مدرسه دهانه در سراسر جهان نشان می دهد راه برای نگه داشتن coronavirus در خلیج با وجود شیوع

در تورین, ایتالیا یک معلم می خواند به دانش آموزان در موقت آزاد کلاس درس.

Nicolò کمپو/LightRocket via Getty Images

علم‘s COVID-19 گزارش توسط مرکز پولیتزر.

در اوایل بهار در این مدرسه گیتس در سراسر جهان ناودان. در اوایل مارس شگفت آور 1.5 میلیارد نفر جوان بودند ماندن در منزل به عنوان بخشی از گسترده تر خاموش شدن ناگهانی برای محافظت از مردم از رمان coronavirus. این اقدامات شدید مشغول به کار در بسیاری از مکان ها به طور چشمگیری کاهش گسترش SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19.

اما به عنوان هفته ها تبدیل به ماه, متخصصان اطفال و مربیان شروع به صدای نگرانی که مدرسه تعطیل شد انجام بیش از آسیب خوب به خصوص به عنوان شواهد نصب شده است که کودکان به ندرت توسعه علائم شدید از COVID-19. (یک بیماری التهابی برای اولین بار به رسمیت شناخته شده در مارس که به نظر می رسد به دنبال عفونت در برخی از کودکان به نظر می رسد غیر معمول و به طور کلی قابل درمان اگر چه دانشمندان در ادامه به بررسی ویروس’ اثر در جوانان است.)

ادامه تعطیلی خطر “اسکار شانس زندگی یک نسل از جوانان” با توجه به نامه سرگشاده منتشر شده در این ماه و امضا شده توسط بیش از 1500 نفر از اعضای بریتانیا کالج سلطنتی پزشکان اطفال و بهداشت کودک (RCPCH). آموزش مجازی است که اغلب یک سایه رنگ پریده از چیزی که واقعی است و در سمت چپ بسیاری از والدین دستکاری شغل و مراقبت از کودکان. درآمد کودکانی که بستگی دارد در وعده های غذایی مدرسه رفتن گرسنه شدند. و وجود نکات که کودکان آنها دچار افزایش سوء استفاده در حال حاضر است که کارکنان مدرسه دیگر می تواند نقطه و گزارش علائم اولیه آن است. آن زمان یک گروه کر در حال رشد گفت: برای آوردن کودکان به مدرسه است.

در اوایل ماه ژوئن بیش از 20 کشور انجام داده بود که فقط. (برخی دیگر از جمله تایوان نیکاراگوئه و سوئد هرگز خود را بسته مدارس.) آن را گسترده و کنترل نشده آزمایش.

برخی از مدارس تحمیل محدودیت های سفت و سخت در تماس بین کودکان در حالی که دیگران اجازه دهید آنها را به بازی آزادانه. برخی از ماسک مورد نیاز در حالی که دیگران آنها را اختیاری. برخی از بسته به صورت موقت اگر فقط یک دانش آموز مبتلا شد COVID-19; دیگران باز ماند حتی زمانی که چندین کودکان و یا کارکنان را تحت تاثیر قرار, ارسال فقط افراد بیمار و تماس مستقیم به قرنطینه.

اطلاعات در مورد نتایج کمیاب هستند. “من فقط برای پیدا کردن آن بسیار خسته کننده می گوید:” کاترین ادواردز اطفال متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه دانشکده پزشکی است که مشاوره نشویل سیستم مدرسه که در خدمت بیش از 86,000 دانش آموزان در مورد نحوه بازگشایی شده است. او معاون پژوهشی صرف 30 ساعت برای شکار اطلاعات—به عنوان مثال در مورد اینکه آیا دانش آموزان جوان کمتر ماهر در گسترش این ویروس از آنهایی که مسن تر و اینکه آیا شیوع دنبال reopenings—و در بر داشت که خطاب خطر سرایت در مدارس.

هنگامی که علم در نگاه بازگشایی استراتژی از آفریقای جنوبی به فنلاند به اسرائیل برخی از تشویق الگوهای پدید آمده است. با هم, آنها نشان می دهد ترکیبی از نگه داشتن گروه های دانشجویی کوچک و نیاز به ماسک و برخی اجتماعی فاصله کمک می کند تا نگه داشتن مدارس و جوامع امن و کودکان به ندرت گسترش این ویروس به یک دیگر و یا آن را صفحه اصلی.

“شیوع بیماری در مدارس اجتناب ناپذیر است می گوید:” اتو Helve اطفال متخصص بیماری های عفونی در موسسه فنلاندی برای سلامت و رفاه. “اما خبر خوب وجود دارد.” تا کنون با برخی از تغییرات به مدارس روزمره او می گوید: مزایای حضور در مدرسه به نظر می رسد بیشتر از خطرات آن—حداقل در آن جامعه عفونت نرخ پایین هستند و مقامات در حال ایستاده به شناسایی و جداسازی موارد و اطلاعات تماس.

چگونه به احتمال زیاد کودکان به گرفتن و انتقال ویروس ؟

مطالعات متعدد نشان داده اند که به طور کلی افراد زیر 18 سال بین یک سوم و یک نیمه به احتمال زیاد به عنوان بزرگسالان به قرارداد ویروس و خطر به نظر می رسد کمترین برای جوانترین کودکان. به این دلیل باقی مانده است موضوع مطالعه شدید. اما شهر Crépy-en-Valois خانه به 15000 نفر در حومه شمال پاریس فراهم می کند برخی از تایید که سن را کاهش می دهد خطر ابتلا به عفونت و انتقال است.

هنگامی که دو دبیرستان معلمان توسعه یافته جزئی علائم تنفسی در اوایل ماه فوریه هیچ کس مشکوک COVID-19. هوا سرد بود و فصل آنفولانزا و مقامات بهداشت هنوز هم فرض رمان coronavirus عمدتا محدود به چین است. آن را تا 25 فوریه پس از یکی از مخاطبین خود در بیمارستان بستری شد در پاریس که معلمان متوجه آنها شده بود مبتلا به SARS-CoV-2. حداقل به مدت 12 روز قبل از شروع تعطیلات زمستانی در 14 فوریه و قبل از فرانسه برقرار اقدامات پیشگیرانه ویروس شده بود پخش آزادانه در مدرسه.

Arnaud Fontanet متخصص اپیدمیولوژی در انستیتو پاستور و همکاران خود را آغاز تحقیقات در Crépy-en-Valois در اواخر ماه مارس به ببینید که آیا آنها می تواند به قطعه با هم ویروس رسیدن در شهر و مدارس. در دبیرستان آنتی بادی آزمایش نشان داد که 38 درصد از دانش آموزان 43 درصد از معلمان و 59 درصد از nonteaching کارکنان بوده است آلوده. (سپس توسط چند نفر در ارتباط با مدرسه در بیمارستان بستری شده بود با COVID-19 عوارض.) در شش مدارس ابتدایی آنها در بر داشت در مجموع سه فرزند بود که گرفتار این ویروس به احتمال زیاد از اعضای خانواده و پس از آن با حضور در مدرسه در حالی که آلوده. اما تا آنجا که محققان می توانم بگویم کسانی که کودکان نمی ویروس تصویب به هر تماس.

کودکان آماده بودند به عنوان مدرسه بازگشایی در Abidjan, ساحل عاج در ماه مه.

ISSOUF SANOGO/خبرگزاری گتی ایماژ

“این هنوز هم یک بیت نظری می گوید:” Fontanet که به اشتراک گذاشته شده نمایش نتایج: از دبیرستان در 23 آوریل و از مدارس ابتدایی در 29 ژوئن, هر دو در preprint سرور medRxiv. اما دانش آموزان دبیرستانی “باید بسیار مراقب باشید. آنها بیماری خفیف اما آنها مسری است.” کودکان کمتر از 11 یا 12 از سوی دیگر “احتمالا نمی انتقال بسیار خوبی است. آنها نزدیک به یکدیگر در مدارس, اما این کافی نیست” به سوخت ، در همان زمان دانشمندان توجه داشته باشید که کودکان باید مخاطبین بیشتر از بزرگسالان به خصوص در مدرسه است که می تواند جبران کاهش شانس آنها را گسترش پاتوژن.

دیگر شیوع همچنین نشان می دهد که مدرسه ابتدایی دانش آموزان مطرح کوچکتر تهدید از دانش آموزان بزرگتر. در میان بدترین schoolwide شیوع بیماری در ورزشگاه Rehavia میانی و دبیرستان را در اورشلیم که در آن 153 نفر از دانشجويان و کارکنان 25 آلوده شدند در اواخر ماه مه و اوایل ماه ژوئن است. شیوع در نیوزیلند دبیرستان قبل از آن کشور shutdown آلوده 96 مردم از جمله دانش آموزان و معلمان و کارکنان و پدر و مادر. در مقابل همسایه مدرسه ابتدایی شاهد چند مورد.

اما این تصویر هنوز تار. یکی دیگر از اسرائیل شیوع بیماری شد و در یک مدرسه ابتدایی در یافا با 33 دانش آموزان و پنج کارکنان را تحت تاثیر قرار. در سراسر جهان یک مدرسه ابتدایی در کلاس درس در تروا ریویر کانادا تا به حال نه از 11 دانش آموزان آلوده پس از یک قرارداد این ویروس در جامعه است.

دیگر داده های آمده از مراکز بهداشتی روز: در بسیاری از کشورها آنها باقی می ماند باز برای کودکان ضروری کارگران و شیوع بیماری به نظر می رسد نادر است. دو عود در کانادا روز مراقبت—یکی در تورنتو و یکی خارج از مونترال—منجر به تعطیلی موقت. در تگزاس که در آن به طور کلی موارد سر به فلک کشید حداقل 894 مهد کودک کارکنان و 441 کودکان در سراسر 883 امکانات باید آزمایش مثبت با توجه به گزارش های خبری. که از مجموع 210 موارد فقط چند هفته پیش.

ردیابی انتقال از طریق مدارس یک دانشجو در یک زمان—به عنوان Fontanet و همکاران خود را—باید کمک به روشن کردن اینکه آیا ویروس, آهنگ های متفاوت در کودکان در سنین مختلف است. یکی دیگر از سرنخ در مورد سن مبتنی بر گسترش آمد از Crépy-en-Valois, جدول زمانی از عفونت های جدید. در میان دانش آموزان دبیرستانی و کارکنان جدید عفونت به شدت کاهش یافته است پس از تعطیلات زمستانی آغاز شده است. اما در مدارس ابتدایی (در حال حاضر پایین) میزان موارد جدید برگزار می شود ثابت است. Fontanet می گوید که الگوی نشان می دهد که در حالی که بالا و دانش آموزان بودند ابتلا به این ویروس در مدرسه دانش آموزان جوان را از اعضای خانواده و همکلاسی های خود را.

باید بازی کودکان با هم ؟

صحنه به سختی شبیه مدرسه معمولی: کودکان پیش دبستانی دستور به صرف تعطیلی بازی به تنهایی در داخل گچ مربع است. هشت ساله گفت: نه به صحبت با دوستان خود. وسط دانش آموزان یادآوری به هدایت روشنی از همکلاسی هنگام ورود یا خروج از ساختمان.

به عنوان بازگشایی مدارس بسیاری در آغوش فاصله فیزیکی برای دانش آموزان برای جلوگیری از ویروسی پخش شده است. اما اگر چه این استراتژی موثر است, آن است که ترک بیشتر و بیشتر دانشمندان و متخصصان اطفال و پدر و مادر عمیقا ناراحت کننده است. آنها گرسنگی برای یک مصالحه است که محافظت از جوامع از COVID-19 در حالی که حمایت از سلامت روانی افراد جوان است. “وجود دارد به یک سطح از خطر است که ما در حال حاضر اگر یک کودک در مدرسه می گوید:” کیت Zinszer متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه مونترال.

مدارس “که در آن فرزندان ما در اجرای بازی و خنده و استدلال می کنند با یکدیگر. آنها نیاز به بازگشت به آن نوع سالم و نرمال به عنوان به زودی به عنوان ممکن است” راسل Viner, RCPCH رئیس جمهور در بیانیه ای گفت: در ماه گذشته.

