واقعیت مجازی می تواند کمک به توانبخشی بیماران کامل تمرینات خود را در خانه با موفقیت به لطف محققان در WMG دانشگاه وارویک که موفق به ترکیب تکنولوژی VR با 3D motion capture.

در حال حاضر تجویز فیزیوتراپی اغلب نیاز بیماران برای تکمیل تمرینات منظم در خانه. خارج از درمانگاه بیماران به ندرت دریافت هر گونه راهنمایی دیگر از یک جزوه از طرح یا استاتیک عکس به آموزش آنها را چگونه به کامل تمرینات خود را. این منجر به ضعف پایبندی با بیماران تبدیل شدن به نگران شدن نیست ورزش مناسب و یا به سادگی خسته شدن توسط تکرار از حرکات.

ظهور مصرف کننده فن آوری واقعیت مجازی همراه با 3D motion capture اجازه می دهد تا واقعی جنبش به دقت ترجمه شده بر روی یک نماد است که می تواند در یک محیط مجازی. محققان در موسسه دیجیتال, بهداشت و درمان, WMG دانشگاه وارویک در حال بررسی این که آیا این فن آوری می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ارائه راهنمایی برای توانبخشی بیماران با ارائه مجازی فیزیوتراپی در صفحه اصلی برای نشان دادن تجویز تمرینات.

مقاله خود ‘زمان بندی و اصلاح پله حرکات با واقعیت مجازی آواتار’ امروز منتشر شده 28 فوریه در مجله PLOS ONEمتمرکز شده است که آیا مردم قادر به دقت دنبال جنبش از یک نماد مجازی.

محققان تا به حال به بررسی اینکه آیا مردم قادر به دقت هماهنگ و دنبال جنبش از یک نماد در یک محیط مجازی. از آنها خواسته شرکت کنندگان به مرحله در زمان با یک نماد مشاهده از طریق یک هدست VR.

ناشناخته به شرکت کنندگان محققان ماهرانه آهسته و یا تسریع یکی از آواتار های مراحل به طوری که شرکت کنندگان را برای اصلاح خود پله جنبش به ماندن در زمان. اثر این اصلاح به حال خود گام زمان بندی و هماهنگ سازی با نماد سنجيده شد.

نویسنده سرب عمر خان از WMG دانشگاه وارویک نظر:

“اگر شرکت کنندگان مشاهده شد به صحیح خود را پله به ماندن در زمان با آواتار ما می دانستیم که آنها قادر بودند به دقت دنبال حرکات آنها مشاهده شد.

“ما دریافتیم که شرکت کنندگان در تلاش برای نگه داشتن در زمان اگر تنها اطلاعات بصری بود. اما زمانی که ما اضافه شده واقع بینانه برای تلفن های موبایل آهنگ در علاوه بر این به اطلاعات بصری بیشتر واقع بینانه چندحسی اطلاعات شرکت کنندگان مجاز به دقت دنبال آواتار”.

Dr Mark Elliott, محقق اصلی این پروژه در WMG دانشگاه وارویک اضافه شده:

“وجود دارد این است که پتانسیل عظیمی برای مصرف کننده VR فن آوری های مورد استفاده قرار گیرد برای هر دو ارائه راهنمایی به فیزیوتراپی تمرینات بلکه به تمرینات جالب تر است. این مطالعه متمرکز بر این سوال بسیار مهم از چگونه به خوبی مردم را می تواند به دنبال مجازی راهنمای.”

پروفسور تئو Arvanitis co-نویسنده و مدیر موسسه دیجیتال, بهداشت و درمان گفت:

“کار ما و دیجیتالی را فعال کنید راه حل های فن آوری می تواند زیر بنای تحول سلامت نوآوری به تاثیر این زمینه فیزیوتراپی و باید مستقیم به نفع بیماران توانبخشی. “ما در حال حاضر طرح به بررسی انواع دیگر از حرکات همکاری نزدیک با همکاری فیزیوتراپیست ها برای ایجاد زمینه های فیزیوتراپی است که بیشترین سود را از این فن آوری است.”

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه وارویک. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im