سیب زمینی قدرت: Spuds خدمت پروتئین با کیفیت بالا است که خوب است برای زنان

محققان دانشگاه مک مستر اند که سیب زمینی در درجه اول به عنوان شناخته شده نشاسته ای سبزیجات می تواند یک منبع از پروتئین با کیفیت بالا است که کمک می کند تا برای حفظ عضلات.

یافته های گزارش شده در مجله مواد مغذیبرجسته مزایای بالقوه از آنچه در نظر گرفته شده است غیر سنتی منبع از پروتئین و به خصوص به عنوان رژیم غذایی روند تغییر و تقاضا در سراسر جهان افزایش یافته است و به صورت گیاهی جایگزین حیوانات مشتق شده از منابع.

“در حالی که میزان پروتئین موجود در یک سیب زمینی کوچک است ما رشد بسیاری از سیب زمینی و پروتئین هنگامی که جدا از آن می تواند برخی از مزایای قابل اندازه گیری می گوید:” سارا Oikawa سابق دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشکده حرکت شناسی در مک مستر و سرب نویسنده این مقاله پژوهشی است.

محققان استخدام زنان جوان در اوایل دهه بیست سالگی خود که مصرف رژیم غذایی حاوی پروتئین در توصیه می شود رژیم غذایی کمک هزینه (RDA) از 0.8 گرم پروتئین/ هر کیلوگرم از وزن/در روز خواهد بود که در حدود 60 گرم پروتئین به طور متوسط برای زن و یا 70 گرم به صورت متوسط ،

یک گروه از شرکت کنندگان مصرف اضافی سیب زمینی پروتئین ایزوله-در قالب یک پودینگ — دو برابر مصرف خود را از RDA برای 1.6 g/kg/d. گروه دیگر دارونما دریافت کردند.

محققان دریافتند زنانی که مصرف اضافی پروتئین سیب زمینی افزایش نرخ که در آن عضلات خود را ساخته شده جدید پروتئین در حالی که در گروه دارونما نداشت.

“این جالب پیدا کردن که ما انتظار ندارد می گوید:” Oikawa. “اما آن است که نشان می دهد مجاز روزانه توصیه شده است ناکافی برای حمایت از نگهداری خود در این زنان جوان است.”

شاید جالب تر او می گوید: این بود که یک فرم مشتق شده از پروتئین است که به طور کلی تصور می شده است که از کیفیت پایین تر از حیوانات مشتق شده از پروتئین می تواند یک اثر سودمند.

به مطالعه تاثیر وزنه برداری, تیم تحقیقاتی سپس دستور هر دو گروه از زنان به ورزش تنها یکی از پاهای خود را.

“این روش کمی غیر متعارف اما اجازه می دهد تا ما را به دیدن این اثر در درون شخص و مجبور به اضافه کردن بیشتر افرادی که ورزش گفت:” مطالعه محقق اصلی استوارت فیلیپس که استاد در بخش حرکت شناسی در مک مستر و یک محقق برجسته در پروتئین و ورزش.

در پای زنان اعمال دانشمندان را پیدا کنید, هر گونه مزایای اضافی از سیب زمینی پروتئین است.

“که پیدا کردن که برخی ممکن است پیدا کردن ناامید کننده است در خط با نه اثر کوچک است که پروتئین در مقایسه با ورزش خود را” توضیح می دهد که فیلیپس. “به عبارت دیگر ورزش این است که فقط یک محرک قوی تر برای ساخت عضله جدید پروتئین در مقایسه با پروتئین است.”

تقاضا برای پروتئین افزایش یافته است به طور چشمگیری برای پاسخگویی به افزایش تقاضا از افزایش جمعیت جهانی و گیاهی پروتئین می تواند پر کردن این شکاف.

“این مطالعه شواهدی را فراهم می کند که کیفیت پروتئین از گیاهان می تواند پشتیبانی عضله می گوید:” Oikawa. “من فکر می کنم شما بیشتر کار در کارخانه-بر اساس منابع پروتئینی در حال انجام است.”

این پژوهش از بودجه توسط اتحاد برای سیب زمینی تحقیقات و آموزش و پرورش.

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه مک مستر. Original نوشته شده توسط میشل داناون. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im