از همان آغاز برخی از کشورها شرط بندی در رشته تحقیقات نشان می دهد کودکان بعید است که به گسترش این ویروس: مدارس در هلند کاهش اندازه کلاس در نیم اما نمی اجرا فاصله میان دانش آموزان زیر سن 12 سالگی زمانی که آنها بازگشایی در ماه آوریل است. دیگر مدارس به تصویب رسید “غلاف” مدل به عنوان یک مصالحه. دانمارک اولین کشور در اروپا به بازگشایی مدارس اختصاص داده شده به کودکان به گروه های کوچک است که می تواند جمع در زنگ تفریح. آن را نیز در بر داشت راه های خلاق به آن گروه به عنوان مقدار فضا و هوای تازه که ممکن است حتی آموزش کلاس در یک قبرستان. بعضی از کلاس ها در بلژیک ملاقات کرد در کلیساها برای نگه داشتن دانش آموزان گسترش است. فنلاند نگه داشته است کلاس عادی اندازه اما مانع از کلاس از مخلوط کردن با یکدیگر است.

در لندن, بازی کودکان به طور جداگانه در یک زمین بازی مدرسه.

دن Kitwood/گتی ایماژ

به عنوان بهار عینک در بسیاری از کشورهای دیگر شروع به تجدید نظر در فاصله در مدارس. کانادا, استان کبک که بازگشایی بسیاری از مدارس ابتدایی در مه با سخت دورى اعلام کرده است که سقوط برنامه ای است که اجازه می دهد کودکان به معاشرت آزادانه در گروه شش; هر گروه باید اقامت 1 متر فاصله از گروه دیگر از دانش آموزان و 2 متر دور از معلمان است. اگر چه فرانسه پیش دبستانی عکس شد نشسته در داخل خود به خود زنگ تفریح مربع در روز مراقبت وجود دارد که در حال حاضر رها شده همه فاصله قوانین برای کودکان سنین 5 و تحت. دانش آموزان بزرگتر توصیه به ماندن حداقل 1 متر فاصله از دیگران در حالی که در داخل. اما در خارج آنها می توانند آزادانه با دیگران در کلاس خود می باشد. هلند به تازگی اعلام کرد که هر کسی زیر سن 17 سالگی نیازی به راه دور.

تغییر رانده است و نه فقط توسط متخصصان اطفال توصیه بلکه نکات: کامل ساختمان دانشکده برگ اتاق کوچک برای فاصله. در اسرائیل فشار برای بازگشت همه به مدرسه پس از یک بخشی از بازگشایی در 3 مه شدید بود. دو هفته بعد کلاسها استقبال بازگشت همه دانشجویان, مسکن خود را به طور معمول 30 تا 40 دانش آموزان است. فاصله در کلاس غیر ممکن بود می گوید: افرات Aflalo اسرائیل وزارت بهداشت ، بنابراین این کشور در آغوش دیگری محافظ استراتژی: ماسک.

باید بچه ها ماسک می پوشند?

ماسک به احتمال زیاد بلانت گسترش در مدرسه, اما کودکان حتی بیشتر از بزرگسالان—پیدا کردن آنها را ناراحت کننده به پوشیدن برای ساعت است و ممکن است عدم انضباط به آنها را می پوشند بدون دست زدن به چهره خود را و یا آزاد کردن بینی خود را. آیا ناراحتی نادیده گرفتن پتانسیل بهداشت عمومی استفاده کرد ؟

“برای من ماسک بخشی از معادله” برای کاهش گسترش COVID-19 در مدارس به ویژه هنگامی که فاصله دشوار است می گوید سوزان تابوت یک بیماری عفونی پزشک در بیمارستان کودکان فیلادلفیا است. “قطرات تنفسی یک حالت [ویروس] انتقال,” او می گوید و با پوشیدن یک ماسک مکان یک مانع در آن قطرات’ مسیر.

در چین, کره جنوبی, ژاپن و ویتنام—که در آن ماسک در حال حاضر به طور گسترده ای پذیرفته شده و فرسوده بسیاری در طول فصل آنفولانزا—مدارس نیاز به آنها را برای تقریبا همه دانش آموزان و معلمان خود را. چین اجازه می دهد تا دانش آموزان برای حذف ماسک فقط برای ناهار کودکان وقتی که از هم جدا شده توسط شیشه یا پلاستیک پارتیشن. اسرائیل نیاز به ماسک برای کودکان بزرگتر از سن 7 سالگی در خارج از کلاس درس و برای کودکان در کلاس چهارم و بالاتر از همه روز و رعایت آنها می گوید Aflalo که 8 و 11 ساله و پسر. در سوار اتوبوس مدرسه “همه بچه ها در حال نشستن با ماسک,” او می گوید. “آنها نمی آنها را. آنها با گوش دادن به سفارشات است.”

خوردن یک انفرادی امر در پکن در اوایل ماه ژوئن پس از مدت کوتاهی بسیاری از مدارس بازگشایی شد.

فو تیان/چین سرویس خبری via Getty Images

در جای دیگر ماسک ها کمتر مرکزی. در برخی از مدارس در آلمان دانش آموزان آنها را می پوشند در راهرو و یا حمام و سرویس بهداشتی, اما می توانید آنها را حذف کنید هنگامی که نشسته در خود (دوری فاصله) میز. اتریش بازگشایی با این رویکرد اما رها ماسک برای دانش آموزان چند هفته بعد زمانی که مقامات مشاهده کمی گسترش در مدارس. در کانادا, دانمارک, نروژ, انگلستان و سوئد, ماسک پوشیده بود اختیاری برای هر دو دانش آموزان و کارکنان.

همه کشورها باید لوکس سازماندهی یک ماسک سیاست رانده شده توسط علم و راحتی. بنین نیاز به ماسک در فضاهای عمومی اما به دلیل هزینه را می توان گران برای, خانواده, مدارس نوبت maskless دانش آموزان دور. دانش آموزان در غنا بازگشت به مدرسه ممکن است با پوشیدن ماسک—اگر آنها به حال آنها. آفریقای جنوبی که چهره یک افزایش COVID-19 caseload است مسابقه به ارائه رایگان ماسک برای تمام دانش آموزانی که به آنها نیاز دارید.

برای Aflalo بالقوه ارزش ماسک بود که تأکید کرد پس از یک رکورد تنظیم موج گرما زده اسرائیل در اواسط ماه مه. به عنوان درجه حرارت افزایش به 40°C ماسک غیر قابل تحمل شد و با وزارت بهداشت برکت دانش آموزان و معلمان قرار داده و آنها را تا حد زیادی کنار گذاشته و برای تقریبا یک هفته است.

برای 2 هفته—معمولی COVID-19 دوره کمون—همه چیز خوب به نظر می رسید. Aflalo سمت چپ برای رفتن به کمپینگ در کویر با خانواده اش. اما پس از بحران: در حالی که در تعطیلات “من شروع به تماس گرفتن در مورد تربیت بدنی می گوید:” Aflalo با اشاره به تربیت بدنی Rehavia مدرسه در بیت المقدس با شیوع بزرگ. Aflalo نمی تواند با اطمینان بگوید که شیوع سوخت بود عدم ماسک, اما او معتقد است این زمان است که مطرح است.

آنچه باید در مدارس انجام زمانی که کسی تست مثبت ؟

پاسخ کوتاه: هیچ کس نمی داند. که تا حد زیادی به دلیل کمبود اطلاعات در مورد چگونه بسیاری از خاموش موارد ممکن است دم در هنگام بیماری و یا دو به نور می آید. “چگونه ما بهترین مقابله با عفونت است؟” ادواردز عجایب. “آیا ما فقط کلاس درس” و یا شاتر کل مدرسه ؟

برخی از مدارس مورد علاقه جدا فقط تماس. برای مثال در آلمان همکلاسی ها و معلمان از آلوده دانشجو هستند به خانه فرستاد برای 2 هفته دیگر کلاس ها ادامه خواهد داد. تا تابستان استراحت کبک به طور کلی آیا همان; حداقل 53 دانش آموزان و معلمان آزمایش مثبت بعد از بازگشایی مدارس در ماه مه با توجه به گزارش های خبری, اما مقامات اعتقاد بسیاری از کسانی که عفونت قرارداد شد در جامعه.

در جای دیگر مقامات محتاط تر هستند. تایوان که تا حد زیادی سرکوب ویروس نگهداری مدارس باز پس از یک مورد اما گفت که این امر آنها را برای دو یا بیشتر از یک وضعیت آن نشده است مواجه شده است. در اسرائیل, مدارس تعطیل تنها یک مورد و اطلاعات تماس هر فرد آلوده مورد آزمایش قرار گرفتند و تهدید و Aflalo می گوید. توسط اواسط ماه ژوئن 503 دانش آموزان و 167 کارکنان بوده است آلوده و 355 مدارس بسته شده بود به طور موقت. (این تعداد بخش کوچکی از 5000 مدارس سراسر اسرائیل است.)

گسترده آزمایش در مدارس از جمله کودکان بدون علائم می تواند کمک به مقامات انتخاب موثر ترین سیاست است. دولت انگلیس به تازگی شروع به مطالعه به عنوان بسیاری از مدارس به عنوان آن می تواند به استخدام در سراسر انگلستان است. این پروژه را تست دانش آموزان و کارکنان در مدارس آمادگی مدارس ابتدایی و مدارس متوسطه چندین بار در طول حداقل 6 ماه برای هر دو ویروس و آنتی بادی به آن در تلاش برای نقشه انتقال الگوها و ویروسی شیوع. در برلین محققان از Charité بیمارستان دانشگاه راه اندازی یک مطالعه در 24 مدارس در 15 ژوئن—2 هفته قبل از تعطیلات تابستانی—که یک گروه از 20 به 40 دانش آموز و پنج تا 10 کارکنان از هر مدرسه هر 3 ماه برای حداقل 1 سال است. پژوهشگران به دنبال هر دو عفونت فعال و آنتی بادی به نقشه میزان سکوت عفونت و خطر آنها را تهدید دانش آموزان و کارکنان. یک مطالعه مشابه آغاز این هفته در 138 کودکستان ها و مدارس ابتدایی سراسر کشور از بایرن.

آیا مدارس گسترش این ویروس به جامعه گسترده تر?

چون کودکان به ندرت توسعه علائم شدید کارشناسان هشدار داده اند که باز مدارس در برخواهد داشت ممکن است یک خطر بسیار بیشتری برای معلمان و اعضای خانواده و جامعه نسبت به دانش آموزان خود را. بسیاری از معلمان و دیگر کارکنان مدرسه هستند و طبعا عصبی در مورد بازگشت به کلاس درس. در نظرسنجی از ایالات متحده, مناطق به عنوان بسیاری از یک سوم از کارکنان می گویند که آنها ترجیح می دهند به دور ماندن. علم می تواند به پیدا کردن چند گزارش از مرگ و میر یا بیماری های جدی از COVID-19 در میان کارکنان مدرسه اما اطلاعات پراکنده. چندین معلمان درگذشت COVID-19 عوارض در سوئد که در آن مدارس نیست تغییر اندازه کلاس و یا دیگر تنظیمات اساسی.

آمار اولیه از کشورهای اروپایی نشان می دهد خطر ابتلا به جامعه گسترده تر است. حداقل زمانی که عفونت موضعی نرخ پایین باز شدن مدارس با برخی از اقدامات احتیاطی به نظر نمی رسد به علت یک جهش قابل توجهی در عفونت های دیگر.

این سخت است تا مطمئن شوید زیرا در بسیاری از مکان بازگشایی مدارس در کنسرت با دیگر جنبه های زندگی عمومی است. اما در دانمارک کشور مورد اعداد به کاهش خود ادامه داد و پس از مهدکودکها و مدارس ابتدایی افتتاح شد در 15 مارس و مدارس متوسط و بالا به دنبال ممکن است. در هلند موارد جدید در آنجا ماند و پس از آن کاهش یافته و پس از مدارس ابتدایی باز پاره وقت در 11 مه و مدارس باز شده در 2 ژوئن. در فنلاند و بلژیک و اتریش هم, مقامات می گویند که آنها هیچ شواهدی از افزایش گسترش این رمان coronavirus پس از بازگشایی مدارس.

مراقبت های بهداشتی کارگران چک یک کودک متوسط در بمبئی هند. یک سوال کلیدی این است که آیا باز شدن مدارس سوخت گسترش این رمان coronavirus خارج از دیوار خود را.

Himanshu Bhatt/NurPhoto via Getty Images

در یک مطالعه گسترده تر از COVID-19 خوشه در سراسر جهان اپیدمیولوژی گوئن شوالیه در دانشکده بهداشت لندن و طب گرمسیری و همکارانش داده های جمع آوری شده قبل از بسته شدن مدرسه اثر صورت گرفت. اگر مدارس یک راننده عمده گسترش ویروسی او می گوید: “ما انتظار می رود برای پیدا کردن خوشه های مربوط به مدارس است. این چیزی است که ما یافت می شود.” او می افزاید: بدون گسترده آزمایش از افراد جوان که اغلب ندارد و علائم آن را سخت برای اطمینان می دانم آنچه نقش مدارس ممکن است بازی.

در همان زمان باز کردن مدارس می تواند تغییر تعادل کلی که آلوده می شود با اضافه کردن موارد در میان کودکان است. در آلمان نسبت به تمام عفونت های جدید است که در کودکان زیر سن 19 علامت رو به بالا از حدود 10 درصد در اوایل ماه مه زمانی که مدارس بازگشایی نزدیک به 20 درصد در اواخر ماه ژوئن. اما گسترده تر تست و کاهش موارد در میان سالمندان نیز می تواند توضیح دهد افزایش می دهد. در اسرائیل عفونت در میان کودکان افزایش یافته است به طور پیوسته پس از مدارس افتتاح شد. که به موازات افزایش موارد در سراسر کشور اما روشن نیست که آیا این کشور در حال افزایش caseload کمک به افزایش در مدارس و یا بالعکس.

“ما سعی می کنید به تمرکز اپيدميولوژيک تحقیقات و پیدا کردن منبع, اما آن را سخت” Aflalo می گوید. “ما نمی توانیم در حال حاضر دلیل این است که از این یا آن.”

چه در پیش است ؟

در بسیاری از نقاط جهان, مدارس که بسته شده در مارس باقی مانده بسته را از طریق شکستن تابستان و پاییز را ببینید موج reopenings. برای میلیون ها به خصوص کودکان آسیب پذیر, اما, شکستن ممکن است به طور نامحدود. بسیاری از کشورهای کم درآمد فاقد منابع به کوچک شدن اندازه کلاس و یا همه را با ارائه ماسک و خیلی مردد به بازگشایی در این میان از یک بیماری همه گیر. در ماه ژوئن بنگلادش نخست وزیر شیخ حسینه خواستند گفت: مدارس احتمال ماندن بسته تا زمانی که خطر COVID-19 را تصویب کرده است. به طور مشابه مقامات در فیلیپین گفت: در فرد تحصیل نیست سر گرفته خواهد شد تا زمانی که یک واکسن برای محافظت در برابر COVID-19.

در جاهای دیگر اعم از مکزیک به افغانستان به ایالات متحده برنامه ریزی برای پاییز سال 2020 در جریان است. در ایالات متحده, مناطق در حال انتشار یک درهم آمیخته از برنامه ها که اغلب شامل ترکیبی مدل که جایگزین آموزش از راه دور با کلاس های حضوری.

آزمایش را ادامه خواهد داد. در عین حال دانشمندان و زاری که به عنوان قبل از آن را نمی ممکن است تولید جزئیات آنها طلب در مورد عفونت الگوها و مسیرهای انتقال است. “تنها وجود دارد نه واقعا یک فرهنگ پژوهش” در مدارس ادواردز می گوید. جمع آوری داده ها از دانش آموزان همراه با لایه هایی از پیچیدگی فراتر از آن از سنتی تحقيقات. در علاوه بر این به دنبال رضایت از پدر و مادر و فرزندان آن اغلب نیاز به خرید از معلمان و مدیران مدارس که در حال حاضر غرق جدید خود را به واقعیت است. یکپارچه سازی تحقیقات—تنها راه مطمئن برای سنجش موفقیت خود را متنوع استراتژی—ممکن است بیشتر از آنها می تواند اداره کند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesbuy stripe accountNovagrakorsan taksiAyırma BüyüsüOmeglegates of olympus oynaSweet Bonanza OynaEvde Paketleme İşi İstanbul