از بیش از یک بلوک دور می شنوم مرد نواختن ترومپت. آن را کمی بعد از ساعت 9 صبح روز شنبه و کلاسیک سونات حمل از طریق هوایی تقریبا دست نخورده یک شاهکار قابل توجهی با توجه به انتخاب بازیکن از گوشه. او می ایستد در معمولا ناهنجار اتصال فرمونت و بازار خیابان در مرکز شهر سان فرانسیسکو اما امروز خود سونیک رقابت شده است squelched.

موثر شنبه, خصوصی, اتومبیل تبعید شده اند از بسیاری از بازار خیابان اصلی شاهراه که برش باد از غرب از طریق قلب شهرستان. وسایل نقلیه تجاری و تاکسی باقی می ماند خوش آمدید در بسیاری از 2.2 مایل بدون ماشین منطقه. هر کس دیگری Uber و Lyft رانندگان شامل باید در پیدا کردن یکی دیگر از راه.

اقامت در دانش با ما حمل و نقل عضویت در خبرنامه. ثبت نام در اینجا!

در صبح روز اول از دوره جدید در بازار است پر از اتوبوس و دوچرخه سواران و گاه به گاه کامیون. Honking شده است به حداقل برسد که همه حرکت می کند هموار. حفظ صلح یک ارتش کوچک از حمل و نقل کارگران, پوشش مسیر مانند بسیاری از پارک e-اسکوتر. یک بلوک از ترومپت راننده نیسان Sentra پیدا کرده است راه خود را بر روی بازار است. نگهبانی در یک فلورسنت ژاکت و دستکش مراحل در مقابل ماشین او و دستورات او معکوس و سپس به نوبه خود بر روی یک طرف خیابان. پلیس سوار بر موتور سیکلت از بین بردن کسانی که از طریق لغزش خالص توضیح قوانین جدید و صدور هشدارهای. پس از این مهلت به پایان می رسد, بلیط, هزینه خواهد شد رانندگان تا $238 به علاوه یک نقطه در مجوز خود را. و بحث بوجود می آیند: محمد Gulabzai تا به حال به استدلال می کنند با یک پلیس برای حق دو او حلال سبد خرید به آن, مجاز, محل, بین اولین و فرمونت خیابان.

a sign on market street in front of red building

وسایل نقلیه تجاری تاکسی دوچرخه و اتوبوس ها همه مجاز در شاهراه عمده. Uber و Lyft رانندگان را مجبور به پیدا کردن یکی دیگر از مسیر.

عکس: Lauryn Hill

ماشین-رایگان رژیم به نظر می رسد برای آرام اما بدون جمعیت بازار. هر روز یک و نیم میلیون عبور و مرور و 75,000 حمل و نقل سواران خود را در راه پایین خیابان. در زمان اوج بازار میزبان 200 اتوبوس و 650 دوچرخه سواران یک ساعت. نقطه ای از این پروژه که در شهرستان حمل و نقل آژانس تماس بهتر بازار و خیابان است برای کمک به کسانی که مردم نه تنها حرکت موثر و با خیال راحت اما به “تفرجگاه و معطل.”

ممنوعیت خودروهای کمتر از یک هدف نهایی از یک پیش نیاز برای تغییرات دیگر این سازمان قصد دارد با شروع با “سریع ساخت” کار می کنند. این ارزان و آسان تغییرات شامل اضافه کردن بیش از 100 بارگذاری مناطق در کنار خیابان برای خودروهای تجاری و سواری-تگرگ مسافران—Lyft برنامه در حال حاضر کاربران بلوک از تنظیم وانت نقاط در بازار و نقاشی “مناطق ایمنی” است که به عبور و مرور بیشتر اتاق در تقاطع ها.

a bus and bike diverging into different lanes on market street

هر روز یک و نیم میلیون عبور و مرور و 75,000 حمل و نقل سواران سفر کردن بازار و خیابان است.

