لحن مردم از حقایق و اعتماد به خود جرات در شرایط اضطراری پزشکی

یک مطالعه انجام شده توسط دو دیپلم اساتید بازاریابی در دانشگاه تگزاس در آرلینگتون نشان می دهد که مردم بیشتر احتمال دارد به پایه تصمیم گیری در حدیثی اطلاعات به جای حقایق زمانی که آنها احساس اضطراب و آسیب پذیر است.

Traci Freling و Ritesh Saini هر دو در دانشکده کسب و کار منتشر شده “زمانی که تند و تلخ داستان های بیشتر سرد و سخت حقایق: متا تجزیه و تحلیل موردی تعصب” در رفتار سازمانی و فرآیندهای تصمیم گیری انسان.

“ما دریافتیم که مردم بیشتر احتمال دارد به نظر شخصی حکایت از این واقعیت مبتنی بر اطلاعات به ویژه هنگامی که آن را با شرایط اضطراری پزشکی” Freling گفت. “این اهمیت بالا در محیط فعلی که در آن هر کس در مورد کوروناویروس.”

Freling گفت: مردم بیشتر احتمال دارد به گوش دادن به داستان های شخصی به جای حقایق به دلیل مشاجرات در شرایط اضطراری پزشکی مانند COVID-19 بیماری همه گیر.

“آنها به خصوص بی اعتنا از حقایق اگر این حادثه این است که چیزی را که شخصا تجربه کرده” Freling گفت. “به طور خاص به ما نشان می دهد که هنگامی که یک موضوع مرتبط با سلامت شخصا مربوطه و یا به شدت تهدید و سپس تصمیم گیری در معرض خطر است و مردم تمایل به تکیه بر حکایات.”

Freling با اشاره به اجرای بر روی کاغذ توالت خرید در طول COVID-19 اپیدمی به عنوان یک مثال از پایگاه تصمیم گیری در حقایق. این مثال نشان میدهد که چگونه مصرف کنندگان که احساس آسیب پذیر به یک مشکل خاص ممکن است تکیه بیشتر به شدت در ذهنی اطلاعات حدیثی به جای هدف آماری حقایق را به تصمیم گیری.

سابق UTA عضو هیات علمی Zhiyong یانگ در حال حاضر یک استاد در دانشگاه کارولینای شمالی-Greensboro و دو فارغ التحصیل دانش آموزان کمک به تجزیه و تحلیل.

این تحقیق همچنین نشان داد که تعامل عاطفی کم است شواهد آماری وزن بیشتر به شدت.

“در درجه اول زمانی که وجود دارد کم است-تهدید شدت و یا آن را در غیر موضوع سلامت مردم تمایل به نگاهی سرد به حساب, به جای حساب های شخصی و داستان” Freling گفت.

علاوه بر این Saini اشاره کرد که مردم “بیشتر مبتنی بر حقیقت تصمیم گیری در هنگام انتخاب برای دیگران تبدیل می شوند اما جای تعجب غیر منطقی در هنگام انتخاب برای خود.”

Elten بریگز صندلی وزارت بازاریابی گفت: Freling و Saini را تجزیه و تحلیل می تواند مفاهیم در فرآیندهای تصمیم گیری برای کسب و کار و صنعت به ویژه پزشکی در طول بحران.

“تحقیقات خود را فراهم می کند راهنمایی در مورد چگونه به هنر و صنعت بیشتر نفوذ پیام در زمان هایی از این, زمانی که اضطراب افزایش است برای بسیاری از مردم” Briggs گفت.

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه تگزاس در آرلینگتون. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>