Podhero می خواهد به Patreon برای پادکست

Podhero هدف را در Spotify در—و کل پادکست, تبلیغات, کسب و کار—شارژ شنوندگان هزینه اشتراک.

پیت Curley نمی مانند پادکست تبلیغات. در واقع, که ممکن است گرفتن.

“من لعنتی متنفرم, تبلیغات” Curley می گوید. “پادکست تبلیغات من می خواهم به شیرجه رفتن را از طریق من صفحه شیشه پنجره.”

بیش از یک دهه پیش Curley cofounded HipChat یک مشترک پلت فرم های ارتباطی بود که در نهایت گیرند توسط شل. در حال حاضر عشق خود را از پادکست ها و انتقام گیری در برابر تبلیغات است که آنها را قطع منجر به یک پروژه جدید. در روز سه شنبه Curley, راه اندازی سرویس در نظر گرفته شده برای ایجاد درآمد برای پادکسترها جدا از تبلیغات است. آن را به نام Podhero. بله این برنامه است. بله, آن است که یک سرویس اشتراک.

Podhero یک محوری از Curley قبلی برنامه Swoot بود که یک بازیکن پادکست با عناصر اجتماعی پخته شده در. آن را کمی موفق garnering حدود 15000 کاربران است. برخی از Swoot را ویژگی های اجتماعی انجام شد بیش از به Podhero مانند توانایی به توصیه به دوستان. اما Curley زمین برای Podhero بسیار متفاوت است. او آن را می بیند به عنوان یک نوع متمرکز Patreon برای پادکست ها.

شنونده پرداخت 6 دلار هزینه ماهانه بخش عمده ای از آن می رود به خالق. (1$است که “اختیاری” هزینه که Podhero طول می کشد به عنوان یک برش بنابراین مشترکین می توانید فقط با پرداخت 5 دلار در ماه اگر آنها ترجیح می دهند.) پول را تقسیم به طور مساوی بین همه ی پادکست های یک کاربر عضو. بنابراین Marc Maron می شود همان تکه از خمیر خود را به عنوان که درهم و برهم از خود تریک کلاس که شما ترحم دنبال کرد. ایده این است به آن را آسان برای شنوندگان برای حمایت از تمام سازندگان آنها می خواهند در یک بار.

“من همیشه این کار را با موسسات خیریه” Curley می گوید: “جایی که من می خواهم برای کمک به یک موسسه خیریه پس از آن من شروع به دنبال آن و من مانند ‘Ehh آنها نوع صرف مقدار زیادی از پول را در مسائل اداری’ … و سپس من انجام هیچ چیز نیست و من فقط یک تکه گه. و این دقیقا همان چیزی اتفاق می افتد با [حمایت از] پادکست. ما فقط تا پایان انجام هیچ چیز نیست.”

pPodhero available now on both iOS and Android has social feeds that show you what your friends are listening to.p

Podhero در حال حاضر در دسترس در هر دو سیستم عامل iOS و اندروید است خوردها اجتماعی است که به شما نشان می دهد آنچه که دوستان خود را در حال گوش دادن به.

عکس: Podhero

به جمع پادکست به برنامه Podhero با استفاده از اپل پادکست API مجموعه ای از ابزارهای ارائه شده توسط اپل برای توسعه دهندگان که می خواهند به ساخت پادکست پخش برنامه های. هر نشان می دهد که در دسترس است در باز کردن اینترنت از طریق آر اس اس خواهد بود discoverable در Podhero اما پادکست که به نظر می رسد به طور انحصاری در جریان خدمات مانند Spotify نخواهد شد. هنگامی که/اگر پول شروع می شود نورد در Curley می گوید که Podhero را رسیدن به podcasters به ارسال آنها سهم خود را از درآمد. اگر خالق پاسخ نمی Curley می گوید Podhero را اساسا فقط به آویزان بر روی آن پول تا زمانی که آنها می توانند با برقراری تماس بگیرید.

“مدل ما فقط لگد کردن درب با یک تفنگ ساچمهای شلیک پول در podcasters که آیا آنها آن را می خواهم یا نه” Curley می گوید.

به شدت خوش بینانه به عنوان Curley جاه طلبی های ممکن است او را نیز راه اندازی Podhero به یک بیت از یک میدان مین. مداوم بیماری همه گیر کوروناویروس متوقف شده سرگرمی و رسانه صنایع. حتی قبل از بحران کنونی Podhero را پیشینیان شکست خورده اند به انقلابی پادکست چشم انداز در راه Curley پیش بینی.

وجود دارد Patreon البته یک پلت فرم است که اغلب نیاز به مقدار پوچ از کار اضافی از خالق می کند و آن را آسان برای مصرف کنندگان به خرید اشتراک به صورت فله. Luminary یک 8 دلار ماهانه اشتراک پادکست خدمات منحصر به فرد اصلی را نشان می دهد است floundered پس از انتشار آن و به دنبال دور اضافی از بودجه فقط به شناور باقی می ماند. شعبه کمی از پادکست ها و 1.8 میلیارد kerplop است که Quibi نشان می دهد که برای رادیکال اشتراک جدید مبتنی بر سیستم عامل های رسانه های موفقیت یک سربالایی تقلا کردن.

“آمار نرخ جدید پادکست کسب و کار در فضای برنامه بوده است نه بزرگ می گوید:” نیک Farah که ایجاد شده و می نویسد داغ غلافیک خبرنامه هفتگی در مورد پادکست میباشد. “و من فکر می کنم صحبت می کند که به روند کلی است که ما شاهد وجود دارد. ما شاهد بزرگتر سیستم عامل در آینده و حل مشکلات که کوچکتر راه اندازی نمی تواند حل کند.”

یکی از کسانی که در سیستم عامل است Spotify در. شرکت امن حقوق انحصاری به عظیم را نشان می دهد مانند جو روگان تجربه و رینگر به منظور جذب ارتش خود را از شنوندگان به Spotify در شبکه که در آن شرکت می توانید با استفاده از آن فونت از داده های کاربر به خیاط تبلیغات برای هر فرد شنونده. برخی مانند Curley, دیدن استراتژی های مانند Spotify را به عنوان یک سناریو روز قیامت با استناد به نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی و انحصار. اما تبلیغات نیز می تواند دیده می شود به عنوان اساسی برای موفقیت پادکست به عنوان یک کل.

“واقعیت امر این است که شما در حال رفتن به تبلیغات” Farah می گوید. “شما همیشه نیاز به پیدا کردن یک راه برای پول در اوردن کوچکتر نشان می دهد و همیشه مشوق برای کوچکتر نشان می دهد سعی کنید برای پیدا کردن راه هایی برای دسترسی بیشتر استخرها از پول است.”

برای Podhero خیریه مدل کسب و کار به کار آن متکی بر دو بسیار بزرگ می پرسد از شنوندگان: به پرداخت هزینه برای چیزی است که آنها می تواند به صورت رایگان در جاهای دیگر و به سوئیچ به یک برنامه جدید برای گوش دادن به پادکست ها. هنوز Curley می بیند یک جهان که در آن Podhero می شود خود کفا و podcasters را “مانند و اشتراک!” callouts به برنامه خود را نشان می دهد.

“اگر این کار می کند و ما نمی را و یا هر چه من معتقدم که این شرکت که ارقام را چگونه بصورت پول در اوردن پادکست در هر صورت آیا آن را در Spotify در یا ما که حداقل 30 میلیارد دلار شرکت” Curley می گوید. او را سریع به اضافه کردن “من نمی باید خاص آرمان که … در مورد پول نیست من فقط می خواهید برای ایجاد چیزی بزرگ است.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • Covid-19 تسریع خواهد کرد هوش مصنوعی مراقبت های بهداشتی انقلاب
  • چه Clubhouse و چرا Silicon Valley مراقبت ؟
  • چگونه به خواب زمانی که جهان در حال سقوط است از هم جدا
  • تصویری-چت داوران و آینده از عدالت کیفری
  • 26 عبور حیوانات راهنمایی برای خود جزیره بازی
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 💻 ارتقاء کار خود را با بازی ما دنده تیم های مورد علاقه, لپ تاپ, کیبورد تایپ جایگزین و سر و صدا لغو هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>