سیاست های عمومی فشار مدارس را اولویت بندی ایجاد بهتر آزمون داوطلبان بر مردم بهتر

رشد شخصی و مهارت های شغلی گرفته اند عقب برای افزایش تمرکز در نمرات آزمون های استاندارد در مدارس سراسر کشور با توجه به جدید در دانشگاه بوفالو-led پژوهش است.

در این بررسی که تجزیه و تحلیل اهداف آموزشی از اصول در هزاران عمومی و خصوصی و مدارس بیش از دو دهه در بر داشت تغییر در اولویت ترین تلفظ در مدارس دولتی.

تغییر در اهداف آموزشی می توان به افزایش در آزمون مبتنی بر مدرسه پاسخگویی سیاست در دهه 1990 به اوج خود رسید با بدون فرزند چپ پشت عمل (NCLB) از سال 2001 که موظف ایالت تست در ایالات متحده با توجه به پژوهش است.

“متوازن توسعه علمی و مهارت های نرم افزاری بسیار مهم است نه تنها برای گرد و رشد کودک در مدارس, بلکه به صورت حرفه ای و موفقیت در زندگی می گوید:” Jaekyung لی, دکترا, محقق و استاد دانشگاه در یادگیری و آموزش در UB دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش است.

“افزایش نگرانی در مورد دانش آموزان ضعیف عملکرد در ایالات متحده به رهبری متحده به اتخاذ ریسک بالا تست سیاست می گوید:” لی. “با این حال کار تحت محدودیت های منابع محدود پیچیده قدرت پویایی و خارجی تحمیل سیاست های مدیران مدارس اغلب در مواجهه با چالش ها در اولویت بندی اهداف آموزشی. مجبور به تمرکز و دقت بر مهارت های علمی اندازه گیری آزمون های دولتی دیگر به همان اندازه مهم اهداف بودند deprioritized.”

مطالعه منتشر شده در ماه مارس در تقویم آموزشی سه ماههیکی از معدود مطالعات به بررسی تاثیر سیاست های آموزش و پرورش در مدرسه مديران اولویت های خود و نه در موفقیت دانش آموزان یا معلم و شیوه های. یک رهبر مدرسه را درک اهداف آموزشی راهنمای هدایت و انگیزه عملیات روزانه و عملکرد اعضای مدرسه می گوید: Lee.

با استفاده از داده ها از مدارس و نیروی انسانی بررسی محققان با مقايسه روند ملی آموزشی هدف اولویت بین مدارس دولتی و خصوصی از 1991-2012.

نظرسنجی خواسته مديران به انتخاب بالا خود را سه اولویت در میان اهداف زیر: پایه ادبی و عددی مهارت های علمی, تعالی, رشد شخصی, مهارت های شغلی, کار و عادات و نظم و انضباط, روابط انسانی, ارزش های اخلاقی و فرهنگی آگاهی است.

برتری علمی با تجربه یک افزایش قابل توجهی در رتبه بندی میان عمومی مدیران مدارس با 83 درصد انتخاب آن به عنوان یکی از سه اولویت های اصلی در سال 2012 از 60% در سال 1991. درصد کسانی که انتخاب شده توسعه سواد عمومی و مهارت های حساب نیز افزایش یافت افزایش از 76 درصد به 85 درصد است.

این تغییر اما آمد در هزینه رشد شخصی (اعتماد به نفس و خود آگاهی) که در سال 1991 انتخاب شد 62 درصد از مدیران مدارس اما تنها در 32 درصد در سال 2012. اهمیت مهارت های شغلی نیز کاهش یافته است را با, درصد از مديران امتیاز آن را به عنوان یکی از سه اولویت در حال سقوط از 13 درصد به 9 درصد.

مدرسه خصوصی مدیران با تجربه مشابه اما کمتر شدید تغییر در اولویت است. نتایج گوید لی منعکس کننده تاثیر آموزشی سیاست گفتمان و گزارش های رسانه ها در مدارس خصوصی را که بر خلاف مدارس دولتی هستند کمتر در معرض مقررات دولت در استانداردهای برنامه درسی.

يافتههای حاصل از مطالعه در مورد NCLB تاثیر سیاست بر باریک شدن اهداف آموزشی طنین انداز با لی مطالعات قبلی از جمله گزارش اخیر منتشر شده توسط موسسه راکفلر از دولت که خواستار تجدید سیاست آموزش و پرورش اقدامات برای بهبود کودکان socioemotional و مهارت های خوبی بودن.

“رهبران مدرسه می تواند و باید نقش مهمی در تجسم و تحقق اهداف آموزشی می گوید:” لی. “اصول نیاز به توسعه استراتژی برای انجام تمام ماموریت آموزشی فراگیر علمی socioemotional, اخلاقی, فرهنگی و آموزش فنی و حرفه ای برای پاسخگویی به نیازهای متنوع دانش آموزان خود را به عنوان به خوبی به عنوان بزرگتر جامعه است.”

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه در بوفالو. Original نوشته شده توسط Marcene رابینسون. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر