پارتی, رویال, Travis Scott و Fortnite را ‘سوم’

به عنوان بازی آنلاین اثبات با Travis Scott و حزب رویال دیجیتال, مکان هر بیت به عنوان مشروع به عنوان همتایان آنالوگ خود را.

هنگامی که یک titan-اندازه Travis Scott آواتار فرود در Fortnite بین چند میله از “Sicko حالت” زلزله فرستاده بازیکنان پرواز در سراسر نقشه مانند فردی popcorns. دوازده میلیون نفر از مردم به تماشای اسکات انجام دهد; پس از شوک بسیاری از رفت و دو سرعت عقب نسبت به او. به دنبال از یک مورچه از نظر بازیکنان را دیدم اسکات رپ و سر کوبیدن در برابر آسمان قرمز با ستاره تیراندازی. آن را کامل استعاره بصری برای چند ثانیه اول یک headlining Coachella کنسرت.

در طول دوره پنج کنسرت آغاز شده است که پنج شنبه گذشته ناشر بازی حماسی به 27 میلیون و اجتماعی جدا بازیکنان چیزی بیش از یک استعاره بصری, اگر چه, و چیزی است که آنها به شدت از دست رفته: یک فضای رویداد. هل دادن کنار بازاریابی, موج است که توسط Travis Scott x Fortniteیک ستاره بود, اجرای یک کنسرت, مردم, بودند به معنای واقعی کلمه وجود دارد و این بخشی از یک رویداد در برخی از گسترده مفهوم فضا است. هستی شناختی به “دیجیتال” تمایز معنی نیست ممکن است در زمانی که الکترونیکی سیگنال های اولیه به معنی اتصال است. هفته به قرنطینه عموم مردم بهتر می شناسد مشروعیت دیجیتال و همدلی اما پارسه شناخته شده آن برای چند دهه.

Fortnite است که یکی از مهمترین “فرهنگ پاپ” بازی ها در تمام زمان ها و با این عنوان می آید پروژه ساخت خوبی تاسیس به طور گسترده ای درک واقعیت از فرهنگ بازی شناخته شده برای مخاطبان گسترده تر: بازی های آنلاین مکان های بیش از حد. به Fortnite denizens تراویس اسکات نشان می دهد (و DJ Marshmello قبل از آن در ماه فوریه 2019) بود که اگر خود را استارباکس محلی مدیر استخدام مشهور ملی برای اقامت. تیراندازی هر یک از دیگر وعده در Takis بیش از میکروفن باز کردن و یا تماشای Travis Scott را از آسمان سقوط, Fortnite , بازیکنان مانند به طور منظم در هر بازی آنلاین احساس یک حس مکان وجود دارد. حفاری وضعیت خود را به عنوان یک پاتوق, امروز Fortnite جدید اضافه خشونت نقشه رایگان به نام “حزب رویال” که در آن میان کارتونی فست فود عرض و سواحل آرام بازیکن می تواند در مسابقه ATVs, بازی فوتبال یا شرکت در دیسکو احزاب با جوخه از دوستان و غریبه ها.

قرنطینه در خانه هر کسی می تواند امید را به زور از اوراق قرضه اجتماعی است که حس حضور. خوشبختانه حضور به راحتی ترجمه شده به دیجیتال هواپیما. Covid-19 موجب افزایش بازی های آنلاین و تجسم یا نه رقابت و یا ساق بلند, وب کم هم بازیکنان ادغام ذهنیت خود را در حال حاضر در بازی های آنلاین. یک جامعه فضا نمی نیاز به یک چوب جنگلی ثبت نام بیش از درب به یک جایگاه قانونی آن فقط نیاز واقعی مردم که درمان آن است که راه.

در سال 1989 جامعه شناس ری Oldenberg ابداع اصطلاح “مقام سوم” برای توصیف زبانی بین خانه و کار است که دامن زدن به جوامع: بارها کلیساهای, کافی شاپ ها, YMCA همه بخشی از یک خط طولانی از فضاهای فیزیکی از جمله حمام رومی ویکتوریا جین کاخ ایرانی تکیه بر باد. امد و شد زیاد. چند بار در هفته شما بروید از حالت فشرده خارج کنید, حفظ پیوندهای اجتماعی ادعا جای خود را در فرهنگ است. در آن زمان Oldenberg شد bemoaning چگونه “خودرو حومه اثر fragmenting فرد جهان” جابجایی آمریکایی که مدت زمان طولانی تر برای جامعه هاب قدیم است. “هیچ شکل جدید از انتگرال جامعه یافت شده است,” او نوشت. “شهر کوچک هنوز به خوش آمد می گوید جایگزینی آن است. و آمریکایی ها هستند نه رضایت مردم.”

آن را بعید است که Oldenberg شد تصویر رنگین کمان-دارای نور پس زمینه صفحه کلید مکانیکی و alienesque رایانه های شخصی بازی زمانی که او استدلال که در پایان “غریزه انسان برای جامعه خواهد شد و در نهایت پیروز شویم.” اولین بزرگ انبوه چند نفره آنلاین نقش بازی کردن بازی ها به دلیل رونق در بالا از یک بازی نقش آفرینی آنها ارائه شده هر دو یک حس مکان و محلی برای بیان خود. بین سیاه چال حملات و واکشی-این-چیزی بده, بازیکنان, برگزار شده در باغ و یا بارها در شهرهای مرکزی خود را نشان می دهد دنده جدید, شایعات در مورد خود guildmates یا شاید ایستادن در اطراف بیکار جذب وجود دوستان آنلاین خود را. در مصاحبه اخیر خود با سیمی Ion Hazzikostas بازی مدیر برای بازی World of Warcraftبه یاد می آورد چگونه به عقب زمانی که او شروع به بازی در سال 2004 او را به بازی به سادگی وجود داشته باشد:

“من فقط ورود و نوع پرش در اطراف [شهر] Orgrimmar تندرست اطراف در پشت بام بانک صحبت کردن با دوستان و guildmates. و این بود که فعالیت های من برای چند ساعت. من در واقع رفتن و در حال اجرا یک سیاه چال و یا انجام هر چیزی. من فقط می خواستم ببینم چگونه مردم انجام شد و آنجا بود در حال حاضر و به اشتراک گذاشتن تجربه.”

بیش از 15 سال گذشته بازی نمی کند به طور سنتی برای انسان-به-روابط انسانی باید به آرامی یکپارچه درس از اوج MMORPGs. این همه بخشی “بازی به عنوان یک سرویس” آخرین روند در طراحی بازی است که فشار مداوم و مستمر محتوا به نگه داشتن بازیکنان علاقه مند درگیر و هزینه های ژرف مبالغ پول در محتوای دیجیتال. موفق AAA بازی نمی میرند کنه. این به طور مداوم تجدید عناوین آنقدر بی وقفه مصرفی به عنوان فرهنگی اشیاء است که برای بسیاری از آنها یک احساس “خانه است.”

نسبت به آخرین نسخه از بازی Fallout و Grand Theft Auto franchises—در اصل تک نفره نقش بازی بازی در حال حاضر هر دو آنلاین نقش بازی کردن بازی ها که سال ها پس از انتشار در حال پایدار خلاق بازیکنان که سازماندهی بازارهای کک گودال متناسب و استادانه بازیکن مافیایی. اول شخص, اکشن, انتظار می رود که emotes, نقاشی های دیواری, اسپری و صدای خطوط—که برخی از پول هزینه. چندین گزینه های اضافه شده به مهندس سفارشی بازی که در آن بازیکنان درگیر در همه چیز وابسته به عشق شهوانی, نقش بازی هاکی. فرهنگ مردم نگه می دارد به آینده را.

بازی نیازی به طراحی به عنوان سومین مکان برای تبدیل شدن به آنها. پارسه لازم نیست سیرک و داخل خانه به احساس یک حس مکان. آنها حتی نمی نیاز به جماعت فضاهای. برای وای که عاشق بازی های ویدئویی اما نفرت صحبت کردن در تلفن absentminded gabbing در راس افسانه چت صوتی—و یا حتی در طول برنامه چت اختلاف—به طور طبیعی می آید. چت صوتی را ساختگی و یا سنگین دست به یک برنامه ریزی عمدی تلفن تماس; آن را به عنوان گاه به گاه و جذاب به عنوان دو نفر از دوستان در حال اجرا به هر یک از دیگر در گوشه کافی شاپ.

با این “مقام سوم” جو Apex افسانه گشت و ندای وظیفه: جنگ های مدرن بیش از مجموع تیرانداز مکانیک. آنها در مکان های که در آن دوستان می توانند قابل اعتماد پیدا کردن هر یک از دیگر مانند آنها می تواند در محلی آبیاری سوراخ در روز قبل از پیام کوتاه و تلفن ردیاب برنامه. برای بخش عظیمی از جمعیت این دوستان در لیست بازی مانند مشتریان Battle.net بخار و یا حماسه فروشگاه بازی هستند barstools که در آن شما ممکن است پیدا کردن دوستان خود در ’50s فیلم سبک جرعه جرعه بوربن و خواندن مقاله. بازی متصدی بار, لی لی مالک و صاحبخانه.

درست پس از آن راه اندازی شد امروز Fortnite‘s “حزب رویال” حالت matchmade من با یک بازیکن به نام Zeke. برای یک ساعت و نیم ما به طور جداگانه مورد بررسی پلازا مرحله اصلی در این زمینه است. در واقع من را فراموش کرده در مورد Zeke تا نام خود را به نظر می رسد بیش از یک دامنه و غرب از آواتار من زمانی که من به دنبال در اقیانوس است. من نسبت به آن است. لحظه ای بعد تحت Zeke نام یک صورتی با موهای آواتار به نظر می رسد رانندگی یک کرجی بود که careening سمت من. اگر چه من در زمین Zeke زد من حدود پنج یا شش بار قبل از توقف طولانی به اندازه کافی به من اجازه دهید در.

برای مدت زمان طولانی Zeke سوار کرجی در اطراف در محافل در اقیانوس در حالی که من به تماشای افق. Zeke سپس سپرده ما بر روی یک کشتی دزدان دریایی با تلوان ماشین آلات ارائه رنگ launcher اسلحه. انجام هیچ آسیب racking تا هیچ جان ما ضربه بزرگ رنگارنگ globs رنگ در هر یک از دیگر تا زمانی که ما بدون هیچ کلمه جدا از راه.


بزرگ تر سیمی داستان
  • این کارگزاران بازار سهام از سحر و جادو: جمع آوری بازی برای نگه می دارد
  • ظهور یک هندو vigilante در سن واتساپ و مودی
  • چگونه برای پوشش دادن آهنگ خود را هر زمان که شما بروید آنلاین
  • ساخت شهرستانها برای دوچرخه و اتوبوس و پا—نه ماشین
  • توقیف: یک عکاس قطاری کابین-تب رویاهای
  • 👁 AI آشکار بالقوه Covid-19 درمان است. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net