عکس: Lauryn Hill

ایده ممنوعیت خودرو از بازار و خیابان شده است و در اطراف تا زمانی که خودروهای شخصی اما این حرکت رو شروع آن در سال 2009 زمانی که شهر آزمایش این ایده. در ماه اکتبر صفحه از سان فرانسیسکو حمل و نقل سازمان به اتفاق آرا مصوب بهتر بازار و خیابان طرح است. این حرکت قرار می دهد این شهر در لیگ با امثال نیویورک. تحت مایکل بلومبرگ شهردار بزرگ اپل تبدیل میدان تایمز به یک عابر پیاده پناهگاه. در پاییز گذشته آن را ممنوع اتومبیل از بخش عمده ای از 14th Street, تا حد زیادی به بهبود خدمات اتوبوس در امتداد تالار گفتمان راهرو. در رابطه با اتوبوس حمل و نقل سریع تغییر برش مسافرت با اتوبوس برابر با 38 درصد افزایش در عملکرد زمان و افزایش روز هفته ridership توسط 17 درصد است.

شهرهای اروپایی را تحت فشار قرار دادند این ایده و حتی بیشتر. اسلو است که به تدریج هل دادن ماشین بیرون از شهر, توسط ممنوعیت رانندگان از برخی از خیابان قرار دادن پول بیشتر به حمل و نقل عمومی و جایگزینی پارکینگ با مسیرهای دوچرخه سواری و مینی پارک. شهر آمستردام در حال حاضر دوچرخه سواری haven خواهد ممنوعیت گاز و دیزل اتومبیل در درون مرزهای آن شروع و در سال 2030. در طول تابستان پاریس تبدیل آن رودخانه جاده به “سواحل است.” این برنامه به ممنوعیت تمام خودروهای دیزلی تا سال 2025 تشویق ساکنان و گردشگران برای جلوگیری از رانندگی در مجموع تا حدودی با ساخت هر دوچرخه در خیابان پسند. به خصوص در اروپا که در آن خودرو دیزل محبوب, محدود کردن رانندگی سخت تن به تن است به عنوان یک راه درست برای آرام خیابان اما برای محدود کردن آلودگی هوا و تغییر آب و هوا.

two girls on a bike

در طول ساعت شلوغی, 650 دوچرخه سواران در ساعت پدال پایین بازار است. حمل و نقل مقامات می گویند ممنوعیت اتومبیل را در آن سفر امن تر است.

عکس: Lauryn Hill

سان فرانسیسکو حمل و نقل از مقامات خود را برای بخشی از زمین تغییر به عنوان یک راه برای نگه داشتن هر کس امن و در حال حرکت است. و حداقل در روز یکی از کسانی که دسترسی به بازار و خیابان به نظر می رسید برای لذت بردن از خود. همان می رود حتی برای حداقل یک نفر که نباید وجود داشته اند. در میان کسانی که هشدار داده بود توسط پلیس یک مرد بود در یک وسپا—ممنوعیت امر به موتوری دو چرخ بیش از حد. او می گوید: تغییر ناخوشایند است برای روز او با استفاده از روروک مخصوص بچه ها خود اما باید خود را دوچرخه سفر بهتر است. “من در واقع بسیار دامن زده برای تغییر.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • انتشار kratom: در داخل آمریکا داغترین جدید مبارزه با مواد مخدر فرهنگ
  • بد ریاضی, پپسی, در, نقاط, و بزرگترین هواپیما و عدم سقوط تا کنون
  • به طور جدی از آن زمان به تکیه به monowheels
  • این Mandalorian تنها هوشمند سرباز در جنگ ستارگان کهکشان
  • این عکس ها خم زمان و فضا—به معنای واقعی کلمه
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 🎧 چیز نه صدایی درست است ؟ بررسي فايلهاي مورد علاقه ما هدفون بی سیم, هدفون soundbars و بلندگوهای بلوتوث

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im