صفات شخصیتی مرتبط با کاغذ توالت انباشت

پس سریع گسترش COVID-19 سراسر اروپا و آمریکای شمالی در ماه مارس سال 2020 بسیاری از مردم شروع به انباشت کالاها از جمله کاغذ توالت. برخی از شرکت ها گزارش افزایش تا 700 درصد در کاغذ توالت فروش با وجود تماس از دولت به خودداری از “وحشت خرید.”

در مطالعه جدید محققان بررسی 1,029 بزرگسالان از 35 کشور جهان که به صورت تصادفی انتخاب و از طریق رسانه های اجتماعی. بین 23 و 29 مارس سال 2020 شرکت کنندگان به اتمام مختصر HEXACO موجودی — که در رتبه شش گسترده شخصیت دامنه — به اشتراک گذاشته شده و اطلاعات خود را در جمعیت تهدید درک شده سطح COVID-19 قرنطینه رفتار و کاغذ توالت مصرف در هفته های اخیر.

قوی ترین پیش بینی کننده از کاغذ توالت انباشت شد درک تهدید ناشی از این بیماری همه گیر; افرادی که بیشتر احساس تهدید تمایل به ذخیره بیشتر کاغذ توالت. حدود 20 درصد از این اثر نیز بر اساس شخصیت عامل احساسات و عواطف — افرادی که به طور کلی تمایل به نگرانی های زیادی و احساس مضطرب هستند به احتمال زیاد به احساس خطر می کنند و ذخایر کاغذ توالت. شخصیت دامنه بينايی — که شامل صفات سازمان سعی و کوشش کمال و احتیاط — نیز یک پیش بینی از انباشت.

مشاهدات دیگر بودند که افراد مسن انبار بیشتر کاغذ توالت از افراد جوان و که آمریکایی ها در انبار بیش از اروپایی ها. محققان با اشاره به این که متغیرهای مورد مطالعه توضیح داد که تنها دوازده درصد از تنوع در کاغذ توالت انباشت که نشان می دهد که برخی از روانی توضیحات و عوامل موقعیتی و به احتمال زیاد باقی می ماند حساب نشده. “ذهنی تهدید COVID-19 به نظر می رسد مهم ماشه برای کاغذ توالت انباشت. اما ما هنوز دور از درک این پدیده جامع” آمده تئو Toppe همکاری نویسنده از مطالعه.

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط موسسه ماکس پلانک برای تکاملی انسان شناسی. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>