدرسه به دلیل مفاهیم آموزشی می تواند مات زمانی که دانش آموزان در شروع یادگیری از این رو خطر وجود دارد که سطح دارای اولویت خواهد بود.” این شرح است که این نتایج نقش اساسی در آموزش و پرورش است. “این یک سوال از برجسته مربوطه امکانات برای دانش آموزان است. به عبارت دیگر جنبه های مفهومی از مفاهیم است که به تدریس و کمک به آنها را طبقه بندی موقعیت هایی که در حال کار در کلاس توسط مشرف به سطحی از جنبه های است که آنها را گمراه می گوید:” استاد Clément از راه استنتاج.

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط Université de Genève. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی