جایگزین کردن زمان صرف نشستن با خواب یا فعالیت نور ممکن است به بهبود خلق و خوی خود را

حرکت بیشتر و کمتر شد یک چالش برای بسیاری از ما حتی قبل از اینکه متحده آغاز صدور stay-at-home سفارشات. با وجود اختلال در کار روزانه ما و روال ورزش وجود دارد برخی از تغییرات ظریف ما را می توانید در خانه برای کمک به بهبود سلامت روان ما.

تحقیقات جدید منتشر شده توسط مجله آمریکایی طب پیشگیرییافت که جایگزین طولانی مدت زمان کم تحرک با خواب همراه بود با کاهش استرس و خلق و خوی بهتر و کاهش شاخص توده بدن (BMI) و جایگزین کردن نور فعالیت فیزیکی همراه بود با بهبود خلق و خو و کاهش BMI در سراسر سال آینده. یعقوب مایر منجر نویسنده و دستیار استاد حرکت شناسی در دانشگاه ایالتی آیووا می گوید نور فعالیت می تواند شامل راه رفتن در اطراف دفتر خانه خود را در حالی که صحبت کردن در تلفن و یا ایستاده در حالی که آماده شدن شام.

“مردم ممکن است فکر می کنم حتی در مورد برخی از این فعالیت ها به عنوان فعالیت بدنی” مایر گفت. “نور فعالیت های بسیار پایین تر است شدت از رفتن به ورزشگاه و یا راه رفتن به کار می کنند اما در نظر گرفتن این مراحل را برای شکستن دوره های طولانی نشستن ممکن است تاثیر داشته باشد.”

مایر و همکاران با استفاده از داده های جمع آوری شده به عنوان بخشی از انرژی تعادل مطالعه در دانشگاه کارولینای جنوبی است. به مدت 10 روز شرکت کنندگان در مطالعه در محدوده سنی 21 تا 35 تن بازوبند که دنبال انرژی خود را هزینه. مایر, مدیر تندرستی و ورزش آزمایشگاه در ایالت آیووا می گوید: اطلاعات به محققان اجازه عینی اندازه گیری خواب فعالیت بدنی و تحرک زمان به جای تکیه بر خود گزارش.

علاوه بر مزایای خواب و نور فعالیت بدنی محققان دریافتند متوسط تا شدید فعالیت های مرتبط با کاهش چربی بدن و BMI. با توجه به اثرات منفی سلامت طولانی مدت بیحرکت زمان مایر می گوید: این یافته ها ممکن است مردم را تشویق به ایجاد تغییرات کوچک است که پایدار است.

“ممکن است آن را آسان تر برای مردم را به تغییر رفتار خود را اگر آنها احساس می کنید آن را شدنی نیست و نیاز به یک تغییر عمده,” مایر گفت. “جایگزینی بیحرکت زمان با کارهای خانه و یا نور دیگر فعالیت های چیزی است که آنها ممکن است قادر به انجام بیشتر به طور مداوم از رفتن برای یک ساعت دراز مدت است.”

بیشتر خواب است و دیگری نسبتا ساده تغییر را. به جای ماندن تا دیر تماشای تلویزیون از رفتن به رختخواب قبل از آن و گرفتن در یک زمان سازگار فراهم می کند مزایای متعدد و اجازه می دهد تا بدن خود را برای بازیابی مایر گفت. در خواب نیز منحصر به فرد است که در آن زمان شما هنوز درگیر شدن در دیگر برنامه به طور بالقوه مشکل ساز رفتارهای مانند خوردن مواد غذایی آشغال در حالی که نشستن در مقابل یک صفحه نمایش.

چیزی است که ما می توانیم کنترل

ساخت این تغییرات ظریف همراه بود با بهتر شدن خلق و خوی فعلی اما نور فعالیت بدنی همچنین ارائه مزایای به یک سال مطالعه در بر داشت. در حالی که تحقیقات انجام شد و قبل از COVID-19 گیر مایر می گوید: نتایج به موقع با توجه به رشد بهداشت روانی و نگرانی در طول این زمان از فاصله فیزیکی.

“با همه چیز اتفاق می افتد در حال حاضر این است که یک چیز ما می تواند به کنترل و یا مدیریت و دارای پتانسیل برای کمک به سلامت روان ما” مایر گفت.

به عنوان متحده شروع به سهولت اقامت در خانه محدودیت مایر است که به دنبال تغییر در فعالیت بدنی و نشستن در زمان با به طور بالقوه نتایج جالب برای کسانی که به طور منظم کار می کرد قبل از همه گیر. داده های اولیه از یک مطالعه جداگانه نشان می دهد 32 درصد کاهش فعالیت فیزیکی است. سوال او و همکارانش امیدوارم که به پاسخ این است که چگونه تغییرات در حال حاضر در فعالیت های تعامل با سلامت روان و چگونه رفتار ما ادامه خواهد داد به تغییر در طول زمان.

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه ایالتی آیووا. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im